originele blijft een klassieker, helemaal af kijken mensen.quote:
Vind je haar boobies nice?quote:Op maandag 24 november 2014 23:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben je jelly op haar borsten? Eerlijk zeggen.
Hier kan ik dus echt om stuk gaan. hhquote:Op maandag 24 november 2014 23:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
originele blijft een klassieker, helemaal af kijken mensen.
ik zeg je, gewoon in mn eentje stuk net. fakkin hard mennquote:Op maandag 24 november 2014 23:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Hier kan ik dus echt om stuk gaan. hh
quote:Op maandag 24 november 2014 23:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
originele blijft een klassieker, helemaal af kijken mensen.
Me too.. ik moest zo hard lachen omdat ik mezelf daar in herken.quote:Op maandag 24 november 2014 23:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zeg je, gewoon in mn eentje stuk net. fakkin hard menn
Trustenquote:Op maandag 24 november 2014 23:44 schreef Crip het volgende:
Tijd om te slapen..
Be safe and Salaam alaykom.
Muziek aan tijdens het douchenquote:Op maandag 24 november 2014 23:45 schreef mrstylo het volgende:
Ben ff mix aan het maken voor het douchen
[..]
Trusten
quote:Op maandag 24 november 2014 23:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Muziek aan tijdens het douchenlove it
Was jaren geleden al toch met 'Jensen!' die regelrechte ripoff van amerikaanse stijl was :$quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:36 schreef zarGon het volgende:
Op zich wel interessant, maar proberen ze het presenteren op deze manier nu ook in Nederland? Hm.
Dat was toch een praatprogramma?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was jaren geleden al toch met 'Jensen!' die regelrechte ripoff van amerikaanse stijl was :$
Bedoel je niet die ene met die lip op Comedy Central?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was jaren geleden al toch met 'Jensen!' die regelrechte ripoff van amerikaanse stijl was :$
quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
SEX / Kan je ongesteldheid ruiken ?
He deze kende ik niet. Op deze manier presenteren vind ik best leuk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:36 schreef zarGon het volgende:
Op zich wel interessant, maar proberen ze het presenteren op deze manier nu ook in Nederland? Hm.
Zijn topics zijn hilarisch. Echt helemaal gek die ventquote:
Ziek.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoel je niet die ene met die lip op Comedy Central?
-
SEX / Kan je ongesteldheid ruiken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus....
http://udumakalu.wordpres(...)bers-asses-at-beach/quote:TO GET HUSBANDS, PASTOR UNDRESSES AND KISSES FEMALE CHURCH MEMBERS ASSES AT BEACH
November 19, 2014 · by udumakalu · Bookmark the permalink. ·
The world is truly coming to an end..It has been revealed that the pastor in this picture asked his female members who are spinsters to a beach where they were asked to undress and were kissed on their ass as a sign for them to receive their prospective husbands which they quickly agreed to..Can you imagine such madness.
CKN
Utanmasam en vrouw yanimda olmasaydi, podyuma cikip kadini operdim.quote:
Super! Eerste 2 dagen super weer, rondgelopen zonder jas terwijl de locals met jassen liepenquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Utanmasam en vrouw yanimda olmasaydi, podyuma cikip kadini operdim.
Zij is zo ongelofelijk goed. Heb haar van dichtbij kunnen zien aan het einde.. rillingen
Ok ok, ik lijk nu net een meisje van 16 die gek is op justin bieber ... dan is dat maar zo
Mehhh, liever die crackhead haar boobs dan.quote:Op maandag 24 november 2014 23:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor die rol is ze wat aangekomen, dan wel. Anders niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |