Straks weer genieten van Nederlandquote:Op zondag 16 november 2014 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice, goede deal.
[..]
Begrijpelijk.
Er werden gisteren inderdaad jachtsloten gebouwd. Zelfs geüpgrade naar Sloten.
Stewardessen versieren.quote:
Aight nicequote:Op zondag 16 november 2014 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die ben je na een paar uur ook wel zat
Woensdag toto
Entertainment systeem is meestal wel prima qua aanbod.quote:Op zondag 16 november 2014 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die ben je na een paar uur ook wel zat
Woensdag toto
Ik hoop het.quote:Op zondag 16 november 2014 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks weer genieten van NederlandDenk je dat Guusje naar huis gaat vanavond?
quote:Op zondag 16 november 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Ik heb vernomen dat Robin en Klaas-Jan er beiden in staan. Dat wordt hommeles.
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 16 november 2014 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel van gehoord, schijnt best leuk te zijn.
Dat is vrouwenhandelquote:Op zondag 16 november 2014 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een soort kwartet met Nederlandse vrouwen toch
Ja maar Nederlandse vrouwen zijn koeien snap jequote:Op zondag 16 november 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
[..]
Dat is vrouwenhandel
gelukkig zijn er ook koeien met lower back dimple, thigh gap, bikini bridgequote:Op zondag 16 november 2014 17:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar Nederlandse vrouwen zijn koeien snap je
Drie maanden zelfs toot. Maar is eigenlijk te kort
Johannes, voel jij tijdens het kijken van dat soort films wel eens kriebels in je buik?quote:Op zondag 16 november 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Films kijken met J Alba er in
Drie maandenquote:Op zondag 16 november 2014 17:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar Nederlandse vrouwen zijn koeien snap je
Drie maanden zelfs toot. Maar is eigenlijk te kort
Langer denk ik. Volgens mij moet je overstappen in Amerika. Moet met Costa Rica bijv ook. Ben je zo 20 uur aan het reizenquote:Op zondag 16 november 2014 17:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Drie maandennice. Weet je al welke landen je precies gaat aandoen? Buenos Aires zal ook wel een uurtje of 12 vliegen zijn gok ik
Als ze wat jonger zijn vaak welquote:Op zondag 16 november 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gelukkig zijn er ook koeien met lower back dimple, thigh gap, bikini bridge
Directe vlucht vanaf A'dam is 13 uur en 45 minuten ongeveer. Maar overstap ben je wel genaaid ja.quote:Op zondag 16 november 2014 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Langer denk ik. Volgens mij moet je overstappen in Amerika. Moet met Costa Rica bijv ook. Ben je zo 20 uur aan het reizen
heen is 16 uur via Frankfurt .. Terug 24 via Houstonquote:Op zondag 16 november 2014 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Langer denk ik. Volgens mij moet je overstappen in Amerika. Moet met Costa Rica bijv ook. Ben je zo 20 uur aan het reizen
Japan is veel langer.quote:Op zondag 16 november 2014 17:06 schreef Toto69 het volgende:
Ben echt matig met vluchttijden inschattenThailand zou ik 8 uur denken. China 9. Japan lijkt me bijv. 12 of zo.
Je vliegt eerst naar Frankfurt of je begint daar?quote:Op zondag 16 november 2014 17:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heen is 16 uur via Frankfurt .. Terug 24 via Houston
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |