nee nu ga ik ook passief-agressief de boot afhoudenquote:
Rot jij ook maar op danquote:
maar wel een suuuuuuuuuuuuuuuper gezellige grote neusquote:Op donderdag 27 november 2014 17:03 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote neus
Wel beetje stookneus hoorquote:Op donderdag 27 november 2014 17:03 schreef danilel het volgende:
[..]
maar wel een suuuuuuuuuuuuuuuper gezellige grote neus
Doen ze het weer?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:03 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nee nu ga ik ook passief-agressief de boot afhouden
neuh joh ik word er niet sjaggo van, en ik raak er niet van aan de schaait. als ik je echt moe ben run ik wel een scriptjequote:Op donderdag 27 november 2014 17:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Rot jij ook maar op dan
Oh nee, druk maar op het rode kruisje
'een beetje stookneus'quote:
Ik ben heel benieuwd wie het gaat worden.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Poll: Wie mag van jou de nieuwe bewoner worden?
• Naomi
• Patricia
• Nog te weinig van ze gezien
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik wilde even de nieuwe POLL erin zetten. Maar kan als TS ook een aanvraag doen jouw TT erin te zetten.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:02 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nee zo werkt het niet mannetje.
ja nu knaagt het hè. het begint met gene. dan schaamte. dan verdriet. afschuw. zelfhaat.
maar kom op joh, zo errug is het nou ook weer niet.
En dan zeuren ze daar over een verwarmingquote:Op donderdag 27 november 2014 17:05 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
'een beetje stookneus'
daar stook je half Siberië mee warm
Een beer is ook een mannetjes varken.quote:
Topquote:Op donderdag 27 november 2014 17:05 schreef danilel het volgende:
[..]
neuh joh ik word er niet sjaggo van, en ik raak er niet van aan de schaait. als ik je echt moe ben run ik wel een scriptje
krijgt marks papa het tenminste ook warmquote:Op donderdag 27 november 2014 17:05 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
'een beetje stookneus'
We worden altijd geneptquote:Op donderdag 27 november 2014 17:06 schreef PTLe het volgende:
De geluiden kloppen niet met de streams , we worden genept
De nieuwe bijnaam voor Laaf!!quote:Op donderdag 27 november 2014 17:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een beer is ook een mannetjes varken.
Hmm lekkerquote:Op donderdag 27 november 2014 17:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een beer is ook een mannetjes varken.
Ja KutjeB dat is toch jou Favoquote:Op donderdag 27 november 2014 17:05 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
'een beetje stookneus'
Gezeik niks op stream hier gebakkelij kom gaan we naar de kroegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |