Het is "driekwarter" hoor. Niet driekwartier!quote:Op donderdag 20 november 2014 19:44 schreef sp3c het volgende:
een stelletje driekwartieren zijn jullie!!
dat klinkt toch niet?
Driekwartier is twaalfletterig.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:44 schreef sp3c het volgende:
dat klinkt toch niet?
dan is driekwarter elfletterig!!!quote:Op donderdag 20 november 2014 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Driekwartier is twaalfletterig.
Illuminadie! Schopje BNW!quote:
Nee jij dan, jij bent nog niet eens de helft.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:44 schreef sp3c het volgende:
dat klinkt toch niet?
Je wordt nooit een driekwartje als je voor een halfje geboren bent.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee jij dan, jij bent nog niet eens de helft.
Nee, dit gaat geen rage worden denk ik.
Raad van journalistiek of de leidinggevende bij de NOS beoordeelt dat.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dergelijke waardeoordelen zijn subjectief. Wat jij middelmatig vindt, hoeft voor een ander niet middelmatig te zijn. Dit kan dus nooit iets anders dan een mening zijn.
Verder ben je wel heel negatief aanwezig hier. Hoeft natuurlijk niet per sé zo te zijn dat je bij élke post anderen naar beneden probeert te halen
De familie zorreblabla (wat is dat moeilijk) is dement en geen sobere versie over de dood van de vader van de reine Maxima van Holland verteld?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:03 schreef Ryan3 het volgende:
La familia Zorreguieta desmiente la versión sobre la muerte del padre de la reina Máxima de Holanda.
Weerspreekt.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:05 schreef mig72 het volgende:
[..]
De familie zorreblabla (wat is dat moeilijk) is dement en geen sobere versie over de dood van de vader van de reine Maxima van Holland verteld?
Zal ik even checken voor je.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:32 schreef Tem het volgende:
Misschien overleden? Fred Emmer is misschien ook wel overleden.
Volgens wikipedia nog niet, maar daar is wel wat aan te doen.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:32 schreef Tem het volgende:
Misschien overleden? Fred Emmer is misschien ook wel overleden.
Zie je, zelfs wikipedia weet het niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens wikipedia nog niet, maar daar is wel wat aan te doen.
Idd, hij is 80 nu. Als hij zou zijn overleden, zouden we dat wel weten ook, denk ik.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens wikipedia nog niet, maar daar is wel wat aan te doen.
Jawel. Fred is niet dood!quote:Op donderdag 20 november 2014 20:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Zie je, zelfs wikipedia weet het niet.
Of Viola van Emmenes, Koos Alberts, Brammetje biesterveldquote:Op donderdag 20 november 2014 20:37 schreef Ryan3 het volgende:
Tong80 zou echt wel een topic hebben geopend als Fred zou zijn overleden.
Gorbatsjowquote:Op donderdag 20 november 2014 20:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Of Viola van Emmenes, Koos Alberts, Brammetje biesterveld
Mijn vriendin zegt al 9 jaar dat Gerard Cox binnenkort dood gaat.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gorbatsjow
(die er trouwens ook aan zit te komen).
Ik denk dat onze bijna bejaarde sociaaldemocraat tong, vrij kritisch zou zijn over Jorge.quote:
Rotterdammer hè, die zijn taai hoor.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt al 9 jaar dat Gerard Cox binnenkort dood gaat.
Hij is/was een vuile hufter.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat onze bijna bejaarde sociaaldemocraat tong, vrij kritisch zou zijn over Jorge.
En terecht.
Wie. tong?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij is/was een vuile hufter.
Ja, okee, nee, je hebt gelijk idd... ik bedoel Karskens schijnt een boek geschreven te hebben over Jorge, de man heeft toch wel ergens tussen de 500 en 1.000 mensenlevens op zijn geweten te hebben. En we spreken nu niet over een wereldoorlog.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee Jorge, daarom: Tong make me happy.
Ik hoop dat die dood is.
Yup, een gestoorde psychopaat is het.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, nee, je hebt gelijk idd... ik bedoel Karskens schijnt een boek geschreven te hebben over Jorge, de man heeft toch wel ergens tussen de 500 en 1.000 mensenlevens op zijn geweten te hebben. En we spreken nu niet over een wereldoorlog.
Ja, net iets meer dan een onwetende fellowtraveller iig.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Yup, een gestoorde psychopaat is het.
Ivo Niehe toch?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Jeroen Krabbe zo zal blijken was de beste vrind van Jorge Z.
Die loopt hier nog rond hoor, in het dorp.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Of Viola van Emmenes, Koos Alberts, Brammetje biesterveld
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 20 november 2014 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Mooi, die kunnen we dan als zeer waarschijnlijk niet overleden markeren.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die loopt hier nog rond hoor, in het dorp.
Ja, vink die maar af.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Mooi, die kunnen we dan als zeer waarschijnlijk niet overleden markeren.
Wut?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die loopt hier nog rond hoor, in het dorp.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |