Dat wel ja. Emancipatie is daar doorgeslagen.quote:Op zondag 16 november 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zweden.
Ben je gelijk een verkrachter als je met haar spreekt.
Bedenkt ze zich later in het alsnog verkrachtingquote:Op zondag 16 november 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zweden.
Ben je gelijk een verkrachter als je met haar spreekt.
Mortaxx in de cel.quote:Op zondag 16 november 2014 17:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedenkt ze zich later in het alsnog verkrachting
Kan het me voorstellen.quote:
Gelukkig kan je in zuid-amerika gewoon wat dollars schuivenquote:Op zondag 16 november 2014 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mortaxx in de cel.
Ik zal alvast met #freemorti gaan lopen hier.
Krijg je brieven van die vrouwen daar die soppen op badboys.quote:Op zondag 16 november 2014 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig kan je in zuid-amerika gewoon wat dollars schuiven
In Lissabon wonen is ook niet mis natuurlijk. Mja 3 maanden... en elke dag alleen maar pijn dus toch een soort vlek over die ervaring zeg maarquote:Op zondag 16 november 2014 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen.
Ik heb ook niks te klagen gehad wat dat betreft.
Zeker. Maar je bent nog jong pik. Komt allemaal nog wel.quote:Op zondag 16 november 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In Lissabon wonen is ook niet mis natuurlijk. Mja 3 maanden... en elke dag alleen maar pijn dus toch een soort vlek over die ervaring zeg maar
quote:
Nee, ga met The Office beginnen.quote:
Niet gezien, weinig over gehoord ook. SOA is zo bruutquote:Op zondag 16 november 2014 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Nee, ga met The Office beginnen.
Gewoon Age of Empires 2 spelenquote:Op zondag 16 november 2014 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Nee, ga met The Office beginnen.
Suits 1 seizoen gezien toen gestopt, Homeland volg ikquote:Op zondag 16 november 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet gezien, weinig over gehoord ook. SOA is zo bruutVerder > Suits, Homeland, Breaking bad, GoT.
over 7 minutenquote:
http://www.thelocal.dk/20(...)too-white-for-swedenquote:Op zondag 16 november 2014 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Emancipatie is daar doorgeslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |