Ja, en? Ze hadden ook niks kunnen doneren...quote:Op maandag 24 november 2014 19:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alleen Van Persie is al 40 miljoen waard. De WK-selectie was 160 miljoen waard. http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)nje-veertiende.dhtml.
50.000 euro..
.
Oh, ik mag er geen mening over vormen omdat ik niets heb gedoneerd?quote:
http://m.loonwijzer.nl/ho(...)erlandse-voetballers.quote:Op maandag 24 november 2014 19:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarde in de zin van 'transferwaarde'. Niet geld op de bank.
quote:Op maandag 24 november 2014 18:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je was toch niet op zoek naar kleding hè? Je hebt geen kleding nodig om je warm te houden, dat kan ik doen.
smoothSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je niets hebt gedoneerd en de donatie van een ander "te weinig" vindt (of lacherig om het bedrag doet), dan vind ik dat wel opmerkelijk ja. Ik verwacht dan dat je het juiste voorbeeld geeft.quote:Op maandag 24 november 2014 19:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, ik mag er geen mening over vormen omdat ik niets heb gedoneerd?
Mijn 10 euro zou relatief gezien al die spelers overtreffen..
50.000 euro..
Ik heb ook een mening over make-up, zonder ook maar één keer mezelf opgemaakt te hebben.quote:Op maandag 24 november 2014 19:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je niets hebt gedoneerd en de donatie van een ander "te weinig" vindt (of lacherig om het bedrag doet), dan vind ik dat wel opmerkelijk ja. Ik verwacht dan dat je het juiste voorbeeld geeft.
Ik begrijp het als je niet even ¤50.000 hebt gedoneerd, het gaat me om de verhouding ten opzichte van je salaris.
Ik heb ¤0 gedoneerd.Ik doneer altijd begin van het jaar een bepaald bedrag en daar blijft het dan bij.
Vanaf volgend jaar ga ik geen geld meer doneren, maar vrije tijd (als in vrijwilligerswerk voor het Rode Kruis).
lees dit en je doneert nooit meerquote:Op maandag 24 november 2014 19:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je niets hebt gedoneerd en de donatie van een ander "te weinig" vindt (of lacherig om het bedrag doet), dan vind ik dat wel opmerkelijk ja. Ik verwacht dan dat je het juiste voorbeeld geeft.
Ik begrijp het als je niet even ¤50.000 hebt gedoneerd, het gaat me om de verhouding ten opzichte van je salaris.
Ik heb ¤0 gedoneerd.Ik doneer altijd begin van het jaar een bepaald bedrag en daar blijft het dan bij.
Vanaf volgend jaar ga ik geen geld meer doneren, maar vrije tijd (als in vrijwilligerswerk voor het Rode Kruis).
iddquote:Op maandag 24 november 2014 19:22 schreef Mathemaat het volgende:
Waarom zou je geld doneren tegen Ebola?
quote:Op maandag 24 november 2014 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb ook een mening over make-up, zonder ook maar één keer mezelf opgemaakt te hebben.
En ik vind hoeren maar niets.
Een gevangenis lijkt me ook niets.
Bluh.
wuutquote:Op maandag 24 november 2014 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb ook een mening over make-up, zonder ook maar één keer mezelf opgemaakt te hebben.
En ik vind hoeren maar niets.
Een gevangenis lijkt me ook niets.
Bluh.
Ze willen juist geld voor Ebola, zodat het niet meer woord. Nergens zeggen ze dat het erger is dan HIV.quote:
Moet van ZarGon.quote:Op maandag 24 november 2014 19:22 schreef Mathemaat het volgende:
Waarom zou je geld doneren tegen Ebola?
Of buiten het huwelijk en hertrouwen afschaffen.quote:Op maandag 24 november 2014 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze zouden daar seks zonder condoom strafbaar moeten stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |