Ken je gevoelquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:24 schreef Chicolate het volgende:
Ik zit op mn werk, maar het voelt (al een paar dagen) alsof er iemand op mijn hoofd zit. Verkoudheid of wat het dan ook is wil alleen niet doorzetten, dus ik ga vrolijk aan de pijnstillers en vanavond lekker naar de sauna
.
Kon d'r ook maar één zijn he...quote:Op zondag 14 december 2014 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik claim ook verantwoordelijk te zijn voor de naam 'blije kip eieren'
quote:
Is het nog gelukt met de flow/aan het lukken?quote:Op maandag 15 december 2014 15:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Hoop vooral dat ik ergens vanavond of morgen de flow te pakken krijg en dan mn opdrachten af krijg, want de twee opdrachten voor mn vak tellen allebei voor 20% en nou ja, dat de opdracht voor m'n sollicitatie belangrijk is spreekt ook voor zich. Het is een super leuke promotieplek en ik wil hem heel graag krijgen, dus moet even knop omzetten voor mezelf.
Ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Ken je gevoel!
Heb je ook last van je luchtwegen? Dan zou ik oppassen met de sauna!
Kwam net deze Facebookpagina tegen, ze zitten ook op instagram
Gezond & lekker
Lief dat je ernaar vraagt! Gelukkig welquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Is het nog gelukt met de flow/aan het lukken?
Ah, fijnquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:02 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Lief dat je ernaar vraagt! Gelukkig welgisteravond al redelijk wat gedaan en vanmorgen vroeg opgestaan en de hele dag hard gewerkt. En nog gesport ook! Moet morgen nog wel even ernaar kijken, maar heb nu een goede versie liggen voor mn sollicitatie die ik in principe ook al nu op zou kunnen sturen als ik niet zo'n perfectionist zou zijn
. Dus dat geeft rust!
Foto! Met kerstboomquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Toevallig trouwens, dat giletje heeft M. ook.
Jaaa x) en wenkbrauw!quote:
Ja gelukkig maar he!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kon d'r ook maar één zijn he...
Balen van de verwarming overigens. Gelukkig is december geen dure maand.
That's the spirit!quote:Op woensdag 17 december 2014 19:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Thanks uniek en maria! Mijn gesprek is ook morgen. Ik duim ook voor jou Maria! Dan moet het bij ons allebei wel goed gaan
Indoctrinatie noem ik datquote:Op donderdag 18 december 2014 20:23 schreef V1z0R het volgende:
Bewuste verschuiving in macro's, Mc?! Herinner me dat je normaal meer KH's had en minder E's...
Voor tweede kerstdag?quote:Ik moet eigenlijk uit CUL blijven
Net al wel eerste bruinebonen suggestie gedaan
haha ja is wel bewust, ik doe nu veel meer KT. denk nu 4x per week de afgelopen weken. Ik startte met 6x per week maar dat was niet vol te houden/combineren met andere dingen. Iets met sociaal leven enzo.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:23 schreef V1z0R het volgende:
Bewuste verschuiving in macro's, Mc?! Herinner me dat je normaal meer KH's had en minder E's...
Ik moet eigenlijk uit CUL blijven
Net al wel eerste bruinebonen suggestie gedaan
Mijn mini-loempia's met eend waren te oosters, dus als westers alternatief voor een warm voorgerecht kom je al snel uit op minipannetje met bruinebonen en spek natuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2014 20:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Indoctrinatie noem ik dat
[..]
Voor tweede kerstdag?
Ohhh zenuwslopend dat soort dingen Vlindert! Hopelijk heb je ze mentaal omver geblazen met awesomeness en lieten ze dat alleen uiterlijk niet blijkenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:30 schreef vlindertje89 het volgende:
Thanks viz!
Ik heb nog niks gehoord, hoop morgen. Kan niet goed inschatten hoe het is gegaan, aantal lastige vragen en ik zag wel bij één van de hoogleraren een +/- op mn essay staan, en bij een van de andere kandidaten een +. Maar ik weet natuurlijk ook niet wat ze precies zoeken en welke antwoorden ze op de lastige vragen positief vinden, dus misschien waren zij wel tevreden. Ik merk het wel. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik het niet ben geworden, kan het alleen maar meevallen!
Maria, hoe ging het bij jou?
Ook lekkerquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:00 schreef _aurum_ het volgende:
Slagroom en marsjes Uniek?
dan ga ik liever voor de pindakaas icm pure hagelslag
Ook een beetje verkouden, maar gisteraaf eindelijk vakantie geboekt. We gaan naar Egypte
Lijstje vandaag is een beetje vaag - vanaaf kerstdiner en geen idee wat ik eet
SPOILER: De buit voor kerst is binnenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:39 schreef V1z0R het volgende:
Oh ik herken gewoon twee flessen wijn meteen en weet de prijs. DusssssSPOILER: De buit voor kerst is binnenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Die vond ik ook echt lekker!quote:
Nu wel benieuwd want is niet echt iets duurs bij.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Oh ik herken gewoon twee flessen wijn meteen en weet de prijs. Dusssss
Ja daarom ken ik ze ookquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die vond ik ook echt lekker!
[..]
Nu wel benieuwd want is niet echt iets duurs bij.
quote:
quote:
Daaromquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:18 schreef V1z0R het volgende:
Klinkt lekker aurumBuikspek
dat en kip met cashews blijft toch het lekkerste van de chinees.
[..]
Maar ze smaken goed en daar gaat het immers om
Hopelijk valt het mee van je ma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |