SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is in ieder geval in de juiste richting.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:03 schreef mrstylo het volgende:
http://instagram.com/p/uW7xItS9o0/?modal=true
Dit is pas mooi
Dit is weer ongeveer dezelfde stijl. Saai, onpersoonlijk. Lijkt net een showroom.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval in de juiste richting.
Turken willen doorgaans hun huis showen, dus ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is weer ongeveer dezelfde stijl. Saai, onpersoonlijk. Lijkt net een showroom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Clean' noem je dat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is weer ongeveer dezelfde stijl. Saai, onpersoonlijk. Lijkt net een showroom.
Volgens mij bedoelt ze meer de algemene stijl en niet specifiek de meubels. Modern, maar wel met een stukje eastern vibe met warme kleuren; heeft ook mijn voorkeur.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die banken zien er dus totaaaal niet comfortabel uit.
Ik vind juist die tapijten er niet bijpassen, interieur leent zich daar slecht voor. Wat je eerder zei van saa/kil, heb je gelijk. Modern kan snel "koud"ogen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten uiteraard, maar dit is zo'n afgezaagd interieur. doodsaai.
Ik persoonlijk hou van contrast. Bijvoorbeeld oosterse/perzische elementen in een modern industriële context. Beetje dit idee
[ afbeelding ]
Uiteraard combineerd met visgraat parketvloer.
ga all the way danquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze meer de algemene stijl en niet specifiek de meubels. Modern, maar wel met een stukje eastern vibe met warme kleuren; heeft ook mijn voorkeur.
[ afbeelding ]
Iemand die mij begrijptquote:
Dit is geen wiskunde jongen. Dit kan wel degelijk. Het is niet 0 of 1.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:03 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik vind dat niet mooi. De kleuren zijn te geforceerd. Je kunt niet contrast kleuren mengen met regenboogkleuren.
Scherpquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Op die foto van Unlabeled is een percolator te zien. Alleen om die reden vind ik het prachtig.
Dit vind ik dus echt véél te druk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
ga all the way dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie ik het goed? Tapijt in de badkamer?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze meer de algemene stijl en niet specifiek de meubels. Modern, maar wel met een stukje eastern vibe met warme kleuren; heeft ook mijn voorkeur.
[ afbeelding ]
Nee...quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
ga all the way dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, je kunt het doen, maar dan ziet het er super ingewikkeld uit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dit is geen wiskunde jongen. Dit kan wel degelijk. Het is niet 0 of 1.
Echt veeeel te druk. Alsof drie mensen hun eigen style erin gepropt hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JUIST!quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Juist het feit dat het er totaal niet bijpast (contrast) maakt het geheel spannender en speelser en dat is wat MIJ AANSPREEKT zeg maar.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik vind juist die tapijten er niet bijpassen, interieur leent zich daar slecht voor. Wat je eerder zei van saa/kil, heb je gelijk. Modern kan snel "koud"ogen.
Het ziet er gelikt uit. Te gelikt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:16 schreef Montelly het volgende:
Dit vind ik persoonlijk ook mooi
[ afbeelding ]
Waaromquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:45 schreef Montelly het volgende: [..] Che ging jij nou naar meet ofnie?
Heel mooi dit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:16 schreef Montelly het volgende:
Dit vind ik persoonlijk ook mooi
[ afbeelding ]
te laag bij grondquote:
Gelukkig kan degene die de woonkamer zo kan inrichten zich waarschijnlijk ook een huishoudster veroorloven.quote:
Je vergeet dit:quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
ga all the way dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eeehhahahquote:
waarom quote je mij? Had het over die foto van mrstylo .quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de badkamer zou ik dat ook niet doen nee, maar het was meer om een idee te geven van een algemene stijl.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zie ik het goed? Tapijt in de badkamer?
Mee eens, al die lijstjes aan de muur vind ik ook niet mooi en te druk, maar het ging me om de combinatie van modern en oosters als stijl.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt veeeel te druk. Alsof drie mensen hun eigen style erin gepropt hebben.
O, sorry.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom quote je mij? Had het over die foto van mrstylo .
Wat kom je aan mijn privé?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom quote je mij? Had het over die foto van mrstylo .
Maar als ze het EK/WK winnen zijn het natuurlijk allemaal wél Nederlanders.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:22 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
NL'ers
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)jongens-Oranje.dhtml
Niet om het 1 of ander, maar geen 1 autochtone Nederlander bij?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:22 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
NL'ers
allemaal toch, of bedoelt vast iets andersquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander, maar geen 1 autochtone Nederlander bij?
Wat een sneue volk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:22 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
NL'ers
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:24 schreef Deuce92 het volgende:
Woooow.
Zou wel een hekje naast het bed maken. Anders word je de volgende morgen wakker op een kapotte salontafel...
[ afbeelding ]
Ziet er wel heeeeel klein uit. Maar wel mooi jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:24 schreef Deuce92 het volgende:
Woooow.
Zou wel een hekje naast het bed maken. Anders word je de volgende morgen wakker op een kapotte salontafel...
[ afbeelding ]
Ik vind het wel iets hebben. Lekker knus.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ziet er wel heeeeel klein uit. Maar wel mooi ja
hier word ik echt boos van.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:22 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
NL'ers
echt hoor, wat een kktokkies allemaal zeg, bah.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar als ze het EK/WK winnen zijn het natuurlijk allemaal wél Nederlanders.
Genus en ik hadden het er vroeger over dat we een witte/clean/semi-strakke inrichting wouden met een gekleurd Ottomaans zithoekje/kussen. Ik weet niet of ik het juist uitleg maar iig hetzelfde idee als op de foto wat jij net poste.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:16 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
JUIST!
[..]
Juist het feit dat het er totaal niet bijpast (contrast) maakt het geheel spannender en speelser en dat is wat MIJ AANSPREEKT zeg maar.
Zitten jouw groepsgenoten ertussen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hier word ik echt boos van.
Niiiiiiiice.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:30 schreef mrstylo het volgende:
Dit wordt mijn toekomstige huis
[ afbeelding ]
IK HEB POPTASI MACARONS.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga maar eens wat eten. Vandaag mag ik me volproppen met koolhydraten.
Wij koerden hebben altijd twee woonkamers, dus kan makkelijkquote:
omg.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef Mathemaat het volgende:
Dit ongeveer minus goud
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die blauw/groene muur op de badkamer is wat minder. Maar de rest.![]()
Oké, je hebt gelijk. Het is tequote:Op zaterdag 15 november 2014 17:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
omg.
Gelukkig ben jij totaal niet mijn type.
Op zich best leuk, maar die bank in de grond, why. En iets teveel kleur.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef Mathemaat het volgende:
Dit ongeveer minus goud
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
IK HEB POPTASI MACARONS.
Wil je er eentje?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:33 schreef Deuce92 het volgende:
Ziet er echt mooi uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die groene muur op de badkamer is wat minder. Maar de rest.
Of zo iets
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
daarin kan je een chilling zetten zegquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef Mathemaat het volgende:
Dit ongeveer minus goud
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er veelbeloven uit. Nu nog foto's van de binnenkant.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ziet er echt mooi uit
[ afbeelding ]
Of zo iets
Zelfs ik heb een betere smaak.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef Mathemaat het volgende:
Dit ongeveer minus goud
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaa en omg sommige macarons hebben een ombrekleur effect en smaken ook gemixt. Eentje smaakt naar pastis EN salted caramel. <3 <3 <3quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Je hebt de bestelling dus geplaatst en inmiddels binnen.
Kom maar morgen naar Nijmegen brengen. Na de finish kan ik de macarons (niet eentje, maar hele doos) wel goed gebruiken.
Ik zou waarschijnlijk in elke kamer een wat andere stijl gebruiken. Dit zou dan de lolmaak-kamer zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op zich best leuk, maar die bank in de grond, why. En iets teveel kleur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not bad!quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaaa en omg sommige macarons hebben een ombrekleur effect en smaken ook gemixt. Eentje smaakt naar pastis EN salted caramel. <3 <3 <3
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:37 schreef Deuce92 het volgende:
Echt mooi dit. Is vaak wel boven mijn budgetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Oh echt? Die postte hier laatst toch? Komt hij naar de meet?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Genus en ik hadden het er vroeger over dat we een witte/clean/semi-strakke inrichting wouden met een gekleurd Ottomaans zithoekje/kussen. Ik weet niet of ik het juist uitleg maar iig hetzelfde idee als op de foto wat jij net poste.
Mjah Genus is homo dus die snapt dat welll.
Ja ik vroeg hem maar hij wou niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:38 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oh echt? Die postte hier laatst toch? Komt hij naar de meet?
Morgen is het al op.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Not bad!
Dus... Kom je ze morgen brengen of niet? Of probeer je me blij te maken met een dode mus?
Over wie heb je het?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:36 schreef AbdulMalik het volgende:
Waarom ga je afbreken wanneer je gevoelens krijgt? Lijkt me een vreemde zet.
Niet vragen, maar gewoon meesleuren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja ik vroeg hem maar hij wou niet.
Precies ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:40 schreef AbdulMalik het volgende:
Waar gaat het nu eigenlijk over? ,"post je droomhuis dat buiten je vermogen ligt"?
Alsof jij zelf komtquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja ik vroeg hem maar hij wou niet.
Bij mij kan het nog wel lukkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:40 schreef AbdulMalik het volgende:
Waar gaat het nu eigenlijk over? ,"post je droomhuis dat buiten je vermogen ligt"?
Over Montelly en ene nadia. Gaan ze lang contact houden en afbreken wanneer ze gevoelens krijgen. Dat is best vreemd volgens mij.quote:
Heb je dit echt gezegd nu?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Bij mij kan het nog wel lukken
Geef elke maand sadaqa aan mij, dat vermindert je rizq nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Bij mij kan het nog wel lukken
Echt hè.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:40 schreef AbdulMalik het volgende:
Overheen lezenquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je dit echt gezegd nu?
Eerlijk. Als hij destijds ja zei, was je dan nu wel gekomen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Toen dacht ik dat ik nog wel kon komen.
Nee? Maar ik had hem van te voren wel op de hoogte gebracht van mij situatie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:45 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Eerlijk. Als hij destijds ja zei, was je dan nu wel gekomen?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:45 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Eerlijk. Als hij destijds ja zei, was je dan nu wel gekomen?
Ik ben niet bang of verlegen. Ik heb de helft van de mensen in dit topic al gemeet, sommigen zelfs twee keer en naar de eerste meet reed ik zelfs mee met Turq die ik toen buiten dit topic amper had gesproken. Hij wist niet eens hoe ik eruit zag.quote:
Ik ook. Maar niet van alle pizza. Er is een pizzeria hier die lekkere pizza maakt waar ik echt wild van word. <3quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen worden helemaal wild van pizza. Ik snap dat niet.
Fout, maar moest er wel even om lachenquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:22 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
NL'ers
Nee vroeg me af of je door plichtsgevoel, omdat een ander die je uitnodigde ja zei, wel een manier zou verzinnen om te komen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben niet bang over verlegen. Ik heb de helft van de mensen in dit topic al gemeet, sommigen zelfs twee keer en naar de eerste meet reed ik zelfs mee met Turq die ik toen buiten dit topic amper had gesproken. Hij wist niet eens hoe ik eruit zag.
So please.
En wat is jouw smoes?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:50 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee vroeg me af of je door plichtsgevoel, omdat een ander die je uitnodigde ja zei, wel een manier zou verzinnen om te komen.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:49 schreef Stimorol- het volgende:
Wat kreunt Nadia hinderlijk zeg. Ik zou plakband op der mond doen en haar het raam uit flikkeren.
quote:
Niet nu. Misschien dat ik mezelf morgenavond op een pizza trakteer.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:48 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Hot chicken pizza. Beste pizza ooit.
Doel je nu op mijn post?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:54 schreef mrstylo het volgende:
Are you the One? is best grappig eigenlijk
Echt een mancave gewoon.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:55 schreef Che_ het volgende:
Ik vind dit wel mooi.
http://www.architecturend(...)enstra-architecture/
Die lichte huizen met alleen maar wit en één en al leeg vind ik niks.
16.30u toch?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Als je dan weer ochtenddienst hebt, schroom dan niet om aan te schuiven, Borte, als je er nog de puf in hebt natuurlijk.Volgens mij wordt het toch pas om 18:00 uur ofzo, toch sylvesterrr? Of was dat te laat?
Hoe dan..hoe kan je dit nou een mancave noemenquote:
Hebben ze dat daar bij jou?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet nu. Misschien dat ik mezelf morgenavond op een pizza trakteer.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:54 schreef mrstylo het volgende:
#kutlevenquote:
eens.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:54 schreef mrstylo het volgende:
Omdat ik zei dat ik met Turquaz meereed naar de meet zonder dat we wisten hoe we eruitzagen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
#kutleven
Maar waarom dacht je dat het over jouw post ging? Snap de connectie niet
Ehh, het is jouw meet TM.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja? Oké, ik laat het over aan jou.
Het mist gewoon een vrouwelijke touch.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe dan..hoe kan je dit nou een mancave noemen
Jaaaaquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het mist gewoon een vrouwelijke touch.
Jullie vinden dat huis van Barney in HIMYM ook heel mooi zeker?
Stormtrooper inbegrepen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het mist gewoon een vrouwelijke touch.
Jullie vinden dat huis van Barney in HIMYM ook heel mooi zeker?
StarWars nooit leuk gevondenquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Stormtrooper inbegrepen.
[ afbeelding ]
LOTR en Harry Potter ook niet.quote:
Harry Potter heb ik ook niks mee.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij gaat bellen, dus ik geef al mijn bevoegdheden door aan jou.
viel mij gelijk op idd, zo geforceerd ookquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het hoort er bij maar zij doet echt fake.
Waar is de 'lolhoek'quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt mijn interior design later. [ afbeelding ]
/mathemaat
wie dit gemaakt pfff, echt nep gewoon, afgekeken van the white house/oval office.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
/mathemaat
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
/mathemaat
is dit niet gwn witte huis?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
wie dit gemaakt pfff, echt nep gewoon, afgekeken van the white house/oval office.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is dit niet gwn witte huis?
Dat is de grap meid.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is dit niet gwn witte huis?
Dat ding is zo lelijk; totaal niet smaakvol. Ik hoop dat-ie er zonder gewetenswroeging in kan slapen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat enorme paleis van pasha Erdoğan inrichten lijkt mij ook een uitdaging.
Vast wel, anders was hij geen president.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat ding is zo lelijk; totaal niet smaakvol. Ik hoop dat-ie er zonder gewetenswroeging in kan slapen.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat ding is zo lelijk; totaal niet smaakvol. Ik hoop dat-ie er zonder gewetenswroeging in kan slapen.
Beter maken ze er een universiteit of museum van zodra hij is vertrokken zodat het tenminste een gemeenschappelijk nut heeft.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:22 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Vast wel, anders was hij geen president.
Jaloers?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Beter maken ze er een universiteit of museum van zodra hij is vertrokken zodat het tenminste een gemeenschappelijk nut heeft.
Mwah, ik vind het witte huis te klein. Doe mij maar zoiets:quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
/mathemaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Ja, maar ik ben geen hollanderquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Kom op man, je bent toch een kerel of niet?
Omdat een beetje tegengas toch wel leuk is...quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat enorme paleis van pasha Erdoğan inrichten lijkt mij ook een uitdaging.
Gwn elke dag broodje Donner halen tochquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
Zal ik mijn koelkast en oven tweedehands kopen?
Opstaan is al moeilijk genoeg en op een laag bed al helemaal.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is het daardoor moelijker voor jou om vanaf een laag bed op te staan?
In 1996 kwam hij naar Nederland gekomen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:05 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/31(...)avigationItemId=5585
Zoals ik dat doe.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gwn elke dag broodje Donner halen toch
Hoe oud zou Paizar zijn?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:05 schreef Che_ het volgende:
Om een toekomst op te bouwenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In 1996 kwam hij naar Nederland gekomen.
Vertelde wat?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vertelde het dus aan mn zusje. Haar reactie: lol nice.
Wat.![]()
Ligt aan haar geboortejaar.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ligt aan haar geboortejaar.
Ik weet niet of ze Koerden zijn, maar lijkt me wel.
#bestgenes #masterrace #dna #23andme #speeksel #borteareyouwatching?
Wat had je dan verwacht dat ze zou zeggen?quote:
Geen idee. Iets meer emotie ofzo. Nu was het echt letterlijk: lol, nice hoor.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht dat ze zou zeggen?
Klinkt heel Koerdisch ja, zijn naam.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wanneer ga je je ouders vertellen? Puh het lijkt me heel heftig allemaal hoor.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee. Iets meer emotie ofzo. Nu was het echt letterlijk: lol, nice hoor.
Wat.wat? Ik ben verward.
Weenie precies. Wil wel komende week echt daar gaan intrekken enzo. Mja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:18 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Wanneer ga je je ouders vertellen? Puh het lijkt me heel heftig allemaal hoor.
Auw, je hebt ze het nog niet verteld. Het lijkt me dat je eerst één van de twee moet vertellen, dus ik zou de aardigste kiezen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weenie precies. Wil wel komende week echt daar gaan intrekken enzo. Mja.
Hmm een nieuwe is vaak veel zuiniger en is dus ook op de langere termijn goedkoper.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
Zal ik mijn koelkast en oven tweedehands kopen?
Je woont nu bij je ouders, en ze weten niet dat je het huis uitgaat? Of begrijp ik het verkeerd?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hardcore indiepopquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nice. Heb je ook een vocal booth?
Wat voor muziek produce je?
O, je ouders weten er nog helemaal niets van?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Armenier. 100%.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je mocht mensen toen geen Koerdische namen geven. Sinds paar jaar mag dat. Al zijn paar namen nog steeds verboden. Namen als Azad, Newroz en etc.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klinkt heel Koerdisch ja, zijn naam.
Hij is Armeens. Leek me toch wel duidelijk vooral aan zijn achternaam.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je mocht mensen toen geen Koerdische namen geven. Sinds paar jaar mag dat. Al zijn paar namen nog steeds verboden. Namen als Azad, Newroz en etc.
Assyriër kan ook.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:22 schreef Landysh het volgende:
Hij is een Armenier mensen. Zijn voor- en achternaam is Armeens.
Zegt niet veel. In tr zijn er veel Koerden met typisch Turkse namen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klinkt heel Koerdisch ja, zijn naam.
Vodka en rauw ei als ontbijt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:05 schreef Che_ het volgende:
Undercover gewoonquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:22 schreef Landysh het volgende:
Ja, je bericht is overgekomenquote:
Zie je. Ik heb hem niet eens gegoogled.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef mrstylo het volgende:
Eigen Wikipedia pagina alles
http://nl.wikipedia.org/wiki/Serop_Mirzoyan
En aan het feit dat hij orthodox is..quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij is Armeens. Leek me toch wel duidelijk vooral aan zijn achternaam.
Sws is een orthodoxe priester bij geweest, is idd 100% armenier.quote:
Gratzquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zie je. Ik heb hem niet eens gegoogled.![]()
Valt me tegen van jullie dat jullie het niet meteen wisten.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En aan het feit dat hij orthodox is..
Dat zegt niets. Assyriërs doen dat ook.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sws is een orthodoxe priester bij geweest, is idd 100% armenier.
Wist het meteen, kijk zn achternaamquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zie je. Ik heb hem niet eens gegoogled.![]()
Valt me tegen van jullie dat jullie het niet meteen wisten.
Assyriers dragen geen Armeense namen tenzij ze Armeens bloed hebben. De twee volken verschillen meer van elkaar dan je denkt.quote:
Armeniërs _0_quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:22 schreef Landysh het volgende:
I know i knowquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Assyriers dragen geen Armeense namen tenzij ze Armeens bloed hebben. De twee volken verschillen meer van elkaar dan je denkt.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zegt niet veel. In tr zijn er veel Koerden met typisch Turkse namen.
De suffix -ian/-yan in achternamen is typisch Armeens (bv. Kim Kardashian, David Nalbandian). Ook zijn voornaam is typisch Armeens.quote:
Wou net hetzelfde zeggen. Even grote neus, iets lichtere huid en minder beharing.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Armeniërs, Georgiërs etc. allemaal 1 pot nat
Jan is gewoon hollandse naamquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
De suffix -ian/-yan is typisch Armeens
Moeten allemaal dood natuurlijk. Dat je dat nog moet vragen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:30 schreef Mathemaat het volgende:
Hoe staan de Turken (en Koerden) op fok tegenover Armeniërs, nu we het toch over Armeniërs hebben?
ik zou 'm hard raken abi, ben bloedserieusquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:30 schreef Mathemaat het volgende:
Hoe staan de Turken (en Koerden) op fok tegenover Armeniërs, nu we het toch over Armeniërs hebben?
Van Ataturk mocht je Armeniërs toch ook niet vertrouwen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die vertrouw ik ook geenzins.
Met je potje zoutzuur zeker?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:31 schreef Unlabeled het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
ik zou 'm hard raken abi, ben bloedserieus
Handige schietschijf, dankbare pispaal.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:30 schreef Mathemaat het volgende:
Wie's dat?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:31 schreef Unlabeled het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:31 schreef Unlabeled het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Slim slimquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Daarom kijk ik altijd van te voren naar de menukaart als ik weet dat ik daar ga eten.
Daarom dat hij Agop Dilaçar, een Armeen, benoemde tot eerste voorzitter van TDK (Türk Dil Kurumu), de Turkish Language Association?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van Ataturk mocht je Armeniërs toch ook niet vertrouwen?
En een halve Koerd was zijn opvolgerquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Daarom dat hij Agop Dilaçar, een Armeen, benoemde tot eerste voorzitter van TDK, de Turkish Language Association?
O, wie was zijn opvolger dan en wat zou dat uitmaken? Soms bazel je echt maar wat, mrstylo.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En een halve Koerd was zijn opvolger
Maar hun zijn het ergst. Waren allemaal Stephen 2.0 van Django Unchained
Ik ben serieus! Turkije mag wel wat meer armeniers, circassiers, georgiers, joden, grieken en balkan mensen hebben. Anders gaat het op den duur vervelen. Beetje variatie in de turkse keuken tog.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met je potje zoutzuur zeker?
Jij durft!quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:44 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ben serieus! Turkije mag wel wat meer armeniers, circassiers, georgiers, joden, grieken en balkan mensen hebben. Anders gaat het op den duur vervelen. Beetje variatie in de turkse keuken tog.
Inonuquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, wie was zijn opvolger dan en wat zou dat uitmaken? Soms bazel je echt maar wat, mrstylo.
Zijn Turken niet lichter bleker? Onze gürcü user Montelly vind ik ook behoorlijk getint trouwens.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wou net hetzelfde zeggen. Even grote neus, iets lichtere huid en minder beharing.
Jij reageerde op mijn Ataturk post. En dat was ook mijn reactie daarop.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het over de Turkish Language Association; je komt aanzetten met de president.
Alsof de plekken waar ik jou zou brengen een menu zou hebbenquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wnnr gaan wij? Dan kan ik mij voorbereiden :$
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof de plekken waar ik jou zou brengen een menu zou hebben
Ik vind Turken een te groot en wijdverspeid volk om te vergelijken met een klein en niet zo verspreid volk als de Georgiers.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:56 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zijn Turken niet lichter bleker? Onze gürcü user Montelly vind ik ook behoorlijk getint trouwens.
Mijn foto ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:57 schreef TheMagnificent het volgende:
In Duisburg was dat ene restaurant waarvan je hier een plaatje had gepost, toch? Moet ik onthouden.Al heb ik in Duisburg volgens mij geen familie wonen, dus geen idee of ik daar ooit zal komen.
![]()
O ja, sorry.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn foto ja.![]()
[ afbeelding ]
Ik zit vol maar zou zo de helft kunnen opeten.
Gewoon een dagtrip naar Duisburg. Zo ver is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:57 schreef TheMagnificent het volgende:
In Duisburg was dat ene restaurant waarvan je hier een plaatje had gepost, toch? Moet ik onthouden.Al heb ik in Duisburg volgens mij geen familie wonen, dus geen idee of ik daar ooit zal komen.
![]()
Slechts de helft? Je stelt me teleur.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn foto ja.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb al gegeten he.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Slechts de helft? Je stelt me teleur.
Idd. Jij hebt echt geluk dat je dicht bij de Duitse grens woont.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten he.![]()
En TM woont verder dan wij he, voor hem is even naar Dusseldorf/Duisburg niet 'even'.
Nou, vooruit dan.quote:
Zo groot is dit kikkerlandje niet. Het is en blijft 'even'.quote:En TM woont verder dan wij he, voor hem is even naar Dusseldorf/Duisburg niet 'even'.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn foto ja.![]()
[ afbeelding ]
Ohmygoodnesssquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
He kijk mijn hellokitty-piet UI
Oh god, ben jij er zo één?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zou een dagtrip overigens wel overwegen als Duisburg voor de rest ook nog een interessante stad was geweest om te bezichtigen, maar volgens mij is dat niet echt het geval.
halloooo, it haz a feather.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:32 schreef Deuce92 het volgende:
Dat is toch gewoon een piraat met een roze mutsje.
En wat heb jij gedaan? Leidinggevende geïnformeerd?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
halloooo, it haz a feather.
Iemand op werk heeft vandaag wat gejat, voor mijn OGEN.
nietwaar, zie post van jfm! Veer is alles.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:32 schreef Deuce92 het volgende:
Dat is toch gewoon een piraat met een roze mutsje.
Haloooo, misschien is de papegaai in de rui.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb je hem/haar geklapt?quote:Iemand op werk heeft vandaag wat gejat, voor mijn OGEN.
Oowwowquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh god, ben jij er zo één?
Ik ben iemand die op vakantie gewoon gerust 4 uurtjes omrijdt om een halfuurtje te kunnen genieten van een mooi uitzicht.![]()
Hehe zo ben ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#yolo
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh god, ben jij er zo één?
Ik ben iemand die op vakantie gewoon gerust 4 uurtjes omrijdt om een halfuurtje te kunnen genieten van een mooi uitzicht.![]()
Voor mij is het wel 1,5-2 uur heen en weer terug hè. Ik ga niet zo ver rijden om alleen een uurtje te eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niet dat ik het op vakantie zou nalaten om een uurtje of twee om te rijden om een must see bezienswaardigheid of goed restaurant te bezoeken, hoor; dat zou ik ook wel doen.
Eentje was afleiden en de andere heeft toen gejat en ik merkte het op toen die ene opvallend begon te schuifelen, supernerveus.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En wat heb jij gedaan? Leidinggevende geïnformeerd?
Neequote:Op zaterdag 15 november 2014 21:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Haloooo, misschien is de papegaai in de rui.
[..]
Heb je hem/haar geklapt?
Zulke ogen heb ik welquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowwow
Bleef je verstokt staan als een hertje dat in de koplampen van een aanscheurende auto kijkt ?
Wat is er dan gestolen? Het begint steeds minder serieus te lijken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Eentje was afleiden en de andere heeft toen gejat en ik merkte het op toen die ene opvallend begon te schuifelen, supernerveus.
[..]
Nee
[..]
Zulke ogen heb ik wel
Iets van zeer weinig waarde, wat ik totaal niet begrijp, want iets wat ernaast lag was 5x zoveel waard.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is er dan gestolen? Het begint steeds minder serieus te lijken.
Mascara? Bril? Of heeft hij gestolen terwijl je toekeek?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:40 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Mascara? Bril? Of heeft hij gestolen terwijl je toekeek?
precies toen was een van mijn lenzen aan het irriteren dus ik knipperde ook nog eens superveel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:40 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Mascara? Bril? Of heeft hij gestolen terwijl je toekeek?
Wejooo. Je maakt wat mee zo.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
precies toen was een van mijn lenzen aan het irriteren dus ik knipperde ook nog eens superveel.
En goede garp, altijd sterk, Abdul, altijd sterk.
ANYWAYYY, later belde het beveiligingsbedrijf me nog voor verdere vragen en shit.
snap je. Fucking gieren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wejooo. Je maakt wat mee zo.
Ik wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Voor mij is het wel 1,5-2 uur heen en weer terug hè. Ik ga niet zo ver rijden om alleen een uurtje te eten.![]()
Genoeg mensen die "ne gerek var" roepen.quote:Maar niet dat ik het op vakantie zou nalaten om een uurtje of twee om te rijden om een must-see bezienswaardigheid of restaurant te bezoeken, hoor; dat zou ik ook wel doen.
Wowww, dus het is serieus? Ik dacht dat het een grap was van die mensen oid, maar je hebt de beveiliging dus benaderd?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ANYWAYYY, later belde het beveiligingsbedrijf me nog voor verdere vragen en shit.
Wie is dat met roze nagellak?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn foto ja.![]()
[ afbeelding ]
Ik zou er gelijk bovenop gesprongen zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
precies toen was een van mijn lenzen aan het irriteren dus ik knipperde ook nog eens superveel.
En goede garp, altijd sterk, Abdul, altijd sterk.
Ja echt sneu.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
snap je. Fucking gieren.
Wat steel jij dan zoal?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt sneu.Steel dan iets wat waarde heeft.
Ja joh. Geld, sieraden enzo.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt sneu.Steel dan iets wat waarde heeft.
Daaaaaaaammmmmnnnnquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn foto ja.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |