SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Bord voor jouw kop ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:07 schreef zarGon het volgende:
En omdat je zoveel van eten houdt; Bordish. Met 'bord' en 'dish', snap je. Haha. Ha. Met je hoofd.
Nooo. Had je wel geslapen dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
Over drie uurtjes moet ik weer op. Ik haat mijn leven.
Borterline als ze raar doetquote:Op donderdag 20 november 2014 01:10 schreef zarGon het volgende:
Oeh, je kunt je eigen gerechten leuke namen geven.
Bortellini voor je pasta. Borteschetta voor je ciabatta met beleg. Börtek voor je eigen börek, jwz. Keuzes te over.
Hahahaha herkenbaar. Want ik haat jouw leven ookquote:Op donderdag 20 november 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."quote:Op donderdag 20 november 2014 01:13 schreef Julis het volgende:
De mannen zijn de bitches in deze reeks.
wow zo hard zomaar uit het niets omgquote:Op donderdag 20 november 2014 01:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahaha herkenbaar. Want ik haat jouw leven ook
Jij bent Butters. Ik ben jouw bottom bitch.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:13 schreef Julis het volgende:
De mannen zijn de bitches in deze reeks.
That's fucked op, B. Succes straks met de struggle.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
That's what she saidquote:Op donderdag 20 november 2014 01:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
wow zo hard zomaar uit het niets omg
Naast jou ben ik dun, jij bent net sumoworstelaar haha snap je met je ogen die op chinees lijken enzo hahahaquote:Op donderdag 20 november 2014 01:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
julis deze papzak pest mij sla haar kapot
Nee nee. Che_ staat voor de volgende dingen:quote:
Ik ga stuk.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee nee. Che_ staat voor de volgende dingen:
Che_eseburger
Che_esecake
Che_esesteak
Che che che che che che che che gustavo lima e voc
che guevara vergetenquote:Op donderdag 20 november 2014 01:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Che_eseburger
Che_esecake
Che_esesteak
Bedoel je Chie? van chie alait?quote:Op donderdag 20 november 2014 01:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sarcasme?
[..]
Che is ook een Koerdisch woord
Wanne toeval jongequote:Op donderdag 20 november 2014 01:20 schreef Bortecinem het volgende:
Er was een Koerd op een ander forum die ook Che heette, die zei toen ook dat het niet voor Che Geuvara stond. Dus dacht maybe iets Koerdisch of zo.
Anticlimax...quote:Op donderdag 20 november 2014 01:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Che_eseburger
Che_esecake
Che_esesteak
Neequote:Op donderdag 20 november 2014 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoel je Chie? van chie alait?
Xalke, vertel dan gewoonquote:
Che is dan iets Badinani of niet?quote:Op donderdag 20 november 2014 01:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, verkeerde woord. Dan eerder 'chehan' of 'kaam'
Interpreteer ik dat goed? Hij wilde de Franse nationaliteit, zodat hij zijn Nederlandse kon opzeggen en zodoende (blijkbaar) geen studieschuld meer hoefde te betalen?!!?1!?!??!1quote:De geschiedenis van DUO Bier
In 2014 kwam Julius Tekstra midden in de Sahara op het idee om bierbrouwer te worden, omdat hij erg veel zin in een biertje had gekregen. Even daarvoor was hij gedeserteerd uit het vreemdelingenlegioen, dat in Mali was gestationeerd. Hij was toegetreden tot het Légion étrangčre omdat men van het volgende principe uitgaat; wie voor vijf jaar tekent, wordt na drie jaar beloond met een nieuwe Franse identiteit. Zodoende zou hij in één klap van zijn studieschuld af zijn, maar net als bij al zijn vorige opleidingen besloot hij voortijdig te stoppen. Via Algerije, Marokko, Spanje, Frankrijk en België kwam hij terug in zijn geboortestad. Hier ontmoette hij in een verlaten bar zijn huidige compagnon Keimpe Huging.
Mja, 100.000 betaal je niet zomaar af.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:43 schreef zarGon het volgende:
Okay, WTF...
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=141440.
100.000 euro aan studieschuld..
Bedenk je een bier, inclusief website: http://www.duobier.nl/.
En dan lees je dat ze graag een donatie willen.
EN DIT:
[..]
Interpreteer ik dat goed? Hij wilde de Franse nationaliteit, zodat hij zijn Nederlandse kon opzeggen en zodoende (blijkbaar) geen studieschuld meer hoefde te betalen?!!?1!?!??!1
En om nog maar te zwijgen over het grappig doen over keer op keer voortijdig stoppen.
Godverdomme zeg.
Je moet echt hard je best doen om zo'n schuld op te bouwen.quote:Op donderdag 20 november 2014 03:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mja, 100.000 betaal je niet zomaar af.
http://www.at5.nl/artikel(...)r-waardeloze-dummy-squote:Een electronicaketen is zeven keer slachtoffer geworden van een oplichtingstruc. De oplichter gaat steeds op dezelfde manier te werk. Hij koopt een iPad, wisselt deze ergens om met een dummy en brengt de tablet weer terug naar de winkel.
![]()
Op camerabeelden is de dader goed te zien. Medewerkers hebben het vaak niet door, waadoor de oplichter al vaker met dezelfde truc heeft kunnen toeslaan. De man slaat meerdere keren toe, Op 1 juli slaat de man drie keer toe in Utrecht en Maarsen. Op 2 juli in 4x Amsterdam.
Ik had vanochtend met een botte scheermes geschorenquote:
Baardtrimmer + kappersmes (voor de contouren)!quote:Op donderdag 20 november 2014 07:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had vanochtend met een botte scheermes geschoren
Dat heb ik echt niet nodigquote:Op donderdag 20 november 2014 08:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Baardtrimmer + kappersmes (voor de contouren)!
Wat. Ik wou dat ik een koe in de wei was. Lekker hele dag chillings zetten.quote:
Ik wou dat ik een vogel was. Chill vliegen de hele dag, mensen/dieren trollen. #dielefentjequote:Op donderdag 20 november 2014 09:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat. Ik wou dat ik een koe in de wei was. Lekker hele dag chillings zetten.
En ik was het eens met stims post. Kom haten.
Ik wou dat ik een man was. Hele dag schijten en met mn pikkie spelen.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een vogel was. Chill vliegen de hele dag, mensen/dieren trollen. #dielefentje
Prachtigquote:Op donderdag 20 november 2014 10:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nu eentje met minder make-up
[ afbeelding ]
Mwah, ik geef haar een 7
Hoe bouw je überhaupt een studieschuld van 100.000 euro op in Nederland?quote:Op donderdag 20 november 2014 01:43 schreef zarGon het volgende:
Okay, WTF...
EN DIT:
[..]
Interpreteer ik dat goed? Hij wilde de Franse nationaliteit, zodat hij zijn Nederlandse kon opzeggen en zodoende (blijkbaar) geen studieschuld meer hoefde te betalen?!!?1!?!??!1
En om nog maar te zwijgen over het grappig doen over keer op keer voortijdig stoppen.
Godverdomme zeg.
DUO is heel gunstig met terugbetaling van schulden.quote:Op donderdag 20 november 2014 03:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mja, 100.000 betaal je niet zomaar af.
Je kan als uitwonende student maximaal ¤986,14 per maand ontvangen (basisbeurs, aanvullende beurs, lenen, collegegelkrediet). Als deze 30-jarige studenten dat een jaar of 11-12 hebben gedaan en geen diploma hebben, dan kan het aardig aantikken.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe bouw je überhaupt een studieschuld van 100.000 euro op in Nederland?
[..]
DUO is heel gunstig met terugbetaling van schulden.
Oei deserteren uit het Legioen. Dan zou ik maar nooit meer naar Frankrijk gaan.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:43 schreef zarGon het volgende:
Okay, WTF...
EN DIT:
[..]
Godverdomme zeg.
Ga terug naar je eigen topicquote:Op donderdag 20 november 2014 11:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Oei deserteren uit het Legioen. Dan zou ik maar nooit meer naar Frankrijk gaan.
vet moeilijk om bij jezelf te gebruikenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een kappersmes heb je altijd nodig!
Ik lees dat je 15 jaar lang moet betalen, daarna wordt het kwijtgescholden. 15 jaar lang, maand in maand uit 500 betalen... Niet weinigquote:Op donderdag 20 november 2014 10:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe bouw je überhaupt een studieschuld van 100.000 euro op in Nederland?
[..]
DUO is heel gunstig met terugbetaling van schulden.
Wow.. Ze is wel echt andersquote:Op donderdag 20 november 2014 10:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nu eentje met minder make-up
[ afbeelding ]
Mwah, ik geef haar een 7
je betaalt alleen 500 als je dat daadwerkelijk kan missen pmquote:Op donderdag 20 november 2014 12:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik lees dat je 15 jaar lang moet betalen, daarna wordt het kwijtgescholden. 15 jaar lang, maand in maand uit 500 betalen... Niet weinig
Ben ik de enige labiele die wegloopt wanneer mannen smalltalk doen?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:46 schreef Montelly het volgende:
Ik sta nu bij een viskraam, staat een hele mooie turkse meid lekkerbek te eten. Ik ga ff smalltalk doen met haar.
*En zwetend met trillende handjes door zijn actieve topics struinend ziet hij de dame in zijn ooghoek verdwijnen*quote:Op donderdag 20 november 2014 12:46 schreef Montelly het volgende:
Ik sta nu bij een viskraam, staat een hele mooie turkse meid lekkerbek te eten. Ik ga ff smalltalk doen met haar.
Je betaalt naar draagkracht, dus stel je verdient modaal (~33.000 per jaar) dan hoef je maar ¤160,- per maand te betalen. Uiteindelijk betaal je dan: ¤28.800,- terwijl jij meer dan ¤100.000,- (exclusief rente) hebt ontvangen. Tel uit je winstquote:Op donderdag 20 november 2014 12:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik lees dat je 15 jaar lang moet betalen, daarna wordt het kwijtgescholden. 15 jaar lang, maand in maand uit 500 betalen... Niet weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |