Ik ben er al helemaal uit gegooid, omdat ik mijn eigen naam niet gebruik. Id ga ik niet geven, dus nu bedenken of ik een nieuw account aanmaak, of dat ik er helemaal maar mee stopquote:Op donderdag 11 december 2014 12:21 schreef loveli het volgende:
Facebook vindt het blijkbaar nodig om mijn geboortedatum openbaar te maken en ik kan niet vinden hoe ik levensgebeurtenissen niet automatidch openbaar zet. Kutfacebook.
Ik snap niet waarom je je naam aanpast, je bent of op fb of niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben er al helemaal uit gegooid, omdat ik mijn eigen naam niet gebruik. Id ga ik niet geven, dus nu bedenken of ik een nieuw account aanmaak, of dat ik er helemaal maar mee stop
Dat magquote:Op donderdag 11 december 2014 17:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je je naam aanpast, je bent of op fb of niet.
En timmer je gegevens gewoon dicht- leuk ze kunnen je fb pagina vinden maar daar stopt het dan toch.
Je kan via de settings zien wat een onbekende ziet om te checken etc.
Ik dacht eerst dat ik m'n geboortedatum daar ook niet wegkreeg, maar ik ben nu volgens FB alleen nog maar geboren. Ooit. Vermoedelijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:42 schreef _aurum_ het volgende:
Li, je persoonlijke info pagina- more info about you- doorscrollen naar geboortedatum- klikken en aanpassen naar only friends/ me etc.
waarom wil je dan een nieuw account aanmaken? Ik snap het nietquote:Op donderdag 11 december 2014 17:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat mag![]()
En weet ik, heb ik nu ook gedaan.
Waarschijnlijk maak ik gewoon een schoon account aan, ben ik van het gezeur af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |