Zonder zadel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja dat was in België, Johannes. Hipsters in Brussel fietsen ook, dat zie je hier verder niet zoveel.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja dat was in België, Johannes. Hipsters in Brussel fietsen ook, dat zie je hier verder niet zoveel.
Nooit. Mensen zijn lastig.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Date jij nooit, Webschip? Al voorzien of geen zin in?
Moet je toch eens gaan volgen man. Echte topshow.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:34 schreef Webschip het volgende:
Dat komt door het datingtopic.
Bij mij verschijnt die niet.
Die hele discussie laatst.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet je toch eens gaan volgen man. Echte topshow.
Toch geen leedvermaak, hoop ik?quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet je toch eens gaan volgen man. Echte topshow.
Het is bijna elke week wel een keer raak.quote:
Undateability Disorder. (UD).quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is bijna elke week wel een keer raak.
Krijg je ervan als mensen jaren aan het daten zijn en maar niet aan de man/vrouw komen.
Ik ben tegen circussen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:48 schreef Webschip het volgende:
Het dating circus is ook de ultieme vorm van vrije markt werking.
Hopelijk zijn dat wel echte profielen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Die ads hier de laatste tijd
[ afbeelding ]
Daarom ruk jij met links?quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:51 schreef Webschip het volgende:
Het is dan ook een rechts gebeuren.
Volgens dat dating topic vast niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk zijn dat wel echte profielen.
Jezus kon het ook. En Hans klok.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij webschip heb ik het idee dat hij over water probeert te lopen.
Dat is heel lastig.
Vooral voor iemand die zijn eigen reet niet af kan vegen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is heel lastig.
Ik hou wel van mensen die water bij de wijn willen doen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is heel lastig.
Als je heel snel loopt, dan kan het!quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is heel lastig.
Heyquote:
Het was met Nelleke van tussen kunst en kitschquote:
Oh, nou dan laat ik het wel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het was met Nelleke van tussen kunst en kitsch. Maar toch niet echt leuk.
Zometeen weer ik vertrek.quote:
Gaan ze dan schilderen ofzo?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vriendin wil sterren op het doek zien.
Ja, met Hanneke Groenteman. Apenaids in het kwadraat.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaan ze dan schilderen ofzo?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, met Hanneke Groenteman. Apenaids in het kwadraat.
Bijnaam voor mijn pener.quote:
Ah, mannenliefde.quote:
Ben je een Turk?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voorschurft wil nog steeds hete mannenliefde met mij.
Precies, op onderstaand nummer.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geloof het niet, VS valt op Turken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een velletje.
Gaat het dan niet door?
quote:
Spannend.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was iedereen hier, hadden we al besloten.quote:
Oja dat zag ik ook langskomen net. Een of ander toernooi.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ho hoi. Ik kijk naar dikke mannen die met pijltjes gooien,
gr, gr
Relaties, heb er heul geen tijd voor.quote:
Je staat voor de spiegel? HAHAHAHAHAHAHA!!!quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ho hoi. Ik kijk naar dikke mannen die met pijltjes gooien,
gr, gr
Het kan niet elke avond cultureel verantwoord Arte zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Oja dat zag ik ook langskomen net. Een of ander toernooi.
Dat is waar. Anders zouden ze hier niet zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat was iedereen hier, hadden we al besloten.
Bedrijfsgoddelijkheid slokt je vast helemaal op.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Relaties, heb er heul geen tijd voor.
Nee, maar 't werk wel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:36 schreef Webschip het volgende:
[..]
Bedrijfsgoddelijkheid slokt je vast helemaal op.
Welke dreun?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hopelijk overleef je de aankomende dreun op je werk.
Appeltje!quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:38 schreef Boze_Appel het volgende:
NWSSC-invasie. Nu al een topshow. Ofzo.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Specularium is leuk, ooit gaan we nog wel seks hebben.
En nog steeds wacht ik op pics.quote:
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik meende gehoord te hebben dat jouw tempel ging reorganiseren ofzo.
Hebben jullie al gemeet?quote:
Wie?quote:
Hoger dan goddelijkheid kan niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Hoe meer personeel ze vast eruit mieteren hoe meer geld ik verdienen kan.
2018 denk ik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hebben jullie al gemeet?
Wanneer komt er weer een NWS meet nou?
Kan altijd beter.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hoger dan goddelijkheid kan niet.
Ik dacht in het voorjaar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
2018 denk ik.
Iedereen wil wel.
Niet m'n ding.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Moet je even kieken, met Google ofzo.
Maakt mooie muziek!
Januari? 2015 dan.quote:
Veel te koud voor een meet.quote:
Beide.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |