Ja, like said, autorijden enzo trekt mij verder totaaaal niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dus mensen proberen je al jaren over te halen om je rijbewijs te halen (zoiets kan ik me herinneren), en dít is de uiteindelijke reden voor jou om het te doen?
Ik oordeel verder niet hoor.
Ik mis het snel even in de regen in de auto naar de supermarkt gaan. Ik moet telkens die klerefiets pakken nu. Of s'nachts even Mcdrive.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:55 schreef Landysh het volgende:
Syl, je rijdt meestal naar Venlo enzo, we blijven niet in dit dorpje.
[..]
Ja, like said, autorijden enzo trekt mij verder totaaaal niet.Maar ik ging vandaar eerder naar huis (was grote pauze ook), en ik zie best veel collega's naar hun auto's lopen om daar te eten en te slapen. Ik dacht OMG BRILJANT! Dat wil ik oook.
McDrive wel ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik mis het snel even in de regen in de auto naar de supermarkt gaan. Ik moet telkens die klerefiets pakken nu. Of s'nachts even Mcdrive.
Serieus? Slapen? Dat heb ik echt nog nooit iemand zien doen tijdens de pauze.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, like said, autorijden enzo trekt mij verder totaaaal niet.Maar ik ging vandaar eerder naar huis (was grote pauze ook), en ik zie best veel collega's naar hun auto's lopen om daar te eten en te slapen. Ik dacht OMG BRILJANT! Dat wil ik oook.
Lekkere Mcflurry.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
McDrive wel ja.
Supermarkt is hier maar 200m verderop, denk niet dat ik daar ooit een auto voor ga gebruiken.
Lekker.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
weet niet hoe die smaakt though.
Zonder bacon bestellen. Krijg je hem vers ook.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:01 schreef Deuce92 het volgende:
Ik dacht dat jij geen varkensvlees at, Borte.
Oh, derp.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lekker.
[..]
Zonder bacon bestellen. Krijg je hem vers ook.
Jaa, slapen. Als je 4 uur in de ochtend opstaat kun je om half 12 wel een powernap gebruiken, geloof me.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Serieus? Slapen? Dat heb ik echt nog nooit iemand zien doen tijdens de pauze.Zal wel aan het soort werk liggen dan.
En McDrive.
nee ga gwn cola light drinken, ben op dieet.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geld gevonden in een oude sok? In de spleet van je zitbank?
ff zonder grap, kom je of nietquote:Op donderdag 20 november 2014 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ga gwn cola light drinken, ben op dieet.
Oh ik kan wijven die zo praten niet uitstaaaan.quote:
nicequote:Op donderdag 20 november 2014 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lees mn post dan, a hoofd.
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
nice
wats veranderd dan
en neem je jan alsnog mee
flesdop
als je je straks alsnog terugtrekt...quote:
JA NU MOET IK OOK, WANT IEDEREEN IS DAAR #socialedrukquote:
Haar haarkleur tho... WIL IK OOKquote:Op donderdag 20 november 2014 20:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh ik kan wijven die zo praten niet uitstaaaan.
ok ik kom nietquote:Op donderdag 20 november 2014 20:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
als je je straks alsnog terugtrekt...
wejoo wahed boeler
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok ik kom niet
#bedreigingen alles
echt he. Ik zou komen als KB kwam, maar nu zij niet komt, hoef ik ook niet meerquote:Op donderdag 20 november 2014 20:18 schreef Deuce92 het volgende:
Echt zó wispelturig sommige mensen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |