Geen idee. Maar ik kan me voorstellen dat je er niet zomaar onderuit komt toch? "Oh nee, doe toch maar nietquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:02 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dus ze zijn blut teruggekomen?
Nee, ze hadden nog een viskraam van 70.000 euro te verkopen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:02 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dus ze zijn blut teruggekomen?
nee lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik kan me voorstellen dat je er niet zomaar onderuit komt toch? "Oh nee, doe toch maar niet"
Maar dan mag je alleen meedoen als je je hele huisraad meeneemt op vakantie!quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:03 schreef alpeko het volgende:
Als we bij Ik Vertek nu ook al vakanties gaan uitzenden dan is het hek wel van de dam natuurlijk.
Toch knap dat hij hier een aflevering van bijna een uur heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:05 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat zal de programmamaker balen van dit stel
Mwah, het was in zekere zin wel een gedenkwaardige uitzending.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:05 schreef utrecht1970 het volgende:
Iedere Turkse of Marrokaanse familie dus?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar dan mag je alleen meedoen als je je hele huisraad meeneemt op vakantie!
Kak...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Iedere Turkse of Marrokaanse familie dus?
Dit soort uitzendingen zijn juist de krenten uit de pap.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:05 schreef utrecht1970 het volgende:
weet iemand welke aflevering ik bedoel. Vrouw werkte bij prorail.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:02 schreef utrecht1970 het volgende:
1x eerder stel al tijdens aflevering terugkwamen volgens mij midden amerika cosra rica
Eens. Het vloog haar aan. Ze waren meerdere keren in die plaats geweest op vakantie, ik neem aan in de zomer als het druk en gezellig was. Nu zag ze ineens het leven daar in de rustige maanden. Het leek mij ook nogal een deprimerende plaats. Ze was vanaf dag 1 compleet ziek van heimwee.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:33 schreef golfer het volgende:
Prima uitzending. Juist omdat dit soort dingen bestaan en heimwee echt letterlijk een ziekte is. Sommige mensen raken zo depressief dat ze zelfs over zelfdoding denken.
Goed van die andere vrouw dat ze doorhad hoe ongelukkig haar vrouw/vriendin zou worden en dan toch maar liever terug naar dat andere hellegat Heerhugowaard.
Goed dat ze allebei weer werk gevonden hebben.
Kan hoor, maar: ongeneeslijk of is tijd de remedie? Of gewoon lekker aan het werk gaan?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:33 schreef golfer het volgende:
Prima uitzending. Juist omdat dit soort dingen bestaan en heimwee echt letterlijk een ziekte is.
Dat doet me denken aan mijn oude buren die naar Canada zouden gaan. Kosten noch moeite bespaard vanuit de school van de buurjongen (ferrari kwam hem op z'n laatste dag ophalen bijvoorbeeld), enorm feest gegeven..quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:53 schreef Snowsquall het volgende:
Hoe genant moet dat zijn zijn....tov de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |