SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
R.I.P. GRTD
AUGUSTUS 2013 - NOVEMBER 2014
NEVER FORGET
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
Johannes heeft inmiddels geen stekeltjes meer. Ik neem mijn woorden terug
Je selfie eerstquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens wat, een recensie bijvoorbeeld.
Hij is maar deels neger.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik val niet op negers.
Volgend leven beter.
Ik heb een traantje weggepinkt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké ik heb een emotioneel gedicht gemaakt
Dankjewelquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een traantje weggepinkt.
Héél mooi, Johannes.
Wil je het met ons delen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
LR zal snel weer wederkeren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Natuurlijk, het is te vinden in het schitterende topic van Mortaxx.quote:
omdat er nauwelijks gepost wordt.quote:
Ja maar als de gangmakers een ban hebben houdt het op.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat er nauwelijks gepost wordt.
Jammer, vond dit altijd wel een gezellige SC als ik geen reet te doen had.
de gangmakers van vroeger zijn er ook gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als de gangmakers een ban hebben houdt het op.
En veel mensen zullen wel een leven gevonden hebben.
Wie waren dat dan?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de gangmakers van vroeger zijn er ook gewoon niet meer.
essnhills, sof oa.quote:
zeker. Ess wipt nog wel ns langs.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een beetje een sof dat die weg zijn dan.
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zeker. Ess wipt nog wel ns langs.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Maar normaal waren Inso, Fok-it, Etsu en Elan natuurlijk ook frequente posters hier.
Elan en Fok-It ook banned?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Maar normaal waren Inso, Fok-it, Etsu en Elan natuurlijk ook frequente posters hier.
Volgens mij hebben zij op dit moment gewoon een levenquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Elan en Fok-It ook banned?
heyquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een traantje weggepinkt.
Héél mooi, Johannes.
uh okequote:Op zaterdag 15 november 2014 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee je bent nepstudent en bent fake
jij wel. als je nog een 1 voor die 80 doet zit je misschien in de buurt van je gewichtquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
wat loop je te brallen man
1.90m 80kg
Ik ga 4x per week naar de sportschoolquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
jij wel. als je nog een 1 voor die 80 doet zit je misschien in de buurt van je gewicht
Welkom in een dode SCquote:Op zondag 16 november 2014 13:29 schreef Trollscience het volgende:
yo dit is mijn nieuwe slowchat hoi
Als iedereen weer vrij is gelaten zal het wel weer tot leven komen hoop ikquote:
Er moet wel meer gebeuren dan datquote:Op zondag 16 november 2014 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als iedereen weer vrij is gelaten zal het wel weer tot leven komen hoop ik
Daarvoor was het ook al dood, toch?quote:Op zondag 16 november 2014 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als iedereen weer vrij is gelaten zal het wel weer tot leven komen hoop ik
Het ziet er wel lekker uit..quote:Op zondag 16 november 2014 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zou dit lekker zijn?
Uh okequote:Op zondag 16 november 2014 14:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga ik jou niet vertellen.
Eerst een selfie
En ik laat me niet belazeren door jou.quote:Op zondag 16 november 2014 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik laat mij niet uitbuiten door Etsu
quote:Op zondag 16 november 2014 14:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
In een rok door Alexandrium aan het lopen.
Daar komt Paxcon heel vaak en ik wil hem niet zien.quote:Op zondag 16 november 2014 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien was je aan het werk in de Pintelier
Ahquote:Op zondag 16 november 2014 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar komt Paxcon heel vaak en ik wil hem niet zien.
Nee, want oreo.quote:Op zondag 16 november 2014 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nutello-oreo-cheesecake.
Jelly?
Gewoon hele middag in de Subway gaan zittenquote:Op zondag 16 november 2014 14:41 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben vandaag in Arnhem, even kijken of ik sof nog kan spotten
Zorg even dat ze terug komt naar FOK.quote:Op zondag 16 november 2014 14:41 schreef Paxcon het volgende:
Ik had zonet een boterham met komijnenkaas.quote:Op zondag 16 november 2014 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nutello-oreo-cheesecake.
Jelly?
quote:Op zondag 16 november 2014 14:41 schreef Paxcon het volgende:
Dat is ook lekker.quote:Op zondag 16 november 2014 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zorg even dat ze terug komt naar FOK.
[..]
Ik had zonet een boterham met komijnenkaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 16 november 2014 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook lekker.
Komt uit Leiden trouwens, komijnekaas. Leiden
Hier een fototje voor je trouwens#zouetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaaat? Ik kwijl al een beetje als ik er aan denk.quote:
Begrijpelijk.quote:
Hallo halloquote:
Nee hoor. Want voor brownies mag je me elke nacht wakker makenquote:Op zondag 16 november 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker alleen omdat het koekje zwart is he? Racist
matigquote:Op zondag 16 november 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo hallo
Zo weer weg hoor, even studie pauze
Rawr.quote:Op zondag 16 november 2014 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Want voor brownies mag je me elke nacht wakker maken![]()
Voor LittleBrownie trouwens ook![]()
jwz Gr Gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 16 november 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rawr.
Lekker op kleine meisjes geilen he?Niets mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 november 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rawr.
Lekker op kleine meisjes geilen he?KutjongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Moet wel, heb niks uitgevreten deze weekquote:
quote:
#TeamJohannes heeft wat bokbiertjes gedronken.quote:Op zondag 16 november 2014 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
#TeamFera heeft gisteren #TeamKaneel&Heppie verslagen met Big Brain Academy.
Over welk onderwerp?quote:Op zondag 16 november 2014 15:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamJohannes heeft wat bokbiertjes gedronken.
En net een intellectuele mail verstuurd aan een museum.
Tis dat?quote:Op zondag 16 november 2014 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
#TeamFera heeft gisteren #TeamKaneel&Heppie verslagen met Big Brain Academy.
Een simpel spelletje.quote:
Tofquote:Op zondag 16 november 2014 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een simpel spelletje.
In 2 teams zijn, draai aan het rad en je moet binnen zoveel seconden zoveel mogelijk vraagstukken oplossen van de categorie die je gedraaid hebt. Daar krijg je fiches voor (voor moeilijkere categorieën zijn ze groter) en die doe je op je schaaltje.
De schaaltjes staan op een weegschaal, zodat je ziet welk team er meer punten scoort. Is wel grappig.
Maar we hebben wel onze eer verloren. Al lieten we de vrouwen natuurlijk winnen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit klinkt leukquote:Op zondag 16 november 2014 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een simpel spelletje.
In 2 teams zijn, draai aan het rad en je moet binnen zoveel seconden zoveel mogelijk vraagstukken oplossen van de categorie die je gedraaid hebt. Daar krijg je fiches voor (voor moeilijkere categorieën zijn ze groter) en die doe je op je schaaltje.
De schaaltjes staan op een weegschaal, zodat je ziet welk team er meer punten scoort. Is wel grappig.
Maar we hebben wel onze eer verloren. Al lieten we de vrouwen natuurlijk winnen.![]()
Was wel grappig, ja.quote:Op zondag 16 november 2014 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof
Wat voor vraagstukken moet ik me daarbij voorstellen dan?
Jaja. Gewoon afgeslacht door vrouwmenschen
Ah zo. Ik zie dat je er ook een app van hebt.quote:Op zondag 16 november 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was wel grappig, ja.
Ook Machiavelli gespeeld, maar dat was niet spannend. Daar was het al vanaf beurt 3 duidelijk wie er zou winnen
Ook nog een spel waarin er 2 spionnen waren die missies moesten dwarsbomen. De anderen moesten dan raden wie de spionnen waren voordat ze teveel rondes hadden gewonnen. Een spel waar je erg paranoia van wordt
Ook nog Dixit, maar dat is zo'n raar spel dat het moeilijk uit te leggen is. De kaarten waren iig erg surrealistisch.
De vraagstukken waren simpele rekenvragen, puzzeltjes waar je juiste lijnen moest trekken, juiste aantal blokken moest noemen, woorden maken van letters etc. Vrij simpel.
quote:Op zondag 16 november 2014 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Eventjes gelezen. Het is wel opvallend inderdaad, gezien de enorme drang naar Afrikaans-Amerikaanse erkenning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit klinkt leukInderdaad. Al was het voor mij wel 10 jaar geleden dat ik het heb gespeeld, dus was even wennen.quote:Op zondag 16 november 2014 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Machiavelli altijd een topshow. Ook leuk voor op vakantie want het past makkelijk in de koffer.Ik zelf ook, maar dit was toegankelijker voor meer mensen.quote:Op zondag 16 november 2014 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah zo. Ik zie dat je er ook een app van hebt.
Maar ik ben meer van de quizjes dan van logisch nadenkenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Avalon/Resistance?quote:Op zondag 16 november 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook nog een spel waarin er 2 spionnen waren die missies moesten dwarsbomen. De anderen moesten dan raden wie de spionnen waren voordat ze teveel rondes hadden gewonnen. Een spel waar je erg paranoia van wordt
Ik wil FM 15 kopen, denk je dat ik m`n laptop dan verkloot of moet het lukken als ik hem op lage resolutie speel?quote:
Je kunt toch ook ouderwetse modus spelen tegenwoordig? Minder opties etc. Je kunt ook text only, of in 2-d.quote:Op zondag 16 november 2014 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil FM 15 kopen, denk je dat ik m`n laptop dan verkloot of moet het lukken als ik hem op lage resolutie speel?
Hm, hopen dan maarquote:Op zondag 16 november 2014 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt toch ook ouderwetse modus spelen tegenwoordig? Minder opties etc. Je kunt ook text only, of in 2-d.
Dat zou moeten lukken, mits je niet teveel competities draait.
Je kunt ook altijd een oudere versie kopen en een date update er op gooien.quote:
Heb hem al aangeschaft.quote:Op zondag 16 november 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook altijd een oudere versie kopen en een date update er op gooien.
Ik hou meestal een oude versie 2-3 jaar en dan eens per jaar een data update.
Al weet ik niet of ze FM15 makkelijker hebben gemaakt om te draaien dan 13 of 14.
Wut?quote:Op zondag 16 november 2014 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb hem al aangeschaft.
To unblock your purchase, please provide us a photo of a valid ID card with the same name used on the bank card or PayPal account used to pay and with one of this 2 options, please:
- With the letters "IG" wrote next to the card (e.g. http://i.imgur.com/cC8ey83.png)Belachelijk.
InstantGaming. Daar kan je hem voor de helft van de prijs krijgen. 50 euro vind ik wel iets te duurquote:Op zondag 16 november 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wut?
Is dat via steam ofzo?
Ik ben niet zo thuis in dat gedoe, koop het gewoon in de winkel. Ben oud
Ik had het een jaar niet gedaan, toen speelde ik het laatst weer en toen bleken de kaartjes vernieuwd te zijn. Kasteel heette opeens jachtslot enzo.quote:Op zondag 16 november 2014 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eventjes gelezen. Het is wel opvallend inderdaad, gezien de enorme drang naar Afrikaans-Amerikaanse erkenning.
[..]
Inderdaad. Al was het voor mij wel 10 jaar geleden dat ik het heb gespeeld, dus was even wennen.
[..]
Ik zelf ook, maar dit was toegankelijker voor meer mensen.
Nice, goede deal.quote:Op zondag 16 november 2014 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InstantGaming. Daar kan je hem voor de helft van de prijs krijgen. 50 euro vind ik wel iets te duur
Begrijpelijk.quote:Op zondag 16 november 2014 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het een jaar niet gedaan, toen speelde ik het laatst weer en toen bleken de kaartjes vernieuwd te zijn. Kasteel heette opeens jachtslot enzo.
De autist in mij had even nodig dit te verwerken.
Wel van gehoord, schijnt best leuk te zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kent iemand ook het spel koehandel?
Dat heb ik sinds kort in mijn bezit maar dat heb ik nog niet gespeeld.
Een soort kwartet met Nederlandse vrouwen tochquote:Op zondag 16 november 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kent iemand ook het spel koehandel?
Dat heb ik sinds kort in mijn bezit maar dat heb ik nog niet gespeeld.
Straks weer genieten van Nederlandquote:Op zondag 16 november 2014 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice, goede deal.
[..]
Begrijpelijk.
Er werden gisteren inderdaad jachtsloten gebouwd. Zelfs geüpgrade naar Sloten.
Stewardessen versieren.quote:
Aight nicequote:Op zondag 16 november 2014 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die ben je na een paar uur ook wel zat
Woensdag toto
Entertainment systeem is meestal wel prima qua aanbod.quote:Op zondag 16 november 2014 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die ben je na een paar uur ook wel zat
Woensdag toto
Ik hoop het.quote:Op zondag 16 november 2014 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks weer genieten van NederlandDenk je dat Guusje naar huis gaat vanavond?
quote:Op zondag 16 november 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Ik heb vernomen dat Robin en Klaas-Jan er beiden in staan. Dat wordt hommeles.
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 16 november 2014 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel van gehoord, schijnt best leuk te zijn.
Dat is vrouwenhandelquote:Op zondag 16 november 2014 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een soort kwartet met Nederlandse vrouwen toch
Ja maar Nederlandse vrouwen zijn koeien snap jequote:Op zondag 16 november 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
[..]
Dat is vrouwenhandel
gelukkig zijn er ook koeien met lower back dimple, thigh gap, bikini bridgequote:Op zondag 16 november 2014 17:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar Nederlandse vrouwen zijn koeien snap je
Drie maanden zelfs toot. Maar is eigenlijk te kort
Johannes, voel jij tijdens het kijken van dat soort films wel eens kriebels in je buik?quote:Op zondag 16 november 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Films kijken met J Alba er in
Drie maandenquote:Op zondag 16 november 2014 17:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar Nederlandse vrouwen zijn koeien snap je
Drie maanden zelfs toot. Maar is eigenlijk te kort
Langer denk ik. Volgens mij moet je overstappen in Amerika. Moet met Costa Rica bijv ook. Ben je zo 20 uur aan het reizenquote:Op zondag 16 november 2014 17:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Drie maandennice. Weet je al welke landen je precies gaat aandoen? Buenos Aires zal ook wel een uurtje of 12 vliegen zijn gok ik
Als ze wat jonger zijn vaak welquote:Op zondag 16 november 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gelukkig zijn er ook koeien met lower back dimple, thigh gap, bikini bridge
Directe vlucht vanaf A'dam is 13 uur en 45 minuten ongeveer. Maar overstap ben je wel genaaid ja.quote:Op zondag 16 november 2014 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Langer denk ik. Volgens mij moet je overstappen in Amerika. Moet met Costa Rica bijv ook. Ben je zo 20 uur aan het reizen
heen is 16 uur via Frankfurt .. Terug 24 via Houstonquote:Op zondag 16 november 2014 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Langer denk ik. Volgens mij moet je overstappen in Amerika. Moet met Costa Rica bijv ook. Ben je zo 20 uur aan het reizen
Japan is veel langer.quote:Op zondag 16 november 2014 17:06 schreef Toto69 het volgende:
Ben echt matig met vluchttijden inschattenThailand zou ik 8 uur denken. China 9. Japan lijkt me bijv. 12 of zo.
Je vliegt eerst naar Frankfurt of je begint daar?quote:Op zondag 16 november 2014 17:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heen is 16 uur via Frankfurt .. Terug 24 via Houston
Ja kijk dat bedoel ik. Tokyo kan in 11 uur vanaf a'damquote:Op zondag 16 november 2014 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Japan is veel langer.
Thailand is 10-11 uur vanaf Bangkok
Ja vertrek gewoon vanaf schiphol. Nee zit daar wel acht uur maar kan vast vliegveld niet afquote:Op zondag 16 november 2014 17:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je vliegt eerst naar Frankfurt of je begint daar?
Houston, das wel tof op zich, maar je zal daar toch niks van de stad zien
Ah chill en minder chill dus. Nee denk ook niet dat je van het vliegveld af kan zonder ESTA shit en zo.quote:Op zondag 16 november 2014 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja vertrek gewoon vanaf schiphol. Nee zit daar wel acht uur maar kan vast vliegveld niet af
4 uur wachten? Aids.quote:Op zondag 16 november 2014 17:07 schreef Fok-it het volgende:
Die reisdag toen
4 uur opstaan. Taxi naar vliegveld. van Chiang Mai naar Bangkok. Daar om 6 uur op het vliegveld
Tot 10 uur wachten en toen van Bangkok naar Amsterdam![]()
Lissabon 2.5 uur vliegen. Veeeel makkelijkerquote:Op zondag 16 november 2014 17:07 schreef Fok-it het volgende:
Die reisdag toen
4 uur opstaan. Taxi naar vliegveld. van Chiang Mai naar Bangkok. Daar om 6 uur op het vliegveld
Tot 10 uur wachten en toen van Bangkok naar Amsterdam![]()
Ja echt aids. Gewoon even bij de Subway gefeund met lounge stoelen en gratis wifiquote:Op zondag 16 november 2014 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
4 uur wachten? Aids.
In Singapore kregen we een rondleiding door de stad per bus en boot, toen we daar een paar uur moesten wachten.
Duurquote:Op zondag 16 november 2014 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou er ooit wel heen willenlijkt me wel tof.
Jij met je Sbwayquote:Op zondag 16 november 2014 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja echt aids. Gewoon even bij de Subway gefeund met lounge stoelen en gratis wifi
Nice. Waar ging je toen heen? Indonesië?
Raar land.quote:Op zondag 16 november 2014 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou er ooit wel heen willenlijkt me wel tof.
Ook met eten uitstapjes OV etc erbij?quote:Op zondag 16 november 2014 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Duur
Was ¤2000 kwijt voor 2 weken incl. ticket
Schoon landquote:
Yes.quote:Op zondag 16 november 2014 17:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ook met eten uitstapjes OV etc erbij?
Dan valt het nog relatief mee voor twee weken volgens mijquote:
Klopt. Niemand eet ook buiten de deur.quote:Op zondag 16 november 2014 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ook raar
Schoon, zeker. Ze hebben geen prullenbakken op straat, dat maakt t zo vreemd
Ik moest eens kotsen en toen kwamen 10 Japanners op af en gingen t schoonmaken, halfuur langquote:Op zondag 16 november 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Niemand eet ook buiten de deur.
Treinen daar zijn wel vet toch? Shinkansen en zo. En als je daar 10 seconden vertraging hebt zeggen ze al sorry meende ikquote:Op zondag 16 november 2014 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest eens kotsen en toen kwamen 10 Japanners op af en gingen t schoonmaken, halfuur lang
750 voor ticket, 500 overige kosten ongeveer, daar 1000 per maand denk ikquote:Op zondag 16 november 2014 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoeveel ben jij kwijt denk je als ik vragen mag? Sowieso al qua tickets etc
Altijd netjes op tijd, ja. Verder niet zo heel bijzonder ofzoquote:Op zondag 16 november 2014 17:15 schreef Toto69 het volgende:
T
[..]
Treinen daar zijn wel vet toch? Shinkansen en zo. En als je daar 10 seconden vertraging hebt zeggen ze al sorry meende ik
quote:Op zondag 16 november 2014 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest eens kotsen en toen kwamen 10 Japanners op af en gingen t schoonmaken, halfuur lang
Dat is best goed te doen dusquote:Op zondag 16 november 2014 17:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
750 voor ticket, 500 overige kosten ongeveer, daar 1000 per maand denk ik
Ik vind ze toch wel tof uitzien die Shinkansensquote:Op zondag 16 november 2014 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Altijd netjes op tijd, ja. Verder niet zo heel bijzonder ofzo
Daar moeten ze het hebben van straatkraampjesquote:Op zondag 16 november 2014 17:14 schreef Toto69 het volgende:
I
[..]
In andere Aziatische landen heb je toch juist héél veel straatkraampjes om te eten zeg maar?
Jep. als je voordringt of op de roltrap rechts staat om te wachten, zijn ze beledigd. In Nederland is t heel gewoon.quote:Op zondag 16 november 2014 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]geniaal.
Ze zijn zo vriendelijk volgens mij, dat kan je je niet voorstellen.
Toch ook als je met de metro gaat dat ze allemaal in een rijtje gaan staan om zo netjes 1 voor 1 in te stappen?
Ja voordeel is dat je kan zien hoe het bereid wordt hè.quote:Op zondag 16 november 2014 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar moeten ze het hebben van straatkraampjes
En is vaak ook echt goed eten.
En buigen naar iedereenquote:Op zondag 16 november 2014 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jep. als je voordringt of op de roltrap rechts staat om te wachten, zijn ze beledigd. In Nederland is t heel gewoon.
Liever Scandinavische backpack meisjes :$quote:Op zondag 16 november 2014 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is best goed te doen dus![]()
Wel een Argentijnse schone hosselen he
Zweedse?quote:Op zondag 16 november 2014 17:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Liever Scandinavische backpack meisjes :$
Allang van de tafelquote:Op zondag 16 november 2014 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ging je niet volgend jaar naar... suriname/curacao wat was het? voor stage?
Nee dan ben ik hopelijk in Costa Ricaquote:Op zondag 16 november 2014 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom met jaarwisseling naar Santiago. Johannes komt ook
ook nicequote:Op zondag 16 november 2014 17:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee dan ben ik hopelijk in Costa Rica
Costa Ricaquote:Op zondag 16 november 2014 17:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee dan ben ik hopelijk in Costa Rica
Zweden.quote:
Dat wel ja. Emancipatie is daar doorgeslagen.quote:Op zondag 16 november 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zweden.
Ben je gelijk een verkrachter als je met haar spreekt.
Bedenkt ze zich later in het alsnog verkrachtingquote:Op zondag 16 november 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zweden.
Ben je gelijk een verkrachter als je met haar spreekt.
Mortaxx in de cel.quote:Op zondag 16 november 2014 17:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedenkt ze zich later in het alsnog verkrachting
Kan het me voorstellen.quote:
Gelukkig kan je in zuid-amerika gewoon wat dollars schuivenquote:Op zondag 16 november 2014 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mortaxx in de cel.
Ik zal alvast met #freemorti gaan lopen hier.
Krijg je brieven van die vrouwen daar die soppen op badboys.quote:Op zondag 16 november 2014 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig kan je in zuid-amerika gewoon wat dollars schuiven
In Lissabon wonen is ook niet mis natuurlijk. Mja 3 maanden... en elke dag alleen maar pijn dus toch een soort vlek over die ervaring zeg maarquote:Op zondag 16 november 2014 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen.
Ik heb ook niks te klagen gehad wat dat betreft.
Zeker. Maar je bent nog jong pik. Komt allemaal nog wel.quote:Op zondag 16 november 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In Lissabon wonen is ook niet mis natuurlijk. Mja 3 maanden... en elke dag alleen maar pijn dus toch een soort vlek over die ervaring zeg maar
quote:
Nee, ga met The Office beginnen.quote:
Niet gezien, weinig over gehoord ook. SOA is zo bruutquote:Op zondag 16 november 2014 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Nee, ga met The Office beginnen.
Gewoon Age of Empires 2 spelenquote:Op zondag 16 november 2014 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Nee, ga met The Office beginnen.
Suits 1 seizoen gezien toen gestopt, Homeland volg ikquote:Op zondag 16 november 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet gezien, weinig over gehoord ook. SOA is zo bruutVerder > Suits, Homeland, Breaking bad, GoT.
over 7 minutenquote:
http://www.thelocal.dk/20(...)too-white-for-swedenquote:Op zondag 16 november 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Emancipatie is daar doorgeslagen.
je camera heeft xtc gehadquote:Op zondag 16 november 2014 17:59 schreef richolio het volgende:
Mijn cameraFucked up shizzle
[ afbeelding ]
Ik kijk de laatste wedstrijd van Hiddink
Een negrofiel is iemand die vsn seks met dooie negers houdtquote:
quote:Op zondag 16 november 2014 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een negrofiel is iemand die vsn seks met dooie negers houdt
Haten op Clasiegodquote:
Geschatte speelsnelheid krijgt een halve ster en mijn computerprestaties ook whehequote:Op zondag 16 november 2014 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mortaxx in de cel.
Ik zal alvast met #freemorti gaan lopen hier.
Wheheehhe.quote:Op zondag 16 november 2014 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geschatte speelsnelheid krijgt een halve ster en mijn computerprestaties ook whehelaptop wordt ook aardig warm al dus denk niet dat het meer dan een uurtje per dag spelen wordt
Ja heb 3D bij wedstrijden wel uitgeschakeld. Tekst only zag ik nergens staan?quote:Op zondag 16 november 2014 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wheheehhe.
Ja, dat wordt lastig.
Doe je het dan op laagste instellingen als 2-d, of tekst only?
Oh, misschien kan dat niet meer. Zou ook kunnen. Het zou iig daar moeten staan dan.quote:Op zondag 16 november 2014 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb 3D bij wedstrijden wel uitgeschakeld. Tekst only zag ik nergens staan?
Oh naja ik ben al blij als hij het doet zonder dat m'n laptop op hol slaat. Ik heb FM zo gemistquote:Op zondag 16 november 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, misschien kan dat niet meer. Zou ook kunnen. Het zou iig daar moeten staan dan.
Lekker potje met Feyenoord beginnen? Hebben aardige talenten rondlopen deze versie.quote:Op zondag 16 november 2014 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh naja ik ben al blij als hij het doet zonder dat m'n laptop op hol slaat. Ik heb FM zo gemist
Uhu. Hij is teringggsloom maargoedquote:Op zondag 16 november 2014 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker potje met Feyenoord beginnen? Hebben aardige talenten rondlopen deze versie.
quote:Op zondag 16 november 2014 19:52 schreef Etsu het volgende:
In de trein in slaap gevallen en in Leeuwarden beland.
Ik
Kramer bijna binnen. Ze willen Verhoek ervoor terug. Niet dat ik dat heel erg vindtquote:Op zondag 16 november 2014 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker potje met Feyenoord beginnen? Hebben aardige talenten rondlopen deze versie.
Ik zal het terstond doorgeven.quote:
Ik vind het echt lelijk.quote:Op maandag 17 november 2014 13:38 schreef supersof het volgende:
waarom zijn die zwarte piet en sinterklaas dingen bij je naam dat is raar
Een forum admin (ik zeg niet wie) wil dit graag. Niemand anders.quote:Op maandag 17 november 2014 13:38 schreef supersof het volgende:
Simba vond het leuk.quote:Op maandag 17 november 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal het terstond doorgeven.
Ik moest gisteren nog aan Simba denken toen zijn baasje in het veld kwam.
Ik hoop dat Simba heeft genoten.
ja waarom ben ik zwarte pietquote:
Goed gezegd welquote:Op maandag 17 november 2014 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een forum admin (ik zeg niet wie) wil dit graag. Niemand anders.
Omdat het feest is.quote:Op maandag 17 november 2014 13:38 schreef supersof het volgende:
ik wil met pasen een paashaasquote:Op maandag 17 november 2014 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het feest is.
Ze zijn random gegenereerd, dus ze betekenen verder niks.
Na 5 december worden het kerstdingen, zegt Danny.
Ik kan niet wachten op valentijnsdagquote:Op maandag 17 november 2014 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het feest is.
Ze zijn random gegenereerd, dus ze betekenen verder niks.
Na 5 december worden het kerstdingen, zegt Danny.
Ik ken mandarijn niet, maar ik ben blij om zijn steun.quote:Op maandag 17 november 2014 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een forum admin (ik zeg niet wie) wil dit graag. Niemand anders.
[..]
Simba vond het leuk.
[ afbeelding ]
1337 mandarijn steunt appelen ook
Wie weet krijgen we dat ook wel.quote:
Ik denk dat we Danny maar even een pm moeten sturen met al deze aanwijzingen om het forum leuker en mooier te maken.quote:Op maandag 17 november 2014 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op valentijnsdag![]()
![]()
Of wereldnasidag.
Ik zou ook Redactie Nasi worden maar daar is nog niks van terecht gekomen. Ik stel voor dat Danny zijn prioriteiten op een rijtje zet.quote:Op maandag 17 november 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat we Danny maar even een pm moeten sturen met al deze aanwijzingen om het forum leuker en mooier te maken.
Vreemde gang van zaken.quote:Op maandag 17 november 2014 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou ook Redactie Nasi worden maar daar is nog niks van terecht gekomen. Ik stel voor dat Danny zijn prioriteiten op een rijtje zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |