Alleen als ik dan een picknickje met je mag doen, Cee de Anannananasouahkaquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Is een lekker nummer Piscje, straks toch even luisteren hoor!
Ik neem een mandje met croissantjes mee.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen als ik dan een picknickje met je mag doen, Cee de Anannananasouahka
Mijn glas roosvicee ookquote:
wel mooie jurkquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:59 schreef Stickertje het volgende:
ze is net iets te dik voor die jurk, lijkt wel of ze zwanger is
Tweet het even door!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat zegt het dat dit het hoogtepunt van de avond is?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef Stickertje het volgende:
haha kerel heeft anale kralen op zijn hoofd geplakt
Dit.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
O we hebben een eigen Conchita nu.
quote:
Ik heb weer een lading Oostenrijkers over volgende week... Die lusten ool worstquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
ConchitaHad ff je fucking baard laten staan man!
Mist hier een letter?quote:
Roy Donders is vast zijn kapperquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:06 schreef hunter2011 het volgende:
Dat haar blijft zo mooi zitten..veel haarspray
Dit.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit had een originele boodschap kunnen zijn, ware het niet dat het op het ESF al gedaan is
Dat. Had dan gewoon gezongen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:07 schreef Stickertje het volgende:
jammer van die onoriginele toespraak aan het einde
Conchita was niet de eerste dragqueen die zingt hoor. Misschien wel op een groot podium als het ESF maar ze is geen grondlegger of zo.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit had een originele boodschap kunnen zijn, ware het niet dat het op het ESF al gedaan is
Nee maar het scoorde op ESF, dus Ferry moest ook even, hoe toevalligquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Conchita was niet de eerste dragqueen die zingt hoor. Misschien wel op een groot podium als het ESF maar ze is geen grondlegger of zo.
RuPaul scoorde al in 1993.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar het scoorde op ESF, dus Ferry moest ook even, hoe toevallig
Weet ik, maar wel de eerste die dat op dat podium deed. Het een paar maanden later letterlijk nadoen is cheap.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Conchita was niet de eerste dragqueen die zingt hoor. Misschien wel op een groot podium als het ESF maar ze is geen grondlegger of zo.
GODVER NIET ALL ABOUT THAT BASS.
met een worst alleenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:08 schreef hunter2011 het volgende:
Ferry lijkt echt best wel op een vrouw
dat is racistisch!!111!!1!!!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:09 schreef vencodark het volgende:
Ze lijkt op Leona, Shary-Ann en Julia.
Toeval?
Ja maar daar gaat het toch niet om? Waarom gaat dat piepmuisje dat roepen in een competitie?quote:
Wel prima decor jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
En dan al die skinny bitches erbij hè.
Ook pot?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:09 schreef vencodark het volgende:
Ze lijkt op Leona, Shary-Ann en Julia.
Toeval?
Oh, ik had niet meegekregen dat hij Conchita vermeldde in z'n speech, my bad!quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het toch niet om? Waarom gaat dat piepmuisje dat roepen in een competitie?
Mja dit nummer had ie als vent niet kunnen zingenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar als een vent zag ie er al niet uit ... Dus kwestie van acceptatie
nee ik dat pikken ze geen 2e keerquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:12 schreef Stickertje het volgende:
zou ferry nu elke week in een jurk optreden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |