twitter:TencovanderHee twitterde op donderdag 20-11-2014 om 18:46:13ANP-persalarm: JORGE ZORREGUIETA, VADER VAN KONINGIN MAXIMA, OVERLEDEN. DAT MELDEN ARGENTIJNSE MEDIA. reageer retweet
quote:De vader van koningin Máxima, Jorge Zorreguieta, is overleden. Dat melden media in Argentinië. Zorreguieta was 86 jaar.
Later meer
Niet dat je er momenteel veel aan hebtquote:Op donderdag 20 november 2014 18:51 schreef Pauper_Bob het volgende:
Zet dan op z'n minst een link neer.
quote:Op donderdag 20 november 2014 18:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Wordt zijn as vanuit een vliegtuig uitgestrooid?
quote:Op donderdag 20 november 2014 18:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Wordt zijn as vanuit een vliegtuig uitgestrooid?
En daarom kijk ik dus bijna geen TV meer...quote:Op donderdag 20 november 2014 18:56 schreef pionnetje het volgende:
goede soap wending van "goede oranje tijden, slechte oranje tijden"
vanavond krijgen ze weer airtime! en dat voor de komende 3 weken elke avond alle 20 hollandse kanalen!
Jij hahaquote:Op donderdag 20 november 2014 18:57 schreef Juup© het volgende:
En wie gaat de reis van Maxima en co. naar Argentinië betalen?
quote:Op donderdag 20 november 2014 18:58 schreef BabeWatcher het volgende:
maar nu zal hij verantwoording tegenover iets veel groters moeten afleggen.
Ze zullen vast niet vragen om extra centjes om de uitvaart bij te kunnen wonen.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:57 schreef Juup© het volgende:
En wie gaat de reis van Maxima en co. naar Argentinië betalen?
quote:Op donderdag 20 november 2014 18:58 schreef BabeWatcher het volgende:
... maar nu zal hij verantwoording tegenover iets veel groters moeten afleggen.
Zullen vast niet met Easyjet of RyanAir gaan maar met een staatsvliegtuig.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:00 schreef Individual het volgende:
[..]
Ze zullen vast niet vragen om extra centjes om de uitvaart bij te kunnen wonen.
En dit zo vlak voor kerstquote:
Laatste keer met Airfrance/KLM via Parijsquote:Op donderdag 20 november 2014 19:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zullen vast niet met Easyjet of RyanAir gaan maar met een staatsvliegtuig.
Die hebben maar weinig vluchten naar Argentinië ook.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zullen vast niet met Easyjet of RyanAir gaan maar met een staatsvliegtuig.
Dit.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:03 schreef Janneke141 het volgende:
Vervelend voor Maxima, maar verder zullen er toch weinig mensen wakker van liggen.
op facebook en fok ontkom je er ook niet aan!quote:Op donderdag 20 november 2014 18:57 schreef Infection het volgende:
En daarom kijk ik dus bijna geen TV meer...
Hij zal nu vast bang zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:58 schreef BabeWatcher het volgende:
Jammer dat hij nooit voor het gerecht heeft moeten verschijnen, maar nu zal hij verantwoording tegenover iets veel groters moeten afleggen.
Álle media.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben benieuwd welke media want of hij dood is allerminst zeker
Wel aflopende zaak lijkt me
Nee.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:11 schreef Joezi het volgende:
![]()
![]()
![]()
Finally , eigenlijk had ie eerst een tijd in de cel moeten rotten
Wat dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 18:58 schreef BabeWatcher het volgende:
Jammer dat hij nooit voor het gerecht heeft moeten verschijnen, maar nu zal hij verantwoording tegenover iets veel groters moeten afleggen.
Ik kijk er na en zie niks, maar noem ze maar opquote:Op donderdag 20 november 2014 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Álle media.
Inclusief wiki al ()
Je bent weer eens aan het ijlen dusquote:Op donderdag 20 november 2014 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Álle media.
Inclusief wiki al ()
https://www.google.nl/search?q=zorreguietaquote:Op donderdag 20 november 2014 19:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik kijk er na en zie niks, maar noem ze maar op
Met een beetje mazzel tegen die tijd wel.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:15 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk eerst DWDD en dan ga ik wel kijken of ie dood is.
Argentijnse media driekwarterquote:Op donderdag 20 november 2014 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
https://www.google.nl/search?q=zorreguieta
Matthijs zei in het begin van de uitzending al dat hij was overleden.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:15 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk eerst DWDD en dan ga ik wel kijken of ie dood is.
https://www.google.nl/search?q=zorreguieta+site:.arquote:Op donderdag 20 november 2014 19:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Argentijnse media driekwarter
quote:Er is verwarring ontstaan over de gezondheidstoestand van de vader van koningin Máxima, Jorge Zorreguieta. Argentijnse media meldden vanavond dat Zorreguieta is overleden, maar het ziekenhuis waar hij wordt behandeld, ontkent dat.
Zorreguieta ligt al enige tijd in het Fundaleu-ziekenhuis in Buenos Aires. Máxima heeft hem daar afgelopen weekend nog bezocht. Zorreguieta lijdt aan leukemie.
Een woordvoerder van het Fundaleu-ziekenhuis meldt tegenover de NOS dat de berichten over Zorreguieta's overlijden niet kloppen.
http://nos.nl/artikel/200(...)-xima-overleden.html
Ik vroeg aan jou een bron driekwarterquote:Op donderdag 20 november 2014 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
https://www.google.nl/search?q=zorreguieta+site:.ar
moeilijk he
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vroeg aan jou een bron driekwarter
Nope, je reageert gewoon als een driekwarterquote:
HAHAHHAHAHAquote:Op donderdag 20 november 2014 19:12 schreef remlof het volgende:
Als ze 'm nou gewoon uit een vliegtuig gooien weten we het zeker.
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben benieuwd wie bij de NOS dat op de site gezet heeft
Die kan zijn biezen pakken lijkt me als hij publiceerde wat niet waar blijkt te zijn
Maar hoe voelt het nu? Aangezien zo ongeveer alle media het nu voorzichtiger brengen omdat het niet zeker is?quote:
Niet dan? Publiceren dat iemand overleden is zonder verschillende bronnen te hebben die het bevestigen.quote:
Prima hoor. Op het moment dat ik dat zei, stond het nog op alle websites, inclusief de engelse wiki.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:25 schreef Dagonet het volgende:
Maar hoe voelt het nu? Aangezien zo ongeveer alle media het nu voorzichtiger brengen omdat het niet zeker is?
Heb geen reden om te geloven tot RVD het brengtquote:Op donderdag 20 november 2014 19:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar hoe voelt het nu? Aangezien zo ongeveer alle media het nu voorzichtiger brengen omdat het niet zeker is?
Als je de wiki serieus neemt blijkt maar weer eens waarom je een driekwarter bentquote:Op donderdag 20 november 2014 19:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Prima hoor. Op het moment dat ik dat zei, stond het nog op alle websites, inclusief de engelse wiki.
Val eens uit een vliegtuig ofzo.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je de wiki serieus neemt blijkt maar weer eens waarom je een driekwarter bent
quote:
Degene die het gepubliceerd heeft heeft er bij gezet dat Argentijnse media het melden. Stond ook tussen aanhalingstekens, zie andere topic.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet dan? Publiceren dat iemand overleden is zonder verschillende bronnen te hebben die het bevestigen.
Das een eentweetje
Je blijft ook dan een driekwarterquote:Op donderdag 20 november 2014 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Val eens uit een vliegtuig ofzo.
Is dat je nieuwe stopwoordje?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je blijft ook dan een driekwarter
Lekker makkelijk zo, het kan gewoon echt niet als je journalist bent en zeker niet als het over een leven gaat(van de vader van de koningin)quote:Op donderdag 20 november 2014 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Degene die het gepubliceerd heeft heeft er bij gezet dat Argentijnse media het melden. Stond ook tussen aanhalingstekens, zie andere topic.
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lekker makkelijk zo, het kan gewoon echt niet als je journalist bent en zeker niet als het over een leven gaat(van de vader van de koningin)
Fijn, goed om te weten dat je niks te melden hebtquote:
Jawel, ik meld dat het tussen aanhalingstekens stond en er bij stond wie het heeft gemeld. Jij herhaalt vervolgens je mening zonder met nieuwe argumenten te komen.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Fijn, goed om te weten dat je niks te melden hebt
Dat het als journalist niet kan en dat hij er uit geflikkerd gaat wordenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, ik meld dat het tussen aanhalingstekens stond en er bij stond wie het heeft gemeld. Jij herhaalt vervolgens je mening zonder met nieuwe argumenten te komen.
Referentie naar het IQ van diegenequote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Referentie naar het IQ van diegene
Een 'scheldwoord' dat vooral door kinderen met een leeftijd van 14 tot 16 wordt gebruikt.quote:
Ja, dat zei je al ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat het als journalist niet kan en dat hij er uit geflikkerd gaat worden
In dit geval is het geen scheldwoordquote:Op donderdag 20 november 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een 'scheldwoord' dat vooral door kinderen met een leeftijd van 14 tot 16 wordt gebruikt.
Oh nu snap ik het. Je snapt gewoon gewoon niet wat aanhalingstekens betekenen.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In dit geval is het geen scheldwoord
Misschien kun je nog eens opzoeken wat het woord 'argument' precies betekent. Op wikipedia bijvoorbeeldquote:Op donderdag 20 november 2014 19:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat het als journalist niet kan en dat hij er uit geflikkerd gaat worden
Ik kan het ook niet helpen dat je een onethische en middelmatige vorm van journalisme wilquote:Op donderdag 20 november 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
Bedankt dat je niks nieuws te melden hebt.
Hey, je herhaalt je mening weer!quote:Op donderdag 20 november 2014 19:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat je een onethische en middelmatige vorm van journalisme wil
Argumenten bij een wanprestatie zijn niet nodigquote:Op donderdag 20 november 2014 19:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien kun je nog eens opzoeken wat het woord 'argument' precies betekent. Op wikipedia bijvoorbeeld
Nee, is geen meningquote:
nu.nlquote:Later meldde het ziekenhuis zelf echter via Twitter dat Zorreguieta in stabiele toestand verkeert en woensdag is ontslagen uit het ziekenhuis. Bronnen rond het Koninklijk Huis ontkennen ten stelligste dat Zorreguieta is overleden.
Argentijnse media trekken hun berichten over de dood van Zorreguieta in. Ook de Rijksvoorlichtingsdienst kan niet bevestigen dat hij is overleden.
Dergelijke waardeoordelen zijn subjectief. Wat jij middelmatig vindt, hoeft voor een ander niet middelmatig te zijn. Dit kan dus nooit iets anders dan een mening zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, is geen mening
It's ALIVE!!quote:
Het is "driekwarter" hoor. Niet driekwartier!quote:Op donderdag 20 november 2014 19:44 schreef sp3c het volgende:
een stelletje driekwartieren zijn jullie!!
dat klinkt toch niet?
Driekwartier is twaalfletterig.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:44 schreef sp3c het volgende:
dat klinkt toch niet?
dan is driekwarter elfletterig!!!quote:Op donderdag 20 november 2014 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Driekwartier is twaalfletterig.
Illuminadie! Schopje BNW!quote:
Nee jij dan, jij bent nog niet eens de helft.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:44 schreef sp3c het volgende:
dat klinkt toch niet?
Je wordt nooit een driekwartje als je voor een halfje geboren bent.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee jij dan, jij bent nog niet eens de helft.
Nee, dit gaat geen rage worden denk ik.
Raad van journalistiek of de leidinggevende bij de NOS beoordeelt dat.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dergelijke waardeoordelen zijn subjectief. Wat jij middelmatig vindt, hoeft voor een ander niet middelmatig te zijn. Dit kan dus nooit iets anders dan een mening zijn.
Verder ben je wel heel negatief aanwezig hier. Hoeft natuurlijk niet per sé zo te zijn dat je bij élke post anderen naar beneden probeert te halen
De familie zorreblabla (wat is dat moeilijk) is dement en geen sobere versie over de dood van de vader van de reine Maxima van Holland verteld?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:03 schreef Ryan3 het volgende:
La familia Zorreguieta desmiente la versión sobre la muerte del padre de la reina Máxima de Holanda.
Weerspreekt.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:05 schreef mig72 het volgende:
[..]
De familie zorreblabla (wat is dat moeilijk) is dement en geen sobere versie over de dood van de vader van de reine Maxima van Holland verteld?
Zal ik even checken voor je.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:32 schreef Tem het volgende:
Misschien overleden? Fred Emmer is misschien ook wel overleden.
Volgens wikipedia nog niet, maar daar is wel wat aan te doen.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:32 schreef Tem het volgende:
Misschien overleden? Fred Emmer is misschien ook wel overleden.
Zie je, zelfs wikipedia weet het niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens wikipedia nog niet, maar daar is wel wat aan te doen.
Idd, hij is 80 nu. Als hij zou zijn overleden, zouden we dat wel weten ook, denk ik.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens wikipedia nog niet, maar daar is wel wat aan te doen.
Jawel. Fred is niet dood!quote:Op donderdag 20 november 2014 20:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Zie je, zelfs wikipedia weet het niet.
Of Viola van Emmenes, Koos Alberts, Brammetje biesterveldquote:Op donderdag 20 november 2014 20:37 schreef Ryan3 het volgende:
Tong80 zou echt wel een topic hebben geopend als Fred zou zijn overleden.
Gorbatsjowquote:Op donderdag 20 november 2014 20:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Of Viola van Emmenes, Koos Alberts, Brammetje biesterveld
Mijn vriendin zegt al 9 jaar dat Gerard Cox binnenkort dood gaat.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gorbatsjow
(die er trouwens ook aan zit te komen).
Ik denk dat onze bijna bejaarde sociaaldemocraat tong, vrij kritisch zou zijn over Jorge.quote:
Rotterdammer hè, die zijn taai hoor.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt al 9 jaar dat Gerard Cox binnenkort dood gaat.
Hij is/was een vuile hufter.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat onze bijna bejaarde sociaaldemocraat tong, vrij kritisch zou zijn over Jorge.
En terecht.
Wie. tong?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij is/was een vuile hufter.
Ja, okee, nee, je hebt gelijk idd... ik bedoel Karskens schijnt een boek geschreven te hebben over Jorge, de man heeft toch wel ergens tussen de 500 en 1.000 mensenlevens op zijn geweten te hebben. En we spreken nu niet over een wereldoorlog.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee Jorge, daarom: Tong make me happy.
Ik hoop dat die dood is.
Yup, een gestoorde psychopaat is het.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, nee, je hebt gelijk idd... ik bedoel Karskens schijnt een boek geschreven te hebben over Jorge, de man heeft toch wel ergens tussen de 500 en 1.000 mensenlevens op zijn geweten te hebben. En we spreken nu niet over een wereldoorlog.
Ja, net iets meer dan een onwetende fellowtraveller iig.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Yup, een gestoorde psychopaat is het.
Ivo Niehe toch?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Jeroen Krabbe zo zal blijken was de beste vrind van Jorge Z.
Die loopt hier nog rond hoor, in het dorp.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Of Viola van Emmenes, Koos Alberts, Brammetje biesterveld
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 20 november 2014 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Mooi, die kunnen we dan als zeer waarschijnlijk niet overleden markeren.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die loopt hier nog rond hoor, in het dorp.
Ja, vink die maar af.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Mooi, die kunnen we dan als zeer waarschijnlijk niet overleden markeren.
Wut?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die loopt hier nog rond hoor, in het dorp.
Ja zoietsquote:Op vrijdag 21 november 2014 00:43 schreef Leandra het volgende:
Hoernalist belt contactpersoon in het ziekenhuis: Hoe is het met Zorreguieta?
Contactpersoon in het ziekenhuis: Hij is hier niet meer.
Hoernalist verstaat: "Hij is er niet meer" en publiceert "Zorreguieta overleden"
Met slechte mensen gaat het altijd goed, is een Amsterdams gezegde.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ooh.. een beetje foute mensen worden altijd zo oud hè.. Jopie Heesters werd ook 114 ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |