Gestemd op Patries uiteraardquote:Op donderdag 27 november 2014 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wilde even de nieuwe POLL erin zetten. Maar kan als TS ook een aanvraag doen jouw TT erin te zetten.
Zo ben ik dan ook wel weer
neequote:Op donderdag 27 november 2014 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wilde even de nieuwe POLL erin zetten. Maar kan als TS ook een aanvraag doen jouw TT erin te zetten.
Zo ben ik dan ook wel weer
KutjeB fladdert wel mooi overal doorheen, geen stemmen daar binnen en ook geen elitestem steedsquote:
Als je begint met "Flikker op..." Dan krijg je een week vakantiequote:Op donderdag 27 november 2014 17:00 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wordt niet sjaggie van users.
En serieus... als je wel sjaggie wordt van users kun je beter op de rode knop klikken toch?
Je kan natuurlijk ook meteen: "Rot op" roepen
Een week B&B in de loods?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je begint met "Flikker op..." Dan krijg je een week vakantie![]()
![]()
Ik weet alleen niet of dat voor iedereen geldt.
Ja is goed nu gelijk !!quote:Op donderdag 27 november 2014 17:07 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Gezeik niks op stream hier gebakkelij kom gaan we naar de kroeg
Mogen we nu alweer stemmen?quote:
?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:06 schreef danilel het volgende:
[..]
krijgt marks papa het tenminste ook warm
Ja maar wel 3 van Chris ahahahahaahha hij mag haar niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:07 schreef doodmoe het volgende:
[..]
KutjeB fladdert wel mooi overal doorheen, geen stemmen daar binnen en ook geen elitestem steeds
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mogen we nu alweer stemmen?
Is het grote speculeren begonnen?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef sjampoeh het volgende:
Isa vergeet gewoon dat gio ook op de bank zit volgens mij
Omdat ze voelt dat het tussen haar en Lot gaat?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef sjampoeh het volgende:
Isa vergeet gewoon dat gio ook op de bank zit volgens mij
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef miertje36 het volgende:
nou wie is nu het hards een spel aan het spelen juist isa
En dat deed zeer.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef Fauvve het volgende:
[..]
Ja maar wel 3 van Chris ahahahahaahha hij mag haar niet.
Nico denkt ook dat Lot een goed hart heeftquote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef Urb het volgende:
Nico meent dat de groep Isa wil houden.
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef miertje36 het volgende:
nou wie is nu het hards een spel aan het spelen juist isa
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat ze voelt dat het tussen haar en Lot gaat?
Een groot hart wss.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:10 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nico denkt ook dat Lot een goed hart heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |