Lees even goed!!!!! Ikquote:Op donderdag 27 november 2014 17:17 schreef miertje36 het volgende:
[..]
oh wat zielig weer iemand zegt iets over isa en ja hoor jij moet het weer over lot hebben zit ze zo hoog bij je misschien is therapie iets voor je
Ze schijnen ervan overtuigd te zijn dat Gio niet gaat.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:17 schreef sjampoeh het volgende:
Het maakt isa niet uit of gio gaat ? hoe dan verder ? Ik heb ze er nog niet over gehoord ?
ik ben dr bang voor..........dit willen lot en isa beiden nietquote:Op donderdag 27 november 2014 17:18 schreef ndid het volgende:
[..]
Ze schijnen ervan overtuigd te zijn dat Gio niet gaat.
Nee hoor , ze zijn beide even erg .quote:Op donderdag 27 november 2014 17:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is voor sommigen hier gewoon even slikken zo te zien
Ze lijkt zeker te weten dat het tussen Lot en haarzelf gaatquote:Op donderdag 27 november 2014 17:17 schreef sjampoeh het volgende:
Het maakt isa niet uit of gio gaat ? hoe dan verder ? Ik heb ze er nog niet over gehoord ?
Ai.quote:
Die is het ergste die LauB hoop dat ze er heel snel uitpleurtquote:Op donderdag 27 november 2014 17:15 schreef Urb het volgende:
En daar is LauB weer, heel casual erbij liggen om te luistervinken.
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:22 schreef Urb het volgende:
Nico "Ik ga uit ons eetgroepje"
Chris "Oke, dan ga ik met je mee"
![]()
![]()
Echt waar.quote:
Niet!quote:
Wordt het geen tijd voor je pilletje ?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:22 schreef miertje36 het volgende:
haha en nog zeggen mensen dat isa geen spel speelt alleen lot. het concert van zaterdag is ook gewoon super strategisch gepland van haar allemaal isa schuimpjes die lekker de nieuwe kunnen bedreigen. en nu doet ze nog een oproep ook als jullie willen dat ik blijf moeten jullie allemaal komen
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:23 schreef danaqui het volgende:
[..]
Wordt het geen tijd voor je pilletje ?
[..]
waarom omdat ik iets negatiefs over isa zeg. dan is het hier al heel lang tijd voor een pilletje voor de meeste met hun haat op lotquote:Op donderdag 27 november 2014 17:23 schreef danaqui het volgende:
[..]
Niemand daar is heilig (zelfs Chris niet na gister schijnbaarquote:Op donderdag 27 november 2014 17:22 schreef miertje36 het volgende:
haha en nog zeggen mensen dat isa geen spel speelt alleen lot. het concert van zaterdag is ook gewoon super strategisch gepland van haar allemaal isa schuimpjes die lekker de nieuwe kunnen bedreigen. en nu doet ze nog een oproep ook als jullie willen dat ik blijf moeten jullie allemaal komen
wees niet bang, de meest briljante wetenschapper werden door de meeste voor gek verklaard, zegt geen drol als er een paar schapen blatenquote:Op donderdag 27 november 2014 17:25 schreef miertje36 het volgende:
[..]
waarom omdat ik iets negatiefs over isa zeg. dan is het hier al heel lang tijd voor een pilletje voor de meeste met hun haat op lot
Ik heb er een en op de laptop en die is normaal formaat onder die nulletjes en die eentjesquote:Op donderdag 27 november 2014 17:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet!Alleen een heel klein strookje onderaan met 1 ministreampje...
waarom haal jij lot er nu weer bij...quote:Op donderdag 27 november 2014 17:25 schreef miertje36 het volgende:
[..]
waarom omdat ik iets negatiefs over isa zeg. dan is het hier al heel lang tijd voor een pilletje voor de meeste met hun haat op lot
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:17 schreef miertje36 het volgende:
[..]
oh wat zielig weer iemand zegt iets over isa en ja hoor jij moet het weer over lot hebben zit ze zo hoog bij je misschien is therapie iets voor je
Niet dus.quote:
Niets van aantrekken. En een topicreport plaatsen als mensen persoonlijk worden.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:22 schreef miertje36 het volgende:
[..]
Dat mens denkt dat ze heel wat is die vliegt er als eerste uit straks bij de nieuwe die zien haar gestook wel.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:27 schreef truushangmat het volgende:
Stookneus vraagt of er al plannen zijn voor 31 december..
Ja,je hebt gelijk.quote:
Zal allemaal wel meevallen, ze vertelde hier maanden terug al dat ze het leuk vind om anderen in de cos op te naaien dus ook niet mauwen als het dan daadwekelijk lukt.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Niets van aantrekken. En een topicreport plaatsen als mensen persoonlijk worden.
Maar maken die de juiste keuze en tieven ze dat kutvarken de poort uitquote:Op donderdag 27 november 2014 17:30 schreef Poezewoes het volgende:
Wat maken jullie je druk, de regie beslist nog steeds!
Gewoon helemaal opbokken, graag mat haar BFF lotje de poort uit maandagquote:Op donderdag 27 november 2014 17:31 schreef Urb het volgende:
Wil LauB aub opbokken daar zodat ze weer intressante gesprekken kunnen hebben?
Mag een mod, die hier alleen maar komt om Isa te bashen, users opstoken om een TR te plaatsen?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Niets van aantrekken. En een topicreport plaatsen als mensen persoonlijk worden.
Die gaan voor het tokkie gehalte!quote:Op donderdag 27 november 2014 17:30 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar maken die de juiste keuze en tieven ze dat kutvarken de poort uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |