SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL nieuwe kandidaten en nominatie:SPOILER: POLL nieuwe kandidaten/NominatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie december:
ZO 30-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 1-12 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
ja lopen jullie de ultiem-gevatte TT misI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Nee hoor, ik wordt niet sjaggie van users.quote:
En serieus... als je wel sjaggie wordt van users kun je beter op de rode knop klikken toch?
Je kan natuurlijk ook meteen: "Rot op" roepen![]()
![]()
Waarom spreekt Isa 3 dagen voordat de keuze gemaakt moet worden haar voorkeur al uit tegenover Wilco. Is ze nou zo ontzettend achterlijk. Dat moet je zeker niet zeggen tegen Wilco want die zit NIET in haar kamp en die gat daar mee aan de slag de komende dagen. Wat is er mis om te zeggen; "geen idee Wilco ik ben er nog niet uit en heb nog tot zondag om er over na te denken"..![]()
Dronken mensen snurken altijdquote:Op donderdag 27 november 2014 17:00 schreef Urb het volgende:
Vanes hem gesnurk is dus luid en duidelijk te horen tot minstens in de roze kamer![]()
![]()
en in Groningen maar denken dat het de NAM isquote:Op donderdag 27 november 2014 17:00 schreef Urb het volgende:
Vanes hem gesnurk is dus luid en duidelijk te horen tot minstens in de roze kamerI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
En die was???quote:Op donderdag 27 november 2014 17:00 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
ja lopen jullie de ultiem-gevatte TT mis![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Bedenk goed wat berlijn met je doet
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Wat jij beweerde komt natuurlijk op hetzelfde neer en was duidelijk in combinatie met dat wat LS schreef als eerste op de vrouw gespeeld dus je verdiende datquote:Op donderdag 27 november 2014 17:00 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wordt niet sjaggie van users.
En serieus... als je wel sjaggie wordt van users kun je beter op de rode knop klikken toch?
Je kan natuurlijk ook meteen: "Rot op" roepenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
nee zo werkt het niet mannetje.quote:
ja nu knaagt het hè. het begint met gene. dan schaamte. dan verdriet. afschuw. zelfhaat.
maar kom op joh, zo errug is het nou ook weer niet.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Die patricia kan ik beter hebben dan vanas. Tot nu toe heeft zij mijn voorkeurquote:Op donderdag 27 november 2014 17:02 schreef truushangmat het volgende:
Ik denk dat de voorkeur voor Patricia 8 of 9 mensen zijn..![]()
![]()
Vertel?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:00 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
ja lopen jullie de ultiem-gevatte TT mis“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat jij beweerde komt natuurlijk op hetzelfde neer en was duidelijk in combinatie met dat wat LS schreef als eerste op de vrouw gespeeld dus je verdiende dat![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat jij beweerde komt natuurlijk op hetzelfde neer en was duidelijk in combinatie met dat wat LS schreef als eerste op de vrouw gespeeld dus je verdiende dat![]()
![]()
een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote neusquote:Op donderdag 27 november 2014 17:02 schreef danilel het volgende:
die fotografe werkt ook echt goed met belichting........mooie schaduwen zullen er zijnI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:02 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nee zo werkt het niet mannetje.
ja nu knaagt het hè. het begint met gene. dan schaamte. dan verdriet. afschuw. zelfhaat.
maar kom op joh, zo errug is het nou ook weer niet.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
nee nu ga ik ook passief-agressief de boot afhoudenquote:I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Rot jij ook maar op danquote:
Oh nee, druk maar op het rode kruisje
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
maar wel een suuuuuuuuuuuuuuuper gezellige grote neusquote:Op donderdag 27 november 2014 17:03 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote neus![]()
Poll: Wie mag van jou de nieuwe bewoner worden?
• Naomi
• Patricia
• Nog te weinig van ze gezien
Tussenstand:![]()
![]()
Wel beetje stookneus hoorquote:Op donderdag 27 november 2014 17:03 schreef danilel het volgende:
[..]
maar wel een suuuuuuuuuuuuuuuper gezellige grote neus![]()
![]()
Doen ze het weer?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:03 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nee nu ga ik ook passief-agressief de boot afhouden![]()
neuh joh ik word er niet sjaggo van, en ik raak er niet van aan de schaait. als ik je echt moe ben run ik wel een scriptjequote:Op donderdag 27 november 2014 17:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Rot jij ook maar op dan
Oh nee, druk maar op het rode kruisje![]()
![]()
'een beetje stookneus'quote:
daar stook je half Siberië mee warmI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Ik ben heel benieuwd wie het gaat worden.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Poll: Wie mag van jou de nieuwe bewoner worden?
• Naomi
• Patricia
• Nog te weinig van ze gezien
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ze kunnen zo zelf beinvloeden wie er van de bewoners uit moet maandag.
Wie kiest voor Naomi laat Isa gaan
Wie kiest voor patricia laat Lotje gaan![]()
Ik wilde even de nieuwe POLL erin zetten. Maar kan als TS ook een aanvraag doen jouw TT erin te zetten.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:02 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nee zo werkt het niet mannetje.
maar kom op joh, zo errug is het nou ook weer niet.
Zo ben ik dan ook wel weer![]()
![]()
En dan zeuren ze daar over een verwarmingquote:Op donderdag 27 november 2014 17:05 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
'een beetje stookneus'
daar stook je half Siberië mee warm![]()
![]()
De geluiden kloppen niet met de streams , we worden genept
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Een beer is ook een mannetjes varken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Topquote:Op donderdag 27 november 2014 17:05 schreef danilel het volgende:
[..]
neuh joh ik word er niet sjaggo van, en ik raak er niet van aan de schaait. als ik je echt moe ben run ik wel een scriptjeBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
krijgt marks papa het tenminste ook warmquote:Op donderdag 27 november 2014 17:05 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
'een beetje stookneus'
We worden altijd geneptquote:Op donderdag 27 november 2014 17:06 schreef PTLe het volgende:
De geluiden kloppen niet met de streams , we worden genept
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
De nieuwe bijnaam voor Laaf!!quote:Op donderdag 27 november 2014 17:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een beer is ook een mannetjes varken.![]()
Hmm lekkerquote:Op donderdag 27 november 2014 17:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een beer is ook een mannetjes varken.![]()
![]()
Ja KutjeB dat is toch jou Favoquote:Op donderdag 27 november 2014 17:05 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
'een beetje stookneus'
![]()
Gezeik niks op stream hier gebakkelij kom gaan we naar de kroegquote:
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Gestemd op Patries uiteraardquote:Op donderdag 27 november 2014 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wilde even de nieuwe POLL erin zetten. Maar kan als TS ook een aanvraag doen jouw TT erin te zetten.
Zo ben ik dan ook wel weer![]()
neequote:Op donderdag 27 november 2014 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wilde even de nieuwe POLL erin zetten. Maar kan als TS ook een aanvraag doen jouw TT erin te zetten.
Zo ben ik dan ook wel weer
nou hoeft het niet meer.
ik ga wel even zitten simmen en sippen.
wacht mijn kans wel weer af.
en ga over 5 min naar huis, speelt ook mee.
goh weet 'm niet eens meer.
****zeikmodus uit***I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
KutjeB fladdert wel mooi overal doorheen, geen stemmen daar binnen en ook geen elitestem steedsquote:![]()
![]()
Als je begint met "Flikker op..." Dan krijg je een week vakantiequote:Op donderdag 27 november 2014 17:00 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wordt niet sjaggie van users.
Je kan natuurlijk ook meteen: "Rot op" roepen![]()
![]()
Ik weet alleen niet of dat voor iedereen geldt.![]()
Een week B&B in de loods?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je begint met "Flikker op..." Dan krijg je een week vakantie![]()
![]()
Ik weet alleen niet of dat voor iedereen geldt.![]()
![]()
Ja is goed nu gelijk !!quote:Op donderdag 27 november 2014 17:07 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Gezeik niks op stream hier gebakkelij kom gaan we naar de kroeg![]()
Mogen we nu alweer stemmen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:06 schreef danilel het volgende:
[..]
krijgt marks papa het tenminste ook warmI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Ja maar wel 3 van Chris ahahahahaahha hij mag haar niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:07 schreef doodmoe het volgende:
[..]
KutjeB fladdert wel mooi overal doorheen, geen stemmen daar binnen en ook geen elitestem steeds![]()
Ik lach me een ongeluk als de stem mededeelt:
Niemand hoeft er weg.
Jullie mogen allemaal blijven tot en met 31 december.
Jullie en de kijkers stemmen voor de winnaar van 2014 en die krijgt de inhoud van de kluis
Op 31 december zegt de stem ... de winnaar is .... en utopia 2.0 gaat alleen door als jullie bereid zijn om een huur van 8000 euro per maand te betalen voor de loods en het terrein.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2014 17:11:08 ]![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mogen we nu alweer stemmen?![]()
![]()
Is het grote speculeren begonnen?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef sjampoeh het volgende:
Isa vergeet gewoon dat gio ook op de bank zit volgens mijBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Omdat ze voelt dat het tussen haar en Lot gaat?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef sjampoeh het volgende:
Isa vergeet gewoon dat gio ook op de bank zit volgens mij![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef miertje36 het volgende:
nou wie is nu het hards een spel aan het spelen juist isa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Isa "LauB niet, die vertrouw ik ook niet meer"
Ja ja, maar voor hoelang deze keer dan? Was het niet duidelijk genoeg dat je visite LauB geen hand wilde geven?![]()
![]()
En dat deed zeer.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef Fauvve het volgende:
[..]
Ja maar wel 3 van Chris ahahahahaahha hij mag haar niet.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nico denkt ook dat Lot een goed hart heeftquote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef Urb het volgende:
Nico meent dat de groep Isa wil houden.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef miertje36 het volgende:
nou wie is nu het hards een spel aan het spelen juist isa![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat ze voelt dat het tussen haar en Lot gaat?![]()
![]()
Een groot hart wss.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:10 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nico denkt ook dat Lot een goed hart heeft
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
met het hart van lot is ook niets mis.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:10 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nico denkt ook dat Lot een goed hart heeft
alleen jammer van dat verderfelijke kutkarakter en die genieperige inborstI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Wel jammer dat hij niet gewoon de echte reden gaf. Je bent een stoker en een jankmuilquote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef Fauvve het volgende:
[..]
Ja maar wel 3 van Chris ahahahahaahha hij mag haar niet.
en je hebt een neus als een handvat.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:12 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij niet gewoon de echte reden gaf. Je bent een stoker en een jankmuilI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Het is voor sommigen hier gewoon even slikken zo te zienquote:
lot is al bij isa gaan stoken;"vind je niet dat hij (gio) niet erg veel bij naomi is"
isa;"ze vergeet dat gio ook op de stoel zit"![]()
ook nog basisschooliaans "punt" erachterquote:![]()
![]()
(jammer dat we geen "rollen van het lachen" emoticon hebben)![]()
ben naar huis
veel plezier nog
on topic: kijk, daar vloog geen vogelI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Nee wel een beetje de spanning op voeren en het door Patries laten zeggen , en heel langzaamquote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik lach me een ongeluk als de stem mededeelt:
Niemand hoeft er weg.
Jullie mogen allemaal blijven tot en met 31 december.
Jullie en de kijkers stemmen voor de winnaar van 2014 en die krijgt de inhoud van de kluis
Op 31 december zegt de stem ... de winnaar is .... en utopia 2.0 gaat alleen door als jullie bereid zijn om een huur van 8000 euro per maand te betalen voor de loods en het terrein.
word je nu kwaad omdat er iemand niet aardig is over isa ga huilen in een hoekjequote:Op donderdag 27 november 2014 17:15 schreef danilel het volgende:
[..]
ook nog basisschooliaans "punt" erachter![]()
![]()
(jammer dat we geen "rollen van het lachen" emoticon hebben)![]()
tot laters!quote:Op donderdag 27 november 2014 17:15 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
ben naar huis
veel plezier nog
on topic: kijk, daar vloog geen vogelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, wat een smerig wijf is dat.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef miertje36 het volgende:
nou wie is nu het hards een spel aan het spelen juist isa
Ze liegt nooit, ze drukt alleen maar geld achterover.
En vergeet niet dat ze koelkastinhoud van anderen opvreet.
Dat ze met RatMark geld heeft verdoezeld.
Ze houdt zich nooit aan haar doelen. La Cerda is consequent gebleven, door anderen haar armbandjes te laten maken.
Dat is pas delegeren. Zo moet je een zaak/samenleving opbouwen.
Wat denkt die Isabella wel niet, die ze is![]()
![]()
![]()
![]()
Fijne avond,Ot o ja daar in de lucht.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:15 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
ben naar huis
veel plezier nog
on topic: kijk, daar vloog geen vogel
In dit geval moest ze van Nicole op de computer kijken wat ze wil bestellen (want Nicole was daarmee bezig maar moest gaan eten en kon de bestelling niet afronden)quote:Op donderdag 27 november 2014 17:15 schreef Urb het volgende:
En daar is LauB weer, heel casual erbij liggen om te luistervinken.![]()
oh wat zielig weer iemand zegt iets over isa en ja hoor jij moet het weer over lot hebben zit ze zo hoog bij je misschien is therapie iets voor jequote:Op donderdag 27 november 2014 17:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, wat een smerig wijf is dat.
Ze liegt nooit, ze drukt alleen maar geld achterover.
En vergeet niet dat ze koelkastinhoud van anderen opvreet.
Dat ze met RatMark geld heeft verdoezeld.
Ze houdt zich nooit aan haar doelen. La Cerda is consequent gebleven, door anderen haar armbandjes te laten maken.
Dat is pas delegeren. Zo moet je een zaak/samenleving opbouwen.
Wat denkt die Isabella wel niet, die ze is![]()
![]()
![]()
Heb je je hapjes al klaar staan voor haar, als je haar met je moeder weer in de armen kan sluiten?quote:![]()
ik ben niet kwaad, heb mega goeie zin en zit hier met een big smile jou uit te lachenquote:Op donderdag 27 november 2014 17:16 schreef miertje36 het volgende:
[..]
word je nu kwaad omdat er iemand niet aardig is over isa ga huilen in een hoekje
maar ik zal je vanaf nu maar weer voorlopig negeren en niet meer op je reageren![]()
![]()
mi guduThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:12 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
en je hebt een neus als een handvat.
Lees even goed!!!!! Ikquote:Op donderdag 27 november 2014 17:17 schreef miertje36 het volgende:
[..]
oh wat zielig weer iemand zegt iets over isa en ja hoor jij moet het weer over lot hebben zit ze zo hoog bij je misschien is therapie iets voor je![]()
![]()
op Isabelaa.
Ik had op z'n minst een![]()
![]()
verwacht
![]()
Ze schijnen ervan overtuigd te zijn dat Gio niet gaat.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:17 schreef sjampoeh het volgende:
Het maakt isa niet uit of gio gaat ? hoe dan verder ? Ik heb ze er nog niet over gehoord ?![]()
ik ben dr bang voor..........dit willen lot en isa beiden nietquote:Op donderdag 27 november 2014 17:18 schreef ndid het volgende:
[..]
Ze schijnen ervan overtuigd te zijn dat Gio niet gaat.![]()
Nee hoor , ze zijn beide even erg .quote:Op donderdag 27 november 2014 17:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is voor sommigen hier gewoon even slikken zo te zien![]()
![]()
Ze lijkt zeker te weten dat het tussen Lot en haarzelf gaatquote:Op donderdag 27 november 2014 17:17 schreef sjampoeh het volgende:
Het maakt isa niet uit of gio gaat ? hoe dan verder ? Ik heb ze er nog niet over gehoord ?![]()
Ai.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oei isa niet zo liegen je vond de muur spuuglelijk zei je nog niet zo lang geleden. en nu tegen chris dat je de muur heel mooi vind.![]()
Die is het ergste die LauB hoop dat ze er heel snel uitpleurtquote:Op donderdag 27 november 2014 17:15 schreef Urb het volgende:
En daar is LauB weer, heel casual erbij liggen om te luistervinken.![]()
Hoezo kregen ze ineens een email (van de gemeente?) over die banden-muur ( Is het brandwerend enzo) en niet eerder over dat urtsjip waar ze notabene mensen in wilden laten slapen?![]()
![]()
haha en nog zeggen mensen dat isa geen spel speelt alleen lot. het concert van zaterdag is ook gewoon super strategisch gepland van haar allemaal isa schuimpjes die lekker de nieuwe kunnen bedreigen. en nu doet ze nog een oproep ook als jullie willen dat ik blijf moeten jullie allemaal komen![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:22 schreef Urb het volgende:
Nico "Ik ga uit ons eetgroepje"
Chris "Oke, dan ga ik met je mee"
![]()
![]()
wat een gast met zijn "snappie" ook de hele tijd
![]()
Echt waar.quote:
Niet!quote:Alleen een heel klein strookje onderaan met 1 ministreampje...
No mercy for animal abusers![]()
Wordt het geen tijd voor je pilletje ?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:22 schreef miertje36 het volgende:
haha en nog zeggen mensen dat isa geen spel speelt alleen lot. het concert van zaterdag is ook gewoon super strategisch gepland van haar allemaal isa schuimpjes die lekker de nieuwe kunnen bedreigen. en nu doet ze nog een oproep ook als jullie willen dat ik blijf moeten jullie allemaal komen![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:23 schreef danaqui het volgende:
[..]
Wordt het geen tijd voor je pilletje ?
[..]
Wordt het geen tijd voor je pilletje ?![]()
![]()
![]()
![]()
waarom omdat ik iets negatiefs over isa zeg. dan is het hier al heel lang tijd voor een pilletje voor de meeste met hun haat op lotquote:Op donderdag 27 november 2014 17:23 schreef danaqui het volgende:
[..]
Niemand daar is heilig (zelfs Chris niet na gister schijnbaarquote:Op donderdag 27 november 2014 17:22 schreef miertje36 het volgende:
haha en nog zeggen mensen dat isa geen spel speelt alleen lot. het concert van zaterdag is ook gewoon super strategisch gepland van haar allemaal isa schuimpjes die lekker de nieuwe kunnen bedreigen. en nu doet ze nog een oproep ook als jullie willen dat ik blijf moeten jullie allemaal komen) en dat beweerd hier toch ook niemand, relax
![]()
![]()
wees niet bang, de meest briljante wetenschapper werden door de meeste voor gek verklaard, zegt geen drol als er een paar schapen blatenquote:Op donderdag 27 november 2014 17:25 schreef miertje36 het volgende:
[..]
waarom omdat ik iets negatiefs over isa zeg. dan is het hier al heel lang tijd voor een pilletje voor de meeste met hun haat op lot
Ik heb er een en op de laptop en die is normaal formaat onder die nulletjes en die eentjesquote:Op donderdag 27 november 2014 17:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet!Alleen een heel klein strookje onderaan met 1 ministreampje...
![]()
waarom haal jij lot er nu weer bij...quote:Op donderdag 27 november 2014 17:25 schreef miertje36 het volgende:
[..]
waarom omdat ik iets negatiefs over isa zeg. dan is het hier al heel lang tijd voor een pilletje voor de meeste met hun haat op lot![]()
![]()
[quote]Op donderdag 27 november 2014 17:26 schreef glasshole het volgende:
Chris heeft een nieuwe vorm van autisme, ik weet alleen nog niet welke
[/quote)
Chris is elk geval, ijzingwekkend onverstoorbaar en rechtlijnig...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:17 schreef miertje36 het volgende:
[..]
oh wat zielig weer iemand zegt iets over isa en ja hoor jij moet het weer over lot hebben zit ze zo hoog bij je misschien is therapie iets voor jeZelfkennis!
Niet dus.quote:
Niets van aantrekken. En een topicreport plaatsen als mensen persoonlijk worden.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:22 schreef miertje36 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat maken jullie je druk, de regie beslist nog steeds!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Dat mens denkt dat ze heel wat is die vliegt er als eerste uit straks bij de nieuwe die zien haar gestook wel.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:27 schreef truushangmat het volgende:
Stookneus vraagt of er al plannen zijn voor 31 december..![]()
Ja,je hebt gelijk.quote:
Zal allemaal wel meevallen, ze vertelde hier maanden terug al dat ze het leuk vind om anderen in de cos op te naaien dus ook niet mauwen als het dan daadwekelijk lukt.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Niets van aantrekken. En een topicreport plaatsen als mensen persoonlijk worden.![]()
![]()
Maar maken die de juiste keuze en tieven ze dat kutvarken de poort uitquote:Op donderdag 27 november 2014 17:30 schreef Poezewoes het volgende:
Wat maken jullie je druk, de regie beslist nog steeds!![]()
![]()
Gewoon helemaal opbokken, graag mat haar BFF lotje de poort uit maandagquote:Op donderdag 27 november 2014 17:31 schreef Urb het volgende:
Wil LauB aub opbokken daar zodat ze weer intressante gesprekken kunnen hebben?![]()
![]()
De nachtmerrie: Lot en LauB die de kist van Isa naar de poort dragen...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Mag een mod, die hier alleen maar komt om Isa te bashen, users opstoken om een TR te plaatsen?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Niets van aantrekken. En een topicreport plaatsen als mensen persoonlijk worden.
Het moet niet gekker worden bij FOK!
"Jij bent ook tegen Isa, zoals ik... Plaats een TR en ik zal er voor zorgen, omdat ik een MOD ben, dat diegene een ban krijgt..."
Ik weet het, ik krijg nu een TR wegens "crewnbashen" Die macht heb jij nu éénmaal, maar weten de users meteen als ik er straks niet meer ben om te reageren, waar dat aan ligt![]()
Die gaan voor het tokkie gehalte!quote:Op donderdag 27 november 2014 17:30 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar maken die de juiste keuze en tieven ze dat kutvarken de poort uit
Kijken ,kijken,niet kopen.....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eigenlijk past Laurab nergens bij!quote:Op donderdag 27 november 2014 17:27 schreef Flow3r het volgende:
LauraB past beter in de groene kamer, roze staat haar niet![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:32 schreef Scherzo het volgende:
De nachtmerrie: Lot en LauB die de kist van Isa naar de poort dragen...
Twinning = boring![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:33 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Eigenlijk past Laurab nergens bij!
Ach welnee, sommige dingen werken alleen maar één kant opquote:Op donderdag 27 november 2014 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mag een mod, die hier alleen maar komt om Isa te bashen, users opstoken om een TR te plaatsen?
"Jij bent ook tegen Isa, zoals ik... Plaats een TR en ik zal er voor zorgen, omdat ik een MOD ben, dat diegene een ban krijgt..."
Ik weet het, ik krijg nu een TR wegens "crewnbashen" Die macht heb jij nu éénmaal, maar weten de users meteen als ik er straks niet meer ben om te reageren, waar dat aan ligt![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:30 schreef Fauvve het volgende:
[..]
Dat mens denkt dat ze heel wat is die vliegt er als eerste uit straks bij de nieuwe die zien haar gestook wel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
... en huiver mee![]()
ja wel joh!quote:Op donderdag 27 november 2014 17:33 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Eigenlijk past Laurab nergens bij!
Eigenlijk wel handig 1 stream,Cossen we allemaal over hetzelfde.
Dat is ook gewoon niet wat er stond natuurlijkquote:Op donderdag 27 november 2014 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mag een mod, die hier alleen maar komt om Isa te bashen, users opstoken om een TR te plaatsen?
Ik weet het, ik krijg nu een TR wegens "crewnbashen" Die macht heb jij nu éénmaal, maar weten de users meteen als ik er straks niet meer ben om te reageren, waar dat aan ligt
Moeten ze niet LauB daarop laten zienquote:Op donderdag 27 november 2014 17:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
Eigenlijk wel handig 1 stream,Cossen we allemaal over hetzelfde.![]()
![]()
"Als mensen persoonlijk worden"quote:Op donderdag 27 november 2014 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel jammer, had ook graag die tafel willen horen....quote:Op donderdag 27 november 2014 17:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
Eigenlijk wel handig 1 stream,Cossen we allemaal over hetzelfde.![]()
![]()
Mods horen neutraal te zijn!quote:Op donderdag 27 november 2014 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet het, ik krijg nu een TR wegens "crewnbashen" Die macht heb jij nu éénmaal, maar weten de users meteen als ik er straks niet meer ben om te reageren, waar dat aan ligtTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Niet alleen Ls werd persoonlijk!quote:Op donderdag 27 november 2014 17:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
"Als mensen persoonlijk worden"Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Foutje, deze had in de FB gemoeten.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
"Als mensen persoonlijk worden"![]()
Sommigen hebben daar heel veel moeite meequote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Maak je niet zo druk,wees een glijbaan.Want je moet niet weg hier.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet het, ik krijg nu een TR wegens "crewnbashen" Die macht heb jij nu éénmaal, maar weten de users meteen als ik er straks niet meer ben om te reageren, waar dat aan ligt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hou jij nu eens op met dat vingertje, of sta jij op de nominatie om Mod te worden?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je de post van Mylene uberhaupt gelezen? Nee he?
Maar niet mensen die ook anti-Isa zijn opstoken om een TR te plaatsen.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Over de deelnemers mogen we gewoon een mening hebben![]()
Joey, wil ging kliekjes eten met kerst. Nicoline wil dat iedereen wat ga koken, maar Joey kan niet koken![]()
Dit was vast niets persoonlijks zoals altijdquote:Op donderdag 27 november 2014 17:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hou jij nu eens op met dat vingertje, of sta jij op de nominatie om Mod te worden?![]()
![]()
Niet dusquote:Op donderdag 27 november 2014 17:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hou jij nu eens op met dat vingertje, of sta jij op de nominatie om Mod te worden?
Neuhhhhquote:Op donderdag 27 november 2014 17:40 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dit was vast niets persoonlijks zoals altijd
"Jij bent ook tegen Isa, zoals ik... Plaats een TR en ik zal er voor zorgen, omdat ik een MOD ben, dat diegene een ban krijgt..."quote:Op donderdag 27 november 2014 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:[quote]
Op donderdag 27 november 2014 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet het, ik krijg nu een TR wegens "crewnbashen" Die macht heb jij nu éénmaal, maar weten de users meteen als ik er straks niet meer ben om te reageren, waar dat aan ligt
[/quote]
Ben ik nu dom dat ik dit even niet begrijp ?Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Als iemand op regelmatige basis door een groepje wordt aangevallen, dan mag zo iemand daar best iets van zeggen.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar niet mensen die ook anti-Isa zijn opstoken om een TR te plaatsen.![]()
Ok zand er overquote:Op donderdag 27 november 2014 17:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En ik plaatste die in verkeerde topic, ik wilde die in de feedback zetten.
Ja daaag, eerst met een groep op Miertje en nu moet Mylene dimmen want ze is een mod.
Users horen niet mongolisch te zijn maar hey, zie ze hier toch eens boven me posten.Go hard or go home![]()
Ben ik nu dom dat ik dit even niet begrijp ?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:41 schreef PTLe het volgende:
[..]
[/quote]
Nee juist heel slim,maar laat maar even gaan.
Oei persoonlijk worden mag niet Noekquote:Op donderdag 27 november 2014 17:42 schreef Noek het volgende:
Ja daaag, eerst met een groep op Miertje en nu moet Mylene dimmen want ze is een mod.
Users horen niet mongolisch te zijn maar hey, zie ze hier toch eens boven me posten.![]()
![]()
Joey wil geen kliekjesdag op 2de kerstdag, Nicoline wel en doet haar beklag bij Isa en Gio die totaal niet reageren; koekje van eigen deeg![]()
![]()
Nicoline weet niet wat het werkwoord "kelen" betekent. Net als de meerderheid van Nederland gebruikt ze het woord verkeerd
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Dat groene vest staat wel prachtige bij haar oranje neus.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:27 schreef Flow3r het volgende:
LauraB past beter in de groene kamer, roze staat haar niet![]()
[ afbeelding ]![]()
/intensive carequote:Op donderdag 27 november 2014 17:43 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Oei persoonlijk worden mag niet NoekGo hard or go home![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:43 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dat groene vest staat wel prachtige bij haar oranje neus.Al valt dat vest wel een beetje in het niet...
All animals are equal, but some animals are more equal than othersquote:Op donderdag 27 november 2014 17:43 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Oei persoonlijk worden mag niet NoekTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nee juist heel slim,maar laat maar even gaan.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ben ik nu dom dat ik dit even niet begrijp ?
[/quote]
![]()
wortelschietenquote:Op donderdag 27 november 2014 17:43 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dat groene vest staat wel prachtige bij haar oranje neus.![]()
Wat vind je van het seksuele leven in de loods eigenlijkquote:![]()
Veul, errug veul.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat vind je van het seksuele leven in de loods eigenlijk![]()
Van mij mag sprechund gelijk krijgen en laten ze het niet meer zien![]()
![]()
Quote fixedquote:Op donderdag 27 november 2014 17:44 schreef PTLe het volgende:
[..]
Nee juist heel slim,maar laat maar even gaan.
Er wordt niemand aangevallen. Er wordt een mening weerlegd die zij uitspreekt.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Als iemand op regelmatige basis door een groepje wordt aangevallen, dan mag zo iemand daar best iets van zeggen.
Dat is heel wat anders dan een aanval. Dan zouden hier alleen maar aanvallen zijn.
Want de ene is voor die en de andere voor die....
Dat er dan een user is die tegen alle feiten, wat op de streams te zien is, onzin schrijft, in de ogen van andere users, er op wordt aangesproken, is in mijn ogen geen persoonlijke aanval.![]()
Mier heeft maanden geleden al toegegeven dat ze het leuk vind om te trollen in de cos dus niet zo mauwen als het dan daadwerkelijk succes heeft.
Maar OT: Zijn er meer mensen die ook nog steeds alleen die ene stream hebben?
Ik heb alleen roze kamer stream, Isa, Nico en Gio die praten over kerst, gekscherend dat ze 10 personen per inwoner willen uitnodigen. LauB nogsteeds druk mt shoppen![]()
Nicoline vertelt dat ze drie dagen in te vullen hebben met eten, Gio zegt dat zijn ouders eten over het hek zullen gooien, Isaballa wil graag dat de ouders van de deelnemers mogen komen, Gio zegt sommige hebben geen ouders, Yvan heeft geen vader, Gio wil zijn opa en oma, ok, dit gaat het niet worden. Isabella en Gio giebelen in de kamer, en Nicoline stelt voor om te kijken of Patrick hulp nodig heeft, Duidelijk weg bij Laub, die niet kan hoofdrekenen.![]()
Oneens. We kijken naar een reallifesoap en als er iets bij het echte leven hoort is het seksquote:Op donderdag 27 november 2014 17:45 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Veul, errug veul.
Van mij mag sprechund gelijk krijgen en laten ze het niet meer zien
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Is het ook maar in real life zie ik het ook niet elke dag van verschillende mensen.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oneens. We kijken naar een reallifesoap en als er iets bij het echte leven hoort is het seks
De eerste keer was leuk "oh kijk eens wat zij deden!!".
Maar nu is het old news. Ze hebben seks, big deal.![]()
Ik kijk s`nachts geen streams,en voor de rest moet iedereen maar doen waar ze zin in hebben.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat vind je van het seksuele leven in de loods eigenlijk
+1quote:Op donderdag 27 november 2014 17:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik kijk s`nachts geen streams,en voor de rest moet iedereen maar doen waar ze zin in hebben.![]()
Stukken beter nu Ruud en Billy opgetiefd zijnquote:Op donderdag 27 november 2014 17:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat vind je van het seksuele leven in de loods eigenlijk![]()
![]()
![]()
Ik dacht juist dat hij een goede band had met Isa.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:00 schreef voederbak het volgende:
Waarom spreekt Isa 3 dagen voordat de keuze gemaakt moet worden haar voorkeur al uit tegenover Wilco. Is ze nou zo ontzettend achterlijk. Dat moet je zeker niet zeggen tegen Wilco want die zit NIET in haar kamp en die gat daar mee aan de slag de komende dagen. Wat is er mis om te zeggen; "geen idee Wilco ik ben er nog niet uit en heb nog tot zondag om er over na te denken"..![]()
Laag.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:47 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Maar wel een hele zin zonder schrijffouten, er is vooruitgang.![]()
Nu de interpunctie nog.![]()
ik denk dat dit script was om een beetje twijfel te zaaienquote:Op donderdag 27 november 2014 17:48 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat hij een goede band had met Isa.![]()
vandaar dat hij haar een stem gafquote:Op donderdag 27 november 2014 17:48 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat hij een goede band had met Isa.![]()
![]()
Gaan ze nu nog ff snel geld uitgeven voor 1 december en sigaretten in voren bestellen het is toch wat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
meningen zijn geen feiten, dat jij het anders ziet betekend niet dat de waarheid is. of vice versaquote:Op donderdag 27 november 2014 17:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er wordt niemand aangevallen. Er wordt een mening weerlegd die zij uitspreekt.
Dat is heel wat anders dan een aanval. Dan zouden hier alleen maar aanvallen zijn.
Want de ene is voor die en de andere voor die....
Dat er dan een user is die tegen alle feiten, wat op de streams te zien is, onzin schrijft, in de ogen van andere users, er op wordt aangesproken, is in mijn ogen geen persoonlijke aanval.There's a virus in my system
Hij gaf er 3 aan Gio toch?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
vandaar dat hij haar een stem gaf![]()
Same here.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:46 schreef Urb het volgende:
Mier heeft maanden geleden al toegegeven dat ze het leuk vind om te trollen in de cos dus niet zo mauwen als het dan daadwerkelijk succes heeft.
Maar OT: Zijn er meer mensen die ook nog steeds alleen die ene stream hebben?
Ik heb alleen roze kamer stream, Isa, Nico en Gio die praten over kerst, gekscherend dat ze 10 personen per inwoner willen uitnodigen. LauB nogsteeds druk mt shoppen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oeps je hebt gelijk.quote:
Hij wilde er wel eentje aan haar geven maar ging toen vol op Gio inderdaad.![]()
Ze gaan nu sloffen in slaan, Laura, want lot heeft geen geld meer, maar die heeft ze toch niet meer nodigquote:Op donderdag 27 november 2014 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Gaan ze nu nog ff snel geld uitgeven voor 1 december en sigaretten in voren bestellen het is toch wat.![]()
hij heeft gio 3 stemmen gegeven geen aan isaquote:Op donderdag 27 november 2014 17:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Laura B, Lot en Nicole in de roze slaapkamer
Lot stoort zich aan het lawaai dat Isa en Gio maken met stoeien en wil er wat van zeggen tegen Laura B, maar die trekt een gezicht dat ze moet zwijgen, omdat Nicole erbij zit.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
En hoe gaan ze dat geld verantwoorden dan? Want dat hoort niet bij het boodschappengeld.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:51 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ze gaan nu sloffen in slaan, Laura, want lot heeft geen geld meer, maar die heeft ze toch niet meer nodig![]()
Godallejezus, teruglezen is geen doen. Wat een kinderachtig gedoe.
On Topic: Lot gaat weer kleding bestellen? Toe maar.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Maar don't cry for me argentina (evita) doet ze mooi.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:02 schreef truushangmat het volgende:
Papa van Yentl is echt veel te hoog voor Isa.. moet ze echt niet aan beginnen![]()
Tuig is hetquote:Op donderdag 27 november 2014 17:49 schreef Dotteke het volgende:
Gaan ze nu nog ff snel geld uitgeven voor 1 december en sigaretten in voren bestellen het is toch wat.
1 dec moeten ze het geld inleveren dus ze zijn het er allemaal doorheen aan het jagen, echt een groepsgevoel daar.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:51 schreef beequeen het volgende:
On Topic: Lot gaat weer kleding bestellen? Toe maar.![]()
![]()
de vraag is : Van welk geld???quote:Op donderdag 27 november 2014 17:51 schreef beequeen het volgende:
1 december gaat die regel in.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:51 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En hoe gaan ze dat geld verantwoorden dan? Want dat hoort niet bij het boodschappengeld.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze moet nog even profiteren, want haar geld kan niet voor de winnaar zijn.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:51 schreef beequeen het volgende:
lot staat toch in de min............quote:Op donderdag 27 november 2014 17:53 schreef miertje36 het volgende:
[..]
het geld wat ze gister uitgekeerd hebben gekregen![]()
Knap toch, als je bijna 2k in de min staat?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:51 schreef beequeen het volgende:
On Topic: Lot gaat weer kleding bestellen? Toe maar.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
ja maar nu mag dus iedereen kopen wat ze willen? Van het groepsgeld?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
1 december gaat die regel in.![]()
Ik zag het ook.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot stoort zich aan het lawaai dat Isa en Gio maken met stoeien en wil er wat van zeggen tegen Laura B, maar die trekt een gezicht dat ze moet zwijgen, omdat Nicole erbij zit.
Nicole reageerde meteen met : " wat" ?
Dat werd weggewimpeld door LauraB, maar Nicole is niet achterlijk he.
Er komt een tijd dat LauraB ook daar door de mand valt![]()
![]()
En Lot en Lautje dan doe die het zonder geluid ?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Kijk zelfs nu niet, heb alleen vanmorgen gekeken!quote:Op donderdag 27 november 2014 17:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik kijk s`nachts geen streams,en voor de rest moet iedereen maar doen waar ze zin in hebben.
Maar om bij het onderwerp te blijven, men leert er toch niks van om naar dat tampetampe te kijken.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
ja die besteld ook niet doet laura voor haarquote:Op donderdag 27 november 2014 17:53 schreef danilel het volgende:
[..]
lot staat toch in de min............![]()
Huh? Deed ie dat dan?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nou wie weet... je weet niet hoe vindingrijk ze zijn daarquote:Op donderdag 27 november 2014 17:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kijk zelfs nu niet, heb alleen vanmorgen gekeken!
Maar om bij het onderwerp te blijven, men leert er toch niks van om naar dat tampetampe te kijken.![]()
![]()
nee ze hebben gister nog geld uitgekeerd gekregen en sommige hadden geld gespaardquote:Op donderdag 27 november 2014 17:53 schreef doodmoe het volgende:
[..]
ja maar nu mag dus iedereen kopen wat ze willen? Van het groepsgeld?![]()
Kutje B is een gluiperige slet.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zag het ook.
Nicole reageerde meteen met : " wat" ?
Dat werd weggewimpeld door LauraB, maar Nicole is niet achterlijk he.
Er komt een tijd dat LauraB ook daar door de mand valtwooblabalurg![]()
Ze moet ook Isa nog terug betalen van haar schoenenquote:Op donderdag 27 november 2014 17:53 schreef danilel het volgende:
[..]
lot staat toch in de min............
nee hoor die heeft ze al bijna terugbetaald en is niet meer bij isa geleend de rest mag ze volgende week afbetalenquote:Op donderdag 27 november 2014 17:55 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze moet ook Isa nog terug betalen van haar schoenen![]()
Je moet toch wat als je zo veel aan komt als charlotte?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Knap toch, als je bijna 2k in de min staat?![]()
Ze zou wel voor meer geld in de min staan, Nicoline heeft haar ook zo vaak geld gegevenquote:Op donderdag 27 november 2014 17:55 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze moet ook Isa nog terug betalen van haar schoenen![]()
Eigen geld,wat ze nu nog hebben.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:53 schreef doodmoe het volgende:
[..]
ja maar nu mag dus iedereen kopen wat ze willen? Van het groepsgeld?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee hoe ze dat met dat geld doen. Het is één grote bende.
Nico, Isa en LaurA zeggen dat ze alles via de BV betalen.
Ik wil het ook niet snappen, raar gedoe.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
En Nico.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:55 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze moet ook Isa nog terug betalen van haar schoenen
Ja, sorryquote:Op donderdag 27 november 2014 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
meningen zijn geen feiten, dat jij het anders ziet betekend niet dat de waarheid is. of vice versaik dring mijn mening op. Ik ben de ENIGE, die het ziet, zoals het is gescript....
![]()
![]()
Die laurab, heeft het constant over gezellig, terwijl ze niets doet om het gezellig te maken daar was ze toch voor binnen gekomen, verder dan kaarsjes komt ze ook nniet. Verder zijn er winter jassen voor Vanessa en Laura binnen gekomen.![]()
Waar kan ze het volgende week dan van afbetalen?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:55 schreef miertje36 het volgende:
[..]
nee hoor die heeft ze al bijna terugbetaald en is niet meer bij isa geleend de rest mag ze volgende week afbetalen
Ze hebben dan toch niks meer zelf?![]()
Markie Finance?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:59 schreef danilel het volgende:
[..]
Waar kan ze het volgende week dan van afbetalen?
Ze hebben dan toch niks meer zelf?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat was ze toch al, bij Peter Nuninga op de chat?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hou jij nu eens op met dat vingertje, of sta jij op de nominatie om Mod te worden?
Volgens mij heeft zij Opaatje daar nog een ban gegeven
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik kan het woord gezellig niet meer horen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
datquote:Op donderdag 27 november 2014 18:01 schreef beequeen het volgende:
Ik kan het woord gezellig niet meer horen.![]()
alsof dat in spullen zit, als mensen met elkaar zou je dat kunnen makenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:01 schreef beequeen het volgende:
Ik kan het woord gezellig niet meer horen.Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Lot wil graag bestellen, maar is een beetje bang voor de maat.
Lau B is bang dat die maten allemaal smal zijn.
Ja Lot, dan rest alleen de schaar nog.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Wat voor grappen heb je nog meer in je repertoire zitten?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:01 schreef truushangmat het volgende:
Als Isa weggaat, valt alles in duigen. Geen markten, geen inkomsten.wooblabalurg![]()
Niemand is onmisbaar....quote:Op donderdag 27 november 2014 18:01 schreef truushangmat het volgende:
Als Isa weggaat, valt alles in duigen. Geen markten, geen inkomsten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ongezelligerdquote:Op donderdag 27 november 2014 18:01 schreef beequeen het volgende:
Ik kan het woord gezellig niet meer horen.![]()
![]()
Prachtig tochquote:Op donderdag 27 november 2014 18:01 schreef truushangmat het volgende:
Als Isa weggaat, valt alles in duigen. Geen markten, geen inkomsten.![]()
![]()
Er schijnen al standhouders zijn, die niet komen als Isabella weg isquote:Op donderdag 27 november 2014 18:01 schreef truushangmat het volgende:
Dat zijn we toch al gewend van haarquote:Op donderdag 27 november 2014 18:02 schreef Mylene het volgende:
Lot is gewoon weer kleding aan het bestellen.
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat voor grappen heb je nog meer in je repertoire zitten?![]()
![]()
Wat raar???quote:Op donderdag 27 november 2014 17:55 schreef miertje36 het volgende:
[..]
nee hoor die heeft ze al bijna terugbetaald en is niet meer bij isa geleend de rest mag ze volgende week afbetalen
Gisteren werd er nog geschreven dat RatMark zei dat ze geen schulden meer had.
Maar nergens praat hij over die 1300 Euro (En kosten Yes-R) waar dat van is betaald.
Dat kan ze niet ophoesten met een paar armbandjes en een paar t-shirts.
Dus daar is enorm is gefraudeerd. (om maar geen vragen te stellen waar ze alles van heeft kunnen kopen)![]()
Wat op zich wel weer een interessante optie isquote:Op donderdag 27 november 2014 18:01 schreef truushangmat het volgende:
Als Isa weggaat, valt alles in duigen. Geen markten, geen inkomsten.
Alleen ben ik bang dat John de Mol dan wel weer een potje geld in de grond stopt
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Denk dat r wel heel veel mensen afzeggen, standhouders zullen dat wle niet mogen omdat contracten. Aardappelman zei op een van de eerste markten al dat hij een jaarcontract had voor de markten.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:01 schreef truushangmat het volgende:
![]()
Cozy,mag dat wel?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja leuk bedacht maar nee, de markt is in kannen en kruiken, isa is alleen maar een poppetje dat een klein deel doet, zelfs de koeien zouden dat nog kunnen, en waarschijnlijk beter en zonder gestressquote:Op donderdag 27 november 2014 18:01 schreef truushangmat het volgende:
Als Isa weggaat, valt alles in duigen. Geen markten, geen inkomsten.There's a virus in my system
Onder de tafel geschoven , of doofpot net hoe je het noemen wilquote:Op donderdag 27 november 2014 18:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat raar???
Maar nergens praat hij over die 1300 Euro (En kosten Yes-R) waar dat van is betaald.
Dus daar is enorm is gefraudeerd. (om maar geen vragen te stellen waar ze alles van heeft kunnen kopen)
Ik hoop hetquote:Op donderdag 27 november 2014 18:03 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Er schijnen al standhouders zijn, die niet komen als Isabella weg is![]()
Maar zie het niet gebeuren als ik eerlijk ben![]()
Waarom mogen we Isa en Gio weer niet zien?![]()
Die hebben behoorlijk lol.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Echt een mooi Utopia, liegen bedriegen en alles kopen wat je wil.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:03 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat zijn we toch al gewend van haar![]()
Oeps daar zijn haast geen maten voor lotjequote:Op donderdag 27 november 2014 18:04 schreef Mylene het volgende:
Lot zegt ik bestel hem gewoon voor dat geld, boeien.
H&M?
Mark noemt het zelf liever water bij de wijn doen.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:05 schreef PTLe het volgende:
[..]
Onder de tafel geschoven , of doofpot net hoe je het noemen wil![]()
![]()
De kosten van Yes-r zullen wel zijn terugverdiend met het concert.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat raar???
Dus daar is enorm is gefraudeerd. (om maar geen vragen te stellen waar ze alles van heeft kunnen kopen)![]()
Welneequote:Op donderdag 27 november 2014 18:01 schreef truushangmat het volgende:
Als Isa weggaat, valt alles in duigen. Geen markten, geen inkomsten..
De Febo doet het meeste werk.![]()
Mooi man. Die LauB maar kruipen en slijmen bij Lot, en Lot is nog te egoistisch om LauB de laptop even te gunnen. Nou ja, na lang aandringen dan, één minuutje.![]()
![]()
De markten zijn een gunfactor. Ze mogen vaak blij zijn dat ze quitte draaien. Verder zit het draaiboek in haar koppie.. Heel slim dus.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja leuk bedacht maar nee, de markt is in kannen en kruiken, isa is alleen maar een poppetje dat een klein deel doet, zelfs de koeien zouden dat nog kunnen, en waarschijnlijk beter en zonder gestress![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:06 schreef PTLe het volgende:
[..]
Oeps daar zijn haast geen maten voor lotje
Wat onprofessioneel.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:03 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Er schijnen al standhouders zijn, die niet komen als Isabella weg is![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:06 schreef mootie het volgende:
[..]
De kosten van Yes-r zullen wel zijn terugverdiend met het concert.![]()
![]()
Alleen zie ik daar niemand de organisatie overnemen.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Laub doet alles om ergens aansluiting te vinden, ze is een loner, zonder iemand daar in de loodsquote:Op donderdag 27 november 2014 18:06 schreef Mirjam152 het volgende:
Mooi man. Die LauB maar kruipen en slijmen bij Lot, en Lot is nog te egoistisch om LauB de laptop even te gunnen. Nou ja, na lang aandringen dan, één minuutje.
[ afbeelding ]![]()
1300 euro is afbetaald met verkoop shirts. kosten yesr is betaald met verkoop kaartjes concert.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat raar???
Dus daar is enorm is gefraudeerd. (om maar geen vragen te stellen waar ze alles van heeft kunnen kopen)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: