quote:Op donderdag 20 november 2014 00:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik geloof Zargon hier in. Waarom zou je anders kickbokslessen nemen? Je doet het gewoon om je agressie kwijt te kunnen. Neem je voortaan Ladysh en Stimo ook mee?
Ja, manquote:Op donderdag 20 november 2014 01:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verzonnen..
Net zoals die ene keer dat je een sexy vriendin van je die ik niet kende op me afstuurde... Volop aandacht voor mij, ze voerde me zelfs dronken... Tja, dan ben ik inderdaad niet zo scherp meer en zeg ik ja als je vraagt of ik een tattoo neem..
Was grappig en leuk, totdat ik de schade de volgende dag zag... Ben mentaal helemaal kapot, durf mijn shirt niet uit te trekken. Heb een dikke piemel met de woorden 'SLUT' op mijn rug staan..
En jij maar lachen, kreng.
Ik snap het niet. Wat pakken ze op?quote:Op donderdag 20 november 2014 01:01 schreef Che_ het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=1571119256444831
Pownews ha
Ik ook niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Wat pakken ze op?
Hij kwam vnv op pownews en strooide daar met briefjes van 5.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2014 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had het ook opgepakt.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij kwam vnv op pownews en strooide daar met briefjes van 5.
Hij is een mongol, maar die hollanders zijn ook zulke hypocrieten he
Bortelysh bekt niet lekker. Hmmmm. Bortelysh.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil dat jullie mij voortaan Bortelysh noemen zoals Kaabeee dat doet.
ga ga ga. Drie namen om 1 user aan te duiden. Gaat me niet lukken.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ohquote:Op donderdag 20 november 2014 01:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij kwam vnv op pownews en strooide daar met briefjes van 5.
Hij is een mongol, maar die hollanders zijn ook zulke hypocrieten he
Dronke hoerenquote:Op donderdag 20 november 2014 01:02 schreef zarGon het volgende:
[..].
Wat zou zelfs jij van de grond oppakken als je het tegenkwam?
Maar is zo cuteeeequote:Op donderdag 20 november 2014 01:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Bortelysh bekt niet lekker. Hmmmm. Bortelysh.
Bortelicious. Of afgekort Lan wanneer je met je andere account post.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb haar ingeschreven, wat denk je.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik geloof Zargon hier in. Waarom zou je anders kickbokslessen nemen?
quote:Op donderdag 20 november 2014 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bortelicious. Of afgekort Lan wanneer je met je andere account post.
quote:Op donderdag 20 november 2014 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bortelicious. Of afgekort Lan wanneer je met je andere account post.
21 maart in Arnhemquote:Op donderdag 20 november 2014 01:04 schreef Che_ het volgende:
Ik heb weer zin om naar een Koerdische feest te gaan na dat liedje. Lang niet geweest ook
Wat voor feest en wie komt er? Maar volgens mij zijn die feesten van nu helemaal niks meer ivm vroegerquote:
Newroz broer.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat voor feest en wie komt er? Maar volgens mij zijn die feesten van nu helemaal niks meer ivm vroeger
Ga meer Cheesecake eten dan.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 01:07 schreef zarGon het volgende:
En omdat je zoveel van eten houdt; Bordish. Met 'bord' en 'dish', snap je. Haha. Ha. Met je hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |