Kramer bijna binnen. Ze willen Verhoek ervoor terug. Niet dat ik dat heel erg vindtquote:Op zondag 16 november 2014 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker potje met Feyenoord beginnen? Hebben aardige talenten rondlopen deze versie.
Ik zal het terstond doorgeven.quote:
Ik vind het echt lelijk.quote:Op maandag 17 november 2014 13:38 schreef supersof het volgende:
waarom zijn die zwarte piet en sinterklaas dingen bij je naam dat is raar
Een forum admin (ik zeg niet wie) wil dit graag. Niemand anders.quote:Op maandag 17 november 2014 13:38 schreef supersof het volgende:
Simba vond het leuk.quote:Op maandag 17 november 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal het terstond doorgeven.
Ik moest gisteren nog aan Simba denken toen zijn baasje in het veld kwam.
Ik hoop dat Simba heeft genoten.
ja waarom ben ik zwarte pietquote:
Goed gezegd welquote:Op maandag 17 november 2014 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een forum admin (ik zeg niet wie) wil dit graag. Niemand anders.
Omdat het feest is.quote:Op maandag 17 november 2014 13:38 schreef supersof het volgende:
ik wil met pasen een paashaasquote:Op maandag 17 november 2014 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het feest is.
Ze zijn random gegenereerd, dus ze betekenen verder niks.
Na 5 december worden het kerstdingen, zegt Danny.
Ik kan niet wachten op valentijnsdagquote:Op maandag 17 november 2014 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het feest is.
Ze zijn random gegenereerd, dus ze betekenen verder niks.
Na 5 december worden het kerstdingen, zegt Danny.
Ik ken mandarijn niet, maar ik ben blij om zijn steun.quote:Op maandag 17 november 2014 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een forum admin (ik zeg niet wie) wil dit graag. Niemand anders.
[..]
Simba vond het leuk.
[ afbeelding ]
1337 mandarijn steunt appelen ook
Wie weet krijgen we dat ook wel.quote:
Ik denk dat we Danny maar even een pm moeten sturen met al deze aanwijzingen om het forum leuker en mooier te maken.quote:Op maandag 17 november 2014 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op valentijnsdag![]()
![]()
Of wereldnasidag.
Ik zou ook Redactie Nasi worden maar daar is nog niks van terecht gekomen. Ik stel voor dat Danny zijn prioriteiten op een rijtje zet.quote:Op maandag 17 november 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat we Danny maar even een pm moeten sturen met al deze aanwijzingen om het forum leuker en mooier te maken.
Vreemde gang van zaken.quote:Op maandag 17 november 2014 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou ook Redactie Nasi worden maar daar is nog niks van terecht gekomen. Ik stel voor dat Danny zijn prioriteiten op een rijtje zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |