Die vrouw bikkelde wel in haar eentje verder.quote:Op zondag 23 november 2014 19:57 schreef SEMTEX het volgende:
Er is bij Ik vertrek een nóg extremer koppel geweest, die hadden een bikercamping. De man van het stel pleegde zelfmoord.
Ik volg het al jaren, maar die moet ik dan gemist hebben.quote:Op zondag 23 november 2014 19:57 schreef SEMTEX het volgende:
Er is bij Ik vertrek een nóg extremer koppel geweest, die hadden een bikercamping. De man van het stel pleegde zelfmoord.
Die kan ik mij niet herinneren. Wel respect dat zij gewoon doorgaat met die camping.quote:Op zondag 23 november 2014 23:29 schreef Mandéra het volgende:
http://www.npo.nl/ik-vertrek/19-10-2013/TROS_1357996
Aflevering van afgelopen oktober met terugblik op de Familie van der Vlis, betreft de man die zelfmoord pleegde.
Heel gemakkelijk oordelen vanuit je luie stoel in je eigen voor jou comfortabele omgeving.quote:Op zondag 23 november 2014 22:18 schreef computergirl het volgende:
Heimwee is natuurlijk makkelijk op te lossen itt een zware depressie zonder duidelijke oorzaak.
Ik snap niet waarom daar zo zwaar over geoordeeld/ veroordeeld moet worden.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:14 schreef Snoopyfrl het volgende:
Ja hoor... weer een traditionele uitzending a.s. zaterdag:
Aanstaande zaterdag in Ik Vertrek:
Marcel heeft een baan in de chemische industrie en draait lange en onregelmatige diensten, waardoor hij overwerkt raakt. Als hij hierdoor voor de tweede keer achter het stuur in slaapt valt en een ongeluk krijgt, besluit hij dat het zo niet verder kan. Weg met de goede baan, dure auto en groot huis.
Samen met zijn vrouw Thea verruilt hij dit leven voor een nieuw bestaan op het Franse platteland. Midden in Frankrijk, in de Auvergne, kopen ze een vervallen boerderij die Marcel zelf gaat omtoveren tot hun nieuwe woonhuis met een gastenkamer en een gite.
Er is alleen één persoon die niet op zoek is naar deze rust, maar wel mee moet; hun zestienjarige dochter Charlotte....
Dan ben je misschien dood, kan het me voorstellen als de preview kloptquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:37 schreef alors het volgende:
Sjonge jonge, wacht dan even twee jaar tot dat kind gaat studeren en op zichzelf kan.
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:37 schreef alors het volgende:
Sjonge jonge, wacht dan even twee jaar tot dat kind gaat studeren en op zichzelf kan.
+1quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:37 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |