Toen ik zijn stem en accent hoorde verwachtte ik niet zo veel..quote:
los van het caroteen gehalte heeft ie super gezongen.quote:Op maandag 24 november 2014 19:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Toen ik zijn stem en accent hoorde verwachtte ik niet zo veel..
Wow.quote:
True.quote:Op maandag 24 november 2014 19:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
los van het caroteen gehalte heeft ie super gezongen.
Please. Mensen sterven niet zomaar aan Hiv. Mensen sterven aan slechte hygiënische toestanden.quote:Op maandag 24 november 2014 19:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze willen juist geld voor Ebola, zodat het niet meer woord. Nergens zeggen ze dat het erger is dan HIV.
Gat in grond klaarquote:Op maandag 24 november 2014 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Please. Mensen sterven niet zomaar aan Hiv. Mensen sterven aan slechte hygiënische toestanden.
Wil je helpen? Bouw een wc.
Hoe ver ben je? Seizoen 1 nog?quote:Op maandag 24 november 2014 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
JaaahaaaaaaaaAaAAaAa
[..]
Nee Walter jr. is echt weird.
Kijk, met jou kan ik praten. Weg met die bitches.quote:Op maandag 24 november 2014 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Skyler is ook zo'n bemoeial. stomme bitch houd je bezig met je eigen shittt
2quote:
Exactlyyyquote:Op maandag 24 november 2014 21:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten. Weg met die bitches.
Ja.quote:Op maandag 24 november 2014 21:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Shioiit. Je bent gisteren toch begonnen of niet? Lekker aan het bingen dus.
-zet netflix aan-quote:Op maandag 24 november 2014 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
Vroegah, toen je nog met een pasje naar de videotheek ging om een videoband te halen die je helemaal terug moest spoelen alvorens je hem weer terugbracht #brokindekeelmemories
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |