Dat is ook gewoon niet wat er stond natuurlijkquote:Op donderdag 27 november 2014 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mag een mod, die hier alleen maar komt om Isa te bashen, users opstoken om een TR te plaatsen?
Het moet niet gekker worden bij FOK!
"Jij bent ook tegen Isa, zoals ik... Plaats een TR en ik zal er voor zorgen, omdat ik een MOD ben, dat diegene een ban krijgt..."
Ik weet het, ik krijg nu een TR wegens "crewnbashen" Die macht heb jij nu éénmaal, maar weten de users meteen als ik er straks niet meer ben om te reageren, waar dat aan ligt
Moeten ze niet LauB daarop laten zienquote:Op donderdag 27 november 2014 17:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
Eigenlijk wel handig 1 stream,Cossen we allemaal over hetzelfde.
"Als mensen persoonlijk worden"quote:Op donderdag 27 november 2014 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mag een mod, die hier alleen maar komt om Isa te bashen, users opstoken om een TR te plaatsen?
"Jij bent ook tegen Isa, zoals ik... Plaats een TR en ik zal er voor zorgen, omdat ik een MOD ben, dat diegene een ban krijgt..."
Ik weet het, ik krijg nu een TR wegens "crewnbashen" Die macht heb jij nu éénmaal, maar weten de users meteen als ik er straks niet meer ben om te reageren, waar dat aan ligt
Wel jammer, had ook graag die tafel willen horen....quote:Op donderdag 27 november 2014 17:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
Eigenlijk wel handig 1 stream,Cossen we allemaal over hetzelfde.
Mods horen neutraal te zijn!quote:Op donderdag 27 november 2014 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet alleen Ls werd persoonlijk!quote:Op donderdag 27 november 2014 17:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
"Als mensen persoonlijk worden"
Foutje, deze had in de FB gemoeten.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
"Als mensen persoonlijk worden"
Sommigen hebben daar heel veel moeite meequote:
Maak je niet zo druk,wees een glijbaan.Want je moet niet weg hier.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hou jij nu eens op met dat vingertje, of sta jij op de nominatie om Mod te worden?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je de post van Mylene uberhaupt gelezen? Nee he?
Maar niet mensen die ook anti-Isa zijn opstoken om een TR te plaatsen.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Over de deelnemers mogen we gewoon een mening hebben
Dit was vast niets persoonlijks zoals altijdquote:Op donderdag 27 november 2014 17:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hou jij nu eens op met dat vingertje, of sta jij op de nominatie om Mod te worden?
Niet dusquote:Op donderdag 27 november 2014 17:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hou jij nu eens op met dat vingertje, of sta jij op de nominatie om Mod te worden?
Neuhhhhquote:Op donderdag 27 november 2014 17:40 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dit was vast niets persoonlijks zoals altijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |