Je moet echt hard je best doen om zo'n schuld op te bouwen.quote:Op donderdag 20 november 2014 03:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mja, 100.000 betaal je niet zomaar af.
http://www.at5.nl/artikel(...)r-waardeloze-dummy-squote:Een electronicaketen is zeven keer slachtoffer geworden van een oplichtingstruc. De oplichter gaat steeds op dezelfde manier te werk. Hij koopt een iPad, wisselt deze ergens om met een dummy en brengt de tablet weer terug naar de winkel.
![]()
Op camerabeelden is de dader goed te zien. Medewerkers hebben het vaak niet door, waadoor de oplichter al vaker met dezelfde truc heeft kunnen toeslaan. De man slaat meerdere keren toe, Op 1 juli slaat de man drie keer toe in Utrecht en Maarsen. Op 2 juli in 4x Amsterdam.
Ik had vanochtend met een botte scheermes geschorenquote:
Baardtrimmer + kappersmes (voor de contouren)!quote:Op donderdag 20 november 2014 07:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had vanochtend met een botte scheermes geschoren
Dat heb ik echt niet nodigquote:Op donderdag 20 november 2014 08:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Baardtrimmer + kappersmes (voor de contouren)!
Wat. Ik wou dat ik een koe in de wei was. Lekker hele dag chillings zetten.quote:
Ik wou dat ik een vogel was. Chill vliegen de hele dag, mensen/dieren trollen. #dielefentjequote:Op donderdag 20 november 2014 09:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat. Ik wou dat ik een koe in de wei was. Lekker hele dag chillings zetten.
En ik was het eens met stims post. Kom haten.
Ik wou dat ik een man was. Hele dag schijten en met mn pikkie spelen.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een vogel was. Chill vliegen de hele dag, mensen/dieren trollen. #dielefentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |