abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 november 2014 @ 16:59:57 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_146994351
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_146999404
Hoi
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 25 november 2014 @ 19:56:56 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_146999832
Lijstje
o. havermout met vruchten en yoghurt
t. La Place ontbijt vanwege de monsterfiles: croissantje, bruin broodje met kruidenkaas en ei, vruchtensalade, smoothie, koffie, plak brie
l. 2 boterhammen (kaas en pate)
t. plak ontbijtkoek
d. bremzoute vissoep met groente + 4 stukjes ijsbonbon
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 25 november 2014 @ 20:15:19 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147000565
Lekker Tink! Je la Place, NOM!

Zit op mijn handen... voor allerlei redenen maar ook omdat ze gewoon koud zijn :')

Volgens mijn horoscoop moet ik deze week een dag vrij nemen. 4 minuten daarvoor had ik net ingestemd dat ik morgen extra ga werken :')

Lijst:
O: kwark, vla, bosbessen
T's: halve komkommer, cup a soup tomaat, 200 gr rauwe wortel, beker melk, appel
L: 2 boterhammen met een hele gegrilde tonijnsteak, bruine bonensoep met worst en spek, appel
T's: dropjes, blokje choco, beker melk, tomaat, peer
D: Veel spruitjes, zoete worteltjes, gebakken aardappelen, zelfgemaakte schnitzel met daarna gebakken ui en champignons
T: mandarijn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147001019
La place is best goed te doen voor een lunch. Die boven de A4 komt nog wel eens van pas :')

Vastendag:

O: gekookt ei en stukjes ananas
T: koffie, water, thee
D: speltwrap met kipfilet, komkommer, ui, lenteui, avocado, rode peper en tomaat. Beetje chilisaus erbij.
  Vis een optie? woensdag 26 november 2014 @ 05:57:29 #6
70532 loveli
N
pi_147012102
Mogge.
crap in = crap out
  woensdag 26 november 2014 @ 08:11:09 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_147012587
Ook goedemorgen. Ben aan het WOGgen. Moet een rapport afmaken voor een klant en ik heb er echt geen zin in. Weet dat ik er ben met 2 dagen goed doortikken, maar kan mezelf er maar niet toe zetten. Zo stom dit.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 26 november 2014 @ 08:17:31 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147012635
Ben alweer ruim 2 1.5 uur aan het werk. Op mijn vrije dag :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 26 november 2014 @ 08:28:47 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_147012749
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 08:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben alweer ruim 2 1.5 uur aan het werk. Op mijn vrije dag :')
Wel betaald hoop ik?

Moet zelf maar eens op zoek naar een hobby oid. Merk dat ik op het moment liever werk dan een boek lees, op internet zit of tv kijk (met uitzondering van dat stomme rapport voor klant dus :P ). Ben nu maar begonnen met kleuren en wil het sporten weer oppakken nu ik weer trek heb, maar ik vind het allemaal net niet leuk genoeg.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_147012886
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 08:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ook goedemorgen. Ben aan het WOGgen. Moet een rapport afmaken voor een klant en ik heb er echt geen zin in. Weet dat ik er ben met 2 dagen goed doortikken, maar kan mezelf er maar niet toe zetten. Zo stom dit.
Hup aan het werk!
Worry is a misuse of imagination
pi_147012902
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 08:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wel betaald hoop ik?

Moet zelf maar eens op zoek naar een hobby oid. Merk dat ik op het moment liever werk dan een boek lees, op internet zit of tv kijk (met uitzondering van dat stomme rapport voor klant dus :P ). Ben nu maar begonnen met kleuren en wil het sporten weer oppakken nu ik weer trek heb, maar ik vind het allemaal net niet leuk genoeg.
Dit is geschreven door mijn decaan: http://www.glamour.nl/lif(...)bby-s-zijn-cool-1801
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 26 november 2014 @ 11:20:08 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_147015951
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 08:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Dit is geschreven door mijn decaan: http://www.glamour.nl/lif(...)bby-s-zijn-cool-1801
Exact dat dus! Realiseer me net trouwens dat ik verder wel degelijk hobby's heb. Zo heb ik met onze Heimatverein meegedaan aan een wedstrijd tussen dorpen (wie heeft het leukste dorp :P ) en daar bizar veel tijd in gestoken....pak ik in het voorjaar het motorrijden weer op... zit ik in een denktank rond rurale ontwikkeling.... doe ik aan hondentraining....ZIjn alleen geen dingen waar ik nu en in de aanstaande kerstvakantie wat aan heb.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_147021127
Middag!

Ik heb vandaag een ik ben niet vooruit te branden dagje :+ Wil het liefst tukkies doen op de bank, maar er moet ook gewerkt worden :O

Lijstje:

O: 2 huttenkase muffins
L: plak kerststol met roomboter
T: wheyshake met frambozen
D: hamburger met ui en champignons met ketjapsaus
T: bak kwark

En hier en daar suikervrije dropjes, blijf nog af en toe hangen in mijn slijm :X

[ Bericht 14% gewijzigd door _aurum_ op 26-11-2014 14:08:17 ]
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? woensdag 26 november 2014 @ 15:58:30 #14
70532 loveli
N
pi_147024490
:W

laaaange dag hier
:')
crap in = crap out
  woensdag 26 november 2014 @ 16:06:11 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147024730
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 15:58 schreef loveli het volgende:
:W

laaaange dag hier
:')
Kan niet, dag duurt altijd even lang... :6
/kerststress??

Gelukkig wel betaald ja, morgen nog 1 x 4.45 uur op en dan weekend *O*

Lijstje is werklijstje met een kut D want moe en bevat een blik kipragout :')

Vorige keer bleef je toch lang hangen in verkoudheid Aurum?

Tink heel herkenbaar!!!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? woensdag 26 november 2014 @ 20:26:00 #16
70532 loveli
N
pi_147033719
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kan niet, dag duurt altijd even lang... :6
/kerststress??
Nog niet.

Beetje achtbaan om doel te bereiken. De vraag is of het gaat lukken.

Sorry voor vaguebooken ;)
crap in = crap out
pi_147034209
Hobby's O+

Ik vind zo veel leuk om te doen...kiezen is mijn probleem :')

Lijstje:

O: smoothie jus, banaan, ananas en kokosmelk
T: cappucino
L: twee speltbrood met gemengde sla en zelf gemaakte eiersalade
T: kruidnoten *O*
S: half uurtje yoga, daarna 75 min. Yogales geven
T: kokoswater
D: bami met veel groenten, kipfilet en cassave chips. En chilisaus. Beetje ranja
T: griekse yoghurt met suiker

Had honger :+
  woensdag 26 november 2014 @ 20:45:52 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_147034524
Net thuis. Wat zal ik eens gaan eten :')

Tot nu toe
o. bord brinta
s. 5 km wandelen
l. prei stamppot met uien-bosvruchten-chutney + lebkuchen
t. reep chocolade met nootjes
d. ....

Edit: het wordt actifrypatat met mayonaise
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_147037779
Mijn verkoudheid slaat altijd op mijn luchtwegen en het duurt lang voor ik slijmvrij ben -O- super irritant, maar ik doe er niet zoveel aan..

Zijn actifry patatjes lekker Tink? Ik eet patatjes alleen buiten de deur :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? donderdag 27 november 2014 @ 02:22:54 #20
70532 loveli
N
pi_147045764
:W ^O^ :z
crap in = crap out
  donderdag 27 november 2014 @ 05:15:09 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_147046277
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:54 schreef _aurum_ het volgende:
Mijn verkoudheid slaat altijd op mijn luchtwegen en het duurt lang voor ik slijmvrij ben -O- super irritant, maar ik doe er niet zoveel aan..

Zijn actifry patatjes lekker Tink? Ik eet patatjes alleen buiten de deur :')
Naar om zo verkouden te zijn. Sterkte.

En ja, ik vind actifrypatat erg lekker. Knapperig en niet te vet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_147057913
Huizen gezien, twee waren er wel leuk genoeg om te accepteren, totdat ik even op de site keek en zag dat er sinds vandaag een woning aangeboden wordt die een combinatie van de goede punten van die andere twee is. Dus uiteindelijk niets geaccepteerd en nu maar weer wachten. Wel goed voor het kweken van geduld dit :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 27 november 2014 @ 22:21:22 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_147071822
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 16:02 schreef Chicolate het volgende:
Huizen gezien, twee waren er wel leuk genoeg om te accepteren, totdat ik even op de site keek en zag dat er sinds vandaag een woning aangeboden wordt die een combinatie van de goede punten van die andere twee is. Dus uiteindelijk niets geaccepteerd en nu maar weer wachten. Wel goed voor het kweken van geduld dit :').
Good things come to those who wait..? :+ :* :D

quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 02:22 schreef loveli het volgende:
:W ^O^ :z
*O* O+

Aloha! Iemand nog een verhaal te vertellen? :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_147072470
Hoi! Succes met wachten Chico! Dat is iets wat ik dus echt niet kan.

Vandaag weer rondje sportschool gedaan en ik merk toch verschil in mijn been wat ooit geopereerd is, Onderste gedeelte van hamstrings is minder sterk in mijn ene been, maar als ik glutes (weet het nederlandse woord niet..) dan ben ik daarmee juist sterker. Blijkbaar compenseer ik het ene met het andere ofzo. Had dat eens op een nieuw apparaat geprobeerd, maar die ging maar tot 105 kg per been. Dus eerste keer op dat apparaat en direct al op de max :+ Misschien toch maar met losse gewichten gaan trainen..
  donderdag 27 november 2014 @ 22:42:18 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147072606
Wachten is kut..............

Ik zag een sportschool toen ik er met de auto voorbij reed :')

Ga je ijszeilen MC?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147073975
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 22:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Wachten is kut..............

Ik zag een sportschool toen ik er met de auto voorbij reed :')

Ga je ijszeilen MC?
Neuh, wil gewoon eens tijdje fanatieker trainen en weer wat fitter worden. Niet dat ik nu niet zo fit ben, maar het kan een stuk beter. Nu eens lekker slapen :) Ik merk wel dat door sporten ik savonds echt moe ben en beter slaap, dat is ook best handig :)
pi_147082828
Hoi :) Goed bezig met sporten dan, 85! En leuk, een huis kopen, Chico!
Ik had slecht geslapen, dus ben ik gaan zwemmen. Er is hier veel ruimte om banen te zwemmen en je kunt op het laatste moment nog binnenlopen, ideaal. Nu ben ik wel soort van wakker :') maar vreemd genoeg heb ik lang niet zoveel honger als normaal als ik gezwommen heb.
En ellendig genoeg heb ik ook last van mijn tanden, dat komt door de koude lucht buiten en doordat ik niet door mijn neus kan ademen, want ik ben een beetje verkouden :( . Dus dat wordt maar appel in kleine stukjes door de yoghurt in plaats van zo, want de tranen springen in mijn ogen als ik het moet afbijten |:(

O: peer, yoghurt, muesli
S: 3 kwartier zwemmen (20 banen borstcrawl, 10 schoolslag, 10 borstcrawl, 2 schoolslag :D )
T: 2 mandarijnen, stukje taaitaai
L: 2 volkorenboterhammen cervelaat en 1 kapje jam, peer
T: mandarijn
D: bruine bonen, paprika, ui, kaas - appel, yoghurt
pi_147084753
Kopen? :P Nee hoor, we gaan alsnog huren :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_147086584
Vandaag nog niet veel gegeten, een gekookt ei en een cup a soup mosterd.
Heb zoetigheid gebakken, maar daar maar weinig van gesnoept (pepernoot je of 10 max)
En vanavond restjes dag (jeuj...) spaghetti of bami.
morgen tijdens de sint viering met de fam haal ik dat weinige eten wel weer in: dan is er een overvloed aan eten!
  vrijdag 28 november 2014 @ 14:33:12 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_147087520
Mijn lijstje
o. ciabatta met ham, mayo, sla, tomaat, komkommer
t. lebkuchen
l. half bord spaghetti a al romana + kwart stuk spaghetti bolognese
t. -
d. pizza?

Vanmiddag maar karten denk ik. Even wat anders doen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_147091158
Ben vandaag begonnen alles in te voeren op fatsecret app, omdat ik anders heel slecht inzicht heb in hoeveel kcal ik nou eet. Deed eerst altijd invullen on de voedingscentrum eetmeter, maar fatsecret bevalt veel beter!

Lijst voor vandaag:
O: twee rijstwafels kaas
L: kaastosti speltbrood met ketchup, glas limonade
D: gewokte pangasius met veel paprika en champignons, teriyaki saus en noodles
T: 250 gr magere kwark met 1 elstar appel

Zit nu op 1589 kcal met deze lijst, ben ik wel tevreden over. Volgens fatsecret is om matig af te vallen 1700kcal per dag mn richtlijn. Misschien dat ik er dus nog iets kleins bij eet vanavond.

Tink goed om te zien dat je eetlust weer wat terug is!

En Chico, spannend! Sterkte met het wachten, kan me goed voorstellen dat dat heel lastig is zo'n situatie haha!
pi_147092833
Fatsecret is handig idd. Je kunt ook eigen recepten invoeren ^O^

Lijstje:

O: speltbrood met boter en kaas, thee met melk
T: capucino uit automaat
L: meergranenbol met runderlende, truffelmayo en rucola, cola light
T: chocolademelk met slagroom, twee muntthee met speculaasje
(Lange lunchmiddag met vriendin) O+
D: volkoren pasta met broccoli, ham, kaas, creme fraiche, rode peper en lenteui
T: chipjes en cola light
  vrijdag 28 november 2014 @ 17:56:39 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147093453
Vind je rijstwafels echt lekker Vlinder?

Wel een lekker lijstje voor de rest :D

Karten... ben te oud en durf dat echt niet meer :')

Lekker An!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147093514
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 17:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind je rijstwafels echt lekker Vlinder?

Wel een lekker lijstje voor de rest :D

Karten... ben te oud en durf dat echt niet meer :')

Lekker An!
Rijstwafel met pindakaas...of nutella, kaas, jam, hummus :9 O+
pi_147093852
Rijstwafel :r smaakt naar combi van piepschuim en karton..
pi_147093909
Ja vind rijstwafels erg lekker :) ook gewoon los. En zorgt er ook voor dat ik wat afwisseling heb van alleen maar brood overdag.

Heb een kopje zelfgemaakte courgette-broccoli soep aan mn lijstje toegevoegd, was vergeten dat ik nog wat over had van gisteren :).

Vanmiddag op de markt ook een flespompoen gekocht, dus morgen een poging doen om daar pompoensoep van te maken. Ik dacht aan eerst in de oven grillen, daarna de pompoen en beetje gember in bouillon koken, gember eruit en pureren. Iemand nog andere tips?
  vrijdag 28 november 2014 @ 18:55:36 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_147095089
Niks mis met rijstwafels!

Moe. Weekend. Interessant weekje. Winterslaap-tijd :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 28 november 2014 @ 20:00:53 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_147097155
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja vind rijstwafels erg lekker :) ook gewoon los. En zorgt er ook voor dat ik wat afwisseling heb van alleen maar brood overdag.

Heb een kopje zelfgemaakte courgette-broccoli soep aan mn lijstje toegevoegd, was vergeten dat ik nog wat over had van gisteren :).

Vanmiddag op de markt ook een flespompoen gekocht, dus morgen een poging doen om daar pompoensoep van te maken. Ik dacht aan eerst in de oven grillen, daarna de pompoen en beetje gember in bouillon koken, gember eruit en pureren. Iemand nog andere tips?
Gewoon in stukken hakken, wassen, kort aanbakken, bouillon erbij, 10 minuten koken, pureren, beetje room erbij,klaar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 28 november 2014 @ 23:10:29 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147105168
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 20:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gewoon in stukken hakken, wassen, kort aanbakken, bouillon erbij, 10 minuten koken, pureren, beetje room erbij,klaar.
Soms is het meest simpele, het allerlekkerste!!
Zo dus ook doen met: bloemkool of broccoli of prei............ echt zo simpel O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? vrijdag 28 november 2014 @ 23:50:38 #40
70532 loveli
N
pi_147106671
10 uur geleden computer opgestart voor update, bij thuiskomst staat er nog steeds "even geduld" op het beeldscherm.

/het spannende leven van loveli

*restart*
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 28 november 2014 @ 23:51:22 #41
70532 loveli
N
pi_147106699
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 17:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind je rijstwafels echt lekker Vlinder?

Wel een lekker lijstje voor de rest :D

Karten... ben te oud en durf dat echt niet meer :')

Lekker An!
Jij bent daar echt niet te oud voor!
crap in = crap out
pi_147106797
Thanks Tink! Dat is idd nog makkelijker dan wat ik had bedacht. En inderdaad uniek, precies zoals ik mn courgette-broccoli soep had gemaakt en die was erg lekker :).

Ook nog een losse paprika aan mn lijstje toegevoegd, nu in totaal dus op 1677 kcal. Merk wel dat ik op een dag normaal gesproken een stuk meer eet dan ik zelf denk; als ik niet zou weten dat ik al zoveel op had dan zou ik waarschijnlijk nog wat eten nu. Merk ook wel dat ik nog trek heb. Morgen maar kijken of ik wat meer eiwitten in mn lijst kan gooien :).

Planning voor morgen:
O/L: omelet met champignons en spekjes
T: rijstwafel met kaas
T: kom pompoensoep
D: gewokte pangasius met veel paprika en champignons, teriyaki saus en noodles
T: 250 gr magere kwark met diepvries frambozen, kersen en blauwe bessen

Morgen waarschijnlijk uitslapen, dus geen echte O maar een brunch. Tenzij ik vroeg wakker ben, en dan eet ik denk ik als O een lekkere haring op de markt :).

Ben ook begonnen met afkicken van limonade en overstappen op thee. Vandaag nog 1 beker limo gedronken, morgen hopelijk niks meer!

[ Bericht 69% gewijzigd door vlindertje89 op 29-11-2014 00:05:50 ]
  Vis een optie? zaterdag 29 november 2014 @ 19:35:09 #43
70532 loveli
N
pi_147124905
Stormlooptopic.
crap in = crap out
pi_147125190
:W

Hele week niet kunnen sporten want ik was zo verkouden :r
Verder gaat alles hier zijn saaie gangetje

Beoordelingsgesprek gehad met CEO op bijna alle onderdelen een "above expectations " en 2 "meet expectations" en 2 "excellent" Toch altijd fijn zoiets. Ook loonsverhoging gehad. Wat dat betreft ben ik weer tevreden.

Morgen ochtend weer bodypump proberen ben benieuwd hoe het gaat!

Lijstje vandaag is mwoah

O: -
L: salade van vergeten groenten met truffel dressing. (Mjam) en 2 kleine stukjes stokbrood + olijfolie en 1 hap van mijn zoon zijn (pan) kaas tostie
T: 2 stukjes pure chocolade chilipeper
D: ravioli (zelf gemaakt) vulling van o.a ricotta & spinazie . En eroverheen nog wat parmezaanse kaas & een heel subtiel botersausje
T: gin tonic
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147126573
Hopelijk gaat het morgen weer helemaal goed skoap! En wat fijn van de heel positieve beoordeling!

Mijn lijst is vrijwel zelfde als planning, behalve dat ik de rijstwafel met kaas heb vervangen door stroopwafelkruimels met stroop.. was op de markt geweest en meegenomen voor vriendlief, maar toch ook wat in mn eigen mond beland. Minder gezond maar wel heel lekker. Neem vanavond iets minder kwark bij de diepvriesfruit en dan blijf ik toch nog binnen mn 1700 kcal :).

Wel lastig, mn vriend mag wel wat aankomen (57 kilo en 1.75..) dus probeer aan de ene kant juist lekkere dingen te bakken en volle producten te gebruiken, maar zelf wil ik juist afvallen (inmiddels 60 kilo en 1.58). En mijn discipline in van snoep afblijven is om te huilen. Probeer nu om wel lekkers te blijven eten, maar dan wel afwegen zodat ik precies weet hoeveel ik eet en daarmee rekening houden in de rest van mn lijst (dan bv wat minder pasta zodat ik minder kcal binnen krijg zonder in te leveren op vitamientjes uit groente/fruit/vis/vlees). Lijkt mss beetje 'obsessief', maar ik kan niet echt maat houden anders en heb ook heel slecht gevoel voor hoeveel kcal nou in wat zit, dus t helpt me wel om het dan ook bij één stukje chocola / stroopwafel whatever te kunnen houden ipv de hele bak leeg te eten als ik van tevoren weet hoeveel kcal er eigenlijk al in dat ene stuk zitten. Als ik t weer een tijdje zo heb gedaan dan heb ik dat gevoel voor wat ik op een dag kan eten wel weer en dan kan ik er weer wat losser in worden :)
  zaterdag 29 november 2014 @ 21:10:21 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_147128728
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2014 19:44 schreef Skoap het volgende:
:W

Hele week niet kunnen sporten want ik was zo verkouden :r
Verder gaat alles hier zijn saaie gangetje

Beoordelingsgesprek gehad met CEO op bijna alle onderdelen een "above expectations " en 2 "meet expectations" en 2 "excellent" Toch altijd fijn zoiets. Ook loonsverhoging gehad. Wat dat betreft ben ik weer tevreden.
Yay, feli! *O* Fijn!

En beterschaap!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_147132867
Lekker Skoap!

Ik kan me echt niet herinneren wanneer ik lichter dan 60 kg was.. Ik was vanochtend 88 kg, gaat dus best hard eraf, misschien moet ik toch nog iets meer eten. Ik zit nu op zo'n 2600 kcals per dag en toch val ik nog bijna kilo per week af. Verder wel leuk om te zien dat ik bijna elke training alsnog zwaardere gewichten kan pakken :)
Zometeen even de stad in, klein biertje doen :)
pi_147141877
Gefeliciteerd Skoap *O*

Hier gister een toffe dag! Vrijwilliger geweest bij een groot sinterklaas/personeelsfeest. Een heleboel pieten schminken en blije koppies zien. En lekker veel gesnoept, met een indonesisch buffet als uitsmijter. Vandaag een beetje rustig aan doen dus, hoewel we nog wel naar een verjaardag moeten :')
pi_147147796
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:03 schreef Chicolate het volgende:
Kopen? :P Nee hoor, we gaan alsnog huren :+.
sorry, slecht gelezen :@
pi_147195460
Het is lekker rustig hier, haha!

Lijst:
O: niks
L: kaastosti speltbrood met ketchup
T: halve komkommer
D: zelfgemaakte dahl met kip tiki masala, rijst en naan (en beetje Griekse yoghurt door de dahl)



[ Bericht 11% gewijzigd door vlindertje89 op 01-12-2014 19:59:19 ]
pi_147196982
O haiz! Gefeli met je goede beoordeling Skoap! Ik ben nog steeds aan het bikkelen om mijn target te halen, het wordt cloooose. Maar ik ga het gewoon halen :7

Lijstje:

O: 2 havermoutmuffins
L: restje groene soep (broccoli/courgette/doperwten) met kip
T: volle eetlepel pindakaas :9
T: paar stukjes kaas
T: 3 mini snickers
S: fitness
D: rijst, groenten en kabeljauw met pesto
T: bak kwark

Sporten zet zoden aan de dijk, buik wordt platter *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? maandag 1 december 2014 @ 23:59:43 #52
70532 loveli
N
pi_147206568
Rare week achter de rug en ook nog twee voor de boeg.

En nadat ik het geweldige idee had gekregen dat ik zelf veel goedkoper dan in de winkel een adventskalender kon maken met 24 zakjes, heb ik achter de naaimachine zitten zwoegen. Ben benieuwd hoe de ontvanger het resultaat vindt.
crap in = crap out
  dinsdag 2 december 2014 @ 03:12:41 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_147208817
Verliefd, love?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 2 december 2014 @ 05:10:55 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147209260
Het wordt wel weer eens tijd voor nieuwe liefde hier...

Kwak, DaD enz. hebben wij allemaal vanaf het begin mee gemaakt en nu hebben ze al een baby :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 2 december 2014 @ 05:15:23 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_147209263
Bah. Lig al sinds 3 uur wakker. Geen idee waarom.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? dinsdag 2 december 2014 @ 09:34:24 #56
70532 loveli
N
pi_147210806
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 03:12 schreef Tinkepink het volgende:
Verliefd, love?
Neu, een kind.
crap in = crap out
  dinsdag 2 december 2014 @ 12:24:53 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_147214475
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 05:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Het wordt wel weer eens tijd voor nieuwe liefde hier...

Kwak, DaD enz. hebben wij allemaal vanaf het begin mee gemaakt en nu hebben ze al een baby :D
Ha klopt, we worden OUD. (Ha. Ha. Ha.)

:D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_147214503
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 12:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ha klopt, we worden OUD. (Ha. Ha. Ha.)

:D
Et tu, Brute?
Ja doei.
  dinsdag 2 december 2014 @ 12:27:19 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_147214534
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 12:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Et tu, Brute?
Oh nee hier geen mini's! :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? dinsdag 2 december 2014 @ 12:31:34 #60
70532 loveli
N
pi_147214622
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 12:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Et tu, Brute?
gnorf
crap in = crap out
pi_147214647
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 12:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh nee hier geen mini's! :P
*phew*
United we stand!

Wist je trouwens dat ze Ghibli Nightmare Before Christmas Jumpers/Tshirts verkopen?
Ja doei.
  dinsdag 2 december 2014 @ 12:55:10 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_147215151
quote:
:D :') w/

En oeeeeh! 8) Ghibliiii.

Waar is Vaaizorrrrr trouwens?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_147216832
What's this? What's this?
There're soot sprites everywhere

What's this?
They're floating in the air

What's this?
I can't believe my eyes
I must be dreaming
Wake up, Mei, this isn't fair
What's this?

What's this? What's this?
There's something very wrong
What's this?
A Totoro big and strong
....

:+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 2 december 2014 @ 19:17:01 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147226024
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2014 19:44 schreef Skoap het volgende:
:W

Hele week niet kunnen sporten want ik was zo verkouden :r
Verder gaat alles hier zijn saaie gangetje

Beoordelingsgesprek gehad met CEO op bijna alle onderdelen een "above expectations " en 2 "meet expectations" en 2 "excellent" Toch altijd fijn zoiets. Ook loonsverhoging gehad. Wat dat betreft ben ik weer tevreden.

Morgen ochtend weer bodypump proberen ben benieuwd hoe het gaat!

Lijstje vandaag is mwoah

O: -
L: salade van vergeten groenten met truffel dressing. (Mjam) en 2 kleine stukjes stokbrood + olijfolie en 1 hap van mijn zoon zijn (pan) kaas tostie
T: 2 stukjes pure chocolade chilipeper
D: ravioli (zelf gemaakt) vulling van o.a ricotta & spinazie . En eroverheen nog wat parmezaanse kaas & een heel subtiel botersausje
T: gin tonic
Skoap!!!! Trut :D
O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 3 december 2014 @ 07:48:32 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_147238683
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 13:50 schreef V1z0R het volgende:
What's this? What's this?
There're soot sprites everywhere

What's this?
They're floating in the air

What's this?
I can't believe my eyes
I must be dreaming
Wake up, Mei, this isn't fair
What's this?

What's this? What's this?
There's something very wrong
What's this?
A Totoro big and strong
....

:+
ah there he is! :D

Alles puick? O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_147240801
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Skoap!!!! Trut :D
O+
O-) :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147240818
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:11 schreef _aurum_ het volgende:
O haiz! Gefeli met je goede beoordeling Skoap! Ik ben nog steeds aan het bikkelen om mijn target te halen, het wordt cloooose. Maar ik ga het gewoon halen
Ha dat is nog eens de juiste instelling ^O^
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147242117
om ontopic te blijven ook maar ff een lijstje

O: cracotte (vezelrijk of zoiets) met kaas.
L: 2 speltbroodjes met kipfilet, komkommer, tomaat, lik mosterd
T: stukje pure chocolade + chilipeper
D: tomaat met (buffel) mozzarella, olijfolie, basilicum + kip krokantschnitzel (niks gezonds aan, maar ik vind ze zo lekker, wil het binnenkort eens helemaal zelf proberen te maken i.p.v. kant en klaar)

[ Bericht 1% gewijzigd door Skoap op 03-12-2014 12:02:07 ]
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? woensdag 3 december 2014 @ 11:39:57 #69
70532 loveli
N
pi_147243092
Goed bezig, Skoap ;)
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 3 december 2014 @ 13:45:59 #70
70532 loveli
N
pi_147246373
Iemand die toevallig een zakelijke account heeft bij DHL?
/help
crap in = crap out
pi_147246502
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 07:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

ah there he is! :D

Alles puick? O+
Ja hoor :Y

Beetje druk gehad laatste tijd maar nu weer eindelijk wat ruimte dus kan sporten weer beetje oppikken (ging alleen 's weekends nog).

En bij jullie?
Heeft Tamina al weer een nieuw maatje?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_147246912
On-topic-lijstje:

O: Yoghurt met havermout en rode bessen
T: Banaan
L: 2 x spelt met gebakken ei en kaas, 2x volkoren met kip en paard plus wat rucola en tomaat
T: Zalm, forel en garnalen met een kiwi
D: Weet ik nog niet maar ik denk noedelsoep want ik heb nog een daikon liggen en bij de AH is de biefstuk in de aanbieding. :9
T: wat pistachenootjes en paar pecannoten
T: paar kopjes thee met honing (zit al honing in het zakje, eigenlijk geen flauw idee hoeveel maar was in de aanbieding :+)
T: bak kwark
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_147247007
Mogguh! Koud buiten :X Winter is coming enzo :P

Lijstje vandaag:

O: 2 huttenkasemuffins
L: gewokte worst uit Lalaland met spitskool
D: Romantisch dineren bij de IKEA :+ Dus of Zweedse gehaktballen of Entrecote, hangt er vanaf hoe mijn pet staat
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? woensdag 3 december 2014 @ 14:18:18 #74
70532 loveli
N
pi_147247172
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:45 schreef loveli het volgende:
Iemand die toevallig een zakelijke account heeft bij DHL?
/help
Of een kvk-nummer...
crap in = crap out
pi_147247183
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Of een kvk-nummer...
kvknummer kan ik wel regelen?
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? woensdag 3 december 2014 @ 15:29:51 #76
70532 loveli
N
pi_147249295
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:18 schreef Skoap het volgende:

[..]

kvknummer kan ik wel regelen?
Mijn stresslevels zijn weer in het groen :D
crap in = crap out
pi_147277517
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 12:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh nee hier geen mini's! :P
:@
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_147291125
Zo.. Even twee borrels in A'dam maar ben nu helemaal naar de kloten. Ben benieuwd hpe dat morgen voelt :)
  Vis een optie? donderdag 4 december 2014 @ 22:14:47 #79
70532 loveli
N
pi_147292544
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 21:34 schreef the85mc het volgende:
Zo.. Even twee borrels in A'dam maar ben nu helemaal naar de kloten. Ben benieuwd hpe dat morgen voelt :)
Nuchterder.
crap in = crap out
pi_147300753
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:48 schreef Mini. het volgende:

[..]

:@
:o Mini ook aan de mini's?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_147301184
Mmmmm... Laat ook maar eerst 200% zeker weten :D

[ Bericht 45% gewijzigd door Skoap op 05-12-2014 10:32:15 ]
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? vrijdag 5 december 2014 @ 12:41:04 #82
70532 loveli
N
pi_147304938
*fingers crossed*

Bij de weg, mijn DHL-stress van woensdag is nu een aangekomen postpakket. Skoap O+
crap in = crap out
pi_147305334
Sintstress. Tot de laatste dag wachten met de gedichten is ook gewoon niet zo slim oO<.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? vrijdag 5 december 2014 @ 13:21:47 #84
70532 loveli
N
pi_147305866
Moeilijke woorden aan het begin, rijmen doe je met de makkelijke klanken.
Je zoekt geen rijmwoord op "horloge", maar

"Sint zat te denken
of hij een horloge zou schenken"

"dat jij dit een leuk cadeautje vindt
is de wens van Piet en Sint"

"dat jij dit cadeau heel graag ziet
is de wens van Sint en Piet"

piet/niet/wiet/griet
boot/noot/schoot/moot
sint/kind/vind(t)
roet/moet/doet
pluis/huis/muis
paard/haard/maart/zwaard
schoen/doen/zoen
roe/moe/doe
speculaas/sinterklaas
schoen gezet/letter van banket
...

Iets van een rijmschema (abba, abab) is ook leuker dan steeds 2 ellelange zinnen die op elkaar rijmen (aabbccddee, gemiddelde niveau stukjes op 5-jarig huwelijksfeest).
crap in = crap out
pi_147308456
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:41 schreef loveli het volgende:
*fingers crossed*

Bij de weg, mijn DHL-stress van woensdag is nu een aangekomen postpakket. Skoap O+
wat fijn!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 6 december 2014 @ 22:07:53 #86
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_147344899
Echo, echo, echo.....

Lijstje
o. 3 boterhammen met kaas, boter, appelstroop
t. half pakje diepvriesfruit met turkse yoghurt
l. klein bakje kibbeling + japanse salade
t. stukje chocolade + andere helft van pakje diepvriesfruit
d. glas rode wijn + naar schatting 400 gram vlees + diverse groente + stukje banketstaaf + bakje ijs
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 6 december 2014 @ 22:14:55 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147345181
Tink! Je D, jommie!

Lijstje hier:
O: beschuit kaas
T's: appel, peer, sinaasappel, beker melk
L: 3 boterhammen met ham en roomkaas, gekookt eitje
B: 15.5 km wandelen
T's: groot stuk slagroomtaart, kipspies, bugles, leverworst, ei met rookvlees, bowl met slagroom
D: witlofovenschotel met kaas, ham, ei, room en pasta
T's: kwark, dropjes, zoute stokjes met nutella
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147350258
Het voelde vooral vroeg de volgende ochtend.. Liep behoorlijk uit de hand geloof ik. Ben bij een chick geeindigd... Ik had daarvoor nog met een ex slankie zitten appen, maar weet niet meer precies wat. Maar als je nog meeleest, mijn excuses als ik rare dingen heb gezegd of als ik vervelend was. Ik ben later in de taxi naar huis mn telefoon verloren, dus ik weet niet wat ik allemaal gezegd heb.. :@
Kortom een bijzondere avond..
pi_147352632
:D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 7 december 2014 @ 09:30:36 #90
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_147353725
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 00:28 schreef the85mc het volgende:
Het voelde vooral vroeg de volgende ochtend.. Liep behoorlijk uit de hand geloof ik. Ben bij een chick geeindigd... Ik had daarvoor nog met een ex slankie zitten appen, maar weet niet meer precies wat. Maar als je nog meeleest, mijn excuses als ik rare dingen heb gezegd of als ik vervelend was. Ik ben later in de taxi naar huis mn telefoon verloren, dus ik weet niet wat ik allemaal gezegd heb.. :@
Kortom een bijzondere avond..
De vraag die bij mij achterblijf is wie die ex-slankie is met wie jij in het midden van de nacht dronken whats app gesprekken voert :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_147358736
Lijkt me niet echt moeilijk te raden, Tink :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 7 december 2014 @ 14:56:26 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147359363
Zal niet weten wie :')

Heb vandaag NIKS gedaan, ja eten voorbereiden en die kutboom omtuigen.
Morgen uit wokken en heb er dit keer geen zin in.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147361941
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 09:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De vraag die bij mij achterblijf is wie die ex-slankie is met wie jij in het midden van de nacht dronken whats app gesprekken voert :')
Idd!
Worry is a misuse of imagination
pi_147362101
Ik ben weer/nog steeds niet fit. Slaap 8-10 uur per nacht en ben vrij duf. Wordt daar wel vrij gestresst van. Lijkt wel alsof ik in een soort winterslaap ben beland..

Drink geen alcohol meer, ga rond dezelfe tijd naar bed, eet gezond, ben iedere dag buiten.

Moet ook nog steeds de griepprik halen.

Normaal ben ik nooit duf en sloom en ziek ;(
Worry is a misuse of imagination
pi_147362777
Zondag lijstje...

O: kwark
L: soep
T: soep
D: soep
T: 2a3 borrels en wat pecannoten, misschien nog stukje worst

Soep :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 7 december 2014 @ 17:34:12 #96
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_147364226
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 14:34 schreef V1z0R het volgende:
Lijkt me niet echt moeilijk te raden, Tink :P
toch wel :P
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 7 december 2014 @ 17:36:26 #97
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_147364294
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 16:35 schreef Probability het volgende:
Ik ben weer/nog steeds niet fit. Slaap 8-10 uur per nacht en ben vrij duf. Wordt daar wel vrij gestresst van. Lijkt wel alsof ik in een soort winterslaap ben beland..

Drink geen alcohol meer, ga rond dezelfe tijd naar bed, eet gezond, ben iedere dag buiten.

Moet ook nog steeds de griepprik halen.

Normaal ben ik nooit duf en sloom en ziek ;(
Slik je nog vitamine D? Doet bij mij wonderen dit jaar.

Ben trouwens heel boos op mezelf. Vorige week bij uitzondering bij de Kentucky Fried Chicken gegeten. En natuurlijk direct een pukkel }:| Bah.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_147365078
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 16:56 schreef V1z0R het volgende:
Zondag lijstje...

O: kwark
L: soep
T: soep
D: soep
T: 2a3 borrels en wat pecannoten, misschien nog stukje worst

Soep :9
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit! Wat is het voor soep?

Hier ook een dagje nix doen: tv kijken met vent en katten op de bank. En koekjes gebakken O+

Gisteren wel een super dag. Super veel gedaan: huishouden, een dikke vette yoga practice en savonds met een groepje aan het avondfotograferen geslagen. Heerlijk weekend zo.

Beterschap Prob, is vervelend dat je zo kwakkelt :*
  zondag 7 december 2014 @ 18:12:13 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_147365432
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 16:56 schreef V1z0R het volgende:
Zondag lijstje...

O: kwark
L: soep
T: soep
D: soep
T: 2a3 borrels en wat pecannoten, misschien nog stukje worst

Soep :9
[ afbeelding ]
Nom! Wat voor soep is da? :9

quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

toch wel :P
Ik heb meerdere kandidaten, maar daar blijft het bij :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_147366611
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 18:00 schreef An24 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit! Wat is het voor soep?

Hier ook een dagje nix doen: tv kijken met vent en katten op de bank. En koekjes gebakken O+

Gisteren wel een super dag. Super veel gedaan: huishouden, een dikke vette yoga practice en savonds met een groepje aan het avondfotograferen geslagen. Heerlijk weekend zo.

Beterschap Prob, is vervelend dat je zo kwakkelt :*
Noedelsoep
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_147366808
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Slik je nog vitamine D? Doet bij mij wonderen dit jaar.

Ben trouwens heel boos op mezelf. Vorige week bij uitzondering bij de Kentucky Fried Chicken gegeten. En natuurlijk direct een pukkel }:| Bah.
Ja slik vitamine D!

Oh naar is dat, ik eet tegenwoordig veel chocolade, vind het niet eens lekker.. O dat is niet zo gezond trouwens.. Hoop niet dat ik daar ook pukkels van krijg :o
Worry is a misuse of imagination
pi_147366936
Dag allemaal.
Ik dacht even een update. Ik heb weinig tijd gehad voor sporten, wel voor 1x per week yoga. Niet gedieet of calorieen geteld en mn winterjas zit ietsje losser dan vorig jaar, maar veel afgevallen zal ik niet zijn. BMI 27 dus nog.
Ondertussen heb ik wel besloten mn leven te beteren en ga ik wel mn eetpatroon aanpassen en 2x sporten (of meer) elke week.
pi_147369517
Hoi Puff.
^O^
Ook concrete plannen hoe je het precies gaat aanpakken?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_147370476
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:08 schreef V1z0R het volgende:
Hoi Puff.
^O^
Ook concrete plannen hoe je het precies gaat aanpakken?
Ben net van de pepernoten die lief verorberde, afgebleven. En lijstjes.
O 2 croissants, 2 gekookte eitjes
B body balance
L halve volkorenbaguette met pesto, tomaat en mozarella, mandarijntje
T koffie met stukje chocolademarsepein
D volkorenpasta met gehaktsaus
  Vis een optie? zondag 7 december 2014 @ 20:49:52 #105
70532 loveli
N
pi_147371059
Vaiz, biefstuk in je soep?
crap in = crap out
pi_147371659
Hoi allemaal, ik ga meeschrijven in dit topic als het mag. Ik ben 19 jaar en ik weeg 59 kilo. Ik heb niet zozeer een doel, maar ik vind het leuk en leerzaam om te lezen en te schrijven over gezonde voeding en sporten. En ik ben heel benieuwd naar hoe andere mensen het aanpakken allemaal. Ik sport 2-3 keer in de week en ik kan sinds kort 5 kilometer achter elkaar rennen, dus daar ben ik supertrots op. :P

V1z0R de soep ziet er heel lekker uit! Ik was toevallig nog op zoek naar recepten dus leuk!
pi_147373923
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:49 schreef loveli het volgende:
Vaiz, biefstuk in je soep?
:@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_147374797
Ken je ook pho? Das vietnamese rundvleessoep, erg lekker :9
  Vis een optie? zondag 7 december 2014 @ 22:16:45 #109
70532 loveli
N
pi_147374977
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jij wilt hoor, ik had de biefstuk gebakken en opgegeten tijdens het trekken van de soep met taai soepvlees ;)
crap in = crap out
  zondag 7 december 2014 @ 22:21:30 #110
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_147375238
Mijn lijstje voor vandaag is mwah.

o. 2 geroosterd brood, 1x kaas, 1x appelstroop
l. half blik tomatensoep
t. paar handjes pepitamix, stukje chocolade, stukje speculaas
d. rijst, naan, 1,5 portie alu saag en een soort van vegetarische curry
Vergeet ik de alcohol: glas whiskey en een glas likeur.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_147375661
Ik ben voor het eerst stoofvlees aan het maken (tijdens het studeren) het ruikt iig wel lekker!
Worry is a misuse of imagination
pi_147375667
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 22:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat jij wilt hoor, ik had de biefstuk gebakken en opgegeten tijdens het trekken van de soep met taai soepvlees ;)
En dan nog meer afwas creëren :{w
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_147376138
Oohhhh m'n draadjesvlees is al best lekker, maar valt nog niet zo uit elkaar als bij m'n moeder..
Worry is a misuse of imagination
  maandag 8 december 2014 @ 07:50:55 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_147383138
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 22:40 schreef Probability het volgende:
Oohhhh m'n draadjesvlees is al best lekker, maar valt nog niet zo uit elkaar als bij m'n moeder..
Volgende keer even marineren in wat zuur of een beetje azijn oid toevoegen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 8 december 2014 @ 08:09:39 #115
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147383221
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 07:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Volgende keer even marineren in wat zuur of een beetje azijn oid toevoegen.
En insmeren met mosterd
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147384663
Planning voor vandaag
O: dubbele boterham pindakaas
T: thee
, mandarijntje
L: cup a soup, 2 dubbele boterhammen vleeswaar
T: mandarijntjes
B: uur wandelen
D: jachtschotel met wortelpuree
T: koffie met stukje chocola/een koekje
pi_147386639
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 07:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Volgende keer even marineren in wat zuur of een beetje azijn oid toevoegen.
Ik heb er rode wijn, biologische- rode wijnazijn en appelciderazijn bijgedaan!
Worry is a misuse of imagination
pi_147386797
Het is maandag als: je je bh binnenstebuiten aantrekt en er pas achterkomt omdat hij niet lekker zit en denkt: het is maandag als..... vervolgens nog een keer je bh aantrekt, weer binnenstebuiten en er pas weer achterkomt nadat je hem weer aanhebt en je weer verbaast over die lastige sluiting :') :D !!
Worry is a misuse of imagination
pi_147387048
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 12:03 schreef Probability het volgende:
Het is maandag als: je je bh binnenstebuiten aantrekt en er pas achterkomt omdat hij niet lekker zit en denkt: het is maandag als..... vervolgens nog een keer je bh aantrekt, weer binnenstebuiten en er pas weer achterkomt nadat je hem weer aanhebt en je weer verbaast over die lastige sluiting :') :D !!
:D :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147387074
Lijstje

O: sapje van zoete aardappel, limoen, munt, peer, appel :9
L: sla met feta, tomaat, komkommer, dressing van olijfolie en kruiden
T: babybel + 2 plakjes grillworst
D: iets met vlees & groenten :+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147387913
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 12:18 schreef Skoap het volgende:
Lijstje

O: sapje van zoete aardappel, limoen, munt, peer, appel :9
L: sla met feta, tomaat, komkommer, dressing van olijfolie en kruiden
T: babybel + 2 plakjes grillworst
D: iets met vlees & groenten :+
Ben wel benieuwd hoe je sap maakt van zoete aardappel. Koken en blenderen? Door de sapcentrifuge?
pi_147388421
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 12:18 schreef Skoap het volgende:
Lijstje

O: sapje van zoete aardappel, limoen, munt, peer, appel :9
L: sla met feta, tomaat, komkommer, dressing van olijfolie en kruiden
T: babybel + 2 plakjes grillworst
D: iets met vlees & groenten :+
vastendag of?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 8 december 2014 @ 13:17:53 #123
70532 loveli
N
pi_147388434
Slowjuicer dacht ik.
crap in = crap out
pi_147388771
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:17 schreef loveli het volgende:
Slowjuicer dacht ik.
yup!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147388824
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:17 schreef Probability het volgende:

[..]

vastendag of?
Nope. Ik eet gewoon sowieso niet zoveel. Ik weet dat daar de meningen over verdeeld zijn ;)
Maar ik heb gewoon niet zo'n honger en ik ga niet meer eten omdat het moet. Ik zit op een dag als vandaag 9 uur per dag achter mijn laptop en omdat ik thuis werk is de enige beweging die ik krijg een paar keer per dag de trap op en af lopen :D
Maar mijn sla ga ik vervangen door een gehaktbal :9 met daarbij wat komkommer en tomaat.
ik was vergeten dat er nog een gehaktbal van gisteren over was. Mjam.

Op dagen dat ik sport eet ik meer en ook meer carbs.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147425492
Weer lang geslapen, 11 uur :') wel geschaatst!
Ga vanavond om 9.30 naar bed en sta om 6.30 op. = 9 uur moet voldoende zijn

Voel mij verder wel prima, slaap alleen veel..
Worry is a misuse of imagination
pi_147425666
Lekker, om 6.20 wakker worden en er achter komen dat alle stroom eraf ligt, in de meterkast gaan kijken en dan ontdekken dat het 'regent' in de meterkast. Lekkage aan de waterleiding in de meterkast van de bovenbuurman, heel fijn.. tot 15.00 zonder stroom gezeten, gelukkig wel 1 stekkerblok kunnen fixen op het stopcontact in de gang zodat in elk geval m'n koelkast koud kon blijven. Inmiddels lekkage verholpen, meterkast weer semi droog en nieuwe stoppen. En dus weer stroom, joepie. Was niet echt een lekker begin van de dag..

Lijst:
O: rijstwafel met filet americain
T: stukje zelfgemaakte witte-chocolade&oreo-fudge
L: kaastosti v speltbrood met ketchup
D: zelfgemaakte dahl met kip tiki masala, rijst, griekse yoghurt en naan

Lijkt misschien weinig, is het niet. Avondeten is behoorlijk calorierijk. Maar wel heeel lekker :)
pi_147426469
ola! Ik ben weer eens snotterig wakker geworden, nog 22 dagen en dan heb ik vakantie :+

Lijstje voor vandaag:

O: 2 huttenkase muffins
L: geroosterde groenten, 1 tl olijfolie, 60 gr kip en 1 tl sriracha saus
T: 1 tl pindakaas
T: smoothie met frambozen/whey/pindakaas/koekkruiden/stevia
T: paar rijstewafels met boter en zeezout/smeerkaas
D: stronk broccoli, kabeljauw met mosterd gebakken in kokosolie
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? dinsdag 9 december 2014 @ 21:14:42 #129
70532 loveli
N
pi_147434557
Tijd doodmaken met mn derde koffie en eerste brownies met slagroom.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 9 december 2014 @ 21:16:31 #130
70532 loveli
N
pi_147434639
Morgen trek ik de broekriem weer aan ;)
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 9 december 2014 @ 21:20:59 #131
70532 loveli
N
pi_147434851
Of m'n nieuwe jurkje.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 9 december 2014 @ 21:21:38 #132
70532 loveli
N
pi_147434889
:')
crap in = crap out
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:47:12 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_147435895
Aww Li :D Is het zo erg?

O: twee sneetjes speltbrood met pindakaas
T: bastognekoekje
L: verse muntthee met honing, speltbagel met vega tonijnsalade
T: snee brood met avocado-roomkaas (knoflooook x))
D: twee libanese flatbread dingies met falafel en saladespul
S: Zumba
T: glas aardbeiensap

Eigenlijk vind ik het voor de verandering best een okay lijstje :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_147437928
Lijstje
O dubbele boterham pindakaas
T mandarijntje
L dubbele boterham vleeswaar, cup a soup kip, mandarijntje
D rijst met gadogadosaus, paprika en diepvrieserwtjes
T Griekse yoghurt met theelepel honing

Nu ik zelf jurkjes kan maken voel ik me minder schuldig over het resultaat. Idee voor jou Li?
  Vis een optie? woensdag 10 december 2014 @ 09:21:36 #135
70532 loveli
N
pi_147445086
Dit is een gebreide ;)

Heb het atm veel te druk om zelf kleren te maken. Ben al blij dat ik m'n plee regelmatig poets.
crap in = crap out
pi_147445472
Vandaag om 6 uur wakker, heb er nu al een hele schaatstraining opzitten :D Drukke dag vandaag dus meteen goed begonnen.

Lijstje
O: havermout met water, chiazaad en kaneel
T: zo'n hypotoon sportdrankje
S: bootcamp/schaatsen
T: stukje chocola met hazelnoot
L: twee boterhammen pindakaas met sambal badjak
D: ?


Lijstje gister:
O: havermout met water, chiazaad en kaneel
T: banaan, appel, granaatappelpitjes, nog iets anders van fruit geloof ik
T: stukje chocolade met hazelnoot
L: 2 boterhammen pindakaas, een mandarijn
S: twee rondjes 'fit en fun circuit', sauna
D: beetje quinoa, 2 kort gebakken rode paprika's met rucola parmaaanse kaas en veel olijfolie, zelfgemaakt draadjesvlees, groot glas rode wijn

[ Bericht 7% gewijzigd door Probability op 10-12-2014 11:01:39 ]
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 11 december 2014 @ 01:46:26 #137
70532 loveli
N
pi_147473848
If your salad keeps making jokes...

[img]img-9gag-ftw.9cache.com/photo/a1ZL96v_460s.jpg[/img]

http://m.9gag.com/gag/a1ZL96v?ref=android.s.fbm

grmbl... zelf klikken dan maar

[ Bericht 47% gewijzigd door loveli op 11-12-2014 01:51:48 ]
crap in = crap out
pi_147475432
Ooh haiz, wie geht's? :D

Ziet er naar uit dat ik volgend jaar kwetsbare ouderen samen met een multidisciplinair team ga behandelen.

Word zowaar een wijkfysio. :P

/ontopic, weeg nu 85kg.
  Vis een optie? donderdag 11 december 2014 @ 09:38:51 #139
70532 loveli
N
pi_147475968
Tof! En ook goed nieuws voor de oudjes.
crap in = crap out
pi_147476081
Lijstje van gister
O: dubbele boterham pindakaas
T: 2 mandarijntjes
L: cup a soup, dubbele boterham vleeswaar
T: peer, mandarijntje
D: frietjes :@

Planning vandaag
O: dubbele boterham pindakaas, mandarijntje
T: peer, walnoot
L: cup a soup, dubbele boterham vleeswaar
T: mandarijntjes
D: wraps met gehakt en pittige tomatensaus
pi_147478771
Balansdag vandaag denk ik..

O: yoghurt & muesli + whey shake + cappuchino met zoetje :9
T: 2 bruine boterhammen met kipfilet
L: Kipfilet met rijst
T: 2 bruine boterhammen met kipfilet
D: Wegens bepaalde verplichtingen + tijdgebrek gaat het de Mac worden :+ en daardoor ook niet sporten vandaag
T: 500 gram magere kwark

Tussendoor 3-4 glazen water en koffie met een zoetje, dan valt de schade wel mee toch? o|O
  Vis een optie? donderdag 11 december 2014 @ 12:21:53 #142
70532 loveli
N
pi_147479569
Facebook vindt het blijkbaar nodig om mijn geboortedatum openbaar te maken en ik kan niet vinden hoe ik levensgebeurtenissen niet automatidch openbaar zet. Kutfacebook.
crap in = crap out
pi_147484938
O: peer, muesli, yoghurt
L: 2 volkorenboterhammen chocopasta, mandarijn, plakje ontbijtkoek :')
T: peer, stuk taaitaai
D: stoofschotel pastinaak-wortel-aardappel, stukje braadworst
T: chocola of taaitaai
pi_147485089
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:21 schreef loveli het volgende:
Facebook vindt het blijkbaar nodig om mijn geboortedatum openbaar te maken en ik kan niet vinden hoe ik levensgebeurtenissen niet automatidch openbaar zet. Kutfacebook.
Ik ben er al helemaal uit gegooid, omdat ik mijn eigen naam niet gebruik. Id ga ik niet geven, dus nu bedenken of ik een nieuw account aanmaak, of dat ik er helemaal maar mee stop :(
pi_147486979
Ik moet straks 'verplicht' naar de Mac O+

Voordeel van de Mac is altijd dat als je er weer een keer geweest bent het ook gelijk genoeg is voor de komende 3-4 maanden erna. o|O
pi_147488212
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:56 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik ben er al helemaal uit gegooid, omdat ik mijn eigen naam niet gebruik. Id ga ik niet geven, dus nu bedenken of ik een nieuw account aanmaak, of dat ik er helemaal maar mee stop :(
Ik snap niet waarom je je naam aanpast, je bent of op fb of niet.

En timmer je gegevens gewoon dicht- leuk ze kunnen je fb pagina vinden maar daar stopt het dan toch.
Je kan via de settings zien wat een onbekende ziet om te checken etc.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_147488282
Li, je persoonlijke info pagina- more info about you- doorscrollen naar geboortedatum- klikken en aanpassen naar only friends/ me etc.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_147488667
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:40 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je je naam aanpast, je bent of op fb of niet.

En timmer je gegevens gewoon dicht- leuk ze kunnen je fb pagina vinden maar daar stopt het dan toch.
Je kan via de settings zien wat een onbekende ziet om te checken etc.
Dat mag ;)

En weet ik, heb ik nu ook gedaan.

Waarschijnlijk maak ik gewoon een schoon account aan, ben ik van het gezeur af.
  Vis een optie? donderdag 11 december 2014 @ 20:32:01 #149
70532 loveli
N
pi_147494016
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:42 schreef _aurum_ het volgende:
Li, je persoonlijke info pagina- more info about you- doorscrollen naar geboortedatum- klikken en aanpassen naar only friends/ me etc.
Ik dacht eerst dat ik m'n geboortedatum daar ook niet wegkreeg, maar ik ben nu volgens FB alleen nog maar geboren. Ooit. Vermoedelijk.
crap in = crap out
pi_147508341
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:55 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat mag ;)

En weet ik, heb ik nu ook gedaan.

Waarschijnlijk maak ik gewoon een schoon account aan, ben ik van het gezeur af.
waarom wil je dan een nieuw account aanmaken? Ik snap het niet :+

Als je mensen hebt die je vriend zijn en jij wilt ze niet dan kick je ze er toch vanaf?
En als je ze wel wil houden maar wil beperken in wat ze zien dan gooi je ze toch in een restricted groep? Zijn ze nog steeds je vriendje zien ze geen fluit :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_147508610
mijn lijstje voor vandaag:

O: 2 havermoutmuffins
L: on the road - smoothie met whey/fruit en kokos
T: snacktomaatjes en stukjes kip, ham & augurk
D: pizza
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? vrijdag 12 december 2014 @ 11:16:46 #152
70532 loveli
N
pi_147508968
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:46 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

waarom wil je dan een nieuw account aanmaken? Ik snap het niet :+

Als je mensen hebt die je vriend zijn en jij wilt ze niet dan kick je ze er toch vanaf?
En als je ze wel wil houden maar wil beperken in wat ze zien dan gooi je ze toch in een restricted groep? Zijn ze nog steeds je vriendje zien ze geen fluit :P
Gewoon een aparte account voor vrienden nemen :+
crap in = crap out
pi_147511214
Een restricted groep?! Ik leer bij! Daar ga ik eens naar kijken, kan ik mooi mijn collega's in knikkeren..
  Vis een optie? vrijdag 12 december 2014 @ 13:29:33 #154
70532 loveli
N
pi_147512836
Facebook - stasi voor gevorderden.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 13 december 2014 @ 17:21:34 #155
70532 loveli
N
pi_147545370
Iedereen zich aan het voorbereiden op kerst, zodat alle goede voornemens per 1 januari weer ingezet kunnen worden?
crap in = crap out
  zaterdag 13 december 2014 @ 17:28:40 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_147545545
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 17:21 schreef loveli het volgende:
Iedereen zich aan het voorbereiden op kerst, zodat alle goede voornemens per 1 januari weer ingezet kunnen worden?
Nee, CV monteurs aan het bellen want koud :{ :P

Is ws. geen goed teken als alle monteurs bij het horen van het type een zuchtend geluid maken dat lijkt op "Aiii..." :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_147545640
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 17:21 schreef loveli het volgende:
Iedereen zich aan het voorbereiden op kerst, zodat alle goede voornemens per 1 januari weer ingezet kunnen worden?
:Y

Ben nog gerechten aan het bedenken/zoeken voor kerst (zie kerstdinertopic in CUL)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 13 december 2014 @ 17:40:19 #158
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_147545835
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 17:21 schreef loveli het volgende:
Iedereen zich aan het voorbereiden op kerst, zodat alle goede voornemens per 1 januari weer ingezet kunnen worden?
Nee. Geen zin in kerst en kerstvakantie dit jaar. Vind dat ze de kerstvakantie voor de kinderen moeten verplaatsen naar een periode met mooi weer :+
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_147546582
Ik zit beetje tickets te zoeken voor februari maart :) Ik heb ook niet bijster veel zin in kerstvakantie, want dat betekent minder lange vakantie in het voorjaar. Maar bedrijf gaat echt dicht dus ja, ik moet ook wel vrij nemen.. Maar goed, vrienden van me hebben net huis gekocht en ik kan mooi helpen slopen in de kerstvakantie :D
pi_147546645
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 17:21 schreef loveli het volgende:
Iedereen zich aan het voorbereiden op kerst, zodat alle goede voornemens per 1 januari weer ingezet kunnen worden?
Moet nog beginnen. Maandag maar eens doen...

Overigens vooral zin in de vrije week tussen kerst en oud&nieuw :')
  zaterdag 13 december 2014 @ 20:08:45 #161
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147550014
Heb zin in maart, dan lekker naar Lanzarote
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147551619
:D
Ik heb juist veel zin de kerst.
Eerste kerstdag lekker koken. Voor het eerst trouwens kerstdiner bij mij thuis dus ik hoop dat het goed gaat want ik heb niet zoals m'n ouders of m'n zus 5-6 pitten, grillplaat, meerdere ovens, en een combisteamer.

Gaat dus goed plannen en voorbereiden worden. :+

Heb vanmiddag al even gekeken of de loempia's moeilijk te maken waren maar viel reuze mee en ze waren lekker maar heb nu kip gebruikt en met kerst is het de bedoeling om eend te doen.
Morgen de calamares proberen en volgende week de gevulde kalkoenfilet de rest ken ik al wel dus dat komt goed.

Tweede kerstdag wordt het misschien eerst opruimen (ma kennende doet die dat waarschijnlijk al wel op eerste kerstdag O+) en de rest van de dag heerlijk bankhangen en wat films kijken en de restjes kanen :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_147552245
Lijstje
O dubbele boterham pindakaas
L broodje caprese
T stukje nougat
D pasta met sperziebonen, tomatensaus en worstje
T griekse yoghurt met honing
T naar een verjaardag, wat wijntjes
B was 2 uur wandelen
pi_147552314
Heeeel veel zin in kerst hier O+ Maar ik hou sowieso van de feestdagen.

En met het einde van t jaar in zicht ga je toch nadenken over wat er komend jaar beter kan. Een van die dingen is, jawel, mijn dagelijkse voedselinname en bewegingspatroon.

We koken tegenwoordig vrijwel iedere dag zelf. Dus dat is goed. Wel eet ik eat te weinig groente en fruit. Ik snoep minder, maar het mag nog een stuk minder. En ik heb een stok achter de deur nodig qua bewegen. Dat moet echt veel beter :+

Anyhoo, dit lijkt me een fijne stok. Voor achter mijn deur dus.

Maria, ai, dat klinkt een weinig veelbelovend voor jullie arme cv :/

Vaiz, biefstuk nom! En jij hebt ook zo'n opruimmama dus? O+ O+ sowieso, los van opruimen

Loveli, hoe is t eigenlijk afgelopen met wat je laatst op fb noemde?

Hier nog een week werken en dan twee weken vakantie. Heerlijk!

Oh, atm weeg ik trouwens 64kg. Maar dat is niet helemaal eerlijk want fikse keel/amandelontsteking atm dus kon/kan bijna niet eten. Mgoed, streef is 58kg, al weet ik niet of dat nog heel realistisch is tegenwoordig. Dat heb ik echt al heeeeel lang niet meer gewogen. Mgoed, we gaan ervoor :)
pi_147552354
Lijstjes sla ik even over tot ik weer wat beter ben, want er staat praktisch niks op.
pi_147553470
:W Coco-cakejes

Yup :Y Soms met m'n hobby gebeurt het wel eens dat m'n ma dan mijn auto moet gebruiken om naar dansen te gaan en omdat het altijd eerder is afgelopen dan dat ik thuis kom moet ze dan bij mij thuis wachten en dan doet ze altijd de afwas voor me :D

Hoe is het voor de rest bij jullie?
Alles goed met man, kinderen en de katten(en Huki en de baardbeest)?
Bevalt het nieuwe huis?
Hoezo ik heb je al poos niet gesproken :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_147553937
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:45 schreef V1z0R het volgende:
:W Coco-cakejes

Yup :Y Soms met m'n hobby gebeurt het wel eens dat m'n ma dan mijn auto moet gebruiken om naar dansen te gaan en omdat het altijd eerder is afgelopen dan dat ik thuis kom moet ze dan bij mij thuis wachten en dan doet ze altijd de afwas voor me :D

Hoe is het voor de rest bij jullie?
Alles goed met man, kinderen en de katten(en Huki en de baardbeest)?
Bevalt het nieuwe huis?
Hoezo ik heb je al poos niet gesproken :')
Mijn mama komt tegenwoordig op dinsdag langs (dan zijn wij allebei werken) om wat huishoudelijke klusjes te doen. Dan stofzuigt/dweilt ze, draait een wasje, en meer van zulks. Heb al tig keer gezegd dat het echt niet hoeft, maar ze doet t graag zegt ze. En ik vind het wel vreselijk lief, natuurlijk.

Ja, ik speel weer wow! Dus ben wel weer online :Y Ben echt paar jaar afwezig geweest. Maar de nieuwe expansion is tof!

Man & offspring gaat t super mee :Y En de beestjes zijn ook allemaal lief en tevreden O+ Huis is echt heel relaxed, stuk meer ruimte, vooral de tuin is awesome!

Hoest verder met u dan??
pi_147555406
:D kan die van mij ook niet tegenhouden. Tof zulke moeders! O+

Ah, dat wist ik wel, heb ook zelf weer een maandje geprobeerd maar WoW is toch niet echt mijn ding :{
Ik speel gewoon weer waar ik goed in ben dus CS:GO staat hier op het menu.
Nog poosje Hearthstone gedaan maar daar kreeg ik dik aan m'n kont (waaronder van Maria) en omdat ik zo goed tegen m'n verlies kan dat dus al poos niet meer gedaan :+

Leuk om te horen! :Y Met 2 was het vorige al wel snel klein natuurlijk en als je dan toch groter kunt...
En grote tuin is voor kinderen al helemaal een uitkomst.

Hier. Tja, op zich wel goed maar vooral laatste paar weken het roer beetje omgegooid en vrij rustig nu.
Weinig meer stappen, echt weinig, door lange dagen werken nog maar weinig sporten al trekt dat weer iets bij maar bevalt ook eigenlijk wel zo.

Ik zit nu dus ook aan de thee in plaats van bier :') Was bij de AH in de aanbieding en had een draak met een kasteel in de achtergrond op de verpakking dus moest ik wel kopen...

OT maar even lijstje
L: 2 plakken krentewegge
S: half uurtje full-body want was pas laat uit bed en sportschool sluit al vroeg
T: halve droge worst met habanerosaus
D: 6 loempia's met kip, mie en wat groente
T: handje cashews, paar happen worst, stukje gerookte zalm, 4 olijven, 2 kaasstengels

Neem straks nog borreltje of 3 en halve bak kwark vannacht
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_147556113
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 17:32 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:Y

Ben nog gerechten aan het bedenken/zoeken voor kerst (zie kerstdinertopic in CUL)
Ik ga weer kastanjesoep maken! En konijn :+ :o. Maar niet het mijne. Teveel tijd, energie en medicatie in gestopt om nog lekker te smaken :P.

Goede voornemens, tja, vrees dat ik er dit jaar ook aan moet gaan geloven ;(.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_147557383
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 22:41 schreef V1z0R het volgende:
:D kan die van mij ook niet tegenhouden. Tof zulke moeders! O+

Ah, dat wist ik wel, heb ook zelf weer een maandje geprobeerd maar WoW is toch niet echt mijn ding :{
Ik speel gewoon weer waar ik goed in ben dus CS:GO staat hier op het menu.
Nog poosje Hearthstone gedaan maar daar kreeg ik dik aan m'n kont (waaronder van Maria) en omdat ik zo goed tegen m'n verlies kan dat dus al poos niet meer gedaan :+

Leuk om te horen! :Y Met 2 was het vorige al wel snel klein natuurlijk en als je dan toch groter kunt...
En grote tuin is voor kinderen al helemaal een uitkomst.

Hier. Tja, op zich wel goed maar vooral laatste paar weken het roer beetje omgegooid en vrij rustig nu.
Weinig meer stappen, echt weinig, door lange dagen werken nog maar weinig sporten al trekt dat weer iets bij maar bevalt ook eigenlijk wel zo.

Ik zit nu dus ook aan de thee in plaats van bier :') Was bij de AH in de aanbieding en had een draak met een kasteel in de achtergrond op de verpakking dus moest ik wel kopen...

OT maar even lijstje
L: 2 plakken krentewegge
S: half uurtje full-body want was pas laat uit bed en sportschool sluit al vroeg
T: halve droge worst met habanerosaus
D: 6 loempia's met kip, mie en wat groente
T: handje cashews, paar happen worst, stukje gerookte zalm, 4 olijven, 2 kaasstengels

Neem straks nog borreltje of 3 en halve bak kwark vannacht
De nieuwe expansion heb je dan nog niet geprobeerd, of wel?
Hearthstone heb ik ook tijdje gespeeld! Maar ben er ook niet zo heel goed in :P :s)

Ja man, wie kan er nu weerstand bieden aan draken én kastelen O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 23:03 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ga weer kastanjesoep maken! En konijn :+ :o. Maar niet het mijne. Teveel tijd, energie en medicatie in gestopt om nog lekker te smaken :P.

Goede voornemens, tja, vrees dat ik er dit jaar ook aan moet gaan geloven ;(.
Oh, enne? Wat kilootjes eraan?
pi_147557732
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 23:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

De nieuwe expansion heb je dan nog niet geprobeerd, of wel?
Hearthstone heb ik ook tijdje gespeeld! Maar ben er ook niet zo heel goed in :P :s)

Ja man, wie kan er nu weerstand bieden aan draken én kastelen O+

[..]

Oh, enne? Wat kilootjes eraan?
Nope. MoP ook niet trouwens...
Denk gewoon te laat mee begonnen met het alles.

Krijg ook niet die instant-gratification er van wat ik wel met FPS's heb. Of die adrenalineshots als wanneer je iets als een ace haalt bij CS. /brainchemjunkie

Vervelende Russische kindertjes zijn nu wel op bed, dus gametime! :W
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_147558216
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 23:41 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nope. MoP ook niet trouwens...
Denk gewoon te laat mee begonnen met het alles.

Krijg ook niet die instant-gratification er van wat ik wel met FPS's heb. Of die adrenalineshots als wanneer je iets als een ace haalt bij CS. /brainchemjunkie

Vervelende Russische kindertjes zijn nu wel op bed, dus gametime! :W
Kan, maar die panda's vond ik ook gruwelijk hoor!

M. is trouwens de nieuwe FarCry aan het spelen. Geloof dat die wel tof is :Y

Game ze! Ik ga even tv kijken (Misfits, tof!) en wat was vouwen. :s)
pi_147562774
Naast de draak met kasteel zetten ze dus ook panda's in... Naja, beren vermomd als panda's want Chineze hoedjes.



Maria's invloed op de ontwerpers van verpakkingen is kennelijk veel groter dan wat ik had verwacht.... :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_147563058
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 04:27 schreef V1z0R het volgende:
Naast de draak met kasteel zetten ze dus ook panda's in... Naja, beren vermomd als panda's want Chineze hoedjes.

[ afbeelding ]

Maria's invloed op de ontwerpers van verpakkingen is kennelijk veel groter dan wat ik had verwacht.... :o
:D

Maria kan zo über goed tekenen he O+
pi_147564576
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 23:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

Oh, enne? Wat kilootjes eraan?
Ja dat is het doel :+. Fanatiek sporten, gezond eten, tijd nemen voor persoonlijke verzorging en weer actief bezig zijn met mijn gezondheid. Ik ben niet ziek, maar mijn conditie en weerstand zijn niet wat het ooit was :'). En ik heb nu prima basis om flink wat spieren op te plakken, die ook meteen zichtbaar zijn. Nu nog de tijd, motivatie en geld vinden om daar ook prioriteit aan te geven ipv aan mn werk (wat superleuk is!) en hele avonden/weekenden moe tv kijken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 14 december 2014 @ 12:46:55 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_147566191
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 04:27 schreef V1z0R het volgende:
Naast de draak met kasteel zetten ze dus ook panda's in... Naja, beren vermomd als panda's want Chineze hoedjes.

[ afbeelding ]

Maria's invloed op de ontwerpers van verpakkingen is kennelijk veel groter dan wat ik had verwacht.... :o
:D busted! :+

Ik claim ook verantwoordelijk te zijn voor de naam 'blije kip eieren' :7

Game shizz O+ ik speel ook al theelurkend weer sporadisch e.e.a. Twijfel nog over WoW, nu 10 day trial :P

CV is idd overleden verklaard zonet, dus leuke extra uitgave in de decembermaand :') :P straalkacheltje ftw, morgen komt nieuwe.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_147566361
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 20:58 schreef V1z0R het volgende:
:D
Ik heb juist veel zin de kerst.
Eerste kerstdag lekker koken. Voor het eerst trouwens kerstdiner bij mij thuis dus ik hoop dat het goed gaat want ik heb niet zoals m'n ouders of m'n zus 5-6 pitten, grillplaat, meerdere ovens, en een combisteamer.

Gaat dus goed plannen en voorbereiden worden. :+

Heb vanmiddag al even gekeken of de loempia's moeilijk te maken waren maar viel reuze mee en ze waren lekker maar heb nu kip gebruikt en met kerst is het de bedoeling om eend te doen.
Morgen de calamares proberen en volgende week de gevulde kalkoenfilet de rest ken ik al wel dus dat komt goed.

Tweede kerstdag wordt het misschien eerst opruimen (ma kennende doet die dat waarschijnlijk al wel op eerste kerstdag O+) en de rest van de dag heerlijk bankhangen en wat films kijken en de restjes kanen :9
Leuk!!
Ik geef ook een diner, zonder tarwe/melk (ik) en vlees (vriendinnetje van broertje)

Wordt vast heel lekker (ze eet wel vis denk ik?) maar wel even goed bedenken/organiseren.
Worry is a misuse of imagination
pi_147566559
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 04:27 schreef V1z0R het volgende:
Naast de draak met kasteel zetten ze dus ook panda's in... Naja, beren vermomd als panda's want Chineze hoedjes.

[ afbeelding ]

Maria's invloed op de ontwerpers van verpakkingen is kennelijk veel groter dan wat ik had verwacht.... :o
Die thee is lekker!
Worry is a misuse of imagination
pi_147566614
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 11:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja dat is het doel :+. Fanatiek sporten, gezond eten, tijd nemen voor persoonlijke verzorging en weer actief bezig zijn met mijn gezondheid. Ik ben niet ziek, maar mijn conditie en weerstand zijn niet wat het ooit was :'). En ik heb nu prima basis om flink wat spieren op te plakken, die ook meteen zichtbaar zijn. Nu nog de tijd, motivatie en geld vinden om daar ook prioriteit aan te geven ipv aan mn werk (wat superleuk is!) en hele avonden/weekenden moe tv kijken.
Kom schaatsen!
Worry is a misuse of imagination
  zondag 14 december 2014 @ 16:51:20 #180
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_147572677
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 13:00 schreef Probability het volgende:

[..]

Kom schaatsen!
Heb ik gisteren ook gedaan. Was tof. Een uur lang totaal zen rondjes geschaatst.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_147583376
Ik denk dat ik hier ook maar lijstjes ga proberen te posten de komende tijd, een beetje motivatie voor mezelf om een gezond en regelmatig eetpatroon aan te nemen :)
pi_147586555
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 13:00 schreef Probability het volgende:

[..]

Kom schaatsen!
Het idee is dat ik het hele jaar iets moet kunnen doen :P. Ik fiets wel elke dag (met wind tegen de laatste week), maar dat telt niet echt vind ik, dat is beweging en geen sport.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_147595802
Mogguh! Ik ben met schaatsen bang dat ik val :')

Nog 16 dagen werken O+ En ik heb zin in kerst!!

Lijstje voor vandaag:

O: 2 havermoutmuffins
T: kokos snack want jarige collega en nomnom kokos :9
L: 2 gekookte eitjes, plakjes rosbief, olijfjes, augurk en snacktomaatjes
T: grote bak pap- havermout, franbozen, kokos en whey
T: 2 mini snickers
S: fitness
T: bak kwark met amandelen.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 15 december 2014 @ 10:55:23 #184
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_147595943
Wehehe dingen die een monteur zegt die niet direct vertrouwen inboezemen:

*Ratelgeluiden* gevolgd door "Nou, kom op!"

"Ja daaaag..."

"Shit..."

:') :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_147596382
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:20 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het idee is dat ik het hele jaar iets moet kunnen doen :P. Ik fiets wel elke dag (met wind tegen de laatste week), maar dat telt niet echt vind ik, dat is beweging en geen sport.
zomers fietsen, winters 's schaatsen en af en toe zwemmen
Worry is a misuse of imagination
pi_147596401
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 10:47 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! Ik ben met schaatsen bang dat ik val :')

Nog 16 dagen werken O+ En ik heb zin in kerst!!

Lijstje voor vandaag:

O: 2 havermoutmuffins
T: kokos snack want jarige collega en nomnom kokos :9
L: 2 gekookte eitjes, plakjes rosbief, olijfjes, augurk en snacktomaatjes
T: grote bak pap- havermout, franbozen, kokos en whey
T: 2 mini snickers
S: fitness
T: bak kwark met amandelen.
knieën buigen en voorover leunen
Worry is a misuse of imagination
pi_147596439
Ik ga voor het eerst in tijden weer een stuk rijden en voor het eerst eigenlijk alleen (ja vijf jaar geleden toen ik net m'n rijbewijs had reed ik wel af en toe en alleen)! Spannend!

Klinkt overdreven maar ik vind het best een 'stap', weet ook dat ik het prima kan maar ben toch voorzichtig.
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 15 december 2014 @ 11:22:00 #188
70532 loveli
N
pi_147596510
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Heeeel veel zin in kerst hier O+ Maar ik hou sowieso van de feestdagen.

quote:
Loveli, hoe is t eigenlijk afgelopen met wat je laatst op fb noemde?
Zo goed als klaar. Nog niet officieel, maar wel een zeehond.


Succes met je verwarming, Maria.
crap in = crap out
  maandag 15 december 2014 @ 11:38:47 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_147596948
The Rock O+ :D

Wat een held :7 Met "De Wenkbrauw!"
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_147603086
Haha, hoop dat je verwarming 't snel weer doet Maria!

Ik heb gisterochtend vriend uitgezwaaid op schiphol, hij gaat 3,5 week naar Australië met z'n ouders om daar z'n broer op te zoeken. En dat vind ik natuurlijk heel erg leuk voor hem enzo, maar voor mij vind ik het helemaal niet leuk.. dus nu ben ik een beetje verdrietig. We wonen samen dus het is ineens wel heel erg stil in huis, en we zijn ook nooit langer dan 9 dagen niet bij elkaar geweest (en dat vond ik al vreselijk)..

Ik hoopte dat de eerste week redelijk snel zou gaan omdat ik veel te doen heb (moet morgen twee opdrachten voor een vak inleveren en heb daar woensdag werkgroep van, moet woensdag een opdracht inleveren voor de sollicitatie die ik donderdag heb, zaterdag ben ik jarig en ga ik lunchen met vriendinnetjes en maandag ga ik eten en naar de makro met ander vriendinnetje en een vaatwasser ophalen en installeren). Helaas werkt het op dit moment eerder andersom: ipv dat de opdrachten me afleiden van hem missen, leidt hem missen af van de opdrachten.

Ik doe in elk geval wel heel erg m'n best om wel te blijven eten maar dan niet te gaan troost-eten en heb vandaag tot nu toe alle chocolade- en pepernoten verleidingen kunnen weerstaan. Maar eigenlijk heb ik helemaal geen trek, behalve in snoep.

Lijst/planning:

O: kaastosti speltbrood met ketchup
L: kaastosti speltbrood met ketchup
D: blik unox erwtensoep met brood
T: bak kwark met diepvriesfruit
pi_147603126
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha, hoop dat je verwarming 't snel weer doet Maria!

Ik heb gisterochtend vriend uitgezwaaid op schiphol, hij gaat 3,5 week naar Australië met z'n ouders om daar z'n broer op te zoeken. En dat vind ik natuurlijk heel erg leuk voor hem enzo, maar voor mij vind ik het helemaal niet leuk.. dus nu ben ik een beetje verdrietig. We wonen samen dus het is ineens wel heel erg stil in huis, en we zijn ook nooit langer dan 9 dagen niet bij elkaar geweest (en dat vond ik al vreselijk)..

Ik hoopte dat de eerste week redelijk snel zou gaan omdat ik veel te doen heb (moet morgen twee opdrachten voor een vak inleveren en heb daar woensdag werkgroep van, moet woensdag een opdracht inleveren voor de sollicitatie die ik donderdag heb, zaterdag ben ik jarig en ga ik lunchen met vriendinnetjes en maandag ga ik eten en naar de makro met ander vriendinnetje en een vaatwasser ophalen en installeren). Helaas werkt het op dit moment eerder andersom: ipv dat de opdrachten me afleiden van hem missen, leidt hem missen af van de opdrachten.

Ik doe in elk geval wel heel erg m'n best om wel te blijven eten maar dan niet te gaan troost-eten en heb vandaag tot nu toe alle chocolade- en pepernoten verleidingen kunnen weerstaan. Maar eigenlijk heb ik helemaal geen trek, behalve in snoep.

Lijst/planning:

O: kaastosti speltbrood met ketchup
L: kaastosti speltbrood met ketchup
D: blik unox erwtensoep met brood
T: bak kwark met diepvriesfruit
Voor wat het waard is: de eerste week was bij mij altijd het ergst :). Daarna maakte het niet meer uit of hij nou 2, 3 of 4 weken weg was: dan was het 'gewoon' lang.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 15 december 2014 @ 15:25:53 #192
70532 loveli
N
pi_147603375
Even the exorcist bellen voor m'n wasmachine.

Of kijken wat er gebeurt als ik de schokbrekers vervang.
crap in = crap out
pi_147603454
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:18 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Voor wat het waard is: de eerste week was bij mij altijd het ergst :). Daarna maakte het niet meer uit of hij nou 2, 3 of 4 weken weg was: dan was het 'gewoon' lang.
Hoop dat dat bij mij ook zo is :). Ik probeer ook zo min mogelijk alleen te zijn, maar tm donderdag kan het echt niet anders. Daarna ga ik lekker bij m'n ouders zitten tot hij terug is. Dan mis ik 'm nog steeds wel, maar hoef ik tenminste niet meer elke dag alleen te eten en zo :).

Hoop vooral dat ik ergens vanavond of morgen de flow te pakken krijg en dan mn opdrachten af krijg, want de twee opdrachten voor mn vak tellen allebei voor 20% en nou ja, dat de opdracht voor m'n sollicitatie belangrijk is spreekt ook voor zich ;). Het is een super leuke promotieplek en ik wil hem heel graag krijgen, dus moet even knop omzetten voor mezelf.

Haha loveli, succes! Hopelijk overleeft je wasmachine het ;)
pi_147607807
Respect voor iedereen die dagelijks van en naar werk rijdt :o!
Worry is a misuse of imagination
  maandag 15 december 2014 @ 21:03:54 #195
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_147615737
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:32 schreef Probability het volgende:
Respect voor iedereen die dagelijks van en naar werk rijdt :o!
Hoezo? Rijden is tof. Filestaan, daarvoor mag je respect hebben }:| Op het moment gemiddeld 4 uur per dag. Schijnbaar zou de filedruk verminderd zijn, maar dat is niet het geval op mijn route.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_147616059
Pfoe, 4 uur per dag in de file staan lijkt me inderdaad extreem kut!

Ik heb vandaag lang niet zo veel kunnen doen als ik van plan was, maar in elk geval wel 1 van de 3 opdrachten afgekregen. De kleinste van de drie, maar toch. Nu even CSI af kijken en dan vanaf 21.30 nog een poging doen om in elk geval halverwege de volgende opdracht te komen. Ben meer een avondmens, dat helpt ook wel in m'n concentratie denk ik.
pi_147616315
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoezo? Rijden is tof. Filestaan, daarvoor mag je respect hebben }:| Op het moment gemiddeld 4 uur per dag. Schijnbaar zou de filedruk verminderd zijn, maar dat is niet het geval op mijn route.
Ik had vroeg op de middag veel drukte en terug, ik vertrok om 4 uur, al file met stilstaan.. Iedere dag in de file lijkt mij verschrikkelijk. Naar je werk rijden staat voor mij gelijk aan file :o

Rijden is leuk en parkeren kan ik gelukkig wel goed. Maar zo'n drukke weg en file :N
Worry is a misuse of imagination
pi_147621176
Ik had vandaag midden op de dag file.. ik ging van hoofdkantoor naar schiphol en om 11 uur stond het helemaal vast in brabant. Normaal heb ik niet zo veel file, scheelt ook dat ik vaak zelf kan bepalen hoe laat ik begin. Meestal betekent dat om 7 uur of eerder in de auto zitten, dan kan ik lekker doorrijden :)
  dinsdag 16 december 2014 @ 01:25:30 #199
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_147625708
Bah. Kan niet slapen. Heb ik gek genoeg wel vaker last van als ik 's avonds in bad ben geweest. Niet meer doen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? dinsdag 16 december 2014 @ 01:49:26 #200
70532 loveli
N
pi_147626082
Niet slapen boks, hier van het hoesten.
crap in = crap out
  dinsdag 16 december 2014 @ 07:20:00 #201
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_147627745
En om 5.40 uur weer wakker. Was ist los mit mir?
Het weinige slapen schijnt me niet eens aan te zien te zijn. Ben helaas wel weer wat afgevallen, nu 57.8. Dunner mag echt niet.

Lijstje gisteren
s. half uur yoga
o. grote bak havermout met smoothie van een banaan, melk en frambozen (beker vol)
t. 2x banaan
l. boterham selleriesalade, boterham pate, boterham 45+ kaas
t. stuk kaas, stuk speculaas
d. gehaktbal, rode kool, gebakken aardappelen, 2 profiteroles
t. glas whiskey

Volgens mij eet ik ook niet te weinig?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_147629232
Ik heb weer eens ruim 11 uur geslapen en heel diep, nog steeds moe. Misschien nog last van de griep.

:z :Z
Worry is a misuse of imagination
pi_147630156
Ik zit op mn werk, maar het voelt (al een paar dagen) alsof er iemand op mijn hoofd zit :'). Verkoudheid of wat het dan ook is wil alleen niet doorzetten, dus ik ga vrolijk aan de pijnstillers en vanavond lekker naar de sauna :).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_147630838
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:24 schreef Chicolate het volgende:
Ik zit op mn werk, maar het voelt (al een paar dagen) alsof er iemand op mijn hoofd zit :'). Verkoudheid of wat het dan ook is wil alleen niet doorzetten, dus ik ga vrolijk aan de pijnstillers en vanavond lekker naar de sauna :).
Ken je gevoel :D!
Heb je ook last van je luchtwegen? Dan zou ik oppassen met de sauna!

Kwam net deze Facebookpagina tegen, ze zitten ook op instagram

Gezond & lekker O+
Worry is a misuse of imagination
pi_147651184
quote:
10s.gif Op zondag 14 december 2014 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik claim ook verantwoordelijk te zijn voor de naam 'blije kip eieren' :7
Kon d'r ook maar één zijn he... ;)

Balen van de verwarming overigens. Gelukkig is december geen dure maand.
:')

quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:22 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
:D

Toevallig trouwens, dat giletje heeft M. ook.

Fijn dat het er positief uit ziet wat 'dat ene' betreft :Y *O*

quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Hoop vooral dat ik ergens vanavond of morgen de flow te pakken krijg en dan mn opdrachten af krijg, want de twee opdrachten voor mn vak tellen allebei voor 20% en nou ja, dat de opdracht voor m'n sollicitatie belangrijk is spreekt ook voor zich ;). Het is een super leuke promotieplek en ik wil hem heel graag krijgen, dus moet even knop omzetten voor mezelf.
Is het nog gelukt met de flow/aan het lukken?
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:58 schreef Probability het volgende:

[..]

Ken je gevoel :D!
Heb je ook last van je luchtwegen? Dan zou ik oppassen met de sauna!

Kwam net deze Facebookpagina tegen, ze zitten ook op instagram

Gezond & lekker O+
Ziet er lekker uit :) En veel activiteit ook! Op de site bedoel ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 16-12-2014 22:17:42 ]
pi_147653487
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

Is het nog gelukt met de flow/aan het lukken?
Lief dat je ernaar vraagt! Gelukkig wel :) gisteravond al redelijk wat gedaan en vanmorgen vroeg opgestaan en de hele dag hard gewerkt. En nog gesport ook! Moet morgen nog wel even ernaar kijken, maar heb nu een goede versie liggen voor mn sollicitatie die ik in principe ook al nu op zou kunnen sturen als ik niet zo'n perfectionist zou zijn ;). Dus dat geeft rust!
pi_147654479
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:02 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Lief dat je ernaar vraagt! Gelukkig wel :) gisteravond al redelijk wat gedaan en vanmorgen vroeg opgestaan en de hele dag hard gewerkt. En nog gesport ook! Moet morgen nog wel even ernaar kijken, maar heb nu een goede versie liggen voor mn sollicitatie die ik in principe ook al nu op zou kunnen sturen als ik niet zo'n perfectionist zou zijn ;). Dus dat geeft rust!
Ah, fijn :) Kan me goed voorstellen dat dat rust geeft :Y
  Vis een optie? woensdag 17 december 2014 @ 00:41:27 #208
70532 loveli
N
pi_147659913
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Toevallig trouwens, dat giletje heeft M. ook.
Foto! Met kerstboom :P
crap in = crap out
  woensdag 17 december 2014 @ 09:59:55 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_147662929
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 00:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Foto! Met kerstboom :P
Jaaa x) en wenkbrauw!

Spannend, vlinder! Ik duim ^^

Ik morgen ook weer gesprekje *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 17 december 2014 @ 10:01:45 #210
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_147662967
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Kon d'r ook maar één zijn he... ;)

Balen van de verwarming overigens. Gelukkig is december geen dure maand.
:')

Ja gelukkig maar he! :+

Ach als het niet nu moest, moest het later :P beter maar meteen goed dan :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 17 december 2014 @ 15:41:37 #211
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147671820
Vlindertje *O*

Maria O+

Tink: voel je voor de rest lekker en goed in je vel? Dan zou ik mij er niet al te druk over maken.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147678819
Hoiii!
Ik zit geloof ik een beetje aan de max de laatste tijd wat ik fysiek aan kan denk ik. Ik train nu redelijk vaak, best druk op werk, en slaap maar zo'n 6 uur per nacht. Zeker als ik af en toe een nacht doorhaal kan ik merken dat ik echt een paar dagen moe ben.. Ik zal toch ergens anders moeten kiezen denk ik.

Verder eet ik wel netjes en dat kan ik merken in herstel en vooruitgang :) Ik twijfel tussen zo meteen nog sporten of een keer op tijd naar bed..
pi_147679701
Thanks uniek en maria! Mijn gesprek is ook morgen. Ik duim ook voor jou Maria! Dan moet het bij ons allebei wel goed gaan :)
  woensdag 17 december 2014 @ 20:11:13 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147680219
Blijft spannend Vlinder... laat maar gewoon op je afkomen,werkt vaak het beste.

Lijst voor vandaag:
O: boterham achterham, beschuit kaas, beker melk
T's 2 appels, mandarijn
L: Blik mosterdsoep, krentenbol met kaas
T's: 8 lychees, merci, sinaasappel, 3 minimarsjes
D: 500 gram spruitjes, wortels met suiker, gebakken aardappelen, varkenshaas omwikkeld met spek
T: dropjes, Moscato, vla en slagroom
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 17 december 2014 @ 23:19:17 #215
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_147690964
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 19:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Thanks uniek en maria! Mijn gesprek is ook morgen. Ik duim ook voor jou Maria! Dan moet het bij ons allebei wel goed gaan :)
That's the spirit! :D Succes *O*

Uniek O+ Hoest met u? Spannende dingen gaande?

Ik word al moe als ik het hoor, mc :D rust pakken is ook belangrijk, maarja, sommigen gaan idd goed op veel activiteit en weinig rust. Zelf moet ik ook bijkomen en fysiek rusten om rust in het koppie te hebben. Whatever works for you!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_147701302
Succes vandaag Maria en Vlinder! ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 18 december 2014 @ 12:48:40 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_147702956
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:40 schreef V1z0R het volgende:
Succes vandaag Maria en Vlinder! ^O^
O+

Thankies!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_147714889
Hoii! Hoe is het gegaan dames? Weten jullie al meer of krijgen jullie binnenkort feedback?

Ik ben gister soort van op tijd gaan slapen en vandaag iets later begonnen. Minder moe nu :)
Nog even een hapje eten en dan sporten.
Zo zien mijn lijstjes de laatste tijd er ongeveer uit:
O1: 250 gram kwark
O2 2 bth pindakaas'
t banaan
L 4 bth met 50 gram kip, andere met kaas
t banaan
D Chili met kip, 2paprika's bakje tomaten . Ik eet ook regelmatig ongeveer 200-250 gram kip, beetje rijst met veul groenten.
S kwartiertje fietsen, uurtje KT
T of blikje tonijn met tomaatjes, of omelet van 2 eieren met kalkoen en kaas.
T 250 gram kwark.

Ik ben nog steeds 88 kg trouwens. Toch verander ik wel, want overhemden zitten strakker om borst en bovenarmen. Wordt ook nog steeds sterker, al had ik laatste dagen ineens veel spierpijn, had ik lang niet meer gehad.
pi_147716828
Bewuste verschuiving in macro's, Mc?! Herinner me dat je normaal meer KH's had en minder E's...

Ik moet eigenlijk uit CUL blijven :')
Net al wel eerste bruinebonen suggestie gedaan :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 18 december 2014 @ 20:28:21 #220
70532 loveli
N
pi_147717071
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 20:23 schreef V1z0R het volgende:
Bewuste verschuiving in macro's, Mc?! Herinner me dat je normaal meer KH's had en minder E's...
Indoctrinatie noem ik dat :7
quote:
Ik moet eigenlijk uit CUL blijven :')
Net al wel eerste bruinebonen suggestie gedaan :7
Voor tweede kerstdag?
crap in = crap out
pi_147717180
Thanks viz!

Ik heb nog niks gehoord, hoop morgen. Kan niet goed inschatten hoe het is gegaan, aantal lastige vragen en ik zag wel bij één van de hoogleraren een +/- op mn essay staan, en bij een van de andere kandidaten een +. Maar ik weet natuurlijk ook niet wat ze precies zoeken en welke antwoorden ze op de lastige vragen positief vinden, dus misschien waren zij wel tevreden. Ik merk het wel :). Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik het niet ben geworden, kan het alleen maar meevallen!

Maria, hoe ging het bij jou?
pi_147717251
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 20:23 schreef V1z0R het volgende:
Bewuste verschuiving in macro's, Mc?! Herinner me dat je normaal meer KH's had en minder E's...

Ik moet eigenlijk uit CUL blijven :')
Net al wel eerste bruinebonen suggestie gedaan :7
haha ja is wel bewust, ik doe nu veel meer KT. denk nu 4x per week de afgelopen weken. Ik startte met 6x per week maar dat was niet vol te houden/combineren met andere dingen. Iets met sociaal leven enzo.
pi_147718803
Sociaal leven huh?! Wat is dat 8)7
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 20:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Indoctrinatie noem ik dat :7

[..]

Voor tweede kerstdag?
Mijn mini-loempia's met eend waren te oosters, dus als westers alternatief voor een warm voorgerecht kom je al snel uit op minipannetje met bruinebonen en spek natuurlijk :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 18 december 2014 @ 21:24:05 #224
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_147719618
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 20:30 schreef vlindertje89 het volgende:
Thanks viz!

Ik heb nog niks gehoord, hoop morgen. Kan niet goed inschatten hoe het is gegaan, aantal lastige vragen en ik zag wel bij één van de hoogleraren een +/- op mn essay staan, en bij een van de andere kandidaten een +. Maar ik weet natuurlijk ook niet wat ze precies zoeken en welke antwoorden ze op de lastige vragen positief vinden, dus misschien waren zij wel tevreden. Ik merk het wel :). Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik het niet ben geworden, kan het alleen maar meevallen!

Maria, hoe ging het bij jou?
Ohhh zenuwslopend dat soort dingen Vlindert! Hopelijk heb je ze mentaal omver geblazen met awesomeness en lieten ze dat alleen uiterlijk niet blijken :7 Hopelijk weet je snel meer!

Hier wel goed geloof ik, blije dame als gesprekspartner die aangaf een positieve indruk te hebben van yours truly, ik ben aan merendeel van mijn enthousiaste suggesties niet toegekomen maar dat mag de pret niet drukken :+

Ik kwam wel volledig verwapperd aan, haar fatsoeneren bij lokaal cafeetje was redelijk gelukt maar moest daarna weer naar buiten :D achja, coupe orkaan heeft ook zijn charme.

Oh en ik hoor ws. voor de kerst meer, MC-ert! :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 18 december 2014 @ 22:26:08 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147723031
Nog steeds spannend dus Vlinder en Maria..
Voor kerst dus.. dat is begin volgende week, dat klinkt wat minder lang :')

Het is ook niet echt kerstweer, storm, warm/klef/vochtig en regen :r
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 18 december 2014 @ 22:42:41 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147724134
Lekker V1, bruine bonen... heb nog een zak verse. Binnenkort ook maar wat fabriceren

Heb een kutlijstje met een spuitbus slagroom en marsjes.
Vind het wel goed, ga aan de berenburg :6
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147737014
Slagroom en marsjes Uniek? :D

dan ga ik liever voor de pindakaas icm pure hagelslag :P

Ook een beetje verkouden, maar gisteraaf eindelijk vakantie geboekt. We gaan naar Egypte *O*

Lijstje vandaag is een beetje vaag - vanaaf kerstdiner en geen idee wat ik eet :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 19 december 2014 @ 12:28:17 #228
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147737637
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:00 schreef _aurum_ het volgende:
Slagroom en marsjes Uniek? :D

dan ga ik liever voor de pindakaas icm pure hagelslag :P

Ook een beetje verkouden, maar gisteraaf eindelijk vakantie geboekt. We gaan naar Egypte *O*

Lijstje vandaag is een beetje vaag - vanaaf kerstdiner en geen idee wat ik eet :+
Ook lekker :P

Egypte wat heerlijk, wanneer?

Toevallig vannacht ook geboekt, maart Lanzorote *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? vrijdag 19 december 2014 @ 12:35:21 #229
70532 loveli
N
pi_147737786
Stap 1: water opzetten. Check.
Stap 2: koffie malen. Check.
Stap 3: mok met room klaarzetten. Check.
Stap 4: koffie in filter en water opgieten. Check.
Stap 5: opdrinken.

Zucht, nu is het lauw.
crap in = crap out
  vrijdag 19 december 2014 @ 16:06:20 #230
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147744858
Loveli en koffie... da's geen goede combinatie :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 19 december 2014 @ 16:09:29 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147744936
Lijst:

Br: 2 boterhammen met spiegelei en achterham, rauwkost. Beschuit kaas, beker melk
T's: 8 lychees, kom erwtensoep met rookworst en spek, appel, peer
D: zelfgemaakte tjaptjoy met garnalen, rijst
T's: Kwark, vla, mandarijn, paprikachips, cola-berenburg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147744996
Ik ben vanmiddag gebeld met goed nieuws: ik heb de baan!! Zoo blij!

Nu nog voor jou duimen Maria!

En lekker hoor, vakanties boeken! Ik moet dit jaar ook maar eens een keer naar een lekker warm land :)

Lijst wordt dus lekker:
O: niks (met migraine in bed tot 12.00)
L: vier spelt bth, 2 met kipfilet en 2 met tonijnsalade
D: glas champagne, vitello tonato, salade caprese, rucolasalade met zongedroogde tomaatjes en parmezaanse kaas, carpaccio
T: rood fruit sorbetijs
  vrijdag 19 december 2014 @ 16:17:20 #233
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147745158
Gefeliciteerd Vlinder *O*
Dat mag inderdaad gevierd worden.

Lekkere D (behalve de rucola en parmezaanse kaas :') )

Hoe is het met de migraine?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147746052
Vlinder, gefeliciteerd! *O*
pi_147746073
Aurum, lekker, vakantie O+ En kerstdiner zal vast lekker eten worden :)

Oh, en uniek ook lees ik! *O*
pi_147746205
Maria, ik ben heel benieuwd naar wat jij te horen gaat krijgen!

Hier nog steeds keelontsteking/problemen en griep. Dus eten stelt weinig voor atm. Ik heb wel al tijden niet meer zo'n platte buik gehad :+
pi_147748982
@li, thanks! :D

/laat

Had me vanaaf verheugd op een reunie met oud klasgenoten van mijn ondernemingsminor. Alleen het gaat niet door... /sad

Te weinig gegeten door kerstinkopen en gestress met regelen van meuk. Nou ook niet bepaald gezond gegeten, en net een speciaal tukkie gedaan voor vanavond in de veronderstelling dat het door zou gaan.

Naja, ik ga even wat goeds te eten maken onder het genot van een glas whisky.

@Coco, beterschap!
pi_147751965
Thanks Uniek en Coco!

Migraine gaat gelukkig al beter. Nog beetje hoofdpijn, maar niet meer zo erg als vanmorgen :).

Beterschap coco!

Heb uiteindelijk de rucolasalade overgeslagen uniek haha! Zat zo vol van de rest..
pi_147760426
SPOILER: De buit voor kerst is binnen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 19 december 2014 @ 23:46:45 #240
70532 loveli
N
pi_147763567
Sauternes :9
crap in = crap out
pi_147763635
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:39 schreef V1z0R het volgende:
SPOILER: De buit voor kerst is binnen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik herken gewoon twee flessen wijn meteen en weet de prijs. Dusssss
Worry is a misuse of imagination
pi_147764180
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 23:46 schreef loveli het volgende:
Sauternes :9
Die vond ik ook echt lekker!
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 december 2014 23:48 schreef Probability het volgende:

[..]

Oh ik herken gewoon twee flessen wijn meteen en weet de prijs. Dusssss
Nu wel benieuwd want is niet echt iets duurs bij. :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_147764814
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Die vond ik ook echt lekker!

[..]

Nu wel benieuwd want is niet echt iets duurs bij. :?
Ja daarom ken ik ze ook :')
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 20 december 2014 @ 00:34:37 #244
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147765377
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:19 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja daarom ken ik ze ook :')
:D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147765768
oooh nee m'n moeder is opeens ziek en is nooit ziek (overgeven etc)
heeft het nu nog zin om snel hier weg te gaan :o ik kan nu echt niet ziek worden :o

Vind het heel sneu en zielig hoor :o ga maar snel slapen want slaap is sowieso goed.

Heb misschien wel een nieuwe/extra laptop _O_ :D Mijne is vrij traag en deze lag al heel lang kapot in de kast en is nu in principe gemaakt :o woei super handig voor m'n studie!
Worry is a misuse of imagination
pi_147767667
Gefeli Vlinder!

Kerstdiner was erg goed! We zaten in het Ramada hotel- floor 17. Mooie lokatie en lekker eten:9

Voor kerst ga ik zelf Chinees koken :)

Voor wordt sweet/sour soup
Hoofd wordt meerdere gerechten, iig geroosterd buikspek, tjap tjoy met kip, char sui en kung pao shrimp. Nog een groentengerechtje en rijst
Na: ijstaart en gebak uit Lalaland

Zin in :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_147767987
floor 17 Nice! Lekker eten & ook erg speciale cocktails
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147770500
Klinkt lekker aurum :Y Buikspek :9~ dat en kip met cashews blijft toch het lekkerste van de chinees.
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:19 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja daarom ken ik ze ook :')
:D
Maar ze smaken goed en daar gaat het immers om :9

Hopelijk valt het mee van je ma.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_147770777
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 12:18 schreef V1z0R het volgende:
Klinkt lekker aurum :Y Buikspek :9~ dat en kip met cashews blijft toch het lekkerste van de chinees.

[..]

:D
Maar ze smaken goed en daar gaat het immers om :9

Hopelijk valt het mee van je ma.
Daarom :Y
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 20 december 2014 @ 12:37:11 #250
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_147771050
Vlindert, gefeliciteerd!! :D Tof! Wanneer start je?

Coco en Probmama beterschaap :Y

Aurum, yumyum! Lekker :9

Ik heb gisteraaf lekker gegeten en drankjes gedaan met collega's, was gezellie :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_147773901
Feli Vlinderke! ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_147774962
Thank Aurum, Maria en Viz!

Ik start 19 januari of 1 februari, gaan eerste week van januari even kijken wat qua regeldingen het makkelijkste is voor allebei. Ik ga wel proberen om er 1 februari van te maken, ben nog een artikel aan het schrijven met data van vorige stage en dan kan ik zorgen dat die helemaal klaar is dan. Maar wel snel dus al! Hopelijk krijg jij ook goed nieuws komende week Maria!

Ik ben vandaag ook nog eens jarig (dubbel feest!), dus weer een lekkere lijst:
O: yoghurt met muesli
L: twee spelt bth met avocado en gerookte kipfilet, een verse muntthee
D: vooraf sashimi van zalm, hoofd lamsvlees met couscous en gegrilde groenten, toetje een chocolade taartje
pi_147776008
Hoi!

Gefeliciteerd vlinder met beide! Heb je lang naar een baan gezocht?

Ik was geloof ik wel aan vakantie/weekend toe. Ik zou gisteravond nog naar een feestje gaan, maar ik was pas om 9 uur thuis van werk en redelijk opgebrand en heb afgezegd. Vannacht 10 uur geslapen, iets wat voor mij echt uitzonderlijk lang is. Na het ontbijt/brunch ging ik even boekje lezen op de bank dacht ik, maar ik werd net pas weer wakker :O Maar nu wel echt wakker!

Vanavond kan best beetje awkward avond worden, ik heb een soort kerstdiner met vrienden en met diezelfde ga ik binnenkort een weekendje weg. Ze willen me aan een vriendin koppelen die dan ook meegaat. Ik weet het nog zo net niet, maar die is er vanavond ook bij. Maar er komt ook een andere vriendin die ik anderhalf jaar geleden gedate heb.. Best beetje apart denk ik.. Nou ja we zullen zien :)
pi_147786800
Thanks! Ik ben al vanaf mei dit jaar aan het kijken, had vanaf augustus kunnen beginnen met een baan. Dus blij dat het nu gelukt is :).

Haha succes mc! Hopelijk valt de akwardheid mee!
pi_147797807
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 21:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Thanks! Ik ben al vanaf mei dit jaar aan het kijken, had vanaf augustus kunnen beginnen met een baan. Dus blij dat het nu gelukt is :).

Haha succes mc! Hopelijk valt de akwardheid mee!
Dat valt nog wel een soort van mee toch? En het is je gelukt!

Awkardness viel mee gelukkig :)
pi_147801251
}:|
....
}:|

Diegene die is gekomen met dat spijkerbroeken strak moeten zitten moeten ze van de flat gooien en parkeerplekken van maken }:|

Ik kan gewoon m'n kuiten dus niet meer kwijt in een 36/36 broek en het is niet eens slim-fit oid.

}:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_147801960
Herkenbaar, blijkbaar heeft de gemiddelde man geen normaal ontwikkelde benen meer.. Normale maat is al soort van slimfit zo lijkt het wel. Zelfde geldt voor overhemden. Of het is maat hobbezak of kippeborst..
  Vis een optie? zondag 21 december 2014 @ 15:25:11 #258
70532 loveli
N
pi_147803530
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:36 schreef V1z0R het volgende:
}:|
....
}:|

Diegene die is gekomen met dat spijkerbroeken strak moeten zitten moeten ze van de flat gooien en parkeerplekken van maken }:|

Ik kan gewoon m'n kuiten dus niet meer kwijt in een 36/36 broek en het is niet eens slim-fit oid.

}:|
Skinny baggy O+
crap in = crap out
  zondag 21 december 2014 @ 15:29:16 #259
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147803690
Ik heb net een goudkleurige broek gekocht
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zondag 21 december 2014 @ 15:33:19 #260
70532 loveli
N
pi_147803861
crap in = crap out
pi_147804350
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 15:33 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Guido Weijers als hij een kat was:


Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_147833745
slimfit broeken bij mannen is zo verschrikkelijk :X

Werk vandaag lekker thuis O+ Vanmorgen na het opstaan gelijk het huishouden gedaan, gister was echt een slackerdag. Heel de dag series gekeken :D

Lijstje voor vandaag:

O: 2 gebakken eitjes met spek en wat geraspte kaas
L: broccolisoepje met kip
T: eiwitshake
T: mini snickers
S: fitness
D: gewokte vis met groenten
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 22 december 2014 @ 12:38:10 #263
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_147838326
Iedereen lijkt wel thuis te werken heerlijk filevrij.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_147840753
werk vandaag en morgen idd thuis, woensdag laat ik nog even mijn neus op de zaak zien :P

Rijdt dan lekker door he O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? maandag 22 december 2014 @ 22:06:06 #265
70532 loveli
N
pi_147858324
Grote klus/opruimoperatie aan het doen. Wasmachine zit weer in elkaar (incl nieuwe onderdeeltjes), droger uit elkaar (met de vraag of het loont er nieuwe onderdelen in te stoppen), woonkamer wordt gereorganiseerd (=chaos met uitzicht op orde) en operatie kastenwand in slaapkamer wordt voorbereid.

En soep voor kerst is in voorbereiding (met botten en laurierblaadjes).

Meedoen is belangrijker dan winnen ofzo :P
crap in = crap out
pi_147878219
In 1 dag 3 kilo afgevallen, aangestoken door m'n moeder denk ik..


:')
Worry is a misuse of imagination
pi_147880748
Ooh er hebben er binnenkort nog een (ex-)slankie mama en baby bij!
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? dinsdag 23 december 2014 @ 14:43:45 #268
70532 loveli
N
pi_147880834
Beterschap!

*lurken gaat*
crap in = crap out
pi_147880841
vruchtbaar topic dit? (wie is de gelukkige?) :P

En 3 kg is vooral vocht he :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 23 december 2014 @ 16:47:39 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147884625
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 15:33 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Hier!
http://www.bristol.nl/nld/2-bizzy-broek-goud-10201449-91-1.html

Is het al eind maart?

Lijst:
O: boterham kalfslever, boterham rosbief, gekookt ei, beker melk, beschuit kaas
L: pistolet rosbief, appel
T's: 2 mandarijnen, dropjes, plakje ontbijtkoek met roomboter, reep kinderbueno, rode wijn
D: spruitjes, wortels, aardappelpuree (ja met roomboter), kabeljauwfilet
T's: kwark, vla, stoofperen, cola=berenburg, gewone paprikachips
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 23 december 2014 @ 16:50:58 #271
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147884688
dat ziet er goed uit Loveli!

wie dan Prob?
En beterschap!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147885452
Als ik dezelfde in mijn hoofd heb als Prob, dan kunnen de nieuwsgierige aagjes even rondneuzen in het grote rammelaars topic in oud ;)

Lijstje:
L: half stokbrood kaas en rucola
S: 45 min squash
D: ribeye met sla en ovenfriet, toetje bak kwark met diepvries fruit
pi_147887419
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:47 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hier!
http://www.bristol.nl/nld/2-bizzy-broek-goud-10201449-91-1.html

Is het al eind maart?

Lijst:
O: boterham kalfslever, boterham rosbief, gekookt ei, beker melk, beschuit kaas
L: pistolet rosbief, appel
T's: 2 mandarijnen, dropjes, plakje ontbijtkoek met roomboter, reep kinderbueno, rode wijn
D: spruitjes, wortels, aardappelpuree (ja met roomboter), kabeljauwfilet
T's: kwark, vla, stoofperen, cola=berenburg, gewone paprikachips
Nog geen eind maart :{

Beterschap Probje!

Inderdaad iets gelezen in OUD. Ben benieuwd of het klopt met wat Prob ziet :D

Hier razenddruk geweest, maar gelukkig mag ik morgen ook thuis werken. Dat komt niet vaak meer voor :o

Hoop dat verder alles goed gaat met slankies?!
  Vis een optie? dinsdag 23 december 2014 @ 21:50:02 #274
70532 loveli
N
pi_147896058
Heb geen nieuwe slankie gespot in OUD, dm?
crap in = crap out
pi_147896063
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Nog geen eind maart :{

Beterschap Probje!

Inderdaad iets gelezen in OUD. Ben benieuwd of het klopt met wat Prob ziet :D

Hier razenddruk geweest, maar gelukkig mag ik morgen ook thuis werken. Dat komt niet vaak meer voor :o

Hoop dat verder alles goed gaat met slankies?!
Nee ik bedoel een andere!
Worry is a misuse of imagination
pi_147898943
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Nog geen eind maart :{

Beterschap Probje!

Inderdaad iets gelezen in OUD. Ben benieuwd of het klopt met wat Prob ziet :D

Hier razenddruk geweest, maar gelukkig mag ik morgen ook thuis werken. Dat komt niet vaak meer voor :o

Hoop dat verder alles goed gaat met slankies?!
Ja hoor :Y

Bij jullie?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_147900268
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 22:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ja hoor :Y

Bij jullie?
Fijn! Ik las iets dat je de boel een beetje hebt om gegooid qua levensstijl? Bevalt dat ook?

Hier op zich goed. Erg druk, maar dat is niet erg. Wel veel EDS blessures die vrijwel continu pijn bezorgen, heel irritant :(
pi_147901534
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:06 schreef An24 het volgende:

[..]

Fijn! Ik las iets dat je de boel een beetje hebt om gegooid qua levensstijl? Bevalt dat ook?

Hier op zich goed. Erg druk, maar dat is niet erg. Wel veel EDS blessures die vrijwel continu pijn bezorgen, heel irritant :(
Dat bevalt :Y

Pijn is minder :{ Is EDS ook onderhevig aan het type weer?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_147909838
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:31 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat bevalt :Y

Pijn is minder :{ Is EDS ook onderhevig aan het type weer?
Goedzo ^O^

En ja :{ Moet weer naar de sauna, dat helpt een beetje.
pi_147921784
Dan wil ik ook wel een DM :Y

Ga zo lekker de keuken in, koekjes bakken en dingen voor morgen voorbereiden. >:O ~:)

Ik heb FWP met werk, kamertje ingetrokken en promotie aangeboden. Geaccepteerd maar ik wil wel dat mijn package wordt aangepast. Ik heb alleen geen idee wat gangbaar is :X

Gelukkig ga ik dinsdag pas naar de zaak :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 24 december 2014 @ 17:22:33 #281
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147924376
Thanks Prob!

Vannacht ziek geweest dus vandaag rustig aan, rommelt nog van alle kanten maar gelukkig niet misselijjk meer, wat een vreselijk gevoel is dat :r

Lijst:
O: Volk.boterham met honing
L: beschuit kaas en appel
T's: 2 appels, 2 mandarijnen, paar lychees, dropjes
D: bloemkool, komkommersalade, kippendij, mosterd
T: kwark, vla, 2 stoofperen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147925046
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks Prob!

Vannacht ziek geweest dus vandaag rustig aan, rommelt nog van alle kanten maar gelukkig niet misselijjk meer, wat een vreselijk gevoel is dat :r

Lijst:
O: Volk.boterham met honing
L: beschuit kaas en appel
T's: 2 appels, 2 mandarijnen, paar lychees, dropjes
D: bloemkool, komkommersalade, kippendij, mosterd
T: kwark, vla, 2 stoofperen.
het heerst echt :o!
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? woensdag 24 december 2014 @ 17:42:21 #283
70532 loveli
N
pi_147925104
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:55 schreef _aurum_ het volgende:
Dan wil ik ook wel een DM :Y

Ga zo lekker de keuken in, koekjes bakken en dingen voor morgen voorbereiden. >:O ~:)

Ik heb FWP met werk, kamertje ingetrokken en promotie aangeboden. Geaccepteerd maar ik wil wel dat mijn package wordt aangepast. Ik heb alleen geen idee wat gangbaar is :X

Gelukkig ga ik dinsdag pas naar de zaak :P
Gaat lekker!

Keuken boks, ben alleen de frambozen vergeten die ik had willen inkoken voor de creme brulee. Als ik kruipolie vind ga ik zo nog even op de fiets naar de super. Slot vastgeroest :')
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 24 december 2014 @ 17:42:37 #284
70532 loveli
N
pi_147925116
Beterschap aan iedereen die het nodig heeft :*
crap in = crap out
pi_147925137
Succes met bepalen Aurum ^O^

En voor de zieken beterschap!
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 08:51 schreef An24 het volgende:

[..]

Goedzo ^O^

En ja :{ Moet weer naar de sauna, dat helpt een beetje.
Het is de tijd om jezelf te verwennen dus ik zeg gewoon doen :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_148003005
Hoi, ik ben nieuw op FOK!. Dit onderwerp spreekt mij wel aan. Ik ben op dit moment ook bezig om af te vallen en spieren te kweken.
Eerst deed ik dat met myFitnessPal, maar uiteindelijk bleek dat ik eigenlijk niet goed aan het eten was. Ik kreeg van de een te weinig vitamine en mineralen binnen en van de ander weer te veel. Toen ben ik mijn eetgewoonte gaan bijhouden op mijn eetmeter, daar wordt wel aangegeven wat er zoal in zit aan vitamines en mineralen. Ik val nu nog steeds af en voel me een stuk beter.
Beweging is natuurlijk wel belangrijk, ik baseer me op de gegevens van eetmeter voor mijn energie en houd mijn beweging bij via endomondo, gelinkt aan myFitnesPal.
pi_148006937
Zo, dat was kerst weer. Dit jaar heel beschaafd en rustig gehouden, ook wel eens lekker. Wel beide ouders bezocht, maar geen vreetfestijn en alle spelletjes weten te ontlopen.

Mijn lievelingsmes gebroken :{ , is dat ding alleen te koop in Duitsland (tenminste, daar heb ik hem destijds gekocht en in NL nog geen waardige vervanger gevonden). Nu overweeg ik om de auto te pakken en volgende week naar Duitsland te rijden. Wat je al niet over kunt hebben voor een fijn mes :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 27 december 2014 @ 14:34:56 #288
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_148008567
En Online bestellen chico?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zaterdag 27 december 2014 @ 19:11:14 #289
70532 loveli
N
pi_148017827
Welkom nieuwe!

En wat tink zegt.
crap in = crap out
pi_148018199
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 19:11 schreef loveli het volgende:
Welkom nieuwe!

En wat tink zegt.
Dank je, ik kijk voorlopig even mee. Haak vanzelf in. :)
pi_148023378
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:34 schreef Tinkepink het volgende:
En Online bestellen chico?
Tot nu toe niet te vinden, ja of 80 euro voor een complete set (ik wil alleen de kleine, 4x oid). Maar! Auto is geregeld, prima excuus om het autorijden weer op te pakken. Heb sinds ik mijn rijbewijs heb gehaald (2 jaar geleden) misschien 2x gereden :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 27 december 2014 @ 21:14:11 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148023424
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 19:24 schreef Daf46 het volgende:

[..]

Dank je, ik kijk voorlopig even mee. Haak vanzelf in. :)
Inhaken... met wat? Beetje dood hier :')
En dat vind ik echt niet leuk trouwens :(

Wellk mes had je Chico?

Ik ben op dit moment op zoek naar messen maar ik weet het nog niet :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 27 december 2014 @ 21:15:01 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148023469
Loveli, de kerst ook weer overleeft?

Jullie nog plannen met O en N?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_148026491
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Inhaken... met wat? Beetje dood hier :')
En dat vind ik echt niet leuk trouwens :(

Wellk mes had je Chico?

Ik ben op dit moment op zoek naar messen maar ik weet het nog niet :')
Ik had deze: http://www.amazon.de/Dura(...)andal+keramik+messer

Keramisch schilmes, geniaal voor het snijden van ui/tomaten (ragscherp en precies goed maatje). Met beschermhoes zodat hij zonder gevaar in de keukenla kan liggen. Voor de rest heb ik 'normale' groente/vleesmessen, je mag ze alleen voor 'zacht' materiaal gebruiken. Dus niet voor uitbenen/botten. Ik ben een beetje een keukensnob geworden :+. Maar ik kan online alleen messen vinden zonder beschermhoes, of peperduur, of met een gruwelijk lelijk printje: http://www.groupon.nl/dea(...)l-gmbh-30-4/51692721
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 27 december 2014 @ 22:15:47 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148026706
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 22:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik had deze: http://www.amazon.de/Dura(...)andal+keramik+messer

Keramisch schilmes, geniaal voor het snijden van ui/tomaten (ragscherp en precies goed maatje). Met beschermhoes zodat hij zonder gevaar in de keukenla kan liggen. Voor de rest heb ik 'normale' groente/vleesmessen, je mag ze alleen voor 'zacht' materiaal gebruiken. Dus niet voor uitbenen/botten. Ik ben een beetje een keukensnob geworden :+. Maar ik kan online alleen messen vinden zonder beschermhoes, of peperduur, of met een gruwelijk lelijk printje: http://www.groupon.nl/dea(...)l-gmbh-30-4/51692721
Het is een mes.. .verdorie...
Echt hoor in welke wereld ben ik aan het kijken... Ik zie door de messen de slachtpartij niet eens meer :')
Zwilling, BK, Allerlei Japanse soorten, molenmessen, zelf die van Herman de Blijker schijnen aardig goed te zijn... ZUCHT
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_148026831
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 december 2014 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Het is een mes.. .verdorie...
Echt hoor in welke wereld ben ik aan het kijken... Ik zie door de messen de slachtpartij niet eens meer :')
Zwilling, BK, Allerlei Japanse soorten, molenmessen, zelf die van Herman de Blijker schijnen aardig goed te zijn... ZUCHT
Mijn messen zijn meestal niet meer dan 5 euro per stuk :+. Daarom schrok ik ook zo van al die prijzen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_148028169
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 22:18 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mijn messen zijn meestal niet meer dan 5 euro per stuk :+. Daarom schrok ik ook zo van al die prijzen.
Zijn ze niet op de markt te krijgen?
  zaterdag 27 december 2014 @ 22:49:16 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148028260
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 22:18 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mijn messen zijn meestal niet meer dan 5 euro per stuk :+. Daarom schrok ik ook zo van al die prijzen.
da's niet veel nee.

Ben nu http://www.vergelijk.nl/messensets/p/6/ pagina's aan het kijken maar de keuze wordt niet minder zeg maar :')
Moet een koksmes en een goed schilmesje...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_148028338
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 21:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie nog plannen met O en N?
Voor het eerst sinds jaren zitten we er aan te denken om niks te gaan doen.
Best wel een beetje saai :@ :')
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 27 december 2014 @ 22:54:48 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148028567
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 22:50 schreef Skoap het volgende:

[..]

Voor het eerst sinds jaren zitten we er aan te denken om niks te gaan doen.
Best wel een beetje saai :@ :')
Ach, een andere betekenis van: lam van het drinken maar drinken voor het lam O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 27 december 2014 @ 22:55:10 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148028584
V1 kom er maar in
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')