Maar ze is er nog niet mee bezig hoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:19 schreef Cynix ® het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)chap-hoofddroom.html
quote:Op woensdag 26 november 2014 07:30 schreef Markeerstift het volgende:
Volgens de FOK wet is ze dus al zwanger!
Ze is overigens wel onherkenbaar op die foto..
Wedden dat ze zwanger is?quote:Op woensdag 26 november 2014 07:32 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Maar ze is er nog niet mee bezig hoor![]()
![]()
Ik snap die strakke en hard aangezette wenkbrauwen ook niet, dan lijk je bij voorbaat al halve kerel. (Al is deze foto sowieso al niet zo mooi, in de avond met een flitser op je bakkes, daar wordt niemand mooier van).quote:Op woensdag 26 november 2014 16:14 schreef Leandra het volgende:
Toch typisch dat mensen er van een verbouwing vaak uit gaan zien als een omgebouwde...
99,9% kansquote:
quote:Wesley Sneijder wil 'heel elftal' aan kinderen met Yolanthe
Gepubliceerd: 03 december 2014 06:55
Laatste update: 03 december 2014 06:56
Wesley Sneijder wil dolgraag kinderen met zijn vrouw Yolanthe. "Natuurlijk willen we een kindje. Wel meer dan één. Als het aan mij ligt, krijgen we een elftal!"
Dat zegt de voetballer tegen Story.
"We hebben nog een heel leven voor ons. Ik ben pas dertig, Yolanthe 29. We focussen ons nu op onze carrières. We doen alles op onze tijd", aldus Sneijder tegen het blad.
Zijn echtgenote zei vorige week graag een kind te willen, maar nog niet te weten wanneer. Zij noemde het moederschap een 'hoofddroom'.
Volgend jaar zijn de twee vijf jaar getrouwd en dat zal groots gevierd worden. Sneijder: "Het zal voelen alsof we elkaar opnieuw het jawoord geven. We kijken er nu al naar uit!"
Door: NU.nl
De nodige advocantenkantoren waarschijnlijk ook al.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:02 schreef alors het volgende:
Volgend jaar zijn de twee vijf jaar getrouwd en dat zal groots gevierd worden. Sneijder: "Het zal voelen alsof we elkaar opnieuw het jawoord geven. We kijken er nu al naar uit!"
Oh.... als ze meer dan 5 jaar getrouwd geweest zijn dan heeft zij veel langer recht op partneralimentatie, ook als er geen kinderen zijnquote:Op woensdag 3 december 2014 14:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De nodige advocantenkantoren waarschijnlijk ook al.
Je zou denken dat er geen feest-organisator meer is die nog op basis van achteraf facturatie wil leveren, maar die zal er vast wel zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:46 schreef Cynix ® het volgende:
Dat ook, maar ik bedoel vooral vanwege de te verwachten niet betaalde rekeningen na het feest.
Als ze maar binnen de begroting blijvenquote:Op woensdag 3 december 2014 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou denken dat er geen feest-organisator meer is die nog op basis van achteraf facturatie wil leveren, maar die zal er vast wel zijn.
Wesley's skelter staat nog buiten.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:03 schreef Leandra het volgende:
Er is een inval in de villa van Wesley en Yolanthe in Vleuterweide gedaan:
http://m.rtvu.nl/nieuws/1259216
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:49 schreef quirina het volgende:
[..]
Wesley's skelter staat nog buiten.
Lijkt wel of ze een pruik op heeft.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:20 schreef Andromache het volgende:
we kijken nu naar RTL Late Night. Yo is te gast. Jezus christus te paard, wat is er met haar gezicht gebeurd? Die wenkbrauwen. Die mond. DIE NEUS. Lieve Yo, wat heb je jezelf aangedaan?!Ik heb er lang geen acht op geslagen, las hier stilletjes mee, maar lang meelezen ben ik het eens met de mensen hier: wat is ze een spook geworden.
Wij kijken ook!quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:20 schreef Andromache het volgende:
we kijken nu naar RTL Late Night. Yo is te gast. Jezus christus te paard, wat is er met haar gezicht gebeurd? Die wenkbrauwen. Die mond. DIE NEUS. Lieve Yo, wat heb je jezelf aangedaan?!Ik heb er lang geen acht op geslagen, las hier stilletjes mee, maar lang meelezen ben ik het eens met de mensen hier: wat is ze een spook geworden.
Dat komt je nachtrust niet ten goede.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:27 schreef Leandra het volgende:
Ik stond op het punt om naar bed te gaan en heb de TV weer aangezet door jullie posts![]()
Beetje opgeblazen misschien door de zwangerschap??quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:37 schreef Clavis het volgende:
Ik ben echt in shock, wat ziet ze eruit!
Is "de zwangerschap" dan al bevestigd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:50 schreef quirina het volgende:
[..]
Beetje opgeblazen misschien door de zwangerschap??
Kan hoor.
Alles voor de centen. Heel het programma is één grote reclamespot. Nul journalistiek.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Freak show Tan, vanvond.
En hij zegt er niks over. Heb je een groep doorgeslagen botoxen aan tafel en dan hou je het bij prietpraat.
Dat snap ik niet.
Zou dit nou echt Tans gedroomde baan zijn geweest, toen hij als journalist begon?
Nuja die procedures die zij ondergaat komen vast voort uit de angst voor het ouder worden dus in die zin is het correctquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:09 schreef Leandra het volgende:
En Yolanthe maar roepen dat haar fysieke veranderingen veroorzaakt worden door het ouder worden
Heb je haar wel gezien vanavond, niger??quote:
Dat was ze ook wel gebleven zonder gesleutel, sterker nog; dan was ze waarschijnlijk langer mooi gebleven.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:13 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Dit![]()
Ze blijft gewoon een mooie vrouw.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:21 schreef Clavis het volgende:
Nou hier geen jaloezie hoor. Ze wàs juist zo mooi. Dit is echt zo zonde. En dan Humberto Tan die er niks over durft te vragen. Dat is bijna nog erger.
Yolanthe, wat heb je jezelf aangedaanquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:21 schreef Clavis het volgende:
Nou hier geen jaloezie hoor. Ze wàs juist zo mooi. Dit is echt zo zonde. En dan Humberto Tan die er niks over durft te vragen. Dat is bijna nog erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |