Gewoon Age of Empires 2 spelenquote:Op zondag 16 november 2014 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Nee, ga met The Office beginnen.
Suits 1 seizoen gezien toen gestopt, Homeland volg ikquote:Op zondag 16 november 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet gezien, weinig over gehoord ook. SOA is zo bruutVerder > Suits, Homeland, Breaking bad, GoT.
over 7 minutenquote:
http://www.thelocal.dk/20(...)too-white-for-swedenquote:Op zondag 16 november 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Emancipatie is daar doorgeslagen.
je camera heeft xtc gehadquote:Op zondag 16 november 2014 17:59 schreef richolio het volgende:
Mijn cameraFucked up shizzle
[ afbeelding ]
Ik kijk de laatste wedstrijd van Hiddink
Een negrofiel is iemand die vsn seks met dooie negers houdtquote:
quote:Op zondag 16 november 2014 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een negrofiel is iemand die vsn seks met dooie negers houdt
Haten op Clasiegodquote:
Geschatte speelsnelheid krijgt een halve ster en mijn computerprestaties ook whehequote:Op zondag 16 november 2014 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mortaxx in de cel.
Ik zal alvast met #freemorti gaan lopen hier.
Wheheehhe.quote:Op zondag 16 november 2014 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geschatte speelsnelheid krijgt een halve ster en mijn computerprestaties ook whehelaptop wordt ook aardig warm al dus denk niet dat het meer dan een uurtje per dag spelen wordt
Ja heb 3D bij wedstrijden wel uitgeschakeld. Tekst only zag ik nergens staan?quote:Op zondag 16 november 2014 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wheheehhe.
Ja, dat wordt lastig.
Doe je het dan op laagste instellingen als 2-d, of tekst only?
Oh, misschien kan dat niet meer. Zou ook kunnen. Het zou iig daar moeten staan dan.quote:Op zondag 16 november 2014 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb 3D bij wedstrijden wel uitgeschakeld. Tekst only zag ik nergens staan?
Oh naja ik ben al blij als hij het doet zonder dat m'n laptop op hol slaat. Ik heb FM zo gemistquote:Op zondag 16 november 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, misschien kan dat niet meer. Zou ook kunnen. Het zou iig daar moeten staan dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |