Ja! Als je hier sjaggie van wordt dan klik je op dat rode kruisje rechtsbovenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn hemel...
Vind je het gek dat ik chago ben.
Rot zelf opquote:Op donderdag 27 november 2014 16:55 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja! Als je hier sjaggie van wordt dan klik je op dat rode kruisje rechtsboven
daar word ík nou chagrijnig vanquote:Op donderdag 27 november 2014 16:55 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Als je dat ook even zegt tegen alle mensen die hier de godganse dag zitten te schelden omdat ze de bewoners zo haten, zal ik er eens over nadenken.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:55 schreef doodmoe het volgende:
[..]
met steukneus erbij hebbie altijd te weinig lichtquote:Op donderdag 27 november 2014 16:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Naomi foto's maken van joey en stookneus staat er natuurlijk bij.....
[ afbeelding ]
Dat gaat tenminste nog over de streamsquote:Op donderdag 27 november 2014 16:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je dat ook even zegt tegen alle mensen die hier de godganse dag zitten te schelden omdat ze de bewoners zo haten, zal ik er eens over nadenken.
Duurt maar paar dagen johquote:Op donderdag 27 november 2014 16:56 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
daar word ík nou chagrijnig van
van een rood kruis.
jeukt zo.
Jij begint mutsquote:Op donderdag 27 november 2014 16:56 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Pardon?
Gaan we weer...
Kleuterschool is weer geopend
Aardig is goed benoemd,in deze.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:57 schreef pullup het volgende:
Joey doet het eigenlijk wel aardig als model
ho hoquote:Op donderdag 27 november 2014 16:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je dat ook even zegt tegen alle mensen die hier de godganse dag zitten te schelden omdat ze de bewoners zo haten, zal ik er eens over nadenken.
Sera seraquote:
Dat heet cossenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja tochquote:Op donderdag 27 november 2014 16:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Aardig is goed benoemd,in deze.
Nee dat heet lullen in de ruimtequote:
Met bodylotion scherenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:56 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
daar word ík nou chagrijnig van
van een rood kruis.
jeukt zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |