Ik heb een traantje weggepinkt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké ik heb een emotioneel gedicht gemaakt
Dankjewelquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een traantje weggepinkt.
Héél mooi, Johannes.
Wil je het met ons delen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
LR zal snel weer wederkeren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Natuurlijk, het is te vinden in het schitterende topic van Mortaxx.quote:
omdat er nauwelijks gepost wordt.quote:
Ja maar als de gangmakers een ban hebben houdt het op.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat er nauwelijks gepost wordt.
Jammer, vond dit altijd wel een gezellige SC als ik geen reet te doen had.
de gangmakers van vroeger zijn er ook gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als de gangmakers een ban hebben houdt het op.
En veel mensen zullen wel een leven gevonden hebben.
Wie waren dat dan?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de gangmakers van vroeger zijn er ook gewoon niet meer.
essnhills, sof oa.quote:
zeker. Ess wipt nog wel ns langs.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een beetje een sof dat die weg zijn dan.
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zeker. Ess wipt nog wel ns langs.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Maar normaal waren Inso, Fok-it, Etsu en Elan natuurlijk ook frequente posters hier.
Elan en Fok-It ook banned?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Maar normaal waren Inso, Fok-it, Etsu en Elan natuurlijk ook frequente posters hier.
Volgens mij hebben zij op dit moment gewoon een levenquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Elan en Fok-It ook banned?
heyquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een traantje weggepinkt.
Héél mooi, Johannes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |