Gestemd op Patries uiteraardquote:Op donderdag 27 november 2014 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wilde even de nieuwe POLL erin zetten. Maar kan als TS ook een aanvraag doen jouw TT erin te zetten.
Zo ben ik dan ook wel weer
neequote:Op donderdag 27 november 2014 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wilde even de nieuwe POLL erin zetten. Maar kan als TS ook een aanvraag doen jouw TT erin te zetten.
Zo ben ik dan ook wel weer
KutjeB fladdert wel mooi overal doorheen, geen stemmen daar binnen en ook geen elitestem steedsquote:
Als je begint met "Flikker op..." Dan krijg je een week vakantiequote:Op donderdag 27 november 2014 17:00 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wordt niet sjaggie van users.
En serieus... als je wel sjaggie wordt van users kun je beter op de rode knop klikken toch?
Je kan natuurlijk ook meteen: "Rot op" roepen
Een week B&B in de loods?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je begint met "Flikker op..." Dan krijg je een week vakantie![]()
![]()
Ik weet alleen niet of dat voor iedereen geldt.
Ja is goed nu gelijk !!quote:Op donderdag 27 november 2014 17:07 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Gezeik niks op stream hier gebakkelij kom gaan we naar de kroeg
Mogen we nu alweer stemmen?quote:
?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:06 schreef danilel het volgende:
[..]
krijgt marks papa het tenminste ook warm
Ja maar wel 3 van Chris ahahahahaahha hij mag haar niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:07 schreef doodmoe het volgende:
[..]
KutjeB fladdert wel mooi overal doorheen, geen stemmen daar binnen en ook geen elitestem steeds
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mogen we nu alweer stemmen?
Is het grote speculeren begonnen?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef sjampoeh het volgende:
Isa vergeet gewoon dat gio ook op de bank zit volgens mij
Omdat ze voelt dat het tussen haar en Lot gaat?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef sjampoeh het volgende:
Isa vergeet gewoon dat gio ook op de bank zit volgens mij
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef miertje36 het volgende:
nou wie is nu het hards een spel aan het spelen juist isa
En dat deed zeer.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef Fauvve het volgende:
[..]
Ja maar wel 3 van Chris ahahahahaahha hij mag haar niet.
Nico denkt ook dat Lot een goed hart heeftquote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef Urb het volgende:
Nico meent dat de groep Isa wil houden.
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef miertje36 het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat ze voelt dat het tussen haar en Lot gaat?
Een groot hart wss.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:10 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nico denkt ook dat Lot een goed hart heeft
met het hart van lot is ook niets mis.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:10 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nico denkt ook dat Lot een goed hart heeft
Wel jammer dat hij niet gewoon de echte reden gaf. Je bent een stoker en een jankmuilquote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef Fauvve het volgende:
[..]
Ja maar wel 3 van Chris ahahahahaahha hij mag haar niet.
en je hebt een neus als een handvat.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:12 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij niet gewoon de echte reden gaf. Je bent een stoker en een jankmuil
Het is voor sommigen hier gewoon even slikken zo te zienquote:
ook nog basisschooliaans "punt" erachterquote:
Nee wel een beetje de spanning op voeren en het door Patries laten zeggen , en heel langzaamquote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik lach me een ongeluk als de stem mededeelt:
Niemand hoeft er weg.
Jullie mogen allemaal blijven tot en met 31 december.
Jullie en de kijkers stemmen voor de winnaar van 2014 en die krijgt de inhoud van de kluis
Op 31 december zegt de stem ... de winnaar is .... en utopia 2.0 gaat alleen door als jullie bereid zijn om een huur van 8000 euro per maand te betalen voor de loods en het terrein.
word je nu kwaad omdat er iemand niet aardig is over isa ga huilen in een hoekjequote:Op donderdag 27 november 2014 17:15 schreef danilel het volgende:
[..]
ook nog basisschooliaans "punt" erachter![]()
![]()
(jammer dat we geen "rollen van het lachen" emoticon hebben)
tot laters!quote:Op donderdag 27 november 2014 17:15 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
ben naar huis
veel plezier nog
on topic: kijk, daar vloog geen vogel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wat een smerig wijf is dat.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef miertje36 het volgende:
Fijne avond,Ot o ja daar in de lucht.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:15 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
ben naar huis
veel plezier nog
on topic: kijk, daar vloog geen vogel
In dit geval moest ze van Nicole op de computer kijken wat ze wil bestellen (want Nicole was daarmee bezig maar moest gaan eten en kon de bestelling niet afronden)quote:Op donderdag 27 november 2014 17:15 schreef Urb het volgende:
En daar is LauB weer, heel casual erbij liggen om te luistervinken.
oh wat zielig weer iemand zegt iets over isa en ja hoor jij moet het weer over lot hebben zit ze zo hoog bij je misschien is therapie iets voor jequote:Op donderdag 27 november 2014 17:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, wat een smerig wijf is dat.
Ze liegt nooit, ze drukt alleen maar geld achterover.
En vergeet niet dat ze koelkastinhoud van anderen opvreet.
Dat ze met RatMark geld heeft verdoezeld.
Ze houdt zich nooit aan haar doelen. La Cerda is consequent gebleven, door anderen haar armbandjes te laten maken.
Dat is pas delegeren. Zo moet je een zaak/samenleving opbouwen.
Wat denkt die Isabella wel niet, die ze is![]()
![]()
Heb je je hapjes al klaar staan voor haar, als je haar met je moeder weer in de armen kan sluiten?quote:
ik ben niet kwaad, heb mega goeie zin en zit hier met een big smile jou uit te lachenquote:Op donderdag 27 november 2014 17:16 schreef miertje36 het volgende:
[..]
word je nu kwaad omdat er iemand niet aardig is over isa ga huilen in een hoekje
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:12 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
en je hebt een neus als een handvat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |