Ze zijn een stelletjequote:Op zaterdag 22 november 2014 21:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Blijven hun mannen in Nederland?
oh echtquote:
Ze houden niet van paling.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Blijven hun mannen in Nederland
1 van de 2 is het mannetje.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Blijven hun mannen in Nederland
iddquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:23 schreef Injetta het volgende:
Weer een stel dat voor 'hun rust' naar het buitenland vertrekken om daar 80 uur per week zich kapot te werken...
Klimaat daar is natuurlijk wel een stuk lekkerder. In weer en wind vis verkopen is ook niet alles.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:23 schreef Injetta het volgende:
Weer een stel dat voor 'hun rust' naar het buitenland vertrekken om daar 80 uur per week zich kapot te werken...
ik dacht 750 euro per maandquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zie nu dat ik nieuwe had moeten openen, sorry.
Maareh...wat betalen ze straks voor die B&B?
En het huis en de viskar.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind een buffer van 20.000 niet veel.
Yep, dit lijken me ook doorzetters ja.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:28 schreef Fred_B het volgende:
Ze spreken de taal en zijn niet vies van hard werken in elk geval.
Daar staat dat ze ermee stopten, hebben ze toch weer een nieuwe gekocht.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:29 schreef Bayswater het volgende:
Viskar werd regelmatig opengebroken en zelfs gejat
http://www.telegraaf.nl/b(...)meiden_buigen__.html
Ik las dat dat ding 70000 kostquote:
En donker binnen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het ook een lelijk pand, zooi in de tuin.
En een rokersrocheltje in de ochtend.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker zware Van Nelle roken...niks mis mee
Ik vind dat altijd zo kinderachtig van de publieke omroep.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:44 schreef ddx het volgende:
Nuttig om die vrachtwagen in spiegelbeeld te filmen, maar naam van bedrijf staat ook gewoon op dozen te lezen.
Was dat niet gewoon in spiegelschrift op de auto geplakt?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:44 schreef ddx het volgende:
Nuttig om die vrachtwagen in spiegelbeeld te filmen, maar naam van bedrijf staat ook gewoon op dozen te lezen.
Ze moeten wel, anders krijgen ze een boetequote:Op zaterdag 22 november 2014 21:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo kinderachtig van de publieke omroep.
Ik betwijfel dat.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moeten wel, anders krijgen ze een boete
Ik weet het maar in dit geval betwijfel ik het.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)toezicht-op-de-media
Nee want de snelheidstickers waren ook spiegelbeeld.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon in spiegelschrift op de auto geplakt?
Dan hadden ze ook de verhuisdozen in spiegelbeeld moeten filmen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moeten wel, anders krijgen ze een boete
Sagra.quote:
Dat verstond ik ookquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:50 schreef utrecht1970 het volgende:
Zei ze nou tegen die hond ga maar met je piemel spelen?
Ja.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:50 schreef utrecht1970 het volgende:
Zei ze nou tegen die hond ga maar met je piemel spelen?
Boemerang stel.quote:
+1quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:52 schreef alpeko het volgende:
Hadden ze beter niet eerst op vakantie kunnen gaan. Dit is toch geen uitzending waardig zo? Ik wil mijn geld terug!
Blijkbaar...quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Was dit hun eerste vakantie langer dan een week?
Zouden ze die cadeaus weer teruggeven?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:53 schreef Snowsquall het volgende:
Hoe genant moet dat zijn zijn....tov de buurt
true! Maar liever in Brabant dan in NHquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:54 schreef SEMTEX het volgende:
Liever in een grafgat als Heerhugowaard wonen als in Spanje.. Mijn god.
Van vislucht naar rosbiefquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:53 schreef Guppyfriend het volgende:
De vleesafdeling! Zou dat niet teveel verandering zijn??
Voor de bed and breakfast in Heerhugowaard?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:56 schreef utrecht1970 het volgende:
De klus vaart zit er nog niet echt in.... wanneer eerste klanten?
Ze voelden zich kut.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een figuren, twee potten op een dure vakantie
Ik ook! Die dacht eindelijk weer wat geld in het laatje te krijgen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:59 schreef Yaku het volgende:
Ik heb wel medelijden met die bakker in Spanje.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:59 schreef SEMTEX het volgende:
Vrouwen zijn onnavolgbare wezens, zelfs als ze bijna op mannen lijken.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:59 schreef SEMTEX het volgende:
Vrouwen zijn onnavolgbare wezens, zelfs als ze bijna op mannen lijken.
3 Tem. 3!quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:59 schreef Tem het volgende:
Lekker je spaargeld in het schijthuis gooien, lekker belangrijk. Leuke ervaring van 2 weken.
Da's misschien die ¤ 20.000,- die ze hadden?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:59 schreef Snowsquall het volgende:
Zouden ze in Spanje geen huurcontract hebben hoeven tekenen?? Konden ze daar zomaar onderuit?
Het was een dure vakantie. Dat is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Da's misschien die ¤ 20.000,- die ze hadden?
Dus ze zijn blut teruggekomen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Da's misschien die ¤ 20.000,- die ze hadden?
Geen idee. Maar ik kan me voorstellen dat je er niet zomaar onderuit komt toch? "Oh nee, doe toch maar nietquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:02 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dus ze zijn blut teruggekomen?
Nee, ze hadden nog een viskraam van 70.000 euro te verkopen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:02 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dus ze zijn blut teruggekomen?
nee lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik kan me voorstellen dat je er niet zomaar onderuit komt toch? "Oh nee, doe toch maar niet"
Maar dan mag je alleen meedoen als je je hele huisraad meeneemt op vakantie!quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:03 schreef alpeko het volgende:
Als we bij Ik Vertek nu ook al vakanties gaan uitzenden dan is het hek wel van de dam natuurlijk.
Toch knap dat hij hier een aflevering van bijna een uur heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:05 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat zal de programmamaker balen van dit stel
Mwah, het was in zekere zin wel een gedenkwaardige uitzending.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:05 schreef utrecht1970 het volgende:
Iedere Turkse of Marrokaanse familie dus?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar dan mag je alleen meedoen als je je hele huisraad meeneemt op vakantie!
Kak...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Iedere Turkse of Marrokaanse familie dus?
Dit soort uitzendingen zijn juist de krenten uit de pap.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:05 schreef utrecht1970 het volgende:
weet iemand welke aflevering ik bedoel. Vrouw werkte bij prorail.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:02 schreef utrecht1970 het volgende:
1x eerder stel al tijdens aflevering terugkwamen volgens mij midden amerika cosra rica
Eens. Het vloog haar aan. Ze waren meerdere keren in die plaats geweest op vakantie, ik neem aan in de zomer als het druk en gezellig was. Nu zag ze ineens het leven daar in de rustige maanden. Het leek mij ook nogal een deprimerende plaats. Ze was vanaf dag 1 compleet ziek van heimwee.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:33 schreef golfer het volgende:
Prima uitzending. Juist omdat dit soort dingen bestaan en heimwee echt letterlijk een ziekte is. Sommige mensen raken zo depressief dat ze zelfs over zelfdoding denken.
Goed van die andere vrouw dat ze doorhad hoe ongelukkig haar vrouw/vriendin zou worden en dan toch maar liever terug naar dat andere hellegat Heerhugowaard.
Goed dat ze allebei weer werk gevonden hebben.
Kan hoor, maar: ongeneeslijk of is tijd de remedie? Of gewoon lekker aan het werk gaan?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:33 schreef golfer het volgende:
Prima uitzending. Juist omdat dit soort dingen bestaan en heimwee echt letterlijk een ziekte is.
Dat doet me denken aan mijn oude buren die naar Canada zouden gaan. Kosten noch moeite bespaard vanuit de school van de buurjongen (ferrari kwam hem op z'n laatste dag ophalen bijvoorbeeld), enorm feest gegeven..quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:53 schreef Snowsquall het volgende:
Hoe genant moet dat zijn zijn....tov de buurt
Godverquote:Op zondag 23 november 2014 10:51 schreef FoXje het volgende:
Wat een troosteloos gat, waar die wijven woonden. En dan die achterburen zo dicht op je achtertuin ....
Wij vonden De Potvissen trouwens een betere naam voor de viskar
Een verhuizing 3,5 uur verderop binnen hetzelfde land vergelijken met een emigratie vind ik nogal kort door de bocht.quote:Op zondag 23 november 2014 09:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als rasechte Fries vertrok ik 30 jaar geleden naar het Brabantse land. En hoewel ik in het begin regelmatig heen en weer spoorde en me nog lang vastklampte aan mijn oude sociale leventje ben ik er niet ziek van geweest.
quote:Op zondag 23 november 2014 12:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Een verhuizing 3,5 uur verderop binnen hetzelfde land vergelijken met een emigratie vind ik nogal kort door de bocht.
Brabant is dan ook > rest van Nederland, zeker Friesland.quote:Op zondag 23 november 2014 09:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kan hoor, maar: ongeneeslijk of is tijd de remedie? Of gewoon lekker aan het werk gaan?
Ik vind 2-3 weken wel wat té kort om toe te geven aan je ziekte.
Als rasechte Fries vertrok ik 30 jaar geleden naar het Brabantse land. En hoewel ik in het begin regelmatig heen en weer spoorde en me nog lang vastklampte aan mijn oude sociale leventje ben ik er niet ziek van geweest.
Kan ongeneeslijk zijn en tot de dood leiden vanwege ernstige depressie en stressfactoren.quote:Op zondag 23 november 2014 09:47 schreef Cynix ® het volgende:
Kan hoor, maar: ongeneeslijk of is tijd de remedie?
quote:Op zondag 23 november 2014 10:51 schreef FoXje het volgende:
Wij vonden De Potvissen trouwens een betere naam voor de viskar
Ok, dat is het ook wel, maar zij gingen ook niet naar Timboektoe. Als je na een half jaar doodongelukkig bent moet je vooral teruggaan. Maar na 3 weken al? Ik zou er misschien eeuwig spijt van krijgen dat ik het niet iets langer geprobeerd zou hebben.quote:Op zondag 23 november 2014 12:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Een verhuizing 3,5 uur verderop binnen hetzelfde land vergelijken met een emigratie vind ik nogal kort door de bocht.
Nee, dat stel dat bloemen ging verkopen in Frankrijk kwam ook terug. Maar die hebben het wel veel langer geprobeerd.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:02 schreef utrecht1970 het volgende:
1x eerder stel al tijdens aflevering terugkwamen volgens mij midden amerika cosra rica
Is dat echt zo? Ook als je niet alleen bent en praktisch je hele heim mee hebt gesleept (honden, meubels, motor)? En met alle mogelijke contacten via internet en telefoon (je eigen krant, je eigen tv-uitzendigen, skype en Fok! ? Hoe moet dat dan geweest zijn voor die jongens die een paar eeuwen geleden voor jaren naar zee gingen, en voor de landverhuizers naar Canada en Amerika.quote:Op zondag 23 november 2014 13:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan ongeneeslijk zijn en tot de dood leiden vanwege ernstige depressie en stressfactoren.
Ik denk niet dat ze zich aanstelt, en dan nog, het is haár heimwee en ze moet vooral doen wat ze doet, maar ik vind een paar weken zo kort en zonde van alle moeite. Ze is toch ook wel eens 3 weken op vakantie geweest in dat gebied en dan moet je toch al iets merken?quote:Op zondag 23 november 2014 17:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat mensen hier kennelijk kunnen inschatten dat die vrouw zich aanstelde. Welk belang zou zij daarbij gehad hebben?
Kunnen we niet gewoon aannemen dat het kennelijk heel ernstig was, ook al kunnen wij ons dat, gelukkig, niet voorstellen?
Ik begrijp niet zo goed hoe je over iets kan oordelen dat je niet kan invoelen.
Dat het heel erg was zal ongetwijfeld zo zijn. Het is alleen zo dat ze vanaf het begin al om alles en niets zat te zeiken en te klagen. Schoolvoorbeeldje aanstellerig type.quote:Op zondag 23 november 2014 17:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat mensen hier kennelijk kunnen inschatten dat die vrouw zich aanstelde. Welk belang zou zij daarbij gehad hebben?
Kunnen we niet gewoon aannemen dat het kennelijk heel ernstig was, ook al kunnen wij ons dat, gelukkig, niet voorstellen?
Ik begrijp niet zo goed hoe je over iets kan oordelen dat je niet kan invoelen.
Dat in twijfel trekken is toch gewoon een manier om iemand weer lekker te kunnen afzeiken? Waarom er niet vanuit gaan dat het kennelijk onhoudbaar was? Hulde dat ze met zo veel zelfkennis behept bleek op dat moment. Scheelde kostbare maanden van emotioneel geploeter.
Dat het geen simpel gevalletje heimwee was, lijkt me voor de hand liggender dan de conclusie dat ze zich te gauw gewonnen gaf. Je vertrekt niet met allerlei plannen, om je vervolgens aan te gaan lopen stellen. Sommige dingen ontdek je pas als je ze doet. En nee, dit had ze niet kunnen ontdekken tijdens een vakantie, want dat is een andere mind set.
Prima dat deze dames niet hardnekkig maanden doorbeten, maar (en dat bleek na terugkomst ook) goed hebben ingeschat dat dit onhoudbaar zou zijn. Ze kennen elkaar lang genoeg om dat te beroordelen. Geweldig hoe ze met evenveel lef als waarmee ze vertrokken, weer op hun schreden durfden terugkeren.
Dat een aantal FOK!kertjes teleurgesteld is in ze, of, nog erger 'ze zouden afgaan voor de buurt' kon ze gelukkig dus geen moer schelen. Wat een argument ook. Alsof je een geslaagder mens bent als je niet af wilt gaan voor je buurt en dus maar doormoddert.
Als ze het geprobeerd hadden, hadden ze toch echt wel minstens één gast moeten ontvangen.quote:Op zondag 23 november 2014 17:22 schreef Anne het volgende:
Wel leuk dat een van de vrouwen gewoon een leukere baan heeft gevonden, terug in Nederland.
Is de emigratie sowieso nog ergens goed voor geweest, naast het feit dat ze het geprobeerd hebben.
Niet iedereen heeft daar last van.quote:Op zondag 23 november 2014 17:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
Is dat echt zo? Ook als je niet alleen bent en praktisch je hele heim mee hebt gesleept (honden, meubels, motor)? En met alle mogelijke contacten via internet en telefoon (je eigen krant, je eigen tv-uitzendigen, skype en Fok! ? Hoe moet dat dan geweest zijn voor die jongens die een paar eeuwen geleden voor jaren naar zee gingen, en voor de landverhuizers naar Canada en Amerika.
Vakantie is totaal anders, dan weet je vanaf dag 1 al dat je op dag 21 weer terug bent.quote:Op zondag 23 november 2014 17:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zich aanstelt, en dan nog, het is haár heimwee en ze moet vooral doen wat ze doet, maar ik vind een paar weken zo kort en zonde van alle moeite. Ze is toch ook wel eens 3 weken op vakantie geweest in dat gebied en dan moet je toch al iets merken?
Vakantie andere mindset? Je bent van huis en je ziet je familie en vrienden ook 3 weken niet.
Nou ja, ik ben geen ervaringsdeskundige.
Dat is waar, maar ik ken mensen die ook tijdens vakanties in de mooiste zonnige oorden zó'n heimwee hebben dat ze eerder thuiskomen. Nou ja, erg genoeg natuurlijk.quote:Op zondag 23 november 2014 18:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
Vakantie is totaal anders, dan weet je vanaf dag 1 al dat je op dag 21 weer terug bent.
Die vrouw bikkelde wel in haar eentje verder.quote:Op zondag 23 november 2014 19:57 schreef SEMTEX het volgende:
Er is bij Ik vertrek een nóg extremer koppel geweest, die hadden een bikercamping. De man van het stel pleegde zelfmoord.
Ik volg het al jaren, maar die moet ik dan gemist hebben.quote:Op zondag 23 november 2014 19:57 schreef SEMTEX het volgende:
Er is bij Ik vertrek een nóg extremer koppel geweest, die hadden een bikercamping. De man van het stel pleegde zelfmoord.
Die kan ik mij niet herinneren. Wel respect dat zij gewoon doorgaat met die camping.quote:Op zondag 23 november 2014 23:29 schreef Mandéra het volgende:
http://www.npo.nl/ik-vertrek/19-10-2013/TROS_1357996
Aflevering van afgelopen oktober met terugblik op de Familie van der Vlis, betreft de man die zelfmoord pleegde.
Heel gemakkelijk oordelen vanuit je luie stoel in je eigen voor jou comfortabele omgeving.quote:Op zondag 23 november 2014 22:18 schreef computergirl het volgende:
Heimwee is natuurlijk makkelijk op te lossen itt een zware depressie zonder duidelijke oorzaak.
Ik snap niet waarom daar zo zwaar over geoordeeld/ veroordeeld moet worden.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:14 schreef Snoopyfrl het volgende:
Ja hoor... weer een traditionele uitzending a.s. zaterdag:
Aanstaande zaterdag in Ik Vertrek:
Marcel heeft een baan in de chemische industrie en draait lange en onregelmatige diensten, waardoor hij overwerkt raakt. Als hij hierdoor voor de tweede keer achter het stuur in slaapt valt en een ongeluk krijgt, besluit hij dat het zo niet verder kan. Weg met de goede baan, dure auto en groot huis.
Samen met zijn vrouw Thea verruilt hij dit leven voor een nieuw bestaan op het Franse platteland. Midden in Frankrijk, in de Auvergne, kopen ze een vervallen boerderij die Marcel zelf gaat omtoveren tot hun nieuwe woonhuis met een gastenkamer en een gite.
Er is alleen één persoon die niet op zoek is naar deze rust, maar wel mee moet; hun zestienjarige dochter Charlotte....
Dan ben je misschien dood, kan het me voorstellen als de preview kloptquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:37 schreef alors het volgende:
Sjonge jonge, wacht dan even twee jaar tot dat kind gaat studeren en op zichzelf kan.
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:37 schreef alors het volgende:
Sjonge jonge, wacht dan even twee jaar tot dat kind gaat studeren en op zichzelf kan.
+1quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:37 schreef alors het volgende:
hoorde ik ook, verhaspeling van mijn buik er van vol hebben. Ik neem aan dat hij geen geld bedoeldequote:
Wat een naam iddquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:19 schreef alpeko het volgende:
Je kind vernoemen naar een verzekeringsmaatschappij
Of neem gewoon een hont of zoquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Noem je kind dan gewoon Jan, Piet of Klaas
Denken alleen maar aan zichzelf, typisch Ik vertrek.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:20 schreef PirE het volgende:
Ze vinden het vreemd dat ze niet meewil...
Ja dit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom niet iets minder gaan werken en even 2 jaar wachten? Egoïstische mensen.
Hij zit in Nederland, zij in Frankrijk. Do the mathquote:
Zit in haar eigen wereldje.quote:
Ja inderdaad, beetje kil ofzo.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind haar echt een nare uitstraling hebben.
Aan haar heb je instinctief gelijk een hekel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind haar echt een nare uitstraling hebben.
Ah op die manierquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij zit in Nederland, zij in Frankrijk. Do the math
Wij zeiden hier precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aan haar heb je instinctief gelijk een hekel.
Dat ja, arm meiske.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:23 schreef utrecht1970 het volgende:
Sommige mensen gun je succes, sommige mensen niet. Hoop dat charlotte aan het einde van de aflevering lekker weer in Nederland zit
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Hij is dit keer niet in slaap gevallen.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:23 schreef utrecht1970 het volgende:
Sommige mensen gun je succes, sommige mensen niet. Hoop dat charlotte aan het einde van de aflevering lekker weer in Nederland zit
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Hij is dit keer niet in slaap gevallen.
Maar wel een B&B beginnen in de middle of nowherequote:Op zaterdag 29 november 2014 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben dol op sleur.
Vandaar die pushover als vent.
#DrPhilquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
"Dit is de eerste dag van de rest van mijn leven"
Zeg dan de eerste dag van je nieuwe leven ofzo.
Met zo'n vrouw...quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:25 schreef Jester65 het volgende:
Volgens mij zijn de paarden het belangrijkst voor die man.
En voor is dat de vaatwasser.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:25 schreef Jester65 het volgende:
Volgens mij zijn de paarden het belangrijkst voor die man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |