quote:Op donderdag 20 november 2014 12:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Je betaalt naar draagkracht, dus stel je verdient modaal (~33.000 per jaar) dan hoef je maar ¤160,- per maand te betalen. Uiteindelijk betaal je dan: ¤28.800,- terwijl jij meer dan ¤100.000,- (exclusief rente) hebt ontvangen. Tel uit je winst
Waar haal je die 160 euro per maand vandaan? bron?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Je betaalt naar draagkracht, dus stel je verdient modaal (~33.000 per jaar) dan hoef je maar ¤160,- per maand te betalen. Uiteindelijk betaal je dan: ¤28.800,- terwijl jij meer dan ¤100.000,- (exclusief rente) hebt ontvangen. Tel uit je winst
Ik gooide een grap uit, ze moest grinniken.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben ik de enige labiele die wegloopt wanneer mannen smalltalk doen?
dat is gwn uit beleefdheidquote:Op donderdag 20 november 2014 13:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik gooide een grap uit, ze moest grinniken.
...hihihi
Dat is vaak beleefdheid.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
...hihihi
Lijkt meer op hinniken.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
...hihihi
Neen, helaas. Ze was echt mooi manquote:Op donderdag 20 november 2014 13:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is vaak beleefdheid.
Ik haat dat wnnr mannen dat doen.
Heb je haar nmr?
Sowieso vrouwen zonder (of weinig) make-upquote:
Thx zargon, doet me ook een deugd dat je het allemaal nauwlettend volgt! Vergeet je ook niet op te slaan? Die imago heb je ook nml.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt meer op hinniken.
Dank je wel voor de live-updates in dit topic trouwens, vind het goed passen bij je stoere imago.
Heb je het niet gevraagd?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Neen, helaas. Ze was echt mooi manvolgende keer vraag ik wel of ze knoflooksaus bij dr vis wil.
De Utrechtse roeivereniging gaf me een 7 toen ik onopgemaakt langsfietste, dus ik leg me daarbij neer, want dat indruk krijg ik ook wel van andere mensenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mathemaat wat geef jij jezelf?
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De Utrechtse roeivereniging gaf me een 7 toen ik onopgemaakt langsfietste, dus ik leg me daarbij neer, want dat indruk krijg ik ook wel van andere mensen
Wat geef jij jezelf?
Wat geef jij jezelf dan Motelly?quote:
Mooi dat je het niet tegenspreekt.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Thx zargon, doet me ook een deugd dat je het allemaal nauwlettend volgt! Vergeet je ook niet op te slaan? Die imago heb je ook nml.
Met die krullen van jou ben je minimaal een 8.quote:
Vrouwen van jouw leeftijd moeten het ook hebben van hun sterke persoonlijkheid en minder van hun uiterlijk. Vrouwen met sterke persoonlijkheidquote:
Jij bent een van de weinigen die mij niet heeft gezien.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Vrouwen van jouw leeftijd moeten het ook hebben van hun sterke persoonlijkheid en minder van hun uiterlijk. Vrouwen met sterke persoonlijkheid
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Met die krullen van jou ben je minimaal een 8.
http://www.ib-groep.nl/st(...)aar=2014&periode=1#/quote:Op donderdag 20 november 2014 13:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Waar haal je die 160 euro per maand vandaan? bron?
Sowieso, krullenquote:Op donderdag 20 november 2014 13:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Met die krullen van jou ben je minimaal een 8.
Als iemand voor mn eten betaalt kom ik.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:59 schreef zarGon het volgende:
Hoeveel man is aanwezig op de meet overmorgen? TheMagnificent?
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als iemand voor mn eten betaalt kom ik.
Lokquote.quote:
Ik zei ook niet dat jij een sterke persoonlijkheid hebtquote:Op donderdag 20 november 2014 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinigen die mij niet heeft gezien.
Ik ben 31. Heb nog geen echte rimpels. Heb een beetje vet op mijn gezicht, altijd goed.
Daarnaast: ik heb geen sterke persoonlijkheid man. Wat lul je
Dus je noemt me gewoon lelijk?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat jij een sterke persoonlijkheid hebt
En oud, volgens mij.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus je noemt me gewoon lelijk?
Ik moet je gezien hebben om dat te kunnen zeggen, of niet?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus je noemt me gewoon lelijk?
It's ok. Ik omhels dat wel. Heb t geaccepteerd. Alleen de mannen van mn leeftijd nietquote:
Gewoon blijven oefenen!quote:Op donderdag 20 november 2014 12:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
vet moeilijk om bij jezelf te gebruiken
Zargon, pwf, Julis, Unlabeled, TM en ik.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:59 schreef zarGon het volgende:
Hoeveel man is aanwezig op de meet overmorgen? TheMagnificent?
Hey Montelly.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
It's ok. Ik omhels dat wel. Heb t geaccepteerd. Alleen de mannen van mn leeftijd niet
Forever alone.
Yolo.
Leuken groep, komt MT ook?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zargon, pwf, Julis, Unlabeled, TM en ik.
Denk ik.
Jonger is niets. Kennen je waarde niet, nemen je voor lief.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hey Montelly.
En mannen van andere leeftijden dan? Jonger of ouder.
Haha. Jammer dat je niet komt Jan. Kon je zo nu en dan een droge opmerking laten vallen onder 't genot van een glaasje wijn. Ja togquote:Op donderdag 20 november 2014 12:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
*En zwetend met trillende handjes door zijn actieve topics struinend ziet hij de dame in zijn ooghoek verdwijnen*
Drink jij alcohol, ja?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:18 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Haha. Jammer dat je niet komt Jan. Kon je zo nu en dan een droge opmerking laten vallen onder 't genot van een glaasje wijn. Ja tog
Ho ho, generaliseer nietquote:Op donderdag 20 november 2014 14:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jonger is niets. Kennen je waarde niet, nemen je voor lief.
Niet gevraagd omdat ik weet dat ie het veel te druk heeft.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:40 schreef zarGon het volgende:
Heeft Turquaz gereageerd op de uitnodiging? (Mits hij is uitgenodigd...)
Je gooide je haring op de grond en ging erop stampen?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
...hihihi
Oude venten kunnen minstens net zo kinderachtig als een 20 jarige zijnquote:Op donderdag 20 november 2014 15:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh pls. Ik neem wel n oude vent van 39 ofzo.
Die wil ook snel kindjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |