OO Programmingquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben al tijdje met C++ bezig, object georienteerd programmeren..wat is deze leef
Kan niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:06 schreef xminator het volgende:
Ook goed bezig, waarom doe je niet eens rustig aan? Sowieso werk in je dromen zien is echt extreem...
Ben een controlfreak. Kan dingen niet loslaten. Zou hier eens hulp voor moeten zoeken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Just relax, waarom stress je?
[..]
Ook goed bezig, waarom doe je niet eens rustig aan? Sowieso werk in je dromen zien is echt extreem...
Strings/private/public/voidsquote:
Alsof jij die onderneming gaat reddenquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben een controlfreak. Kan dingen niet loslaten. Zou hier eens hulp voor moeten zoeken.
Dunyayi sen mi kurtaracaksin mqquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Alsof jij die onderneming gaat redden(vertaal dit naar het Turks)
La olm. Yeni evim cikti dosemem lazim, heb een nieuwe baan en moet zoveel leren, ga beginnen aan mn scriptie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Alsof jij die onderneming gaat redden(vertaal dit naar het Turks)
quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en nu je mond houdn vlapdrol als je zelf niet eens foto zet moet je ook niet anderen vragen
Ben bezig met het bouwen van een geldwisselautomaatquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Python? Dan moet ik dat eerst zelf leren.
Lijkt me ook best moeilijk met zo'n snelheidquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ben bezig met het bouwen van een geldwisselautomaatgebruik een rPi om de motor aan te sturen.
Heb alleen nooit eerder in python geschreven
La kizim, je maakt het moeilijker dan dat het is. Ev dosemek ben je twee weken mee bezig en daarna is dat klaar. Nieuwe baan is tijdelijk spannend, maar ik neem aan dat je alles onder de knie hebt nu? Scriptie is 2/3 weken knallen en dan is het af.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
La olm. Yeni evim cikti dosemem lazim, heb een nieuwe baan en moet zoveel leren, ga beginnen aan mn scriptie.
Insaf be.![]()
Vrouwen zijn nu eenmaal vaag.
Een 2 jarige meisje ja?quote:
Alleen om haar stem alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 25 november 2014 12:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lijkt me ook best moeilijk met zo'n snelheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |