Super! Eerste 2 dagen super weer, rondgelopen zonder jas terwijl de locals met jassen liepenquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Utanmasam en vrouw yanimda olmasaydi, podyuma cikip kadini operdim.
Zij is zo ongelofelijk goed. Heb haar van dichtbij kunnen zien aan het einde.. rillingen
Ok ok, ik lijk nu net een meisje van 16 die gek is op justin bieber ... dan is dat maar zo
Mehhh, liever die crackhead haar boobs dan.quote:Op maandag 24 november 2014 23:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor die rol is ze wat aangekomen, dan wel. Anders niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uughhhquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb koppijn.
Ik pieker teveel.
Etc.
Etc.
Zubeyir, wat is iets duurder? 70 tl per persoon oid?quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Super! Eerste 2 dagen super weer, rondgelopen zonder jas terwijl de locals met jassen liepenDagen daarna was ook goed weer, met zomerjas te warm, zonder jas te fris.
Wilde bij Zubeyir gaan eten, was laatste keer niet gelukt. Ik was al gewaarschuwd dat je echt moet reserveren, maar ik dacht, mwaah, het is zondag, het is laat (21:00), zal vast wel plek zijn. Komen we aan, rij van 7 mensenZij waren gelukkig snel aan de beurt (was gewoon 1 groepje). Nja, vervolgens moesten we zo een 20 minuten wachten, in die 20 minuten zijn er echt 10-15 toeristen gekomen en weer vertrokken omdat er geen plek was.
Wel wat duurder, maar het is het waard, wat maken ze de vlees mals, nooit zulk vlees gegeten.
Aanrader!
Verder zijn we naar Kadikoy geweest om te shoppen, eerst naar Bagdat caddesi, doe ik nooit meer, veelste duur en geen zak aan. Daarna plek wat ze Altiyol noemen, vooral locals, geen toeristen. Vrouw heeft abiye op maat laten maken. Ondertussen naar Moda geweest, mooooi!
Verder uhh, rondhangen @ istiklal. Shoppen @ Cevahir AVM. Cafetjes bezocht in Ortakoy. En natuurlijk eminonu / sultanahmet meemaken.
Doe je rustig aan? Anders krijg je een burn-out...quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb koppijn.
Ik pieker teveel.
Etc.
Etc.
quote:
We hebben zo veel gemeen.quote:
Al eens gehad.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Zubeyir, wat is iets duurder? 70 tl per persoon oid?
Ben je wel eens naar Nusr-et geweest?
[..]
Doe je rustig aan? Anders krijg je een burn-out...
Nusret, nee, zogenaamd komen allemaal artiesten daar enzo. Arkadaslar zijn er wel geweest. Het is meer dat ze naam hebben dan kwaliteit, is mij verteld.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Zubeyir, wat is iets duurder? 70 tl per persoon oid?
Ben je wel eens naar Nusr-et geweest?
[..]
Doe je rustig aan? Anders krijg je een burn-out...
Lucky you. ;cquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
We hebben zo veel gemeen.![]()
:$ :$
Maar ik ben gelukkig wel alweer thuis.
Deuce als jouw posts lees he, dan lees ik ze met zon "eng" stemmetjequote:Op dinsdag 25 november 2014 10:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
We hebben zo veel gemeen.![]()
:$ :$
Maar ik ben gelukkig wel alweer thuis.
Ik ben al tijdje met C++ bezig, object georienteerd programmeren..wat is deze leefquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over: ERD, SQL, PL/SQL, Stored Procedures, Triggers etc.
Dit begint ongezond te worden.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Deuce als jouw posts lees he, dan lees ik ze met zon "eng" stemmetje
Hu ha ha hooquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Just relax, waarom stress je?quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Al eens gehad.
Yeni is/yeni ev/scriptie derken geberirim herhalde
Ook goed bezig, waarom doe je niet eens rustig aan? Sowieso werk in je dromen zien is echt extreem...quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over: ERD, SQL, PL/SQL, Stored Procedures, Triggers etc.
Dit begint ongezond te worden.
Zo hoort het vriend.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ben zo moe en wil zo graag gaan slapen. Maar ik weet dat als ik dat doe ik vannacht weer niet in slaap kom. Echte struggles.quote:
OO Programmingquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben al tijdje met C++ bezig, object georienteerd programmeren..wat is deze leef
Kan niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:06 schreef xminator het volgende:
Ook goed bezig, waarom doe je niet eens rustig aan? Sowieso werk in je dromen zien is echt extreem...
Ben een controlfreak. Kan dingen niet loslaten. Zou hier eens hulp voor moeten zoeken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Just relax, waarom stress je?
[..]
Ook goed bezig, waarom doe je niet eens rustig aan? Sowieso werk in je dromen zien is echt extreem...
Strings/private/public/voidsquote:
Alsof jij die onderneming gaat reddenquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben een controlfreak. Kan dingen niet loslaten. Zou hier eens hulp voor moeten zoeken.
Dunyayi sen mi kurtaracaksin mqquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Alsof jij die onderneming gaat redden(vertaal dit naar het Turks)
La olm. Yeni evim cikti dosemem lazim, heb een nieuwe baan en moet zoveel leren, ga beginnen aan mn scriptie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Alsof jij die onderneming gaat redden(vertaal dit naar het Turks)
quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en nu je mond houdn vlapdrol als je zelf niet eens foto zet moet je ook niet anderen vragen
Ben bezig met het bouwen van een geldwisselautomaatquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Python? Dan moet ik dat eerst zelf leren.
Lijkt me ook best moeilijk met zo'n snelheidquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ben bezig met het bouwen van een geldwisselautomaatgebruik een rPi om de motor aan te sturen.
Heb alleen nooit eerder in python geschreven
La kizim, je maakt het moeilijker dan dat het is. Ev dosemek ben je twee weken mee bezig en daarna is dat klaar. Nieuwe baan is tijdelijk spannend, maar ik neem aan dat je alles onder de knie hebt nu? Scriptie is 2/3 weken knallen en dan is het af.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
La olm. Yeni evim cikti dosemem lazim, heb een nieuwe baan en moet zoveel leren, ga beginnen aan mn scriptie.
Insaf be.![]()
Vrouwen zijn nu eenmaal vaag.
Een 2 jarige meisje ja?quote:
Alleen om haar stem alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 25 november 2014 12:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lijkt me ook best moeilijk met zo'n snelheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |