• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
Wat geeft haar het een ruk. Het betaalt goed.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:23 schreef Pheno het volgende:
Kelly? Dit was toch Mell? Of snapt Wendy het nog niet?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Naar mijn idee zong ze 20 keer het refrein en likte ze 40 keer haar lippen
Oh en De Piemp voelde het. Hoera.
Als ze maar zaadvragende ogen heeft voor Mr RTL, ze krijgt geen loon. Anders zou ze wel eten kopen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat geeft haar het een ruk. Het betaalt goed.
het is dat dit topic er is, anders zou ik denk ik niet kijken of half kijkenquote:
Zusje van:quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:25 schreef Pheno het volgende:
Damn die met dat rode haar heeft wallen ter grootte van Amsterdam.
dit jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:27 schreef Stickertje het volgende:
lijkt op een falende oostblok inzending voor ESF
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:26 schreef Cee het volgende:
Straight from the Eastblock yeah yeah. ESF 2016 represent.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:26 schreef hunter2011 het volgende:
Echte Oostblok-meiden dit trio, blijf ik vinden
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:27 schreef Stickertje het volgende:
lijkt op een falende oostblok inzending voor ESF
precies, dat is het 'm. Daarom vind ik dit echt absoluut niet eerlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Trapt het publiek er weer in? Individueel scoren ze een 2 min...
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:27 schreef Pheno het volgende:
Nou, stop die actie tegen Ebola maar, we hebben een nieuwe ramp.
Ik vind het ook zo vreselijk oneerlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
precies, dat is het 'm. Daarom vind ik dit echt absoluut niet eerlijk.
echt hequote:Op vrijdag 28 november 2014 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo vreselijk oneerlijk.
Hoeveel groepen zitten er thuis nu te balen dat ze geen auditie hebben gedaan?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:28 schreef Cee het volgende:
Ik dacht dat Piemp "Orgasme kan doen" zei, maar het was "gastoptreden".
Het is niet "The Pijpmoel of Holland"quote:
Kennerquote:
Jij bent op dreef.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Die weeïge kop van Piempie. Wat zou ie denken? Zat er maar een poesje aan?
Mee eens.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:32 schreef Stickertje het volgende:
deze zingt pas met emotie![]()
geen fan van nederlandse muziek, maar hij is verdomt goed
Ach, wat sexperimenten door piempie, alles kan, ook op die leeftijdquote:
juistemquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, wat sexperimenten door piempie, alles kan, ook op die leeftijd
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:36 schreef hunter2011 het volgende:
Nance heeft een Studio l'Oreal-jurk aan
Of een ziekenhuis aanvallen, binnendringen en bestelen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:35 schreef Pheno het volgende:
Als die Ebolagangers nu gewoon hun doden niet knuffelen, dan is er geen ramp. Graag gedaan voor deze goedkope oplossing.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:36 schreef d1ce het volgende:
Het hoogtepunt van de avond was die lange reclame van Chanel
Ik moest lachen. Geen idee of je serieus bentquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk, weer een programma voor Nance!
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snijd nog wel een stukje marsepein af
Aan het einde van een werkweek? Ik?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Geen idee of je serieus bent
Heb ik net een smartphone gekocht om selfies te maken, loop ik weer achter. Ik ga wel weer aan de planking...quote:
Twee keer ja, jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aan het einde van een werkweek? Ik?
Ebo Aliquote:
laatste tijd is het zo'n aids op tv dat ebola krijgen een beter alternatief is dan tv kijkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:44 schreef Pheno het volgende:
Ebola op tv, en deze aids op tv. Het is wel een teringavond zo.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:44 schreef Pheno het volgende:
Hij had spotify aanquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:44 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik bid voor Rob. Omdat het kan.
Zou je niet verwachten van kwartbloedjes.quote:
Wat is de mixquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou je niet verwachten van kwartbloedjes.
Omdat hij gehakt wilde maken van de competitie.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:52 schreef MissJ het volgende:
waarom heeft Rob een slagersblouse aan?![]()
Also alsoquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
En volgende week prijzen we die bakkes weer voor haar inlevingsvermogen, terwijl ze elke week zingt alsof ze anaal genomen wordt
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:52 schreef Cee het volgende:
"Je hebt gedaan wat je kon." Wat een belediging, Marco.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
En volgende week prijzen we die bakkes weer voor haar inlevingsvermogen, terwijl ze elke week zingt alsof ze anaal genomen wordt
Oh ik zie een typo, ik bedoelde 'terwijl ze kijkt alsof ze anaal genomen wordt'quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat hij gehakt wilde maken van de competitie.
Ik wilde hetzelfde zeggen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:53 schreef hunter2011 het volgende:
Hij lijkt op die gast van One Direct Louis
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:54 schreef Cee het volgende:
Ineens ongelofelijk veel zin om te gaan picknicken.
DIE PLAATquote:
Ik pas even.quote:
Ik denk dat ze liever dit doen dan in de bananenbar dansen...quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:56 schreef Hankster het volgende:
[..]
En what's up met die meiden die random met hun boobs komen schuddenLekker hoor, maar echt... Waarom
Alleen als ik dan een picknickje met je mag doen, Cee de Anannananasouahkaquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Is een lekker nummer Piscje, straks toch even luisteren hoor!
Ik neem een mandje met croissantjes mee.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen als ik dan een picknickje met je mag doen, Cee de Anannananasouahka
Mijn glas roosvicee ookquote:
wel mooie jurkquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:59 schreef Stickertje het volgende:
ze is net iets te dik voor die jurk, lijkt wel of ze zwanger is
Tweet het even door!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat zegt het dat dit het hoogtepunt van de avond is?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef Stickertje het volgende:
haha kerel heeft anale kralen op zijn hoofd geplakt
Dit.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
O we hebben een eigen Conchita nu.
quote:
Ik heb weer een lading Oostenrijkers over volgende week... Die lusten ool worstquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
ConchitaHad ff je fucking baard laten staan man!
Mist hier een letter?quote:
Roy Donders is vast zijn kapperquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:06 schreef hunter2011 het volgende:
Dat haar blijft zo mooi zitten..veel haarspray
Dit.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit had een originele boodschap kunnen zijn, ware het niet dat het op het ESF al gedaan is
Dat. Had dan gewoon gezongen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:07 schreef Stickertje het volgende:
jammer van die onoriginele toespraak aan het einde
Conchita was niet de eerste dragqueen die zingt hoor. Misschien wel op een groot podium als het ESF maar ze is geen grondlegger of zo.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit had een originele boodschap kunnen zijn, ware het niet dat het op het ESF al gedaan is
Nee maar het scoorde op ESF, dus Ferry moest ook even, hoe toevalligquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Conchita was niet de eerste dragqueen die zingt hoor. Misschien wel op een groot podium als het ESF maar ze is geen grondlegger of zo.
RuPaul scoorde al in 1993.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar het scoorde op ESF, dus Ferry moest ook even, hoe toevallig
Weet ik, maar wel de eerste die dat op dat podium deed. Het een paar maanden later letterlijk nadoen is cheap.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Conchita was niet de eerste dragqueen die zingt hoor. Misschien wel op een groot podium als het ESF maar ze is geen grondlegger of zo.
GODVER NIET ALL ABOUT THAT BASS.
met een worst alleenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:08 schreef hunter2011 het volgende:
Ferry lijkt echt best wel op een vrouw
dat is racistisch!!111!!1!!!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:09 schreef vencodark het volgende:
Ze lijkt op Leona, Shary-Ann en Julia.
Toeval?
Ja maar daar gaat het toch niet om? Waarom gaat dat piepmuisje dat roepen in een competitie?quote:
Wel prima decor jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
En dan al die skinny bitches erbij hè.
Ook pot?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:09 schreef vencodark het volgende:
Ze lijkt op Leona, Shary-Ann en Julia.
Toeval?
Oh, ik had niet meegekregen dat hij Conchita vermeldde in z'n speech, my bad!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het toch niet om? Waarom gaat dat piepmuisje dat roepen in een competitie?
Mja dit nummer had ie als vent niet kunnen zingenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar als een vent zag ie er al niet uit ... Dus kwestie van acceptatie
nee ik dat pikken ze geen 2e keerquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:12 schreef Stickertje het volgende:
zou ferry nu elke week in een jurk optreden?
Wat valt er aan te pikken? Je gaat 't toch ook niet verbieden als iemand graag in het Nederlands zingt? Of liever nooit een broek aantrekt als je optreedt, zoals OG3NE?quote:
Ik ben ook wel benieuwd hoe ze met wat minder make-up is. Misschien ook wel teveel albino...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |