Maar ze is er nog niet mee bezig hoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:19 schreef Cynix ® het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)chap-hoofddroom.html
quote:Op woensdag 26 november 2014 07:30 schreef Markeerstift het volgende:
Volgens de FOK wet is ze dus al zwanger!
Ze is overigens wel onherkenbaar op die foto..
Wedden dat ze zwanger is?quote:Op woensdag 26 november 2014 07:32 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Maar ze is er nog niet mee bezig hoor![]()
![]()
Ik snap die strakke en hard aangezette wenkbrauwen ook niet, dan lijk je bij voorbaat al halve kerel. (Al is deze foto sowieso al niet zo mooi, in de avond met een flitser op je bakkes, daar wordt niemand mooier van).quote:Op woensdag 26 november 2014 16:14 schreef Leandra het volgende:
Toch typisch dat mensen er van een verbouwing vaak uit gaan zien als een omgebouwde...
99,9% kansquote:
quote:Wesley Sneijder wil 'heel elftal' aan kinderen met Yolanthe
Gepubliceerd: 03 december 2014 06:55
Laatste update: 03 december 2014 06:56
Wesley Sneijder wil dolgraag kinderen met zijn vrouw Yolanthe. "Natuurlijk willen we een kindje. Wel meer dan één. Als het aan mij ligt, krijgen we een elftal!"
Dat zegt de voetballer tegen Story.
"We hebben nog een heel leven voor ons. Ik ben pas dertig, Yolanthe 29. We focussen ons nu op onze carrières. We doen alles op onze tijd", aldus Sneijder tegen het blad.
Zijn echtgenote zei vorige week graag een kind te willen, maar nog niet te weten wanneer. Zij noemde het moederschap een 'hoofddroom'.
Volgend jaar zijn de twee vijf jaar getrouwd en dat zal groots gevierd worden. Sneijder: "Het zal voelen alsof we elkaar opnieuw het jawoord geven. We kijken er nu al naar uit!"
Door: NU.nl
De nodige advocantenkantoren waarschijnlijk ook al.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:02 schreef alors het volgende:
Volgend jaar zijn de twee vijf jaar getrouwd en dat zal groots gevierd worden. Sneijder: "Het zal voelen alsof we elkaar opnieuw het jawoord geven. We kijken er nu al naar uit!"
Oh.... als ze meer dan 5 jaar getrouwd geweest zijn dan heeft zij veel langer recht op partneralimentatie, ook als er geen kinderen zijnquote:Op woensdag 3 december 2014 14:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De nodige advocantenkantoren waarschijnlijk ook al.
Je zou denken dat er geen feest-organisator meer is die nog op basis van achteraf facturatie wil leveren, maar die zal er vast wel zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:46 schreef Cynix ® het volgende:
Dat ook, maar ik bedoel vooral vanwege de te verwachten niet betaalde rekeningen na het feest.
Als ze maar binnen de begroting blijvenquote:Op woensdag 3 december 2014 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou denken dat er geen feest-organisator meer is die nog op basis van achteraf facturatie wil leveren, maar die zal er vast wel zijn.
Wesley's skelter staat nog buiten.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:03 schreef Leandra het volgende:
Er is een inval in de villa van Wesley en Yolanthe in Vleuterweide gedaan:
http://m.rtvu.nl/nieuws/1259216
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:49 schreef quirina het volgende:
[..]
Wesley's skelter staat nog buiten.
Lijkt wel of ze een pruik op heeft.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:20 schreef Andromache het volgende:
we kijken nu naar RTL Late Night. Yo is te gast. Jezus christus te paard, wat is er met haar gezicht gebeurd? Die wenkbrauwen. Die mond. DIE NEUS. Lieve Yo, wat heb je jezelf aangedaan?!Ik heb er lang geen acht op geslagen, las hier stilletjes mee, maar lang meelezen ben ik het eens met de mensen hier: wat is ze een spook geworden.
Wij kijken ook!quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:20 schreef Andromache het volgende:
we kijken nu naar RTL Late Night. Yo is te gast. Jezus christus te paard, wat is er met haar gezicht gebeurd? Die wenkbrauwen. Die mond. DIE NEUS. Lieve Yo, wat heb je jezelf aangedaan?!Ik heb er lang geen acht op geslagen, las hier stilletjes mee, maar lang meelezen ben ik het eens met de mensen hier: wat is ze een spook geworden.
Dat komt je nachtrust niet ten goede.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:27 schreef Leandra het volgende:
Ik stond op het punt om naar bed te gaan en heb de TV weer aangezet door jullie posts![]()
Beetje opgeblazen misschien door de zwangerschap??quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:37 schreef Clavis het volgende:
Ik ben echt in shock, wat ziet ze eruit!
Is "de zwangerschap" dan al bevestigd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:50 schreef quirina het volgende:
[..]
Beetje opgeblazen misschien door de zwangerschap??
Kan hoor.
Alles voor de centen. Heel het programma is één grote reclamespot. Nul journalistiek.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Freak show Tan, vanvond.
En hij zegt er niks over. Heb je een groep doorgeslagen botoxen aan tafel en dan hou je het bij prietpraat.
Dat snap ik niet.
Zou dit nou echt Tans gedroomde baan zijn geweest, toen hij als journalist begon?
Nuja die procedures die zij ondergaat komen vast voort uit de angst voor het ouder worden dus in die zin is het correctquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:09 schreef Leandra het volgende:
En Yolanthe maar roepen dat haar fysieke veranderingen veroorzaakt worden door het ouder worden
Heb je haar wel gezien vanavond, niger??quote:
Dat was ze ook wel gebleven zonder gesleutel, sterker nog; dan was ze waarschijnlijk langer mooi gebleven.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:13 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Dit![]()
Ze blijft gewoon een mooie vrouw.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:21 schreef Clavis het volgende:
Nou hier geen jaloezie hoor. Ze wàs juist zo mooi. Dit is echt zo zonde. En dan Humberto Tan die er niks over durft te vragen. Dat is bijna nog erger.
Yolanthe, wat heb je jezelf aangedaanquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:21 schreef Clavis het volgende:
Nou hier geen jaloezie hoor. Ze wàs juist zo mooi. Dit is echt zo zonde. En dan Humberto Tan die er niks over durft te vragen. Dat is bijna nog erger.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:56 schreef agter het volgende:
Voor iedereen die RTL-LN niet gezien heeft:
[ afbeelding ]
Dit in combinatie met de TT.
Uhhuh.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uhhuh.
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat ze een x aantal maanden terug, in die reality soap, nog gewoon mooi was.
dat viel me ook al op. Ik was het niet deze keerquote:
Dat dacht ik ook idd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:40 schreef Xan21 het volgende:
Ze heeft wel wat laten doen maar die make up is echt een flater ook, zo die lippenstift doorgetrokken en allemaal veels te donker. Op de foto lijkt ze op die snol Melisa van Andy & Melisa
Het shot is niet verkeerd. Sowieso was de make up verkeerd, veels te poederig.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
Gewoon verkeerde make up, verkeerd shot en misschien wel zwanger.
Maandag plaatste ze een foto, en die was wel ok
Jeeeeezus!quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:56 schreef agter het volgende:
Voor iedereen die RTL-LN niet gezien heeft:
[ afbeelding ]
Dit in combinatie met de TT.
Idd combi van twee dingen. Er is een zijshot in een ander topic waar je echt ziet dat het niet enkel zware make-up is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:40 schreef Xan21 het volgende:
Ze heeft wel wat laten doen maar die make up is echt een flater ook, zo die lippenstift doorgetrokken en allemaal veels te donker. Op de foto lijkt ze op die snol Melisa van Andy & Melisa
Nee gelukkig niet. Das die opgespoten snol van Van de Meijdequote:Op zaterdag 13 december 2014 11:27 schreef Beauke het volgende:
[..]
Die onderste foto, is ze dat ook??
Nou mijn neus en lippen zijn gelukkig niet zo geworden tijdens mijn zwangerschappen....quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
Gewoon verkeerde make up, verkeerd shot en misschien wel zwanger.
Maandag plaatste ze een foto, en die was wel ok
Ja, ik heb ook nog even aan prednison gedacht.... het is echt heel raar zoals ze er uitziet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:26 schreef Beauke het volgende:
Echt, ik ben helemaal in shock. Ze was zo mooi!
Is ze ziek en slikt ze medicijnen ofzo?
twitter:Jantjeboskamp twitterde op zaterdag 13-12-2014 om 00:51:35Ik kan me totaal niet meer aftrekken op Yolanthe - #rtlln #botox #rtllatenight #yolanthe http://t.co/kp8x82sOW4 reageer retweet
Weet je, als ze in verwachting is vind ik dat heel leuk voor ze, maar als je dat dan toch geheim wilt houden terwijl je gezicht al zo vol is, ga dan niet vol in de plamuur bij Humerto zitten ontkennen dat je iets hebt laten doen en dat we het allemaal niet begrijpen omdat ze op die andere foto's nog maar 16 was.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:31 schreef Leipuri het volgende:
Shoot de visagist!!![]()
Die wenkbrauwen...die lippen...bij een vrouw die al mooie wenkbrauwen en lippen heeft is het helemaaaaal niet nodig op zo absurd en lelijk 'buiten de lijntjes' te kleuren...
En dan die plamuurlaag...![]()
Of zal ze zo opgeblazen en pafferig zijn omdat ze wellicht toch in verwachting is?
Die bovenste foto, daar wil je toch helemaal niks aan veranderenquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:34 schreef Leandra het volgende:
Hee, ik dacht dat ik een "zoek de verschillen" gepost had
Nog een poging dan maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het rare van dit is dat je dit ook andersom zou kunnen bekijken..quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:34 schreef Leandra het volgende:
Nog een poging dan maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was dan vast toen de eerste facings geplaatst waren én de beroemde nieuwe haargrensquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:56 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het wel een beetje vreemd dat mensen NU pas geschokt zijn. Ik vond dat ze een aantal jaar geleden er ineens een stuk raarder uitzag, maar kan aan mij liggen.
Die haargrens was imo wel een verbetering.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat was dan vast toen de eerste facings geplaatst waren én de beroemde nieuwe haargrens
Die 2de foto lijkt ook net een mislukt wassenbeeld. Madame Tussaud zou het naar alle waarschijnlijkheid afkeurenquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:34 schreef Leandra het volgende:
Nog een poging dan maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vindt dat ze het nog lang met elkaar uithouden, gemeen van me om zo te denken maar had niet gedacht dat ze zo lang samen zouden zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zou Wes er eigenlijk van vinden?
Ik denk dat het verschil voornl. haar 'nieuwe' bovenlip is. Die is voller dan voorheen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:15 schreef roos85 het volgende:
Hier ziet ze er mooi en normaal uit:
http://www.whosay.com/sta(...)sref=fb&code=DFw9PTE
Jaloers op hoe ze er vroeger uit zag ja, want toen was het een mooie meid. Jaloers op hoe ze er nu uitziet met haar verbouwde kop en laag smurrie erop? Nee, absoluut nietquote:
Je bent zeker jaloers!quote:Op zondag 14 december 2014 16:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit meisje is het allang niet meer. Je kan mij niet wijsmaken dat ze níks heeft laten doen aan haar face.
LOL! Ben je serieus?quote:
Is ze dat ook? Wauw.quote:Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef Kim-Holland het volgende:
Ze moet gewoon vooral in bed blijven liggen, dan is ze op haar mooist!
[ afbeelding ]
Jezus...quote:Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef Kim-Holland het volgende:
Ze moet gewoon vooral in bed blijven liggen, dan is ze op haar mooist!
[ afbeelding ]
Ze heeft toch niks aan haar neus laten doen?quote:Op maandag 15 december 2014 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
Robert heeft Yo haar nieuwe ronde neus niet gezien?
Dit is niet dezelfde neus meer. Of ze gebruiken voor een neus ook fillers?quote:Op maandag 15 december 2014 08:56 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ze heeft toch niks aan haar neus laten doen?
Ze heeft toch altijd al een schattig klein neusje gehad?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:34 schreef Leandra het volgende:
Nog een poging dan maar:
Vergif innemen, hi ha ho, yee die yee, wat een geweldige garptwitter:ADnl twitterde op maandag 15-12-2014 om 06:55:50Schoemacher durft er vergif op in te nemen: Yolanthe heeft fillers laten inspuiten http://t.co/MnjWwflqs1 http://t.co/MoUNUOKvpA
reageer retweet
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aten-inspuiten.dhtmlquote:Schoemacher: Yolanthe heeft fillers laten inspuiten
15-12-14 - 06:10
Wat was er aan de hand met het gezicht van Yolanthe Sneijder-Cabau? Dat was toch wel het gesprek van afgelopen weekend. ,Ze heeft fillers laten inspuiten. Daar durf ik vergif op in te nemen,'' zegt cosmetisch arts Robert Schoemacher stellig.
Hij refereert aan haar stuffed face: ,,Ik denk dat zelfs haar eigen moeder haar nog voorbij zal lopen. Wat een verschil zeg.''
Gespierder
Humberto Tan begon er als eerste over toen de presentatrice vrijdagavond bij hem aan tafel zat bij RTL Late Night. 'Je ziet er anders uit. Je lijkt wel gespierder of zo', was het eerste dat hij tegen de 29-jarige zei. Ze traint gewoon heel veel, legde ze uit. En het puppy-vet is er af. Verder is ze - zo claimt Sneijder-Cabau - helemaal naturel.
Schoemacher kent Yolanthe nog van het programma Sterrenslag, waar ze allebei aan meededen. De cosmetisch arts is geschrokken van het opgeblazen gezicht en de veel te volle lippen van de in Turkije wonende Yolanthe. ,,Ik vind het triest dat mijn beroep op deze manier in een slecht daglicht komt te staan. Het kan namelijk veel mooier en subtieler. Geen opgeblazen lippen, maar eentje die de welving volgt, bijvoorbeeld.''
Te jong
In september liet de sieradenontwerpster weten aan AD veel te jong te zijn voor botox en chirurgische ingrepen. 'Ik begrijp wel heel goed dat vrouwen boven de veertig het doen'.
Yolanthe vermeldde er wel bij dat botox en haar huidige werk als model en actrice niet goed samengaan. 'Ik moet natuurlijk wel mijn gezicht kunnen blijven bewegen'.
Vanzelf weg
Het goede nieuws, aldus Schoemacher, is dat deze liquid fillers vanzelf uit het lichaam verdwijnen. ,,Over 9 tot 12 maanden zijn ze weg. En als ze er eerder vanaf wil, dan kan dat als ze haar eigen vet als filler heeft gebruikt. Ze is nog jong. Haar huid kan dat wel aan.''
Zelf vindt de actrice alle commotie naar het blijkt maar nonsens. Op haar Instagram-account toont ze een foto van een tekst uit de bijbel waar ze mee wil aangeven dat de schoonheid van binnen zit. En, zoals op Twitter ook werd aangegeven, kan het zijn dat haar visagist zijn dag niet had. Schoemacher hoopt het van harte. ,,Want op het moment dat je op iemand anders gaat lijken dan jezelf, is er iets niet goed gegaan.''
ja, eh, wie is dit?quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uhhuh.
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat ze een x aantal maanden terug, in die reality soap, nog gewoon mooi was. Nu is het een mindere versie van Yolanthe.
Ha ha haquote:Op maandag 15 december 2014 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Robert neemt inmiddels zijn woorden terug, aldus nu.nl
Heeft Yo gedreigd met een claim?
Nu in VIquote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat hele hoofd is verbouwd lijkt wel
Lijkt wel Indiaas zo maar dan wat vervormt.quote:Op maandag 15 december 2014 21:52 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schrok een beetje van deze foto
Lijkt net of ze die mond breder hebben gemaakt. Ziet er echt niet uitquote:Op maandag 15 december 2014 21:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Lijkt wel Indiaas zo maar dan wat vervormt.
Lijkt op een mislukte Mona Lisa.quote:Op maandag 15 december 2014 21:52 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schrok een beetje van deze foto
quote:
http://www.lindanieuws.nl(...)-bres-voor-yolanthe/quote:Carlo Boszhard op de bres voor Yolanthe
Presentator Carlo Boszhard nam het gisteren op voor Yolanthe Sneijder-Cabau. Ze was na haar bezoek aan RTL Late Night dagenlang het mikpunt van spot: volgens veel mensen is haar uiterlijk drastisch veranderd. Carlo zegt dat het aan de belichting ligt.
Yolanthe schoof vrijdag bij Late Night aan om haar nieuwe programma Reunited te promoten, maar het ging na de uitzending alleen maar over haar gezicht.
‘Het licht is echt niet goed’
Had ze aan zich laten sleutelen?, vroeg twitterend Nederland zich af. Carlo zei gisteren in Life 4 You: Het licht op de plaats waar Yolanthe zat in Late Night is echt niet goed. Het schijnt recht in je gezicht. Ook Marco Borsato, Ilse DeLange en Doutzen Kroes kregen volgens hem witte gezichten toen ze op dezelfde plek als Yolanthe zaten. Carlo vindt dat het licht op de plaats links naast Humberto moet worden aangepast.
Manier van opmaken
Irene Moors vindt de ophef over Yolanthe overdreven: Het is ook een bepaalde manier van opmaken, met zware wenkbrauwen en donkere lippen. Ook al zou er iets met haar gezicht gebeurd zijn… Soit.
Kylie Jenner is idd ook puur natuur.quote:Ze heeft vast hetzelfde gedaan als Kylie Jenner, dat deukje in de lip wordt doorgetrokken met lipliner. En al is het wel zo, wat dan nog. Ik vind het een mooie vrouw! En zeg nou zelf, iedereen komt aan in de maand december en ook iedereen lijkt anders door een camera.
quote:RTL Late Night heeft een lichtexpert in de arm genomen om het licht in de studio aan te passen. Afgelopen vrijdag zat Yolanthe Sneijder-Cabau volgens veel mensen 'onherkenbaar' aan tafel bij het programma en dat zou door de lampen komen.
Het optreden van de actrice bij RTL Late Night zorgde voor veel controverse: op sociale media zeiden kijkers dat Sneijder-Cabau 'onherkenbaar' was en overduidelijk iets aan haar gezicht had laten doen. Later werd gesuggereerd dat het aan de belichting in de studio lag.
"Het team is zich bewust van een specifiek lichtprobleem op sommige plekken in de studio, er zijn plekken waar de belichting niet optimaal is. De hoop is dat dat snel opgelost kan worden", aldus een woordvoerder van het programma tegen NU.nl na berichtgeving van het AD.
Cosmetisch arts Robert Schoemacher liet zich in dezelfde krant kritisch uit over het nieuwe uiterlijk van Sneijder-Cabau. "Ik denk dat zelfs haar eigen moeder haar nog voorbij zal lopen. Wat een verschil zeg." Bij RTL Boulevard nam de arts zijn woorden terug. "Het zal inderdaad een kwestie zijn geweest van slechte belichting."
Visagie
De zus van Sneijder-Cabau, Xelly, heeft aan de krant laten weten dat de presentatrice zich de kritieken erg aantrekt. "Mijn zus is een ijzersterke vrouw, maar op een negatieve manier aangesproken worden op uiterlijkheden vindt zij bepaald niet leuk. De commotie heeft haar niet koud gelaten.''
Volgens Xelly was het veranderde uiterlijk van haar zus ook te wijten aan de visagie, die zij normaal gesproken doet, maar niet die avond. "Yolanthe had een lange dag gehad en was moe. Vermoedelijk zal ze tegen de visagiste hebben gezegd 'doe er maar snel een beetje kleur op'. En dat gebeurde vervolgens."
dus eigenlijk is het licht bij humberto goed, niks meer aan doenquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:31 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Haar neus en lippen zijn gewoon anders. Dat zie je ook op de glamora foto's. Ze had nooit zo'n bovenlip. Door het licht bij humberto zie je het beter.
Ze had wel pech met die uitzending, want die laat zien dat er in het niet nader gedefnieerde verleden wel degelijk aan gesleuteld is. Op eerdere foto's heeft ze al het stijvige van bewerkte gezichten. Alleen waren daar make-up en belichting gunstiger.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:45 schreef Copycat het volgende:
Oh, ze heeft op zeker het eea laten doen, maar het is imo niet zo mislukt als het bij Umberto aan tafel scheen.
Idd, wat nou licht en lipliner. Naïeve lui.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:31 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Haar neus en lippen zijn gewoon anders. Dat zie je ook op de glamora foto's. Ze had nooit zo'n bovenlip. Door het licht bij humberto zie je het beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |