-zet netflix aan-quote:Op maandag 24 november 2014 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
Vroegah, toen je nog met een pasje naar de videotheek ging om een videoband te halen die je helemaal terug moest spoelen alvorens je hem weer terugbracht #brokindekeelmemories
Wat haat je op Walt Jr dan.quote:Op maandag 24 november 2014 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Skylar en die debiele zoon hadden meteen in een ondiep graf gedumpt moeten worden.
Wawawa juuh wam haate wamawawaquote:Op maandag 24 november 2014 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat haat je op Walt Jr dan.
quote:Op maandag 24 november 2014 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
Vroegah, toen je nog met een pasje naar de videotheek ging om een videoband te halen die je helemaal terug moest spoelen alvorens je hem weer terugbracht #brokindekeelmemories
Dit ja... So not done, leave junior alonequote:Op maandag 24 november 2014 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je leeft nog!quote:Op maandag 24 november 2014 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mwah als het klootzakken zijn verdienen ze geen voorkeursbehandeling hoor #durftezeggenquote:Op maandag 24 november 2014 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Sorry, gehandicapten haten is onaardig.
Zou accepteren. Het godenleven leven.quote:Op maandag 24 november 2014 22:54 schreef Montelly het volgende:
Mensen zeiden dat je uitgehuwelijkt was aan een ayatollah en verscheept was naar Teheran.
ik heb even een ayatollah opgezochtquote:Op maandag 24 november 2014 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik leef nog ja. Verder weinig zin in "sociaal contact", sry voor degenen die contact gezocht hebben. Kan het niet opbrengen allemaal.
[..]
Zou accepteren. Het godenleven leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op maandag 24 november 2014 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik leef nog ja. Verder weinig zin in "sociaal contact", sry voor degenen die contact gezocht hebben. Kan het niet opbrengen allemaal.
[..]
quote:Op maandag 24 november 2014 22:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik heb even een ayatollah opgezocht
[ afbeelding ]Goeie baard wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd heelt. Rest komt vanzelf.quote:Op maandag 24 november 2014 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 november 2014 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2014 22:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik heb even een ayatollah opgezocht
[ afbeelding ]Ik heb veel betere baardgroeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik dacht dat jij geen baardgroei had.quote:Op maandag 24 november 2014 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Ik heb veel betere baardgroei
Ik heb je gezien op tinychat men, je kin is nog kaler dan het hoofd van een pasgeboren babyquote:Op maandag 24 november 2014 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 24 november 2014 23:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen baardgroei had.
Dat stukje melksnorretje die ik had was resultaat van 1 week niet scheren.quote:Op maandag 24 november 2014 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb je gezien op tinychat men, je kin is nog kaler dan het hoofd van een pasgeboren baby
Your time will come, padawanquote:Op maandag 24 november 2014 23:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Dat stukje melksnorretje die ik had was resultaat van 1 week niet scheren.
Zolang?quote:Op maandag 24 november 2014 23:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Dat stukje melksnorretje die ik had was resultaat van 1 week niet scheren.
Lieg niet!quote:Op maandag 24 november 2014 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 24 november 2014 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb je gezien op tinychat men, je kin is nog kaler dan het hoofd van een pasgeboren baby
Liefquote:Op maandag 24 november 2014 23:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Lieg niet!
[..]
[ afbeelding ]
hmmm...
Mn zusje was er ook zo een bij geboorte ja, dus toen ik het zei verwachtte ik al dat iemand met een behaarde babyfoto aan zou komen :$quote:Op maandag 24 november 2014 23:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Lieg niet!
[..]
[ afbeelding ]
hmmm...
Trustenquote:Op maandag 24 november 2014 23:18 schreef Deuce92 het volgende:
Trusten, vriendjes en vriendinnetjes.
Trustennnquote:Op maandag 24 november 2014 23:18 schreef Deuce92 het volgende:
Trusten, vriendjes en vriendinnetjes.
Idd, ik ben nu bij seizoen 3. Zou haar wel hatefucken/10quote:Op maandag 24 november 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
Ik kan Skyler echt niet uit staan, wat een tering wijf.
Zou haar wel in hydrofluoric acid willen gooien/10quote:Op maandag 24 november 2014 23:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Idd, ik ben nu bij seizoen 3. Zou haar wel hatefucken/10
Doe normaal joh, ze is zwanger...hormonen enzoquote:Op maandag 24 november 2014 23:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Zou haar wel in hydrofluoric acid willen gooien/10
Ik hoop echt dat ze dood gaat in de serie.
Oke dat ze de baby krijgt en dan dood gaat.quote:Op maandag 24 november 2014 23:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doe normaal joh, ze is zwanger...hormonen enzo
Matigggquote:Op maandag 24 november 2014 23:30 schreef Montelly het volgende:
https://www.facebook.com/(...)76828&type=2&theater
IK - GING - STUK!
![]()
Ben je jelly op haar borsten? Eerlijk zeggen.quote:Op maandag 24 november 2014 23:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Oke dat ze de baby krijgt en dan dood gaat.
Mehhh, de zwangerschap zal het niet zo veel erger maken. Het moet wel in haar zitten.
Need a man hug?quote:Op maandag 24 november 2014 23:30 schreef Montelly het volgende:
https://www.facebook.com/(...)76828&type=2&theater
IK - GING - STUK!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |