Fout, maar moest er wel even om lachenquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:22 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
NL'ers
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)jongens-Oranje.dhtml
Nee vroeg me af of je door plichtsgevoel, omdat een ander die je uitnodigde ja zei, wel een manier zou verzinnen om te komen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben niet bang over verlegen. Ik heb de helft van de mensen in dit topic al gemeet, sommigen zelfs twee keer en naar de eerste meet reed ik zelfs mee met Turq die ik toen buiten dit topic amper had gesproken. Hij wist niet eens hoe ik eruit zag.
So please.
En wat is jouw smoes?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:50 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee vroeg me af of je door plichtsgevoel, omdat een ander die je uitnodigde ja zei, wel een manier zou verzinnen om te komen.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:49 schreef Stimorol- het volgende:
Wat kreunt Nadia hinderlijk zeg. Ik zou plakband op der mond doen en haar het raam uit flikkeren.
quote:
Niet nu. Misschien dat ik mezelf morgenavond op een pizza trakteer.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:48 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Hot chicken pizza. Beste pizza ooit.
Doel je nu op mijn post?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:54 schreef mrstylo het volgende:
Are you the One? is best grappig eigenlijk
Echt een mancave gewoon.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:55 schreef Che_ het volgende:
Ik vind dit wel mooi.
http://www.architecturend(...)enstra-architecture/
Die lichte huizen met alleen maar wit en één en al leeg vind ik niks.
16.30u toch?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Als je dan weer ochtenddienst hebt, schroom dan niet om aan te schuiven, Borte, als je er nog de puf in hebt natuurlijk.Volgens mij wordt het toch pas om 18:00 uur ofzo, toch sylvesterrr? Of was dat te laat?
Hoe dan..hoe kan je dit nou een mancave noemenquote:
Hebben ze dat daar bij jou?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet nu. Misschien dat ik mezelf morgenavond op een pizza trakteer.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:54 schreef mrstylo het volgende:
#kutlevenquote:
eens.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:54 schreef mrstylo het volgende:
Omdat ik zei dat ik met Turquaz meereed naar de meet zonder dat we wisten hoe we eruitzagen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
#kutleven
Maar waarom dacht je dat het over jouw post ging? Snap de connectie niet
Ehh, het is jouw meet TM.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja? Oké, ik laat het over aan jou.
Het mist gewoon een vrouwelijke touch.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe dan..hoe kan je dit nou een mancave noemen
Jaaaaquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het mist gewoon een vrouwelijke touch.
Jullie vinden dat huis van Barney in HIMYM ook heel mooi zeker?
Stormtrooper inbegrepen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het mist gewoon een vrouwelijke touch.
Jullie vinden dat huis van Barney in HIMYM ook heel mooi zeker?
StarWars nooit leuk gevondenquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Stormtrooper inbegrepen.
[ afbeelding ]
LOTR en Harry Potter ook niet.quote:
Harry Potter heb ik ook niks mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij gaat bellen, dus ik geef al mijn bevoegdheden door aan jou.
viel mij gelijk op idd, zo geforceerd ookquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het hoort er bij maar zij doet echt fake.
Waar is de 'lolhoek'quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt mijn interior design later. [ afbeelding ]
/mathemaat
wie dit gemaakt pfff, echt nep gewoon, afgekeken van the white house/oval office.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
/mathemaat
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
/mathemaat
is dit niet gwn witte huis?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
wie dit gemaakt pfff, echt nep gewoon, afgekeken van the white house/oval office.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is dit niet gwn witte huis?
Dat is de grap meid.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is dit niet gwn witte huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |