Ja kijk dat bedoel ik. Tokyo kan in 11 uur vanaf a'damquote:Op zondag 16 november 2014 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Japan is veel langer.
Thailand is 10-11 uur vanaf Bangkok
Ja vertrek gewoon vanaf schiphol. Nee zit daar wel acht uur maar kan vast vliegveld niet afquote:Op zondag 16 november 2014 17:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je vliegt eerst naar Frankfurt of je begint daar?
Houston, das wel tof op zich, maar je zal daar toch niks van de stad zien
Ah chill en minder chill dus. Nee denk ook niet dat je van het vliegveld af kan zonder ESTA shit en zo.quote:Op zondag 16 november 2014 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja vertrek gewoon vanaf schiphol. Nee zit daar wel acht uur maar kan vast vliegveld niet af
4 uur wachten? Aids.quote:Op zondag 16 november 2014 17:07 schreef Fok-it het volgende:
Die reisdag toen
4 uur opstaan. Taxi naar vliegveld. van Chiang Mai naar Bangkok. Daar om 6 uur op het vliegveld
Tot 10 uur wachten en toen van Bangkok naar Amsterdam![]()
Lissabon 2.5 uur vliegen. Veeeel makkelijkerquote:Op zondag 16 november 2014 17:07 schreef Fok-it het volgende:
Die reisdag toen
4 uur opstaan. Taxi naar vliegveld. van Chiang Mai naar Bangkok. Daar om 6 uur op het vliegveld
Tot 10 uur wachten en toen van Bangkok naar Amsterdam![]()
Ja echt aids. Gewoon even bij de Subway gefeund met lounge stoelen en gratis wifiquote:Op zondag 16 november 2014 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
4 uur wachten? Aids.
In Singapore kregen we een rondleiding door de stad per bus en boot, toen we daar een paar uur moesten wachten.
Duurquote:Op zondag 16 november 2014 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou er ooit wel heen willenlijkt me wel tof.
Jij met je Sbwayquote:Op zondag 16 november 2014 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja echt aids. Gewoon even bij de Subway gefeund met lounge stoelen en gratis wifi
Nice. Waar ging je toen heen? Indonesië?
Raar land.quote:Op zondag 16 november 2014 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou er ooit wel heen willenlijkt me wel tof.
Ook met eten uitstapjes OV etc erbij?quote:Op zondag 16 november 2014 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Duur
Was ¤2000 kwijt voor 2 weken incl. ticket
Schoon landquote:
Yes.quote:Op zondag 16 november 2014 17:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ook met eten uitstapjes OV etc erbij?
Dan valt het nog relatief mee voor twee weken volgens mijquote:
Klopt. Niemand eet ook buiten de deur.quote:Op zondag 16 november 2014 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ook raar
Schoon, zeker. Ze hebben geen prullenbakken op straat, dat maakt t zo vreemd
Ik moest eens kotsen en toen kwamen 10 Japanners op af en gingen t schoonmaken, halfuur langquote:Op zondag 16 november 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Niemand eet ook buiten de deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |