Kan altijd beter.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hoger dan goddelijkheid kan niet.
Ik dacht in het voorjaar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
2018 denk ik.
Iedereen wil wel.
Niet m'n ding.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Moet je even kieken, met Google ofzo.
Maakt mooie muziek!
Januari? 2015 dan.quote:
Veel te koud voor een meet.quote:
Beide.quote:
Zo ziet EG ze 't liefst natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je ziet aan de buitenkant niet goed of hij nou wel of geen pener heeft.
Je hebt wat gemist bij Ik vertrek.quote:
Gelukkig weet ik nu wel wat Joop van den Ende voor schilderij heeft gekozen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist bij Ik vertrek.
Het enige wat zo'n programma leuk zou maken is als Groenteman een hartaanval on stage zou krijgen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik nu wel wat Joop van den Ende voor schilderij heeft gekozen.
Ik heb het uit pure ellende maar opgezet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:58 schreef Tem het volgende:
Nu is er 3doc met het nieuwe idool van Antoine.
Dat weiger ik te kijken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij Rayman nu de meest sexy man van Nederland. Volgens Rayman.
En wie mag dat zijn?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij Rayman nu de meest sexy man van Nederland. Volgens Rayman.
Weet niet hoe hij heet, maar hij is homo dus je kent hem vast.quote:
Als ik interesse had te kijken naar Rayman dan allicht wel. Maar nee.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet niet hoe hij heet, maar hij is homo dus je kent hem vast.
Raymann draagt soms een jurk dus zou best kunnen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet niet hoe hij heet, maar hij is homo dus je kent hem vast.
Broek is al uit. Chips in het bakje.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Al snel uitgezet. Ik wacht op Micha.
Hele slechte films, inderdaad. Hij heeft geld nodig geloof ik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:48 schreef Drugshond het volgende:
Nicolas Cage is een homo, zie de laatste tijd alleen maar B- films waarin hij gecast is.
Hij had een aantal jaren terug toch een hele dikke belastingschuld?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Hele slechte films, inderdaad. Hij heeft geld nodig geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |