Prachtigquote:Op donderdag 20 november 2014 10:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nu eentje met minder make-up
[ afbeelding ]
Mwah, ik geef haar een 7
Hoe bouw je überhaupt een studieschuld van 100.000 euro op in Nederland?quote:Op donderdag 20 november 2014 01:43 schreef zarGon het volgende:
Okay, WTF...
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=141440.
100.000 euro aan studieschuld..
Bedenk je een bier, inclusief website: http://www.duobier.nl/.
En dan lees je dat ze graag een donatie willen.
EN DIT:
[..]
Interpreteer ik dat goed? Hij wilde de Franse nationaliteit, zodat hij zijn Nederlandse kon opzeggen en zodoende (blijkbaar) geen studieschuld meer hoefde te betalen?!!?1!?!??!1
En om nog maar te zwijgen over het grappig doen over keer op keer voortijdig stoppen.
Godverdomme zeg.
DUO is heel gunstig met terugbetaling van schulden.quote:Op donderdag 20 november 2014 03:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mja, 100.000 betaal je niet zomaar af.
Je kan als uitwonende student maximaal ¤986,14 per maand ontvangen (basisbeurs, aanvullende beurs, lenen, collegegelkrediet). Als deze 30-jarige studenten dat een jaar of 11-12 hebben gedaan en geen diploma hebben, dan kan het aardig aantikken.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe bouw je überhaupt een studieschuld van 100.000 euro op in Nederland?
[..]
DUO is heel gunstig met terugbetaling van schulden.
Oei deserteren uit het Legioen. Dan zou ik maar nooit meer naar Frankrijk gaan.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:43 schreef zarGon het volgende:
Okay, WTF...
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=141440.
100.000 euro aan studieschuld..
Bedenk je een bier, inclusief website: http://www.duobier.nl/.
En dan lees je dat ze graag een donatie willen.
EN DIT:
[..]
Interpreteer ik dat goed? Hij wilde de Franse nationaliteit, zodat hij zijn Nederlandse kon opzeggen en zodoende (blijkbaar) geen studieschuld meer hoefde te betalen?!!?1!?!??!1
En om nog maar te zwijgen over het grappig doen over keer op keer voortijdig stoppen.
Godverdomme zeg.
Ga terug naar je eigen topicquote:Op donderdag 20 november 2014 11:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Oei deserteren uit het Legioen. Dan zou ik maar nooit meer naar Frankrijk gaan.
vet moeilijk om bij jezelf te gebruikenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een kappersmes heb je altijd nodig!
Ik lees dat je 15 jaar lang moet betalen, daarna wordt het kwijtgescholden. 15 jaar lang, maand in maand uit 500 betalen... Niet weinigquote:Op donderdag 20 november 2014 10:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe bouw je überhaupt een studieschuld van 100.000 euro op in Nederland?
[..]
DUO is heel gunstig met terugbetaling van schulden.
Wow.. Ze is wel echt andersquote:Op donderdag 20 november 2014 10:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nu eentje met minder make-up
[ afbeelding ]
Mwah, ik geef haar een 7
je betaalt alleen 500 als je dat daadwerkelijk kan missen pmquote:Op donderdag 20 november 2014 12:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik lees dat je 15 jaar lang moet betalen, daarna wordt het kwijtgescholden. 15 jaar lang, maand in maand uit 500 betalen... Niet weinig
Ben ik de enige labiele die wegloopt wanneer mannen smalltalk doen?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:46 schreef Montelly het volgende:
Ik sta nu bij een viskraam, staat een hele mooie turkse meid lekkerbek te eten. Ik ga ff smalltalk doen met haar.
*En zwetend met trillende handjes door zijn actieve topics struinend ziet hij de dame in zijn ooghoek verdwijnen*quote:Op donderdag 20 november 2014 12:46 schreef Montelly het volgende:
Ik sta nu bij een viskraam, staat een hele mooie turkse meid lekkerbek te eten. Ik ga ff smalltalk doen met haar.
Je betaalt naar draagkracht, dus stel je verdient modaal (~33.000 per jaar) dan hoef je maar ¤160,- per maand te betalen. Uiteindelijk betaal je dan: ¤28.800,- terwijl jij meer dan ¤100.000,- (exclusief rente) hebt ontvangen. Tel uit je winstquote:Op donderdag 20 november 2014 12:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik lees dat je 15 jaar lang moet betalen, daarna wordt het kwijtgescholden. 15 jaar lang, maand in maand uit 500 betalen... Niet weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |