Super! Eerste 2 dagen super weer, rondgelopen zonder jas terwijl de locals met jassen liepenquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Utanmasam en vrouw yanimda olmasaydi, podyuma cikip kadini operdim.
Zij is zo ongelofelijk goed. Heb haar van dichtbij kunnen zien aan het einde.. rillingen
Ok ok, ik lijk nu net een meisje van 16 die gek is op justin bieber ... dan is dat maar zo
Mehhh, liever die crackhead haar boobs dan.quote:Op maandag 24 november 2014 23:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor die rol is ze wat aangekomen, dan wel. Anders niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uughhhquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb koppijn.
Ik pieker teveel.
Etc.
Etc.
Zubeyir, wat is iets duurder? 70 tl per persoon oid?quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Super! Eerste 2 dagen super weer, rondgelopen zonder jas terwijl de locals met jassen liepenDagen daarna was ook goed weer, met zomerjas te warm, zonder jas te fris.
Wilde bij Zubeyir gaan eten, was laatste keer niet gelukt. Ik was al gewaarschuwd dat je echt moet reserveren, maar ik dacht, mwaah, het is zondag, het is laat (21:00), zal vast wel plek zijn. Komen we aan, rij van 7 mensenZij waren gelukkig snel aan de beurt (was gewoon 1 groepje). Nja, vervolgens moesten we zo een 20 minuten wachten, in die 20 minuten zijn er echt 10-15 toeristen gekomen en weer vertrokken omdat er geen plek was.
Wel wat duurder, maar het is het waard, wat maken ze de vlees mals, nooit zulk vlees gegeten.
Aanrader!
Verder zijn we naar Kadikoy geweest om te shoppen, eerst naar Bagdat caddesi, doe ik nooit meer, veelste duur en geen zak aan. Daarna plek wat ze Altiyol noemen, vooral locals, geen toeristen. Vrouw heeft abiye op maat laten maken. Ondertussen naar Moda geweest, mooooi!
Verder uhh, rondhangen @ istiklal. Shoppen @ Cevahir AVM. Cafetjes bezocht in Ortakoy. En natuurlijk eminonu / sultanahmet meemaken.
Doe je rustig aan? Anders krijg je een burn-out...quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb koppijn.
Ik pieker teveel.
Etc.
Etc.
quote:
We hebben zo veel gemeen.quote:
Al eens gehad.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Zubeyir, wat is iets duurder? 70 tl per persoon oid?
Ben je wel eens naar Nusr-et geweest?
[..]
Doe je rustig aan? Anders krijg je een burn-out...
Nusret, nee, zogenaamd komen allemaal artiesten daar enzo. Arkadaslar zijn er wel geweest. Het is meer dat ze naam hebben dan kwaliteit, is mij verteld.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Zubeyir, wat is iets duurder? 70 tl per persoon oid?
Ben je wel eens naar Nusr-et geweest?
[..]
Doe je rustig aan? Anders krijg je een burn-out...
Lucky you. ;cquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
We hebben zo veel gemeen.![]()
:$ :$
Maar ik ben gelukkig wel alweer thuis.
Deuce als jouw posts lees he, dan lees ik ze met zon "eng" stemmetjequote:Op dinsdag 25 november 2014 10:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
We hebben zo veel gemeen.![]()
:$ :$
Maar ik ben gelukkig wel alweer thuis.
Ik ben al tijdje met C++ bezig, object georienteerd programmeren..wat is deze leefquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over: ERD, SQL, PL/SQL, Stored Procedures, Triggers etc.
Dit begint ongezond te worden.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deuce als jouw posts lees he, dan lees ik ze met zon "eng" stemmetje
Hu ha ha hooquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Just relax, waarom stress je?quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Al eens gehad.
Yeni is/yeni ev/scriptie derken geberirim herhalde
Ook goed bezig, waarom doe je niet eens rustig aan? Sowieso werk in je dromen zien is echt extreem...quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over: ERD, SQL, PL/SQL, Stored Procedures, Triggers etc.
Dit begint ongezond te worden.
Zo hoort het vriend.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ben zo moe en wil zo graag gaan slapen. Maar ik weet dat als ik dat doe ik vannacht weer niet in slaap kom. Echte struggles.quote:
OO Programmingquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben al tijdje met C++ bezig, object georienteerd programmeren..wat is deze leef
Kan niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:06 schreef xminator het volgende:
Ook goed bezig, waarom doe je niet eens rustig aan? Sowieso werk in je dromen zien is echt extreem...
Ben een controlfreak. Kan dingen niet loslaten. Zou hier eens hulp voor moeten zoeken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Just relax, waarom stress je?
[..]
Ook goed bezig, waarom doe je niet eens rustig aan? Sowieso werk in je dromen zien is echt extreem...
Strings/private/public/voidsquote:
Alsof jij die onderneming gaat reddenquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben een controlfreak. Kan dingen niet loslaten. Zou hier eens hulp voor moeten zoeken.
Dunyayi sen mi kurtaracaksin mqquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Alsof jij die onderneming gaat redden(vertaal dit naar het Turks)
La olm. Yeni evim cikti dosemem lazim, heb een nieuwe baan en moet zoveel leren, ga beginnen aan mn scriptie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Alsof jij die onderneming gaat redden(vertaal dit naar het Turks)
quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en nu je mond houdn vlapdrol als je zelf niet eens foto zet moet je ook niet anderen vragen
Ben bezig met het bouwen van een geldwisselautomaatquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Python? Dan moet ik dat eerst zelf leren.
Lijkt me ook best moeilijk met zo'n snelheidquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ben bezig met het bouwen van een geldwisselautomaatgebruik een rPi om de motor aan te sturen.
Heb alleen nooit eerder in python geschreven
La kizim, je maakt het moeilijker dan dat het is. Ev dosemek ben je twee weken mee bezig en daarna is dat klaar. Nieuwe baan is tijdelijk spannend, maar ik neem aan dat je alles onder de knie hebt nu? Scriptie is 2/3 weken knallen en dan is het af.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
La olm. Yeni evim cikti dosemem lazim, heb een nieuwe baan en moet zoveel leren, ga beginnen aan mn scriptie.
Insaf be.![]()
Vrouwen zijn nu eenmaal vaag.
Een 2 jarige meisje ja?quote:
Alleen om haar stem alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 25 november 2014 12:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lijkt me ook best moeilijk met zo'n snelheid
Fuquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:27 schreef Deuce92 het volgende:
Wat is mijn bed toch lekker warm en zacht.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen om haar stem alHaar lach is hoe ik me voorstel dat Crip klinkt als ze 'Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh' typt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Je hoort haar zelf aan het einde, maar de rest kan het ook goed)
Het is een tweepersoons.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga een DIY wake-up light aansturen met een rpi.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ben bezig met het bouwen van een geldwisselautomaatgebruik een rPi om de motor aan te sturen.
Heb alleen nooit eerder in python geschreven
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het is een tweepersoons.
Als je me in het echt ziet denk je: ehhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je dit niet bagataliseren svp?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:56 schreef xminator het volgende:
[..]
La kizim, je maakt het moeilijker dan dat het is. Ev dosemek ben je twee weken mee bezig en daarna is dat klaar. Nieuwe baan is tijdelijk spannend, maar ik neem aan dat je alles onder de knie hebt nu? Scriptie is 2/3 weken knallen en dan is het af.
Door steeds maar weer te klagen/stressen ga je uiteindelijk ook stressen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je me in het echt ziet denk je: ehhhhh
Ach, stel je toch niet zo aan kind.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je dit niet bagataliseren svp?
Jij verwart jouw denkwijze met de mijne. Erg hinderlijk als iemand dan zegt je overdrijft.
Ben onzeker. Daarom fok ik mezelf op.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Ach, stel je toch niet zo aan kind.
Kom je even ouwehoeren, of ben je blijvend terug?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Ach, stel je toch niet zo aan kind.
Daarom, doe 2 middelvingers in de lucht en zeg:quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben onzeker. Daarom fok ik mezelf op.
Maar goed. Mn baan is dan wel![]()
Mn huis ook![]()
En school bijna af![]()
Fuck it.
Een beetje van beiden, ik dacht dat de meet alcoholloos e.d. zou zijn? Jammerrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom je even ouwehoeren, of ben je blijvend terug?
Ik zit hier hier in mijn eentje als Fenerli.
Alcoholloos? Nee joh.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:47 schreef xminator het volgende:
Een beetje van beiden, ik dacht dat de meet alcoholloos e.d. zou zijn? Jammerrrrrrrrrr
Drink je niet meer?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Daarom, doe 2 middelvingers in de lucht en zeg:
Fuck it
[..]
Een beetje van beiden, ik dacht dat de meet alcoholloos e.d. zou zijn? Jammerrrrrrrrrr
Hoe dan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:56 schreef xminator het volgende:
Scriptie is 2/3 weken knallen en dan is het af.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zit hier hier in mijn eentje als Fenerli.
Wat een grof taalgebruik.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alcoholloos? Nee joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Drie weken is nog redelijk ruim voor een hbo-scriptie. Als je later je scriptie hebt geschreven kom je er wel achter.quote:
Stimo, hoelang denk jij er bezig mee te zijn dan?
Planning:
3 dagen ideeën opdoen en informatie vergaren.
1 dag inleiding
4 dagen theorie
2 dagen onderzoeksmethode
5 dagen onderzoeksdata verzamelen
2 dagen resultaten uitschrijven
1 dag conclusie uitschrijven
1 dag algemene controle/opmaak
1 dag samenvatting
= 20 dagen ( 1 dag speling). Is toch enorm ruim genomen.
Als je in het begin niet weet wat je gaat doen, hoe je dat gaat doen of als je 1 uur per dag aan je scriptie gaat besteden dan duurt het uiteraard 20 weken voordat je klaar bent (of nog langer).
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:40 schreef xminator het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Drie weken is nog redelijk ruim voor een hbo-scriptie. Als je later je scriptie hebt geschreven kom je er wel achter.
Planning:
1 dag inleiding
4 dagen theorie
1 dag samenvatting
Als je in het begin niet weet wat je gaat doen, hoe je dat gaat doen of als je 1 uur per dag aan je scriptie gaat besteden dan duurt het uiteraard 20 weken voordat je klaar bent (of nog langer).gast
Ik werk fulltime. Daarnaast vergeet je de andere 50 %.
Dit is je ideale situatie als je de hele dag aan je scriptie kan besteden. En dan echt alleen aan je scriptie. Zonder interviews en de hele meuk.
Please doe niet zo arrogant met je hbo scriptie.
Ik ga cheesecake maken straksquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:40 schreef xminator het volgende:
[..]1 dag inefficientie, pff maak daar maar 10 dagen vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Drie weken is nog redelijk ruim voor een hbo-scriptie. Als je later je scriptie hebt geschreven kom je er wel achter.
Planning:
1 dag inleiding
4 dagen theorie
1 dag samenvatting
Als je in het begin niet weet wat je gaat doen, hoe je dat gaat doen of als je 1 uur per dag aan je scriptie gaat besteden dan duurt het uiteraard 20 weken voordat je klaar bent (of nog langer).
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Stel je kan 1,5 dag per week aan je scriptie besteden, dan nog ben je binnen 14 weken klaar ermee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]gast
Ik werk fulltime. Daarnaast vergeet je de andere 50 %.
Dit is je ideale situatie als je de hele dag aan je scriptie kan besteden. En dan echt alleen aan je scriptie. Zonder interviews en de hele meuk.
Please doe niet zo arrogant met je hbo scriptie.
Dat zit er ook al deels in verwerkt. '1 dag' = 4 uur effectief aan je scriptie, rest is inefficiëntie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
1 dag inefficientie, pff maak daar maar 10 dagen van![]()
Inclusief plan van aanpak staat er 20 weken voor man.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Stel je kan 1,5 dag per week aan je scriptie besteden, dan nog ben je binnen 14 weken klaar ermee.
Neyse, het is makkelijker om te zeiken over dat het lastig is dan om daadwerkelijk iets te doen.
Even serieus, is best wel zeuren/zeiken wat je doet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Inclusief plan van aanpak staat er 20 weken voor man.
Wow jouw arrogantie as usual.![]()
Ik heb er welgeteld over de afgelopen dagen geteld max 10 berichten aan besteed. Is dat zeuren ipv doen? Overdrijf niet zo.
Mag ik vragen wat jij onderzoekt en waarom het 5 weken duurt?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:25 schreef TheMagnificent het volgende:
5 dagen onderzoeksdata verzamelen? Dat hangt toch echt af van je opleiding, onderzoeksmethode en toegang tot data en/of respondenten en hun bereidwilligheid om mee te willen werken. Bij mij is 5 weken dan een meer realistische schatting. Minimaal.
Dan reageer je niet. Ik wil mensen met een hart horen die me geruststellend toespreken ipv jouw planning aan te lezen die echt nergens op slaat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Even serieus, is best wel zeuren/zeiken wat je doet.
Tamam abla.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan reageer je niet. Ik wil mensen met een hart horen die me geruststellend toespreken ipv jouw planning aan te lezen die echt nergens op slaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Je praat wel erg gemakkelijk over onderzoeksgebieden waar je kennelijk geen inzicht in hebt. Ik ga straks 20+ interviews houden met mensen waarvan hun dagelijkse werkzaamheden niet slechts bestaat uit vragen beantwoorden van studenten, snap je wel. Wellicht ook nog een kleine enquête ernaast, maar dat weet ik op dit moment niet zeker. Dus reken maar uit dat daarbij het een en ander gepland moet worden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jij onderzoekt en waarom het 5 weken duurt?
Dit zijn overigens punten die je tijdens het opstellen van je onderzoek kan beïnvloeden, als je lazy bent moet je dus niet een onderzoek uitvoeren waarbij het 5 weken duurt om alleen je data te vergaren.
0quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je praat wel erg gemakkelijk over onderzoeksgebieden waar je kennelijk geen inzicht in hebt. Ik ga straks 20+ interviews houden met mensen waarvan hun dagelijkse werkzaamheden niet slechts bestaat uit vragen beantwoorden van studenten, snap je wel. Wellicht ook nog een kleine enquête ernaast, maar dat weet ik op dit moment niet zeker. Dus reken maar uit dat daarbij het een en ander gepland moet worden.
En nee, ik neem niet te veel hooi op mijn vork; dit soort lange periodes van dataverzameling zijn gebruikelijk in mijn studiegebied.
Niet iedereen is even rijk als jij.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Gewoon onderzoeksbureau inschakelen joh.
Rijk? Ik?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet iedereen is even rijk als jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |