SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou je eigenlijk aanraden om een SSD en een HDD i.c.m. HDD-caddy aan te schaffen. En een externe behuizing voor je huidige HDD.quote:
Zwart maken? Ik maak mijn familie niet zwart. Ik heb geen leugens over mijn familie verspreid of ze uitgescholden online. Ik heb alleen bepaalde controversele visies van hun op bepaalde zaken gedeeld.quote:Op maandag 24 november 2014 17:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik begrijp de connectie niet zo en overigens apart dat jij dit soort uitspraken laat vallen, terwijl jij naar mijn mening ook niet bepaald vies bent om je familie zwart te maken al neem ik dat soort shit niet serieus maar het gaat om het idee.
219 euro vind ik wel duur. Ik sla het allemaal op zodat ik het later kan uitzoeken. Thanks.quote:Op maandag 24 november 2014 17:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou je eigenlijk aanraden om een SSD en een HDD i.c.m. HDD-caddy aan te schaffen. En een externe behuizing voor je huidige HDD.
128 GB SSD (zou genoeg moeten zijn voor je OS + programma's)
2 TB HDD voor je data.
60 euro - 128 GB SSD
24 euro - HDD-caddy
120 euro - 2 TB HDD
15 euro - behuizing externe schijf
----------
219 euro
Heb je ruimte op je laptop en een externe schijf!.
Of je koopt een NAS. Veel geiler. En duurder.
Kan ook goedkoper:quote:Op maandag 24 november 2014 17:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
219 euro vind ik wel duur. Ik sla het allemaal op zodat ik het later kan uitzoeken. Thanks.
Ja, zo heel veel verschil is het ook weer niet dan. Kan ik net zo goed voor de eerste gaan.quote:Op maandag 24 november 2014 17:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan ook goedkoper:
60 euro - SSD
60 euro - 1 TB
24 euro - HDD-caddy
----------
144 euro
Heb je een snelle laptop (omdat SSD) en ruimte. Je kunt je huidige schijf alleen nergens kwijt.
Handig om te weten. Ik had nooit gehoord van een HDD-caddy. Ik begrijp dus dat het slechts een behuizing is zonder opslagcapaciteit van zichzelf?quote:Op maandag 24 november 2014 17:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou je eigenlijk aanraden om een SSD en een HDD i.c.m. HDD-caddy aan te schaffen. En een externe behuizing voor je huidige HDD.
128 GB SSD (zou genoeg moeten zijn voor je OS + programma's)
2 TB HDD voor je data.
60 euro - 128 GB SSD
24 euro - HDD-caddy
120 euro - 2 TB HDD
15 euro - behuizing externe schijf
----------
219 euro
Heb je ruimte op je laptop en een externe schijf!.
Of je koopt een NAS. Veel geiler. En duurder.
Correct.quote:Op maandag 24 november 2014 17:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Handig om te weten. Ik had nooit gehoord van een HDD caddy. Ik begrijp dus dat het slechts een behuizing is zonder opslagcapaciteit van zichzelf?
quote:Op maandag 24 november 2014 17:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Correct.
Ik heb al jaren geen cd/dvd gestopt in mijn laptop, dus ik heb zo'n cd-/dvd-drive ook niet nodig. In mijn laptop is er ruimte voor 1 harde schijf. Ik heb ervoor gekozen om er een SSD in te stoppen, want enorme snelheidswinst. Nadeel is wel dat een SSD duur is vergeleken met een HDD en je weinig ruimte hebt.
Oplossing was een HDD-caddy. Ik heb mijn cd-/dvd-drive vervangen en heb nu twee schijven in mijn laptop: een SSD voor de snelheid, en een HDD (1 TB) voor data.
Zo'n SSD is het echt waard.
quote:Op maandag 24 november 2014 17:30 schreef zarGon het volgende:
Dit is wat je krijgt:
[ afbeelding ]
Je steekt er een 2,5 inch harde schijf in en klaar is kees.
Kun je goedkoop uit China halen (onder de 10 euro), maar ik vertrouw dat niet zo. En het duurt langer om het te ontvangen.
Bedankt voor de info!quote:Op maandag 24 november 2014 17:33 schreef zarGon het volgende:
Wel Windows, en uit 2011, maar om je een idee te geven:
Net broodje deuner gegeten.quote:
Kon je dat niet tijdens school doen? Of bak je daar niks van? Hhhhhhhhhhh.quote:Op maandag 24 november 2014 18:05 schreef Crip het volgende:
Ik wilde gaan bakken.. maar was pas 5 uur klaar met school.
De enige reden dat ik hier nog zo vaak kom. Al die politiek-correcte bullshit is zo saai.quote:Op maandag 24 november 2014 18:06 schreef Crip het volgende:
En wat is dat met die ruzies hier de laatste tijd weer zo veel, nigga damn. Doe normaal.
Ik houd wel van politiek correct.quote:Op maandag 24 november 2014 18:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
De enige reden dat ik hier nog zo vaak kom. Al die politiek-correcte bullshit is zo saai.
Badum tssss.quote:Op maandag 24 november 2014 18:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kon je dat niet tijdens school doen? Of bak je daar niks van? Hhhhhhhhhhh.
quote:Op maandag 24 november 2014 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
Hahhaha die opmerking van unlabeled
Ja sorry hoor. Ik dacht 'laat ik Crip een beetje opvrolijken met wat humor na haar lange schooldag.' Gaat dus ook nooit meer gebeuren hè.quote:
Daar is het al te laat voor! Was net in de stad, daar werd ik ook depri van.quote:Op maandag 24 november 2014 18:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Ik dacht 'laat ik Crip een beetje opvrolijken met wat humor na haar lange schooldag.' Gaat dus ook nooit meer gebeuren hè.
Is dit een sneer naar mij of naar haar?quote:Op maandag 24 november 2014 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
Hahhaha die opmerking van unlabeled
Ik woon tegenwoordig niet meer in Nijmegen hè.quote:Op maandag 24 november 2014 18:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat?! Sinds wanneer zeg jij patat? Dacht dat ze in Nimwegen ook friet zeiden.
Stay loyal to your roots.quote:Op maandag 24 november 2014 18:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik woon tegenwoordig niet meer in Nijmegen hè.
Wat is er gebeurd, zuster?quote:Op maandag 24 november 2014 18:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Daar is het al te laat voor! Was net in de stad, daar werd ik ook depri van.
Hompur/Hompir/Kompir/Kumpirquote:Op maandag 24 november 2014 18:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik krijg vage afbeeldingen te zien wanneer ik daarop Google.
quote:Op maandag 24 november 2014 18:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hompur/Hompir/Kompir/Kumpir
Is een ander woord voor aardappel afaik. Wij zeggen iig hompur.
Zeg dat dan... Kumpir!quote:Op maandag 24 november 2014 18:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Liegbeest.quote:Op maandag 24 november 2014 18:26 schreef Landysh het volgende:
Heb nog nooit in mijn leven kumpir gehad.
Gepofte aardappelen... Lekker hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 18:26 schreef Crip het volgende:
Ik heb nog nooit kumpir gehad, lijkt me vies. Dunno.
Nee, yani gepofte aardappel met die shizzle erin enzo. Nooit gehad.quote:Op maandag 24 november 2014 18:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Liegbeest.
Oh, je hebt hompur gehad.
Is lekker Cripquote:Op maandag 24 november 2014 18:26 schreef Crip het volgende:
Ik heb nog nooit kumpir gehad, lijkt me vies. Dunno.
Je was toch niet op zoek naar kleding hè? Je hebt geen kleding nodig om je warm te houden, dat kan ik doen.quote:Op maandag 24 november 2014 18:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Niets, was dood vandaag en niets leuks gevonden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze.....jaaaaren geleden voor het lastst op woowquote:Op maandag 24 november 2014 18:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2014 18:42 schreef Landysh het volgende:
Topickill - oh toch niet nvm.
Lief dagboek,Misschien is jouw doel juist om de balans te vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En The good wife en normaal gesproken Revengequote:Op maandag 24 november 2014 18:47 schreef Montelly het volgende:
Maandagavond is zo fucking chill hey..
the walking dead
homeland
Jij weet.quote:Op maandag 24 november 2014 18:47 schreef Montelly het volgende:
Maandagavond is zo fucking chill hey..
the walking dead
homeland
Njah als ik al die dingen ga doen die ik wil doen houd ik sowieso geen tijd meer over ivm met werk enzo.quote:Op maandag 24 november 2014 18:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien is jouw doel juist om de balans te vinden?
Lief dagboek,Veel succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen antwoord op je vraag maar ik denk dat je haar het beste kan DM'en. Gewoon. Een tip. Helemaal gratis.quote:Op maandag 24 november 2014 18:49 schreef Montelly het volgende:
Waarom is CC eigenlijk naar de gym topic gegaan?
Lief dagboek,Net wanneer ik ben leren gaan koken/bakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar doei en succes
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Lief dagboek,Nou Borte veel suc6 dan maar, geniet van je sabbatical!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Ongeveer 2000 per man. Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 24 november 2014 18:55 schreef zarGon het volgende:
Hoorde op de radio dat de spelers van Oranje 50.000 euro hebben gedoneerd voor bestrijding van ebola.
50.000 euro. Met zoveel man..
Hoeveel heb jij gedoneerd?quote:Op maandag 24 november 2014 18:55 schreef zarGon het volgende:
Hoorde op de radio dat de spelers van Oranje 50.000 euro hebben gedoneerd voor bestrijding van ebola.
50.000 euro. Met zoveel man..
Alleen Van Persie is al 40 miljoen waard. De WK-selectie was 160 miljoen waard. http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)nje-veertiende.dhtml.quote:Op maandag 24 november 2014 18:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ongeveer 2000 per man. Wat is daar mis mee?
Waarde in de zin van 'transferwaarde'. Niet geld op de bank.quote:Op maandag 24 november 2014 19:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alleen Van Persie is al 40 miljoen waard. De WK-selectie was 160 miljoen waard. http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)nje-veertiende.dhtml.
50.000 euro..
.
Ja, en? Ze hadden ook niks kunnen doneren...quote:Op maandag 24 november 2014 19:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alleen Van Persie is al 40 miljoen waard. De WK-selectie was 160 miljoen waard. http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)nje-veertiende.dhtml.
50.000 euro..
.
Oh, ik mag er geen mening over vormen omdat ik niets heb gedoneerd?quote:
http://m.loonwijzer.nl/ho(...)erlandse-voetballers.quote:Op maandag 24 november 2014 19:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarde in de zin van 'transferwaarde'. Niet geld op de bank.
quote:Op maandag 24 november 2014 18:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je was toch niet op zoek naar kleding hè? Je hebt geen kleding nodig om je warm te houden, dat kan ik doen.
smoothSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je niets hebt gedoneerd en de donatie van een ander "te weinig" vindt (of lacherig om het bedrag doet), dan vind ik dat wel opmerkelijk ja. Ik verwacht dan dat je het juiste voorbeeld geeft.quote:Op maandag 24 november 2014 19:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, ik mag er geen mening over vormen omdat ik niets heb gedoneerd?
Mijn 10 euro zou relatief gezien al die spelers overtreffen..
50.000 euro..
Ik heb ook een mening over make-up, zonder ook maar één keer mezelf opgemaakt te hebben.quote:Op maandag 24 november 2014 19:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je niets hebt gedoneerd en de donatie van een ander "te weinig" vindt (of lacherig om het bedrag doet), dan vind ik dat wel opmerkelijk ja. Ik verwacht dan dat je het juiste voorbeeld geeft.
Ik begrijp het als je niet even ¤50.000 hebt gedoneerd, het gaat me om de verhouding ten opzichte van je salaris.
Ik heb ¤0 gedoneerd.Ik doneer altijd begin van het jaar een bepaald bedrag en daar blijft het dan bij.
Vanaf volgend jaar ga ik geen geld meer doneren, maar vrije tijd (als in vrijwilligerswerk voor het Rode Kruis).
lees dit en je doneert nooit meerquote:Op maandag 24 november 2014 19:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je niets hebt gedoneerd en de donatie van een ander "te weinig" vindt (of lacherig om het bedrag doet), dan vind ik dat wel opmerkelijk ja. Ik verwacht dan dat je het juiste voorbeeld geeft.
Ik begrijp het als je niet even ¤50.000 hebt gedoneerd, het gaat me om de verhouding ten opzichte van je salaris.
Ik heb ¤0 gedoneerd.Ik doneer altijd begin van het jaar een bepaald bedrag en daar blijft het dan bij.
Vanaf volgend jaar ga ik geen geld meer doneren, maar vrije tijd (als in vrijwilligerswerk voor het Rode Kruis).
iddquote:Op maandag 24 november 2014 19:22 schreef Mathemaat het volgende:
Waarom zou je geld doneren tegen Ebola?
quote:Op maandag 24 november 2014 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb ook een mening over make-up, zonder ook maar één keer mezelf opgemaakt te hebben.
En ik vind hoeren maar niets.
Een gevangenis lijkt me ook niets.
Bluh.
wuutquote:Op maandag 24 november 2014 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb ook een mening over make-up, zonder ook maar één keer mezelf opgemaakt te hebben.
En ik vind hoeren maar niets.
Een gevangenis lijkt me ook niets.
Bluh.
Ze willen juist geld voor Ebola, zodat het niet meer woord. Nergens zeggen ze dat het erger is dan HIV.quote:
Moet van ZarGon.quote:Op maandag 24 november 2014 19:22 schreef Mathemaat het volgende:
Waarom zou je geld doneren tegen Ebola?
Of buiten het huwelijk en hertrouwen afschaffen.quote:Op maandag 24 november 2014 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze zouden daar seks zonder condoom strafbaar moeten stellen.
Toen ik zijn stem en accent hoorde verwachtte ik niet zo veel..quote:
los van het caroteen gehalte heeft ie super gezongen.quote:Op maandag 24 november 2014 19:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Toen ik zijn stem en accent hoorde verwachtte ik niet zo veel..
Wow.quote:
True.quote:Op maandag 24 november 2014 19:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
los van het caroteen gehalte heeft ie super gezongen.
Please. Mensen sterven niet zomaar aan Hiv. Mensen sterven aan slechte hygiënische toestanden.quote:Op maandag 24 november 2014 19:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze willen juist geld voor Ebola, zodat het niet meer woord. Nergens zeggen ze dat het erger is dan HIV.
Gat in grond klaarquote:Op maandag 24 november 2014 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Please. Mensen sterven niet zomaar aan Hiv. Mensen sterven aan slechte hygiënische toestanden.
Wil je helpen? Bouw een wc.
Hoe ver ben je? Seizoen 1 nog?quote:Op maandag 24 november 2014 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
JaaahaaaaaaaaAaAAaAa
[..]
Nee Walter jr. is echt weird.
Kijk, met jou kan ik praten. Weg met die bitches.quote:Op maandag 24 november 2014 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Skyler is ook zo'n bemoeial. stomme bitch houd je bezig met je eigen shittt
2quote:
Exactlyyyquote:Op maandag 24 november 2014 21:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten. Weg met die bitches.
Ja.quote:Op maandag 24 november 2014 21:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Shioiit. Je bent gisteren toch begonnen of niet? Lekker aan het bingen dus.
-zet netflix aan-quote:Op maandag 24 november 2014 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
Vroegah, toen je nog met een pasje naar de videotheek ging om een videoband te halen die je helemaal terug moest spoelen alvorens je hem weer terugbracht #brokindekeelmemories
Wat haat je op Walt Jr dan.quote:Op maandag 24 november 2014 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Skylar en die debiele zoon hadden meteen in een ondiep graf gedumpt moeten worden.
Wawawa juuh wam haate wamawawaquote:Op maandag 24 november 2014 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat haat je op Walt Jr dan.
quote:Op maandag 24 november 2014 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
Vroegah, toen je nog met een pasje naar de videotheek ging om een videoband te halen die je helemaal terug moest spoelen alvorens je hem weer terugbracht #brokindekeelmemories
Dit ja... So not done, leave junior alonequote:Op maandag 24 november 2014 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je leeft nog!quote:Op maandag 24 november 2014 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mwah als het klootzakken zijn verdienen ze geen voorkeursbehandeling hoor #durftezeggenquote:Op maandag 24 november 2014 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Sorry, gehandicapten haten is onaardig.
Zou accepteren. Het godenleven leven.quote:Op maandag 24 november 2014 22:54 schreef Montelly het volgende:
Mensen zeiden dat je uitgehuwelijkt was aan een ayatollah en verscheept was naar Teheran.
ik heb even een ayatollah opgezochtquote:Op maandag 24 november 2014 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik leef nog ja. Verder weinig zin in "sociaal contact", sry voor degenen die contact gezocht hebben. Kan het niet opbrengen allemaal.
[..]
Zou accepteren. Het godenleven leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
quote:Op maandag 24 november 2014 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik leef nog ja. Verder weinig zin in "sociaal contact", sry voor degenen die contact gezocht hebben. Kan het niet opbrengen allemaal.
[..]
quote:Op maandag 24 november 2014 22:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik heb even een ayatollah opgezocht
[ afbeelding ]Goeie baard wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd heelt. Rest komt vanzelf.quote:Op maandag 24 november 2014 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 november 2014 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2014 22:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik heb even een ayatollah opgezocht
[ afbeelding ]Ik heb veel betere baardgroeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik dacht dat jij geen baardgroei had.quote:Op maandag 24 november 2014 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Ik heb veel betere baardgroei
Ik heb je gezien op tinychat men, je kin is nog kaler dan het hoofd van een pasgeboren babyquote:Op maandag 24 november 2014 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 24 november 2014 23:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen baardgroei had.
Dat stukje melksnorretje die ik had was resultaat van 1 week niet scheren.quote:Op maandag 24 november 2014 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb je gezien op tinychat men, je kin is nog kaler dan het hoofd van een pasgeboren baby
Your time will come, padawanquote:Op maandag 24 november 2014 23:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Dat stukje melksnorretje die ik had was resultaat van 1 week niet scheren.
Zolang?quote:Op maandag 24 november 2014 23:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Dat stukje melksnorretje die ik had was resultaat van 1 week niet scheren.
Lieg niet!quote:Op maandag 24 november 2014 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 24 november 2014 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb je gezien op tinychat men, je kin is nog kaler dan het hoofd van een pasgeboren baby
Liefquote:Op maandag 24 november 2014 23:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Lieg niet!
[..]
[ afbeelding ]
hmmm...
Mn zusje was er ook zo een bij geboorte ja, dus toen ik het zei verwachtte ik al dat iemand met een behaarde babyfoto aan zou komen :$quote:Op maandag 24 november 2014 23:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Lieg niet!
[..]
[ afbeelding ]
hmmm...
Trustenquote:Op maandag 24 november 2014 23:18 schreef Deuce92 het volgende:
Trusten, vriendjes en vriendinnetjes.
Trustennnquote:Op maandag 24 november 2014 23:18 schreef Deuce92 het volgende:
Trusten, vriendjes en vriendinnetjes.
Idd, ik ben nu bij seizoen 3. Zou haar wel hatefucken/10quote:Op maandag 24 november 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
Ik kan Skyler echt niet uit staan, wat een tering wijf.
Zou haar wel in hydrofluoric acid willen gooien/10quote:Op maandag 24 november 2014 23:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Idd, ik ben nu bij seizoen 3. Zou haar wel hatefucken/10
Doe normaal joh, ze is zwanger...hormonen enzoquote:Op maandag 24 november 2014 23:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Zou haar wel in hydrofluoric acid willen gooien/10
Ik hoop echt dat ze dood gaat in de serie.
Oke dat ze de baby krijgt en dan dood gaat.quote:Op maandag 24 november 2014 23:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doe normaal joh, ze is zwanger...hormonen enzo
Matigggquote:Op maandag 24 november 2014 23:30 schreef Montelly het volgende:
https://www.facebook.com/(...)76828&type=2&theater
IK - GING - STUK!
![]()
Ben je jelly op haar borsten? Eerlijk zeggen.quote:Op maandag 24 november 2014 23:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Oke dat ze de baby krijgt en dan dood gaat.
Mehhh, de zwangerschap zal het niet zo veel erger maken. Het moet wel in haar zitten.
Need a man hug?quote:Op maandag 24 november 2014 23:30 schreef Montelly het volgende:
https://www.facebook.com/(...)76828&type=2&theater
IK - GING - STUK!
![]()
originele blijft een klassieker, helemaal af kijken mensen.quote:
Vind je haar boobies nice?quote:Op maandag 24 november 2014 23:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben je jelly op haar borsten? Eerlijk zeggen.
Hier kan ik dus echt om stuk gaan. hhquote:Op maandag 24 november 2014 23:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
originele blijft een klassieker, helemaal af kijken mensen.
ik zeg je, gewoon in mn eentje stuk net. fakkin hard mennquote:Op maandag 24 november 2014 23:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Hier kan ik dus echt om stuk gaan. hh
quote:Op maandag 24 november 2014 23:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
originele blijft een klassieker, helemaal af kijken mensen.
Me too.. ik moest zo hard lachen omdat ik mezelf daar in herken.quote:Op maandag 24 november 2014 23:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zeg je, gewoon in mn eentje stuk net. fakkin hard menn
Trustenquote:Op maandag 24 november 2014 23:44 schreef Crip het volgende:
Tijd om te slapen..
Be safe and Salaam alaykom.
Muziek aan tijdens het douchenquote:Op maandag 24 november 2014 23:45 schreef mrstylo het volgende:
Ben ff mix aan het maken voor het douchen
[..]
Trusten
quote:Op maandag 24 november 2014 23:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Muziek aan tijdens het douchenlove it
Was jaren geleden al toch met 'Jensen!' die regelrechte ripoff van amerikaanse stijl was :$quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:36 schreef zarGon het volgende:
Op zich wel interessant, maar proberen ze het presenteren op deze manier nu ook in Nederland? Hm.
Dat was toch een praatprogramma?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was jaren geleden al toch met 'Jensen!' die regelrechte ripoff van amerikaanse stijl was :$
Bedoel je niet die ene met die lip op Comedy Central?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was jaren geleden al toch met 'Jensen!' die regelrechte ripoff van amerikaanse stijl was :$
quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
SEX / Kan je ongesteldheid ruiken ?
He deze kende ik niet. Op deze manier presenteren vind ik best leuk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:36 schreef zarGon het volgende:
Op zich wel interessant, maar proberen ze het presenteren op deze manier nu ook in Nederland? Hm.
Zijn topics zijn hilarisch. Echt helemaal gek die ventquote:
Ziek.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoel je niet die ene met die lip op Comedy Central?
-
SEX / Kan je ongesteldheid ruiken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus....
http://udumakalu.wordpres(...)bers-asses-at-beach/quote:TO GET HUSBANDS, PASTOR UNDRESSES AND KISSES FEMALE CHURCH MEMBERS ASSES AT BEACH
November 19, 2014 · by udumakalu · Bookmark the permalink. ·
The world is truly coming to an end..It has been revealed that the pastor in this picture asked his female members who are spinsters to a beach where they were asked to undress and were kissed on their ass as a sign for them to receive their prospective husbands which they quickly agreed to..Can you imagine such madness.
CKN
Utanmasam en vrouw yanimda olmasaydi, podyuma cikip kadini operdim.quote:
Super! Eerste 2 dagen super weer, rondgelopen zonder jas terwijl de locals met jassen liepenquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Utanmasam en vrouw yanimda olmasaydi, podyuma cikip kadini operdim.
Zij is zo ongelofelijk goed. Heb haar van dichtbij kunnen zien aan het einde.. rillingen
Ok ok, ik lijk nu net een meisje van 16 die gek is op justin bieber ... dan is dat maar zo
Mehhh, liever die crackhead haar boobs dan.quote:Op maandag 24 november 2014 23:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor die rol is ze wat aangekomen, dan wel. Anders niet.
uughhhquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb koppijn.
Ik pieker teveel.
Etc.
Etc.
Zubeyir, wat is iets duurder? 70 tl per persoon oid?quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Super! Eerste 2 dagen super weer, rondgelopen zonder jas terwijl de locals met jassen liepenDagen daarna was ook goed weer, met zomerjas te warm, zonder jas te fris.
Wilde bij Zubeyir gaan eten, was laatste keer niet gelukt. Ik was al gewaarschuwd dat je echt moet reserveren, maar ik dacht, mwaah, het is zondag, het is laat (21:00), zal vast wel plek zijn. Komen we aan, rij van 7 mensenZij waren gelukkig snel aan de beurt (was gewoon 1 groepje). Nja, vervolgens moesten we zo een 20 minuten wachten, in die 20 minuten zijn er echt 10-15 toeristen gekomen en weer vertrokken omdat er geen plek was.
Wel wat duurder, maar het is het waard, wat maken ze de vlees mals, nooit zulk vlees gegeten.
Aanrader!
Verder zijn we naar Kadikoy geweest om te shoppen, eerst naar Bagdat caddesi, doe ik nooit meer, veelste duur en geen zak aan. Daarna plek wat ze Altiyol noemen, vooral locals, geen toeristen. Vrouw heeft abiye op maat laten maken. Ondertussen naar Moda geweest, mooooi!
Verder uhh, rondhangen @ istiklal. Shoppen @ Cevahir AVM. Cafetjes bezocht in Ortakoy. En natuurlijk eminonu / sultanahmet meemaken.
Doe je rustig aan? Anders krijg je een burn-out...quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb koppijn.
Ik pieker teveel.
Etc.
Etc.
quote:
We hebben zo veel gemeen.quote:
Al eens gehad.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Zubeyir, wat is iets duurder? 70 tl per persoon oid?
Ben je wel eens naar Nusr-et geweest?
[..]
Doe je rustig aan? Anders krijg je een burn-out...
Nusret, nee, zogenaamd komen allemaal artiesten daar enzo. Arkadaslar zijn er wel geweest. Het is meer dat ze naam hebben dan kwaliteit, is mij verteld.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Zubeyir, wat is iets duurder? 70 tl per persoon oid?
Ben je wel eens naar Nusr-et geweest?
[..]
Doe je rustig aan? Anders krijg je een burn-out...
Lucky you. ;cquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
We hebben zo veel gemeen.![]()
:$ :$
Maar ik ben gelukkig wel alweer thuis.
Deuce als jouw posts lees he, dan lees ik ze met zon "eng" stemmetjequote:Op dinsdag 25 november 2014 10:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
We hebben zo veel gemeen.![]()
:$ :$
Maar ik ben gelukkig wel alweer thuis.
Ik ben al tijdje met C++ bezig, object georienteerd programmeren..wat is deze leefquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over: ERD, SQL, PL/SQL, Stored Procedures, Triggers etc.
Dit begint ongezond te worden.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deuce als jouw posts lees he, dan lees ik ze met zon "eng" stemmetje
Hu ha ha hooquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Just relax, waarom stress je?quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Al eens gehad.
Yeni is/yeni ev/scriptie derken geberirim herhalde
Ook goed bezig, waarom doe je niet eens rustig aan? Sowieso werk in je dromen zien is echt extreem...quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over: ERD, SQL, PL/SQL, Stored Procedures, Triggers etc.
Dit begint ongezond te worden.
Zo hoort het vriend.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ben zo moe en wil zo graag gaan slapen. Maar ik weet dat als ik dat doe ik vannacht weer niet in slaap kom. Echte struggles.quote:
OO Programmingquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben al tijdje met C++ bezig, object georienteerd programmeren..wat is deze leef
Kan niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:06 schreef xminator het volgende:
Ook goed bezig, waarom doe je niet eens rustig aan? Sowieso werk in je dromen zien is echt extreem...
Ben een controlfreak. Kan dingen niet loslaten. Zou hier eens hulp voor moeten zoeken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Just relax, waarom stress je?
[..]
Ook goed bezig, waarom doe je niet eens rustig aan? Sowieso werk in je dromen zien is echt extreem...
Strings/private/public/voidsquote:
Alsof jij die onderneming gaat reddenquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben een controlfreak. Kan dingen niet loslaten. Zou hier eens hulp voor moeten zoeken.
Dunyayi sen mi kurtaracaksin mqquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Alsof jij die onderneming gaat redden(vertaal dit naar het Turks)
La olm. Yeni evim cikti dosemem lazim, heb een nieuwe baan en moet zoveel leren, ga beginnen aan mn scriptie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Alsof jij die onderneming gaat redden(vertaal dit naar het Turks)
quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en nu je mond houdn vlapdrol als je zelf niet eens foto zet moet je ook niet anderen vragen
Ben bezig met het bouwen van een geldwisselautomaatquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Python? Dan moet ik dat eerst zelf leren.
Lijkt me ook best moeilijk met zo'n snelheidquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ben bezig met het bouwen van een geldwisselautomaatgebruik een rPi om de motor aan te sturen.
Heb alleen nooit eerder in python geschreven
La kizim, je maakt het moeilijker dan dat het is. Ev dosemek ben je twee weken mee bezig en daarna is dat klaar. Nieuwe baan is tijdelijk spannend, maar ik neem aan dat je alles onder de knie hebt nu? Scriptie is 2/3 weken knallen en dan is het af.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
La olm. Yeni evim cikti dosemem lazim, heb een nieuwe baan en moet zoveel leren, ga beginnen aan mn scriptie.
Insaf be.![]()
Vrouwen zijn nu eenmaal vaag.
Een 2 jarige meisje ja?quote:
Alleen om haar stem alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 25 november 2014 12:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lijkt me ook best moeilijk met zo'n snelheid
Fuquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:27 schreef Deuce92 het volgende:
Wat is mijn bed toch lekker warm en zacht.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen om haar stem alHaar lach is hoe ik me voorstel dat Crip klinkt als ze 'Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh' typt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Je hoort haar zelf aan het einde, maar de rest kan het ook goed)
Het is een tweepersoons.quote:
Ik ga een DIY wake-up light aansturen met een rpi.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ben bezig met het bouwen van een geldwisselautomaatgebruik een rPi om de motor aan te sturen.
Heb alleen nooit eerder in python geschreven
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het is een tweepersoons.
Als je me in het echt ziet denk je: ehhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je dit niet bagataliseren svp?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:56 schreef xminator het volgende:
[..]
La kizim, je maakt het moeilijker dan dat het is. Ev dosemek ben je twee weken mee bezig en daarna is dat klaar. Nieuwe baan is tijdelijk spannend, maar ik neem aan dat je alles onder de knie hebt nu? Scriptie is 2/3 weken knallen en dan is het af.
Door steeds maar weer te klagen/stressen ga je uiteindelijk ook stressen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je me in het echt ziet denk je: ehhhhh
Ach, stel je toch niet zo aan kind.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je dit niet bagataliseren svp?
Jij verwart jouw denkwijze met de mijne. Erg hinderlijk als iemand dan zegt je overdrijft.
Ben onzeker. Daarom fok ik mezelf op.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Ach, stel je toch niet zo aan kind.
Kom je even ouwehoeren, of ben je blijvend terug?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Ach, stel je toch niet zo aan kind.
Daarom, doe 2 middelvingers in de lucht en zeg:quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben onzeker. Daarom fok ik mezelf op.
Maar goed. Mn baan is dan wel![]()
Mn huis ook![]()
En school bijna af![]()
Fuck it.
Een beetje van beiden, ik dacht dat de meet alcoholloos e.d. zou zijn? Jammerrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom je even ouwehoeren, of ben je blijvend terug?
Ik zit hier hier in mijn eentje als Fenerli.
Alcoholloos? Nee joh.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:47 schreef xminator het volgende:
Een beetje van beiden, ik dacht dat de meet alcoholloos e.d. zou zijn? Jammerrrrrrrrrr
Drink je niet meer?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Daarom, doe 2 middelvingers in de lucht en zeg:
Fuck it
[..]
Een beetje van beiden, ik dacht dat de meet alcoholloos e.d. zou zijn? Jammerrrrrrrrrr
Hoe dan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:56 schreef xminator het volgende:
Scriptie is 2/3 weken knallen en dan is het af.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zit hier hier in mijn eentje als Fenerli.
Wat een grof taalgebruik.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alcoholloos? Nee joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Drie weken is nog redelijk ruim voor een hbo-scriptie. Als je later je scriptie hebt geschreven kom je er wel achter.quote:
Stimo, hoelang denk jij er bezig mee te zijn dan?
Planning:
3 dagen ideeën opdoen en informatie vergaren.
1 dag inleiding
4 dagen theorie
2 dagen onderzoeksmethode
5 dagen onderzoeksdata verzamelen
2 dagen resultaten uitschrijven
1 dag conclusie uitschrijven
1 dag algemene controle/opmaak
1 dag samenvatting
= 20 dagen ( 1 dag speling). Is toch enorm ruim genomen.
Als je in het begin niet weet wat je gaat doen, hoe je dat gaat doen of als je 1 uur per dag aan je scriptie gaat besteden dan duurt het uiteraard 20 weken voordat je klaar bent (of nog langer).
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:40 schreef xminator het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Drie weken is nog redelijk ruim voor een hbo-scriptie. Als je later je scriptie hebt geschreven kom je er wel achter.
Planning:
1 dag inleiding
4 dagen theorie
1 dag samenvatting
Als je in het begin niet weet wat je gaat doen, hoe je dat gaat doen of als je 1 uur per dag aan je scriptie gaat besteden dan duurt het uiteraard 20 weken voordat je klaar bent (of nog langer).gast
Ik werk fulltime. Daarnaast vergeet je de andere 50 %.
Dit is je ideale situatie als je de hele dag aan je scriptie kan besteden. En dan echt alleen aan je scriptie. Zonder interviews en de hele meuk.
Please doe niet zo arrogant met je hbo scriptie.
Ik ga cheesecake maken straksquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:40 schreef xminator het volgende:
[..]1 dag inefficientie, pff maak daar maar 10 dagen vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Drie weken is nog redelijk ruim voor een hbo-scriptie. Als je later je scriptie hebt geschreven kom je er wel achter.
Planning:
1 dag inleiding
4 dagen theorie
1 dag samenvatting
Als je in het begin niet weet wat je gaat doen, hoe je dat gaat doen of als je 1 uur per dag aan je scriptie gaat besteden dan duurt het uiteraard 20 weken voordat je klaar bent (of nog langer).
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Stel je kan 1,5 dag per week aan je scriptie besteden, dan nog ben je binnen 14 weken klaar ermee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]gast
Ik werk fulltime. Daarnaast vergeet je de andere 50 %.
Dit is je ideale situatie als je de hele dag aan je scriptie kan besteden. En dan echt alleen aan je scriptie. Zonder interviews en de hele meuk.
Please doe niet zo arrogant met je hbo scriptie.
Dat zit er ook al deels in verwerkt. '1 dag' = 4 uur effectief aan je scriptie, rest is inefficiëntie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
1 dag inefficientie, pff maak daar maar 10 dagen van![]()
Inclusief plan van aanpak staat er 20 weken voor man.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Stel je kan 1,5 dag per week aan je scriptie besteden, dan nog ben je binnen 14 weken klaar ermee.
Neyse, het is makkelijker om te zeiken over dat het lastig is dan om daadwerkelijk iets te doen.
Even serieus, is best wel zeuren/zeiken wat je doet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Inclusief plan van aanpak staat er 20 weken voor man.
Wow jouw arrogantie as usual.![]()
Ik heb er welgeteld over de afgelopen dagen geteld max 10 berichten aan besteed. Is dat zeuren ipv doen? Overdrijf niet zo.
Mag ik vragen wat jij onderzoekt en waarom het 5 weken duurt?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:25 schreef TheMagnificent het volgende:
5 dagen onderzoeksdata verzamelen? Dat hangt toch echt af van je opleiding, onderzoeksmethode en toegang tot data en/of respondenten en hun bereidwilligheid om mee te willen werken. Bij mij is 5 weken dan een meer realistische schatting. Minimaal.
Dan reageer je niet. Ik wil mensen met een hart horen die me geruststellend toespreken ipv jouw planning aan te lezen die echt nergens op slaat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Even serieus, is best wel zeuren/zeiken wat je doet.
Tamam abla.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan reageer je niet. Ik wil mensen met een hart horen die me geruststellend toespreken ipv jouw planning aan te lezen die echt nergens op slaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Je praat wel erg gemakkelijk over onderzoeksgebieden waar je kennelijk geen inzicht in hebt. Ik ga straks 20+ interviews houden met mensen waarvan hun dagelijkse werkzaamheden niet slechts bestaat uit vragen beantwoorden van studenten, snap je wel. Wellicht ook nog een kleine enquête ernaast, maar dat weet ik op dit moment niet zeker. Dus reken maar uit dat daarbij het een en ander gepland moet worden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jij onderzoekt en waarom het 5 weken duurt?
Dit zijn overigens punten die je tijdens het opstellen van je onderzoek kan beïnvloeden, als je lazy bent moet je dus niet een onderzoek uitvoeren waarbij het 5 weken duurt om alleen je data te vergaren.
0quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je praat wel erg gemakkelijk over onderzoeksgebieden waar je kennelijk geen inzicht in hebt. Ik ga straks 20+ interviews houden met mensen waarvan hun dagelijkse werkzaamheden niet slechts bestaat uit vragen beantwoorden van studenten, snap je wel. Wellicht ook nog een kleine enquête ernaast, maar dat weet ik op dit moment niet zeker. Dus reken maar uit dat daarbij het een en ander gepland moet worden.
En nee, ik neem niet te veel hooi op mijn vork; dit soort lange periodes van dataverzameling zijn gebruikelijk in mijn studiegebied.
Niet iedereen is even rijk als jij.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Gewoon onderzoeksbureau inschakelen joh.
Rijk? Ik?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet iedereen is even rijk als jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |