wat een bazenprogramma was dat zegquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:32 schreef Landysh het volgende:
Heb de Goudenkooi nooit gevolgd maar waarom haatten mensen Lieke zo erg eigenlijk?
En dit is echt pure leedvermaak. Echt wat een uitschot.
..wat?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:30 schreef Crip het volgende:
Kom trouwen..
Nee ik wil niet trouwen..
Oke kom bij gemeente als getrouwd inschrijven en dan samen wonen
nee ik wil niet trouwen
samen wonen zeg ik toch
dat is ook trouwen
...
Hoe de fuck kom je daarop ineens?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:32 schreef Landysh het volgende:
Heb de Goudenkooi nooit gevolgd maar waarom haatten mensen Lieke zo erg eigenlijk?
En dit is echt pure leedvermaak. Echt wat een uitschot.
Idd, mag wel wat meer 'cozy' zijn. Te klinisch zo.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lijkt net een wachtkamer op een kantoor. Te onpersoonlijk.
Ikke toen niet. Vond het echt stom maar nu vind ik het wel grappig om de 'erge' stukjes terug te zien. Maar ik mis het verhaal erachter. Waarom doen ze zo tegen haar?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat een bazenprogramma was dat zegheb dat iik gevolgd. Idd met lieke toen
Doorklikken op youtube (via die docu over fok).quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je daarop ineens?
Was een grote fuckfest daar, 10000x beter dan big brother etc.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ikke toen niet. Vond het echt stom maar nu vind ik het wel grappig om de 'erge' stukjes terug te zien. Maar ik mis het verhaal erachter. Waarom doen ze zo tegen haar?
Nooit gekeken en ook nooit begrepen waarom mensen ernaar keken. Was echt zielige tv.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ikke toen niet. Vond het echt stom maar nu vind ik het wel grappig om de 'erge' stukjes terug te zien. Maar ik mis het verhaal erachter. Waarom doen ze zo tegen haar?
Tja, leedvermaak. Maar best erg hoe ver het pesten toen ging als ik het nu zo bekijk. Het zijn fucking volwassen mensen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nooit gekeken en ook nooit begrepen waarom mensen ernaar keken. Was echt zielige tv.
Oh ja ik weet nog wel dat Nadia en die vriend gewoon sex hadden op TV en dat Nadia toen zogenaamd werd bedreigd door haar Marokkaanse familie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Was een grote fuckfest daar, 10000x beter dan big brother etc.
Ze is nu ondernemer
http://www.incontrol-coaching.nl/wie-ben-ik/
Ik vind dit toch veel beterquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik volgde het ook niet, maar de stukjes met Brian en kabouter Huub waren wel lachen...
Ik word helemaal para, brodder...
Was allemaal nep toch?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Tja, leedvermaak. Maar best erg hoe ver het pesten toen ging als ik het nu zo bekijk. Het zijn fucking volwassen mensen.
Ja ik weet. Ze zei gewoon op tv, dat zijn zaad naar aardbeien smaakte ofzoquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh ja ik weet nog wel dat Nadia en die vriend gewoon sex hadden op TV en dat Nadia toen zogenaamd werd bedreigd door haar Marokkaanse familie.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik weet. Ze zei gewoon op tv, dat zijn zaad naar aardbeien smaakte ofzo
Bepaalde dingen waren vast en zeker in scene gezet maar dat die chick werd gepest is 100% zeker. Heb zelfs het idee dat het werd aangemoedigd. Er is ook een filmpje waar ze vol in haar gezicht werd gesmackt. Dat is echt niet nep.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind dit toch veel beter
[..]
Was allemaal nep toch?
Je bent zelf een politieke ontwikkeling.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:40 schreef PendingApproval het volgende:
Kan dit topic misschien worden gedelete gezien de politieke ontwikkelingen?
Ik kan me alleen herinneren dat Huub over zijn eigen kots rolde, maar dat bleek nep te zijn. Dus andere dingen zullen ook wel nep zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Bepaalde dingen waren vast en zeker in scene gezet maar dat die chick werd gepest is 100% zeker. Heb zelfs het idee dat het werd aangemoedigd. Er is ook een filmpje waar ze vol in haar gezicht werd gesmackt. Dat is echt niet nep.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh ja ik weet nog wel dat Nadia en die vriend gewoon sex hadden op TV en dat Nadia toen zogenaamd werd bedreigd door haar Marokkaanse familie.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan me alleen herinneren dat Huub over zijn eigen kots rolde, maar dat bleek nep te zijn. Dus andere dingen zullen ook wel nep zijn.
Maar wanneer je zolang met elkaar in 1 huis bent, dan zal het wel ooit escaleren. dat zeker
Als je dat erg vindt, dan moet je dit niet kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |