Ja sorry hoor. Ik dacht 'laat ik Crip een beetje opvrolijken met wat humor na haar lange schooldag.' Gaat dus ook nooit meer gebeuren hè.quote:
Daar is het al te laat voor! Was net in de stad, daar werd ik ook depri van.quote:Op maandag 24 november 2014 18:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Ik dacht 'laat ik Crip een beetje opvrolijken met wat humor na haar lange schooldag.' Gaat dus ook nooit meer gebeuren hè.
Is dit een sneer naar mij of naar haar?quote:Op maandag 24 november 2014 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
Hahhaha die opmerking van unlabeled
Ik woon tegenwoordig niet meer in Nijmegen hè.quote:Op maandag 24 november 2014 18:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat?! Sinds wanneer zeg jij patat? Dacht dat ze in Nimwegen ook friet zeiden.
Stay loyal to your roots.quote:Op maandag 24 november 2014 18:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik woon tegenwoordig niet meer in Nijmegen hè.
Wat is er gebeurd, zuster?quote:Op maandag 24 november 2014 18:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Daar is het al te laat voor! Was net in de stad, daar werd ik ook depri van.
Hompur/Hompir/Kompir/Kumpirquote:Op maandag 24 november 2014 18:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik krijg vage afbeeldingen te zien wanneer ik daarop Google.
quote:Op maandag 24 november 2014 18:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hompur/Hompir/Kompir/Kumpir
Is een ander woord voor aardappel afaik. Wij zeggen iig hompur.
Zeg dat dan... Kumpir!quote:Op maandag 24 november 2014 18:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hompur/Hompir/Kompir/Kumpir
Is een ander woord voor aardappel afaik. Wij zeggen iig hompur.
Liegbeest.quote:Op maandag 24 november 2014 18:26 schreef Landysh het volgende:
Heb nog nooit in mijn leven kumpir gehad.
Gepofte aardappelen... Lekker hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 18:26 schreef Crip het volgende:
Ik heb nog nooit kumpir gehad, lijkt me vies. Dunno.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |