Net als die Turkse chimeids uit GTSTquote:Op donderdag 20 november 2014 18:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik wil paaldansen.
No joke
Dit is een sneer he he. Mij schuldig laten voelen.quote:
Begin er één,quote:Op donderdag 20 november 2014 18:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is er een groepsgesprek dan?
Nee nerd, ik wil sporten. Maar gezien mijn vermogen om iets interessant te vinden erg beperkt is denk ik na en na.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is een sneer he he. Mij schuldig laten voelen.
Momenteel niks en als ik sport is het fitness. Meestal cardio en krachttraining op de apparaten die ik snap.
Als je zaterdag komt, dan beloof ik dat ik een jaartje wegblijf uit dit topic. Een jaar geen foute/slechte humor van sylvesterrr! Dit is je kans!quote:
Grootste sport wanneer ik ga fitnessen is het vinden van nieuwe muziek. Cardio zonder leuke muziek is echt niet uit te houden.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee nerd, ik wil sporten. Maar gezien mijn vermogen om iets interessant te vinden erg beperkt is denk ik na en na.
Ja wat jij nu zegt deed ik altijd, maar dan kwam ik daar en na 20 min verveelde ik me.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Grootste sport wanneer ik ga fitnessen is het vinden van nieuwe muziek. Cardio zonder leuke muziek is echt niet uit te houden.
Buitenkansje dit ja! Even over nadenken.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je zaterdag komt, dan beloof ik dat ik een jaartje wegblijf uit dit topic. Een jaar geen foute/slechte humor van sylvesterrr! Dit is je kans!
Fietsen naar werk in winter met kou en regen is echt gaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Uffff Ik ga wel yoga doen ofzo. Of hardlopen. Of gewoon eens minder lui doen en fietsen naar werk.
Ik wil gewoon een sterkere en lenigere lichaam. Je hebt gelijk. En hardlopen. En klaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Fietsen naar werk in winter met kou en regen is echt gaar.
Doe maar yoga.
Liedjes uit Rocky:quote:Op donderdag 20 november 2014 18:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Grootste sport wanneer ik ga fitnessen is het vinden van nieuwe muziek. Cardio zonder leuke muziek is echt niet uit te houden.
Go for ittttquote:Op donderdag 20 november 2014 19:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een sterkere en lenigere lichaam. Je hebt gelijk. En hardlopen. En klaar.
GRATIESSSS ook nog
#tata #zuhurtAga #Sylvesterrrwilnietbetalenvoormij
Ga bakken jijquote:Op donderdag 20 november 2014 19:06 schreef mrstylo het volgende:
moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Laat het svp uiterlijk morgenmiddag om 12:00u weten. Dan weet ik of ik jullie nog een dagje kan lastigvallen met mijn humor.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Buitenkansje dit ja! Even over nadenken.
Syl. Seriously.
My self image is erg wankel. Yani: vandaag kut, morgen een nymfo.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Go for itttt
Maak foto's van jezelf in de lelijkste posities, teken een dikke stimo op je krijtmuur, hoe lelijker je self-image, des de groter de motivatie.
Heb vandaag springvorm gekocht. Was maar 2,70 euroquote:
Waar? Hoeveel cm? Klinkt wel heel goedkoop.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb vandaag springvorm gekocht. Was maar 2,70 euro
Genoeg gedaan vandaag. Morgen stap twee.
Staat te koelen. Waarom denk je dat ik nu pas post?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
He jij zou vandaag die choco cheesecake maken
Hemaquote:
24 cm (dat is wat jij zeiquote:Hoeveel cm?
Schrok ook aan de kassaquote:Klinkt wel heel goedkoop.
Vandaag 20% korting dacht ik. Watn zo cheap zijn ze niet daar.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hema
[..]
24 cm (dat is wat jij zei)
[..]
Schrok ook aan de kassa
Ik blijf hier, dus jij ook.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat het svp uiterlijk morgenmiddag om 12:00u weten. Dan weet ik of ik jullie nog een dagje kan lastigvallen met mijn humor.
Oohkee dacht maybe vlooienmarkt ofzeuuquote:Op donderdag 20 november 2014 19:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hema
[..]
24 cm (dat is wat jij zei)
[..]
Schrok ook aan de kassa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |