SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Bord voor jouw kop ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:07 schreef zarGon het volgende:
En omdat je zoveel van eten houdt; Bordish. Met 'bord' en 'dish', snap je. Haha. Ha. Met je hoofd.
Nooo. Had je wel geslapen dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
Over drie uurtjes moet ik weer op. Ik haat mijn leven.
Borterline als ze raar doetquote:Op donderdag 20 november 2014 01:10 schreef zarGon het volgende:
Oeh, je kunt je eigen gerechten leuke namen geven.
Bortellini voor je pasta. Borteschetta voor je ciabatta met beleg. Börtek voor je eigen börek, jwz. Keuzes te over.
Hahahaha herkenbaar. Want ik haat jouw leven ookquote:Op donderdag 20 november 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."quote:Op donderdag 20 november 2014 01:13 schreef Julis het volgende:
De mannen zijn de bitches in deze reeks.
wow zo hard zomaar uit het niets omgquote:Op donderdag 20 november 2014 01:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahaha herkenbaar. Want ik haat jouw leven ook
Jij bent Butters. Ik ben jouw bottom bitch.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:13 schreef Julis het volgende:
De mannen zijn de bitches in deze reeks.
That's fucked op, B. Succes straks met de struggle.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
That's what she saidquote:Op donderdag 20 november 2014 01:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
wow zo hard zomaar uit het niets omg
Naast jou ben ik dun, jij bent net sumoworstelaar haha snap je met je ogen die op chinees lijken enzo hahahaquote:Op donderdag 20 november 2014 01:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
julis deze papzak pest mij sla haar kapot
Nee nee. Che_ staat voor de volgende dingen:quote:
Ik ga stuk.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee nee. Che_ staat voor de volgende dingen:
Che_eseburger
Che_esecake
Che_esesteak
Che che che che che che che che gustavo lima e voc
che guevara vergetenquote:Op donderdag 20 november 2014 01:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Che_eseburger
Che_esecake
Che_esesteak
Bedoel je Chie? van chie alait?quote:Op donderdag 20 november 2014 01:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sarcasme?
[..]
Che is ook een Koerdisch woord
Wanne toeval jongequote:Op donderdag 20 november 2014 01:20 schreef Bortecinem het volgende:
Er was een Koerd op een ander forum die ook Che heette, die zei toen ook dat het niet voor Che Geuvara stond. Dus dacht maybe iets Koerdisch of zo.
Anticlimax...quote:Op donderdag 20 november 2014 01:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Che_eseburger
Che_esecake
Che_esesteak
Neequote:Op donderdag 20 november 2014 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoel je Chie? van chie alait?
Xalke, vertel dan gewoonquote:
Che is dan iets Badinani of niet?quote:Op donderdag 20 november 2014 01:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, verkeerde woord. Dan eerder 'chehan' of 'kaam'
Interpreteer ik dat goed? Hij wilde de Franse nationaliteit, zodat hij zijn Nederlandse kon opzeggen en zodoende (blijkbaar) geen studieschuld meer hoefde te betalen?!!?1!?!??!1quote:De geschiedenis van DUO Bier
In 2014 kwam Julius Tekstra midden in de Sahara op het idee om bierbrouwer te worden, omdat hij erg veel zin in een biertje had gekregen. Even daarvoor was hij gedeserteerd uit het vreemdelingenlegioen, dat in Mali was gestationeerd. Hij was toegetreden tot het Légion étrangère omdat men van het volgende principe uitgaat; wie voor vijf jaar tekent, wordt na drie jaar beloond met een nieuwe Franse identiteit. Zodoende zou hij in één klap van zijn studieschuld af zijn, maar net als bij al zijn vorige opleidingen besloot hij voortijdig te stoppen. Via Algerije, Marokko, Spanje, Frankrijk en België kwam hij terug in zijn geboortestad. Hier ontmoette hij in een verlaten bar zijn huidige compagnon Keimpe Huging.
Mja, 100.000 betaal je niet zomaar af.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:43 schreef zarGon het volgende:
Okay, WTF...
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=141440.
100.000 euro aan studieschuld..
Bedenk je een bier, inclusief website: http://www.duobier.nl/.
En dan lees je dat ze graag een donatie willen.
EN DIT:
[..]
Interpreteer ik dat goed? Hij wilde de Franse nationaliteit, zodat hij zijn Nederlandse kon opzeggen en zodoende (blijkbaar) geen studieschuld meer hoefde te betalen?!!?1!?!??!1
En om nog maar te zwijgen over het grappig doen over keer op keer voortijdig stoppen.
Godverdomme zeg.
Je moet echt hard je best doen om zo'n schuld op te bouwen.quote:Op donderdag 20 november 2014 03:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mja, 100.000 betaal je niet zomaar af.
http://www.at5.nl/artikel(...)r-waardeloze-dummy-squote:Een electronicaketen is zeven keer slachtoffer geworden van een oplichtingstruc. De oplichter gaat steeds op dezelfde manier te werk. Hij koopt een iPad, wisselt deze ergens om met een dummy en brengt de tablet weer terug naar de winkel.
![]()
Op camerabeelden is de dader goed te zien. Medewerkers hebben het vaak niet door, waadoor de oplichter al vaker met dezelfde truc heeft kunnen toeslaan. De man slaat meerdere keren toe, Op 1 juli slaat de man drie keer toe in Utrecht en Maarsen. Op 2 juli in 4x Amsterdam.
Ik had vanochtend met een botte scheermes geschorenquote:
Baardtrimmer + kappersmes (voor de contouren)!quote:Op donderdag 20 november 2014 07:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had vanochtend met een botte scheermes geschoren
Dat heb ik echt niet nodigquote:Op donderdag 20 november 2014 08:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Baardtrimmer + kappersmes (voor de contouren)!
Wat. Ik wou dat ik een koe in de wei was. Lekker hele dag chillings zetten.quote:
Ik wou dat ik een vogel was. Chill vliegen de hele dag, mensen/dieren trollen. #dielefentjequote:Op donderdag 20 november 2014 09:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat. Ik wou dat ik een koe in de wei was. Lekker hele dag chillings zetten.
En ik was het eens met stims post. Kom haten.
Ik wou dat ik een man was. Hele dag schijten en met mn pikkie spelen.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een vogel was. Chill vliegen de hele dag, mensen/dieren trollen. #dielefentje
Prachtigquote:Op donderdag 20 november 2014 10:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nu eentje met minder make-up
[ afbeelding ]
Mwah, ik geef haar een 7
Hoe bouw je überhaupt een studieschuld van 100.000 euro op in Nederland?quote:Op donderdag 20 november 2014 01:43 schreef zarGon het volgende:
Okay, WTF...
EN DIT:
[..]
Interpreteer ik dat goed? Hij wilde de Franse nationaliteit, zodat hij zijn Nederlandse kon opzeggen en zodoende (blijkbaar) geen studieschuld meer hoefde te betalen?!!?1!?!??!1
En om nog maar te zwijgen over het grappig doen over keer op keer voortijdig stoppen.
Godverdomme zeg.
DUO is heel gunstig met terugbetaling van schulden.quote:Op donderdag 20 november 2014 03:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mja, 100.000 betaal je niet zomaar af.
Je kan als uitwonende student maximaal ¤986,14 per maand ontvangen (basisbeurs, aanvullende beurs, lenen, collegegelkrediet). Als deze 30-jarige studenten dat een jaar of 11-12 hebben gedaan en geen diploma hebben, dan kan het aardig aantikken.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe bouw je überhaupt een studieschuld van 100.000 euro op in Nederland?
[..]
DUO is heel gunstig met terugbetaling van schulden.
Oei deserteren uit het Legioen. Dan zou ik maar nooit meer naar Frankrijk gaan.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:43 schreef zarGon het volgende:
Okay, WTF...
EN DIT:
[..]
Godverdomme zeg.
Ga terug naar je eigen topicquote:Op donderdag 20 november 2014 11:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Oei deserteren uit het Legioen. Dan zou ik maar nooit meer naar Frankrijk gaan.
vet moeilijk om bij jezelf te gebruikenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een kappersmes heb je altijd nodig!
Ik lees dat je 15 jaar lang moet betalen, daarna wordt het kwijtgescholden. 15 jaar lang, maand in maand uit 500 betalen... Niet weinigquote:Op donderdag 20 november 2014 10:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe bouw je überhaupt een studieschuld van 100.000 euro op in Nederland?
[..]
DUO is heel gunstig met terugbetaling van schulden.
Wow.. Ze is wel echt andersquote:Op donderdag 20 november 2014 10:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nu eentje met minder make-up
[ afbeelding ]
Mwah, ik geef haar een 7
je betaalt alleen 500 als je dat daadwerkelijk kan missen pmquote:Op donderdag 20 november 2014 12:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik lees dat je 15 jaar lang moet betalen, daarna wordt het kwijtgescholden. 15 jaar lang, maand in maand uit 500 betalen... Niet weinig
Ben ik de enige labiele die wegloopt wanneer mannen smalltalk doen?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:46 schreef Montelly het volgende:
Ik sta nu bij een viskraam, staat een hele mooie turkse meid lekkerbek te eten. Ik ga ff smalltalk doen met haar.
*En zwetend met trillende handjes door zijn actieve topics struinend ziet hij de dame in zijn ooghoek verdwijnen*quote:Op donderdag 20 november 2014 12:46 schreef Montelly het volgende:
Ik sta nu bij een viskraam, staat een hele mooie turkse meid lekkerbek te eten. Ik ga ff smalltalk doen met haar.
Je betaalt naar draagkracht, dus stel je verdient modaal (~33.000 per jaar) dan hoef je maar ¤160,- per maand te betalen. Uiteindelijk betaal je dan: ¤28.800,- terwijl jij meer dan ¤100.000,- (exclusief rente) hebt ontvangen. Tel uit je winstquote:Op donderdag 20 november 2014 12:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik lees dat je 15 jaar lang moet betalen, daarna wordt het kwijtgescholden. 15 jaar lang, maand in maand uit 500 betalen... Niet weinig
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Je betaalt naar draagkracht, dus stel je verdient modaal (~33.000 per jaar) dan hoef je maar ¤160,- per maand te betalen. Uiteindelijk betaal je dan: ¤28.800,- terwijl jij meer dan ¤100.000,- (exclusief rente) hebt ontvangen. Tel uit je winst
Waar haal je die 160 euro per maand vandaan? bron?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Je betaalt naar draagkracht, dus stel je verdient modaal (~33.000 per jaar) dan hoef je maar ¤160,- per maand te betalen. Uiteindelijk betaal je dan: ¤28.800,- terwijl jij meer dan ¤100.000,- (exclusief rente) hebt ontvangen. Tel uit je winst
Ik gooide een grap uit, ze moest grinniken.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben ik de enige labiele die wegloopt wanneer mannen smalltalk doen?
dat is gwn uit beleefdheidquote:Op donderdag 20 november 2014 13:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik gooide een grap uit, ze moest grinniken.
...hihihi
Dat is vaak beleefdheid.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
...hihihi
Lijkt meer op hinniken.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
...hihihi
Neen, helaas. Ze was echt mooi manquote:Op donderdag 20 november 2014 13:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is vaak beleefdheid.
Ik haat dat wnnr mannen dat doen.
Heb je haar nmr?
Sowieso vrouwen zonder (of weinig) make-upquote:
Thx zargon, doet me ook een deugd dat je het allemaal nauwlettend volgt! Vergeet je ook niet op te slaan? Die imago heb je ook nml.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt meer op hinniken.
Dank je wel voor de live-updates in dit topic trouwens, vind het goed passen bij je stoere imago.
Heb je het niet gevraagd?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Neen, helaas. Ze was echt mooi manvolgende keer vraag ik wel of ze knoflooksaus bij dr vis wil.
De Utrechtse roeivereniging gaf me een 7 toen ik onopgemaakt langsfietste, dus ik leg me daarbij neer, want dat indruk krijg ik ook wel van andere mensenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mathemaat wat geef jij jezelf?
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De Utrechtse roeivereniging gaf me een 7 toen ik onopgemaakt langsfietste, dus ik leg me daarbij neer, want dat indruk krijg ik ook wel van andere mensen
Wat geef jij jezelf?
Wat geef jij jezelf dan Motelly?quote:
Mooi dat je het niet tegenspreekt.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Thx zargon, doet me ook een deugd dat je het allemaal nauwlettend volgt! Vergeet je ook niet op te slaan? Die imago heb je ook nml.
Met die krullen van jou ben je minimaal een 8.quote:
Vrouwen van jouw leeftijd moeten het ook hebben van hun sterke persoonlijkheid en minder van hun uiterlijk. Vrouwen met sterke persoonlijkheidquote:
Jij bent een van de weinigen die mij niet heeft gezien.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Vrouwen van jouw leeftijd moeten het ook hebben van hun sterke persoonlijkheid en minder van hun uiterlijk. Vrouwen met sterke persoonlijkheid
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Met die krullen van jou ben je minimaal een 8.
http://www.ib-groep.nl/st(...)aar=2014&periode=1#/quote:Op donderdag 20 november 2014 13:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Waar haal je die 160 euro per maand vandaan? bron?
Sowieso, krullenquote:Op donderdag 20 november 2014 13:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Met die krullen van jou ben je minimaal een 8.
Als iemand voor mn eten betaalt kom ik.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:59 schreef zarGon het volgende:
Hoeveel man is aanwezig op de meet overmorgen? TheMagnificent?
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als iemand voor mn eten betaalt kom ik.
Lokquote.quote:
Ik zei ook niet dat jij een sterke persoonlijkheid hebtquote:Op donderdag 20 november 2014 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinigen die mij niet heeft gezien.
Ik ben 31. Heb nog geen echte rimpels. Heb een beetje vet op mijn gezicht, altijd goed.
Daarnaast: ik heb geen sterke persoonlijkheid man. Wat lul je
Dus je noemt me gewoon lelijk?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat jij een sterke persoonlijkheid hebt
En oud, volgens mij.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus je noemt me gewoon lelijk?
Ik moet je gezien hebben om dat te kunnen zeggen, of niet?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus je noemt me gewoon lelijk?
It's ok. Ik omhels dat wel. Heb t geaccepteerd. Alleen de mannen van mn leeftijd nietquote:
Gewoon blijven oefenen!quote:Op donderdag 20 november 2014 12:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
vet moeilijk om bij jezelf te gebruiken
Zargon, pwf, Julis, Unlabeled, TM en ik.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:59 schreef zarGon het volgende:
Hoeveel man is aanwezig op de meet overmorgen? TheMagnificent?
Hey Montelly.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
It's ok. Ik omhels dat wel. Heb t geaccepteerd. Alleen de mannen van mn leeftijd niet
Forever alone.
Yolo.
Leuken groep, komt MT ook?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zargon, pwf, Julis, Unlabeled, TM en ik.
Denk ik.
Jonger is niets. Kennen je waarde niet, nemen je voor lief.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hey Montelly.
En mannen van andere leeftijden dan? Jonger of ouder.
Haha. Jammer dat je niet komt Jan. Kon je zo nu en dan een droge opmerking laten vallen onder 't genot van een glaasje wijn. Ja togquote:Op donderdag 20 november 2014 12:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
*En zwetend met trillende handjes door zijn actieve topics struinend ziet hij de dame in zijn ooghoek verdwijnen*
Drink jij alcohol, ja?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:18 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Haha. Jammer dat je niet komt Jan. Kon je zo nu en dan een droge opmerking laten vallen onder 't genot van een glaasje wijn. Ja tog
Ho ho, generaliseer nietquote:Op donderdag 20 november 2014 14:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jonger is niets. Kennen je waarde niet, nemen je voor lief.
Niet gevraagd omdat ik weet dat ie het veel te druk heeft.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:40 schreef zarGon het volgende:
Heeft Turquaz gereageerd op de uitnodiging? (Mits hij is uitgenodigd...)
Je gooide je haring op de grond en ging erop stampen?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
...hihihi
Oude venten kunnen minstens net zo kinderachtig als een 20 jarige zijnquote:Op donderdag 20 november 2014 15:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh pls. Ik neem wel n oude vent van 39 ofzo.
Die wil ook snel kindjes
Mathemaat is vaagquote:Op donderdag 20 november 2014 15:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oude venten kunnen minstens net zo kinderachtig als een 20 jarige zijn
Kijk maar naar Mathemaat
joke, je weet toch.
Doe!quote:Op donderdag 20 november 2014 15:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wellicht dat ik Turq kan overhalen als jij belooft dat je komt.
Helaas, zit komend weekend in Bruggequote:Op donderdag 20 november 2014 15:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wellicht dat ik Turq kan overhalen als jij belooft dat je komt.
+Raki+Billen van weissman + billen van zG = diamond trioquote:Op donderdag 20 november 2014 15:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe!
xmini/turq/pwf... gouden trio!.
O hartje ne lan? Evlimisin?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Helaas, zit komend weekend in Brugge![]()
Kom wel zaterdagavond terug, maar weet niet hoe laat..
[..]
+Raki+Billen van weissman + billen van zG = diamond trio
Had vandaag wel weer een situation met traingurl.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:49 schreef zarGon het volgende:
Dima, als je dit leest: heb je een verhaaltje over een chick? Op de manier zoals jij het altijd zo leuk schrijft...
vertel dan a stofferenblikquote:Op donderdag 20 november 2014 16:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Had vandaag wel weer een situation met traingurl.
Kwestie van prioriteiten stellen...quote:Op donderdag 20 november 2014 15:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Helaas, zit komend weekend in Brugge![]()
Kom wel zaterdagavond terug, maar weet niet hoe laat..
[..]
+Raki+Billen van weissman + billen van zG = diamond trio
Gelegenheidsdrinker ja!quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 15:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Na een twee glaasje(s) wijn kan je haar al oprapen.
Lets be cops is wel loik.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
Nu we're the Millers..
Zeg eens leuke films die ik next kan kijken.
Stretch is wel loik.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
Nu we're the Millers..
Guardians of the Galaxy gezien vandaan. Grappige filmquote:Op donderdag 20 november 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
Nu we're the Millers..
Na twee glaasjes kan je de hulpverleners al inschakelen. Na drie glaasjes de lijkschouwer.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:07 schreef Unlabeled het volgende:
PWF moet sowieso komen! Die jonge heeft een speciale plek in mijn hart
[..]
Gelegenheidsdrinker ja!
[..]
[ afbeelding ]
Crip on fun Camp: Horse Adventures.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
Nu we're the Millers..
Je bent al 26..quote:Op donderdag 20 november 2014 16:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, gewoon met vriendin tok![]()
Wil pas op mijn 25e/26e trouwen.
Kan je gewoon met je chick daar slapen?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, gewoon met vriendin tok![]()
Wil pas op mijn 25e/26e trouwen.
Horse Adventures.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Crip on fun Camp: Horse Adventures.
Neighborsquote:Op donderdag 20 november 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
Nu we're the Millers..
quote:
Ja toch, als het mag van haar ouders.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan je gewoon met je chick daar slapen?
#roddels
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:40 schreef Crip het volgende:
Thnx voor de tips.
Ik ga stuk Meet the Millers is echt leuk.
Midnight Expressquote:Op donderdag 20 november 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
Nu we're the Millers..
Noem jij mij kinderachtig?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oude venten kunnen minstens net zo kinderachtig als een 20 jarige zijn
Kijk maar naar Mathemaat
joke, je weet toch.
Oh hhhhhhhhhhhhh. Ja We're is het. Sry hoor.quote:Op donderdag 20 november 2014 17:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke film is dat? Ik ken wel Meet the Fockers. En We're the Millers.
Wasda?quote:Op donderdag 20 november 2014 17:48 schreef Stimorol- het volgende:
Oke mensen. Ik ga zo aan de slag met mijn rekband
quote:Op donderdag 20 november 2014 17:48 schreef Stimorol- het volgende:
Oke mensen. Ik ga zo aan de slag met mijn rekband
Jij bent ook hot Crip!quote:
Ik denk dat ik groepslessen ga doen als ik ven verhuisd.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:05 schreef Montelly het volgende:
[..]hou op hoor, ga gewoon fitnessen.
quote:Op donderdag 20 november 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik groepslessen ga doen als ik ven verhuisd.
Nee. Ik wil paaldansen.quote:
daar ben je te oud voor.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik wil paaldansen.
No joke
Nee.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
daar ben je te oud voor.
damn die move op 0:39!![]()
Jij weet niet wat ik benquote:Op donderdag 20 november 2014 18:20 schreef Montelly het volgende:
je bent toch geen jong wulps poppetje meer?
ok ok.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik ben
Daarnaast wil ik gewoon mijn spieren sterk maken op een leuke manier.
add me in een whatsapp groepsgesprek ofzo!quote:
Nee!quote:Op donderdag 20 november 2014 18:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
add me in een whatsapp groepsgesprek ofzo!
No offense but the rape train is cumming.quote:
None taken, maar normaal zeggen vrouwen dat tegen mij.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
No offense but the rape train is cumming.
Welke normale vrouw zegt dat *kuch* niemand *kuch*.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
None taken, maar normaal zeggen vrouwen dat tegen mij.
Altijd wanneer ik er bij ben! Sylvestertje moet nog aan mannen billen zitten,quote:
Gezellig! Neem jij de Cola mee, neem ik de mentos mee.quote:
Niemand is erger dan mij (ik).quote:
Is er een groepsgesprek dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 18:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
add me in een whatsapp groepsgesprek ofzo!
Net als die Turkse chimeids uit GTSTquote:Op donderdag 20 november 2014 18:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik wil paaldansen.
No joke
Dit is een sneer he he. Mij schuldig laten voelen.quote:
Begin er één,quote:Op donderdag 20 november 2014 18:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is er een groepsgesprek dan?
Nee nerd, ik wil sporten. Maar gezien mijn vermogen om iets interessant te vinden erg beperkt is denk ik na en na.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is een sneer he he. Mij schuldig laten voelen.
Momenteel niks en als ik sport is het fitness. Meestal cardio en krachttraining op de apparaten die ik snap.
Als je zaterdag komt, dan beloof ik dat ik een jaartje wegblijf uit dit topic. Een jaar geen foute/slechte humor van sylvesterrr! Dit is je kans!quote:
Grootste sport wanneer ik ga fitnessen is het vinden van nieuwe muziek. Cardio zonder leuke muziek is echt niet uit te houden.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee nerd, ik wil sporten. Maar gezien mijn vermogen om iets interessant te vinden erg beperkt is denk ik na en na.
Ja wat jij nu zegt deed ik altijd, maar dan kwam ik daar en na 20 min verveelde ik me.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Grootste sport wanneer ik ga fitnessen is het vinden van nieuwe muziek. Cardio zonder leuke muziek is echt niet uit te houden.
Buitenkansje dit ja! Even over nadenken.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je zaterdag komt, dan beloof ik dat ik een jaartje wegblijf uit dit topic. Een jaar geen foute/slechte humor van sylvesterrr! Dit is je kans!
Fietsen naar werk in winter met kou en regen is echt gaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Uffff Ik ga wel yoga doen ofzo. Of hardlopen. Of gewoon eens minder lui doen en fietsen naar werk.
Ik wil gewoon een sterkere en lenigere lichaam. Je hebt gelijk. En hardlopen. En klaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Fietsen naar werk in winter met kou en regen is echt gaar.
Doe maar yoga.
Liedjes uit Rocky:quote:Op donderdag 20 november 2014 18:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Grootste sport wanneer ik ga fitnessen is het vinden van nieuwe muziek. Cardio zonder leuke muziek is echt niet uit te houden.
Go for ittttquote:Op donderdag 20 november 2014 19:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een sterkere en lenigere lichaam. Je hebt gelijk. En hardlopen. En klaar.
GRATIESSSS ook nog
#tata #zuhurtAga #Sylvesterrrwilnietbetalenvoormij
Ga bakken jijquote:Op donderdag 20 november 2014 19:06 schreef mrstylo het volgende:
moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Laat het svp uiterlijk morgenmiddag om 12:00u weten. Dan weet ik of ik jullie nog een dagje kan lastigvallen met mijn humor.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Buitenkansje dit ja! Even over nadenken.
Syl. Seriously.
My self image is erg wankel. Yani: vandaag kut, morgen een nymfo.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Go for itttt
Maak foto's van jezelf in de lelijkste posities, teken een dikke stimo op je krijtmuur, hoe lelijker je self-image, des de groter de motivatie.
Heb vandaag springvorm gekocht. Was maar 2,70 euroquote:
Waar? Hoeveel cm? Klinkt wel heel goedkoop.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb vandaag springvorm gekocht. Was maar 2,70 euro
Genoeg gedaan vandaag. Morgen stap twee.
Staat te koelen. Waarom denk je dat ik nu pas post?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
He jij zou vandaag die choco cheesecake maken
Hemaquote:
24 cm (dat is wat jij zeiquote:Hoeveel cm?
Schrok ook aan de kassaquote:Klinkt wel heel goedkoop.
Vandaag 20% korting dacht ik. Watn zo cheap zijn ze niet daar.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hema
[..]
24 cm (dat is wat jij zei)
[..]
Schrok ook aan de kassa
Ik blijf hier, dus jij ook.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat het svp uiterlijk morgenmiddag om 12:00u weten. Dan weet ik of ik jullie nog een dagje kan lastigvallen met mijn humor.
Oohkee dacht maybe vlooienmarkt ofzeuuquote:Op donderdag 20 november 2014 19:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hema
[..]
24 cm (dat is wat jij zei)
[..]
Schrok ook aan de kassa
25 zie ikquote:Op donderdag 20 november 2014 19:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vandaag 20% korting dacht ik. Watn zo cheap zijn ze niet daar.
Niet mijn stylequote:Op donderdag 20 november 2014 19:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oohkee dacht maybe vlooienmarkt ofzeuu
Ik weet wel een manier om je te lokken? Wil je een kitchenaid als vervroegd verjaardagscadeau?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik blijf hier, dus jij ook.
Zometeen pannenkoeken maken. Gisteren kon niet want geen ei. Blini's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 19:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet wel een manier om je te lokken? Wil je een kitchenaid als vervroegd verjaardagscadeau?Geef je aid aan haar in de kitchen van het restaurant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Jij bent ook niet de jongste.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:20 schreef Montelly het volgende:
je bent toch geen jong wulps poppetje meer?
Askim, iyimisin? Je komt wat labiel over vandaag.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:36 schreef zarGon het volgende:
VAN DIE HNGG DIE DE NEUS VAN DE AUTO ER NIET INGOOIEN (OP EEN NETTE MANIER) ZODAT ZE SNELLER WORDEN TOEGELATEN OP DE WEG, MAAR ALS EEN HNGG BRAAF BLIJVEN WACHTEN TOTDAT ER IEMAND ANDERS LIEF GENOEG IS OM DAT TE DOEN.
[ afbeelding ]
GROOTSTE KANS OP SUCCES IS WANNEER HET LICHT NET GROEN WORDT, ODMAT MEN RUSTIG OPTREKT... ANDERS MAG JE GAAN WACHTEN TOT DE VOLGENDE KEER GROEN OMDAT DIE TRAGE VOOR JE WEL DURFT WANNEER HET LICHT OP ROOD STAAT EN IEDEREEN DUS STILSTAAT..
Hier begrijp ik je nietquote:Op donderdag 20 november 2014 19:36 schreef zarGon het volgende:
VAN DIE HNGG DIE DE NEUS VAN DE AUTO ER NIET INGOOIEN (OP EEN NETTE MANIER) ZODAT ZE SNELLER WORDEN TOEGELATEN OP DE WEG, MAAR ALS EEN HNGG BRAAF BLIJVEN WACHTEN TOTDAT ER IEMAND ANDERS LIEF GENOEG IS OM DAT TE DOEN.
[ afbeelding ]
GROOTSTE KANS OP SUCCES IS WANNEER HET LICHT NET GROEN WORDT, ODMAT MEN RUSTIG OPTREKT... ANDERS MAG JE GAAN WACHTEN TOT DE VOLGENDE KEER GROEN OMDAT DIE TRAGE VOOR JE WEL DURFT WANNEER HET LICHT OP ROOD STAAT EN IEDEREEN DUS STILSTAAT..
IK BEN NOG NIEUW IN HET VERKEER.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:36 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je voor dat de lichten voor rechtdoor op rood staan. Jij wil graag invoegen, maar moet wachten totdat je voorrang krijgt. Je ziet dat de auto aan je linkerkant niet rechtsaf wil slaan (richtingaanwijzer niet in gebruik), dus je weet dat je niemand blokkeert die rechtsaf wil afslaan als je over de haaientanden gaat/staat.quote:
Er zit een instructeur/instructrice naast je. Bovendien is er in je dorpje geen noemenswaardig verkeer.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:38 schreef Landysh het volgende:
Maak me niet bang moet binnenkort lessen.
En jaaa syl ik kom als jij een kitchenaid koopt. Duuuuh
Dus mensen proberen je al jaren over te halen om je rijbewijs te halen (zoiets kan ik me herinneren), en dít is de uiteindelijke reden voor jou om het te doen?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:43 schreef Landysh het volgende:
Als ik dadelijk een auto heb ga ik in de grote pauze mijn eten daar eten, en in de vroege dienst dutjes houden. Nooit meer eten met die smakkende ezels,, sowieso +1 voor minder contact met de mensch, powernaps.
![]()
Ik wil autoooo.
Ja, like said, autorijden enzo trekt mij verder totaaaal niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dus mensen proberen je al jaren over te halen om je rijbewijs te halen (zoiets kan ik me herinneren), en dít is de uiteindelijke reden voor jou om het te doen?
Ik oordeel verder niet hoor.
Ik mis het snel even in de regen in de auto naar de supermarkt gaan. Ik moet telkens die klerefiets pakken nu. Of s'nachts even Mcdrive.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:55 schreef Landysh het volgende:
Syl, je rijdt meestal naar Venlo enzo, we blijven niet in dit dorpje.
[..]
Ja, like said, autorijden enzo trekt mij verder totaaaal niet.Maar ik ging vandaar eerder naar huis (was grote pauze ook), en ik zie best veel collega's naar hun auto's lopen om daar te eten en te slapen. Ik dacht OMG BRILJANT! Dat wil ik oook.
McDrive wel ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik mis het snel even in de regen in de auto naar de supermarkt gaan. Ik moet telkens die klerefiets pakken nu. Of s'nachts even Mcdrive.
Serieus? Slapen? Dat heb ik echt nog nooit iemand zien doen tijdens de pauze.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, like said, autorijden enzo trekt mij verder totaaaal niet.Maar ik ging vandaar eerder naar huis (was grote pauze ook), en ik zie best veel collega's naar hun auto's lopen om daar te eten en te slapen. Ik dacht OMG BRILJANT! Dat wil ik oook.
Lekkere Mcflurry.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
McDrive wel ja.
Supermarkt is hier maar 200m verderop, denk niet dat ik daar ooit een auto voor ga gebruiken.
Lekker.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
weet niet hoe die smaakt though.
Zonder bacon bestellen. Krijg je hem vers ook.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:01 schreef Deuce92 het volgende:
Ik dacht dat jij geen varkensvlees at, Borte.
Oh, derp.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lekker.
[..]
Zonder bacon bestellen. Krijg je hem vers ook.
Jaa, slapen. Als je 4 uur in de ochtend opstaat kun je om half 12 wel een powernap gebruiken, geloof me.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Serieus? Slapen? Dat heb ik echt nog nooit iemand zien doen tijdens de pauze.Zal wel aan het soort werk liggen dan.
En McDrive.
nee ga gwn cola light drinken, ben op dieet.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geld gevonden in een oude sok? In de spleet van je zitbank?
ff zonder grap, kom je of nietquote:Op donderdag 20 november 2014 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ga gwn cola light drinken, ben op dieet.
Oh ik kan wijven die zo praten niet uitstaaaan.quote:
nicequote:Op donderdag 20 november 2014 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lees mn post dan, a hoofd.
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
nice
wats veranderd dan
en neem je jan alsnog mee
flesdop
als je je straks alsnog terugtrekt...quote:
JA NU MOET IK OOK, WANT IEDEREEN IS DAAR #socialedrukquote:
Haar haarkleur tho... WIL IK OOKquote:Op donderdag 20 november 2014 20:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh ik kan wijven die zo praten niet uitstaaaan.
ok ik kom nietquote:Op donderdag 20 november 2014 20:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
als je je straks alsnog terugtrekt...
wejoo wahed boeler
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok ik kom niet
#bedreigingen alles
echt he. Ik zou komen als KB kwam, maar nu zij niet komt, hoef ik ook niet meerquote:Op donderdag 20 november 2014 20:18 schreef Deuce92 het volgende:
Echt zó wispelturig sommige mensen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |