#TeamJohannes heeft wat bokbiertjes gedronken.quote:Op zondag 16 november 2014 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
#TeamFera heeft gisteren #TeamKaneel&Heppie verslagen met Big Brain Academy.
Over welk onderwerp?quote:Op zondag 16 november 2014 15:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamJohannes heeft wat bokbiertjes gedronken.
En net een intellectuele mail verstuurd aan een museum.
Tis dat?quote:Op zondag 16 november 2014 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
#TeamFera heeft gisteren #TeamKaneel&Heppie verslagen met Big Brain Academy.
Een simpel spelletje.quote:
Tofquote:Op zondag 16 november 2014 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een simpel spelletje.
In 2 teams zijn, draai aan het rad en je moet binnen zoveel seconden zoveel mogelijk vraagstukken oplossen van de categorie die je gedraaid hebt. Daar krijg je fiches voor (voor moeilijkere categorieën zijn ze groter) en die doe je op je schaaltje.
De schaaltjes staan op een weegschaal, zodat je ziet welk team er meer punten scoort. Is wel grappig.
Maar we hebben wel onze eer verloren. Al lieten we de vrouwen natuurlijk winnen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit klinkt leukquote:Op zondag 16 november 2014 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een simpel spelletje.
In 2 teams zijn, draai aan het rad en je moet binnen zoveel seconden zoveel mogelijk vraagstukken oplossen van de categorie die je gedraaid hebt. Daar krijg je fiches voor (voor moeilijkere categorieën zijn ze groter) en die doe je op je schaaltje.
De schaaltjes staan op een weegschaal, zodat je ziet welk team er meer punten scoort. Is wel grappig.
Maar we hebben wel onze eer verloren. Al lieten we de vrouwen natuurlijk winnen.![]()
Was wel grappig, ja.quote:Op zondag 16 november 2014 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof
Wat voor vraagstukken moet ik me daarbij voorstellen dan?
Jaja. Gewoon afgeslacht door vrouwmenschen
Ah zo. Ik zie dat je er ook een app van hebt.quote:Op zondag 16 november 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was wel grappig, ja.
Ook Machiavelli gespeeld, maar dat was niet spannend. Daar was het al vanaf beurt 3 duidelijk wie er zou winnen
Ook nog een spel waarin er 2 spionnen waren die missies moesten dwarsbomen. De anderen moesten dan raden wie de spionnen waren voordat ze teveel rondes hadden gewonnen. Een spel waar je erg paranoia van wordt
Ook nog Dixit, maar dat is zo'n raar spel dat het moeilijk uit te leggen is. De kaarten waren iig erg surrealistisch.
De vraagstukken waren simpele rekenvragen, puzzeltjes waar je juiste lijnen moest trekken, juiste aantal blokken moest noemen, woorden maken van letters etc. Vrij simpel.
quote:Op zondag 16 november 2014 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Eventjes gelezen. Het is wel opvallend inderdaad, gezien de enorme drang naar Afrikaans-Amerikaanse erkenning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit klinkt leukInderdaad. Al was het voor mij wel 10 jaar geleden dat ik het heb gespeeld, dus was even wennen.quote:Op zondag 16 november 2014 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Machiavelli altijd een topshow. Ook leuk voor op vakantie want het past makkelijk in de koffer.Ik zelf ook, maar dit was toegankelijker voor meer mensen.quote:Op zondag 16 november 2014 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah zo. Ik zie dat je er ook een app van hebt.
Maar ik ben meer van de quizjes dan van logisch nadenkenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Avalon/Resistance?quote:Op zondag 16 november 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook nog een spel waarin er 2 spionnen waren die missies moesten dwarsbomen. De anderen moesten dan raden wie de spionnen waren voordat ze teveel rondes hadden gewonnen. Een spel waar je erg paranoia van wordt
Ik wil FM 15 kopen, denk je dat ik m`n laptop dan verkloot of moet het lukken als ik hem op lage resolutie speel?quote:
Je kunt toch ook ouderwetse modus spelen tegenwoordig? Minder opties etc. Je kunt ook text only, of in 2-d.quote:Op zondag 16 november 2014 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil FM 15 kopen, denk je dat ik m`n laptop dan verkloot of moet het lukken als ik hem op lage resolutie speel?
Hm, hopen dan maarquote:Op zondag 16 november 2014 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt toch ook ouderwetse modus spelen tegenwoordig? Minder opties etc. Je kunt ook text only, of in 2-d.
Dat zou moeten lukken, mits je niet teveel competities draait.
Je kunt ook altijd een oudere versie kopen en een date update er op gooien.quote:
Heb hem al aangeschaft.quote:Op zondag 16 november 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook altijd een oudere versie kopen en een date update er op gooien.
Ik hou meestal een oude versie 2-3 jaar en dan eens per jaar een data update.
Al weet ik niet of ze FM15 makkelijker hebben gemaakt om te draaien dan 13 of 14.
Wut?quote:Op zondag 16 november 2014 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb hem al aangeschaft.
To unblock your purchase, please provide us a photo of a valid ID card with the same name used on the bank card or PayPal account used to pay and with one of this 2 options, please:
- With the letters "IG" wrote next to the card (e.g. http://i.imgur.com/cC8ey83.png)Belachelijk.
InstantGaming. Daar kan je hem voor de helft van de prijs krijgen. 50 euro vind ik wel iets te duurquote:Op zondag 16 november 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wut?
Is dat via steam ofzo?
Ik ben niet zo thuis in dat gedoe, koop het gewoon in de winkel. Ben oud
Ik had het een jaar niet gedaan, toen speelde ik het laatst weer en toen bleken de kaartjes vernieuwd te zijn. Kasteel heette opeens jachtslot enzo.quote:Op zondag 16 november 2014 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eventjes gelezen. Het is wel opvallend inderdaad, gezien de enorme drang naar Afrikaans-Amerikaanse erkenning.
[..]
Inderdaad. Al was het voor mij wel 10 jaar geleden dat ik het heb gespeeld, dus was even wennen.
[..]
Ik zelf ook, maar dit was toegankelijker voor meer mensen.
Nice, goede deal.quote:Op zondag 16 november 2014 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InstantGaming. Daar kan je hem voor de helft van de prijs krijgen. 50 euro vind ik wel iets te duur
Begrijpelijk.quote:Op zondag 16 november 2014 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het een jaar niet gedaan, toen speelde ik het laatst weer en toen bleken de kaartjes vernieuwd te zijn. Kasteel heette opeens jachtslot enzo.
De autist in mij had even nodig dit te verwerken.
Wel van gehoord, schijnt best leuk te zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kent iemand ook het spel koehandel?
Dat heb ik sinds kort in mijn bezit maar dat heb ik nog niet gespeeld.
Een soort kwartet met Nederlandse vrouwen tochquote:Op zondag 16 november 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kent iemand ook het spel koehandel?
Dat heb ik sinds kort in mijn bezit maar dat heb ik nog niet gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |