Lekkere Mcflurry.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
McDrive wel ja.
Supermarkt is hier maar 200m verderop, denk niet dat ik daar ooit een auto voor ga gebruiken.
Lekker.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
weet niet hoe die smaakt though.
Zonder bacon bestellen. Krijg je hem vers ook.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:01 schreef Deuce92 het volgende:
Ik dacht dat jij geen varkensvlees at, Borte.
Oh, derp.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lekker.
[..]
Zonder bacon bestellen. Krijg je hem vers ook.
Jaa, slapen. Als je 4 uur in de ochtend opstaat kun je om half 12 wel een powernap gebruiken, geloof me.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Serieus? Slapen? Dat heb ik echt nog nooit iemand zien doen tijdens de pauze.Zal wel aan het soort werk liggen dan.
En McDrive.
nee ga gwn cola light drinken, ben op dieet.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geld gevonden in een oude sok? In de spleet van je zitbank?
ff zonder grap, kom je of nietquote:Op donderdag 20 november 2014 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ga gwn cola light drinken, ben op dieet.
Oh ik kan wijven die zo praten niet uitstaaaan.quote:
nicequote:Op donderdag 20 november 2014 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lees mn post dan, a hoofd.
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
nice
wats veranderd dan
en neem je jan alsnog mee
flesdop
als je je straks alsnog terugtrekt...quote:
JA NU MOET IK OOK, WANT IEDEREEN IS DAAR #socialedrukquote:
Haar haarkleur tho... WIL IK OOKquote:Op donderdag 20 november 2014 20:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh ik kan wijven die zo praten niet uitstaaaan.
ok ik kom nietquote:Op donderdag 20 november 2014 20:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
als je je straks alsnog terugtrekt...
wejoo wahed boeler
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok ik kom niet
#bedreigingen alles
echt he. Ik zou komen als KB kwam, maar nu zij niet komt, hoef ik ook niet meerquote:Op donderdag 20 november 2014 20:18 schreef Deuce92 het volgende:
Echt zó wispelturig sommige mensen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |